משתמשאקראי
New member
תלונה לרכבת ישראל על רכבת שיצאה לפני הזמן , והתגובה ההזויה
תלונה לרכבת ישראל על רכבת שיצאה לפני הזמן , והתגובה ההזויה
שלום, אני תושב חדרה . נוסע קבוע ברכבת למרכז , לעבודה .
לפני כמה ימים הגעתי לתחנת רכבת , בזמן, לתפוס רכבת והרכבת שלי יצאה לפני הזמן , מדהים !!
אנ י עומד בתחנה רואה את הרכבת מתרחקת , והשעונים המדוייקים שעל הרציף, עוד לא הגיעו לזמן שבו הרכבת צריכה להגיע . כמובן , כתוצאה מזה , אחרתי לעבודה .
שלחתי תלונה לרכבת , התשובה הלקונית שלהם היא מהממת !!
כאילו הם לא מבינים מה הבעיה !!
אני מצרף ...
08/02/2015
י"ט/שבט/תשע"ה
פניה מס': 334664
בלי לפגוע בזכויות
לכבוד
*********
שלום רב,
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל
פנייתך התקבלה במשרדי רכבת ישראל מחלקת פניות הציבור. -
תודה על פנייתך לרכבת ישראל, וצר לי על אי הנעימות שנגרמה לך כמפורט בפנייתך.
מבדיקת העובדות על פי הרישומים שלנו, עולה כי בתאריך 10.12.14 בנסיעה אותה ציינת
בקו חדרה/תל אביב, רכבת 225 אכן יצאה לפני הזמן. כמו כן עולה כי הרכבת הבאה
שמספרה 701 אשר יצאה מחדרה בשעה 7:09 הגיעה באיחור של פחות מחצי שעה מזמן
ההגעה המתוכנן של רכבת 225 לת"א.
רכבת ישראל, כחברה ממשלתית, פועלת מתוקף תקנות משרד התחבורה. במסגרת הוראות
אלו נקבע כי זכאות לפיצוי הינה במקרה בו איחור רכבת עלה על 30 דקות. הפיצוי הניתן הינו
כרטיס נסיעה חלופי באותו הקו. במקרה של איחור העולה על שעה הפיצוי הינו בדמות 2
כרטיסי נסיעה.
כחברה הממומנת רובה ככולה מכספי ציבור אין אנו רשאים לחרוג מהוראות אלו.
לאור בדיקתנו כמפורט מעלה, לא נוכל לפצותך בגין איחור רכבת.
לשירותך בכל עת.
בכבוד רב,
מלכה
מחלקת פניות הציבור
תלונה לרכבת ישראל על רכבת שיצאה לפני הזמן , והתגובה ההזויה
שלום, אני תושב חדרה . נוסע קבוע ברכבת למרכז , לעבודה .
לפני כמה ימים הגעתי לתחנת רכבת , בזמן, לתפוס רכבת והרכבת שלי יצאה לפני הזמן , מדהים !!
אנ י עומד בתחנה רואה את הרכבת מתרחקת , והשעונים המדוייקים שעל הרציף, עוד לא הגיעו לזמן שבו הרכבת צריכה להגיע . כמובן , כתוצאה מזה , אחרתי לעבודה .
שלחתי תלונה לרכבת , התשובה הלקונית שלהם היא מהממת !!
כאילו הם לא מבינים מה הבעיה !!
אני מצרף ...
08/02/2015
י"ט/שבט/תשע"ה
פניה מס': 334664
בלי לפגוע בזכויות
לכבוד
*********
שלום רב,
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל
פנייתך התקבלה במשרדי רכבת ישראל מחלקת פניות הציבור. -
תודה על פנייתך לרכבת ישראל, וצר לי על אי הנעימות שנגרמה לך כמפורט בפנייתך.
מבדיקת העובדות על פי הרישומים שלנו, עולה כי בתאריך 10.12.14 בנסיעה אותה ציינת
בקו חדרה/תל אביב, רכבת 225 אכן יצאה לפני הזמן. כמו כן עולה כי הרכבת הבאה
שמספרה 701 אשר יצאה מחדרה בשעה 7:09 הגיעה באיחור של פחות מחצי שעה מזמן
ההגעה המתוכנן של רכבת 225 לת"א.
רכבת ישראל, כחברה ממשלתית, פועלת מתוקף תקנות משרד התחבורה. במסגרת הוראות
אלו נקבע כי זכאות לפיצוי הינה במקרה בו איחור רכבת עלה על 30 דקות. הפיצוי הניתן הינו
כרטיס נסיעה חלופי באותו הקו. במקרה של איחור העולה על שעה הפיצוי הינו בדמות 2
כרטיסי נסיעה.
כחברה הממומנת רובה ככולה מכספי ציבור אין אנו רשאים לחרוג מהוראות אלו.
לאור בדיקתנו כמפורט מעלה, לא נוכל לפצותך בגין איחור רכבת.
לשירותך בכל עת.
בכבוד רב,
מלכה
מחלקת פניות הציבור