תלונה על יום מבדר, מוזר ומסמר שיער

Agenst the wind

New member
תלונה על יום מבדר, מוזר ומסמר שיער

(שגם הסתיים מאוחר), בלישכת הגיוס: אתמול בערב, אני מסדר כמה דברים בחדר, ופתאום נזכר- מועד הצו הראשון הוא למחר!. אז לאחר כמה שעות שינה, וארוחת בוקר דשנה, אחי הגדול הקפיץ אותי ללשכת הגיוס. אז קיבלתי כרטיס מגנטי לבן, שהעברתי אותו לראשונה, בתוך מכונה צהובה, ולאחר כמה בירורים ושעתיים המתנה, נכנסתי אל חדר אימות הנתונים, שם שאלו אותי כמה שאלות כלליות, וסתם שאלות... לאחר מכן עברתי אל הבדיקות הרפואיות וגם שם עברתי בדיקות מוזרות יותר ומוזרות רק קצת פחות. אגב, מסתבר שגם אנשים קטנים אך רגועים כמוני מסוגלים להסביר ולהרגיע בחורים גדולים ולחוצים כמו הבחור שהיה לידי: תארו לכם את המחזה המוזר הבא: איש קטן ורגוע (פיזית) מרגיע בחור גדול ולחוץ... זה בדיוק מה שקרה לי כשאני האיש הקטן... בכל אופן מהבדיקות הרפואיות עברתי אל הראיון האישי, עם מאבחנת פסיכוטכנית נפלאה ששאלה מיני שאלות משונות על בית-ספרי היקר ועל חברי היקרים לא פחות, וכשאמרתי שאני רוצה לעבוד עם בעלי-חיים ולהיות קרבי, היא נראתה כמי שמוכנה בו ברגע לחתום על טופס לגיבוש יחידת הכלבנים "עוקץ"-השיחה הסתיימה בשאלה שלי ותשובה שלה- "הראיון שלי היה בסדר?" "מעולה!". משם עברתי על המבחנים-במחשב ושוב התבקשתי להשיב על שאלות שכבר התחילו מעייפות והסתיימו מעולפות, ובסיומו של יום התברר שאני המיועד-לשירות-ביטחון היחיד שנשאר בכל לישכת הגיוס ובסיס צבאי שלם נשאר רק בשבילי!.
 
להלן המסקנות בעקבות הכותרת:

יום מבדר- "איש קטן ורגוע (פיזית)" אתה? איש קטן ורגוע?? יש בזה משהו משעשע...
מוזר- "הראיון שלי היה בסדר?" "מעולה"! טוב, זה באמת מוזר, ממתי נותנים למישהי חירשת ועיוורת לערוך ראיונות?
ומסמר שיער- "ובסיומו של יום התברר שאני המיועד-לשירות-ביטחון היחיד שנשאר בכל לישכת הגיוס ובסיס צבאי שלם נשאר רק בשבילי!. " - טוב, אם זה מה שמצפה לנו- צלוזן אחד על בסיס, אני שוקלת לעזוב את הארץ..אכן, מראות מפחידים! סתם, שיהיה לך המון בהצלחה!!!!!!
אני משערת שאתה מרגיש גדול עכשיו- חכה שתהיה על מדים...
(ואם כבר- חכה שתהיה סטודנט...)
 

Agenst the wind

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo24.gif

איך דמיינת אותי אם את חושבת שאני לא קטן ורגוע?. אין צורך לרדת מהארץ רק להתרחק מהמטווח... תודה רבה!, כבר אין לי סבלנות לחכות עד המבחן האחרון כדי שיגידו לי מה הפרופיל שלי... והרבה לפני שאני אהיה סטודנט אני אטייל בפינות נידחות בעולם...
 

Agenst the wind

New member
"כלבנות בלאי"? זה מושג חדש ללמוד...

לא הבנתי אף פעם מה אומר "****** בלאי" (???).
 

ROTEM 3 0 0 3 5

New member
על הפנים

יותר טוב? זתומרת, אתה תעבוד עם כלבים, תלמד לאלף, תטחן בקרביות, יש שיטענו שגם תהיה כלבן ויכול להיות שגם מאד מאד תהנה. אבל עוקץ אכזריים גאד דאמט, צה"ל מקום אכזר לכלבים.
 

Agenst the wind

New member
ובכן.. מלחמה זה משהו שבע"ח...

לא צריכים להיות בו... בכל אופן 99% שזה לא יקרה-אין סיכוי שאני אהיה בכושר מספיק טוב בשביל לעבור את המיונים הראשוניים... ולמה בעצם את אומרת שדווקא צה"ל זה מקום אכזר? מה, בצבאות אחרים יותר טוב?
 

ROTEM 3 0 0 3 5

New member
לא

אמרת יפה, מחלמה זה מקום בו בע"ח לא צריכים להיות. למזלך, יש כלבנות אזרחית :) בכל אופן, בהצלחה!
 
למעלה