תלונה על מוצר מלקוח, איך להתמודד...
שלום לכולם,
מכרתי שרוולי ריצה, מהתחלה רכשתי את השרוולים לעצמי אבל הם היו גדולים מדי לכן הצעתי אותם למכירה ב-eBay.
לקוח רכש את השרוולים ואף השאיר פיידבק חיובי. עכשיו הוא שלח לי הודעה שיש בעיה עם השרוולים ושהם גדולים לו מדי ונופלים לו מהיד וזה מוזר כי הוא "מתאמן מזה 4 שנים אז מה הבעיה עם השרוולים שמכרת לי ?".
ברור מאליו שהוא פשוט רכש מוצר במידה שלא מתאימה לו, אני רשמתי ב-eBay שאני לא מקבל החזרות וגם ציינתי את זה במפורש בדף המוצר.
אשמח לשמוע רעיונות איך לטפל בנושא, מצד אחד אני כן רוצה לנסות להוציא את הלקוח מרוצה אבל אני לא רואה איך (שהוא ישלח לי בחזרה מוצר משומש שהוא כבר השתמש בו ואני אתן לו זיכוי מלא בתמורה לא נראה לי באופן אישי כמו פיתרון אבל אולי אני טועה...).
תודה !
שלום לכולם,
מכרתי שרוולי ריצה, מהתחלה רכשתי את השרוולים לעצמי אבל הם היו גדולים מדי לכן הצעתי אותם למכירה ב-eBay.
לקוח רכש את השרוולים ואף השאיר פיידבק חיובי. עכשיו הוא שלח לי הודעה שיש בעיה עם השרוולים ושהם גדולים לו מדי ונופלים לו מהיד וזה מוזר כי הוא "מתאמן מזה 4 שנים אז מה הבעיה עם השרוולים שמכרת לי ?".
ברור מאליו שהוא פשוט רכש מוצר במידה שלא מתאימה לו, אני רשמתי ב-eBay שאני לא מקבל החזרות וגם ציינתי את זה במפורש בדף המוצר.
אשמח לשמוע רעיונות איך לטפל בנושא, מצד אחד אני כן רוצה לנסות להוציא את הלקוח מרוצה אבל אני לא רואה איך (שהוא ישלח לי בחזרה מוצר משומש שהוא כבר השתמש בו ואני אתן לו זיכוי מלא בתמורה לא נראה לי באופן אישי כמו פיתרון אבל אולי אני טועה...).
תודה !