תלונה בעלת הד יוצא דופן

תלונה בעלת הד יוצא דופן

לאחרונה, אני מקבלת תמיכות רבות וחמות במסרים אישיים מחברי פורום "מתכונים" על ניהול המלווה בפחד וחוסר נכונות לקבלת ביקורת. הדבר הגיע לידי כך, שהודעה החורגת ולו במעט מנושא אוכל, מלווה בהערה "מקווה שההודעה לא תמחק" או "זהירות" וכיוצא באלה. חברה אחת נאלצה לעזוב לאחר הערה מעליבה מאד וחבל שכך. אמנם פורום מתכונים נועד למתכונים,אבל בל נשכח את הרצון לקשר אנושי חם, בייחוד בתקופה שכזו ולדעתי ולדעת רב שהודעותיהם נאסרו ו/או נמחקו ושפחדולהביע דיעה זו, הקשר הנרקם והידידות חשובים ביותר וסירוסם מטיל צל אפל על אופי הניהול ודיעותיו הסובייקטיביות של המנהל. בנוסף, שרשורים שעסקו בתמיכה בניהול או שחרגו מהנושא המקורי של ההודעה אך המשיכו ב"דחקות" עם המנהל לא "זכו" למחיקה וזו עדות חותכת על סובייקטיביות המחיקה והאובייקטיביות הנלוות לה. אני חושבת שמחיקה שיטתית של ביקורת מעידה על חולשה ויכולת ניהול כושלת. עוד אוסיף, שאיסור פומבי ומחיקות מעידות על העדר דמוקרטיה ונכונות לשיפור. זאת ועוד, אין התייעצויות עם חברי הפורום לגבי נושאים שונים. לאחר חסימתי הבוטה מהפורום שם המנהל הודעה בה נאמר (די יפה ובנימוס) שממבט מלמעלה נראה חוסר רצון לעזור ושאלות לא נענות כעניין של מה בכך. חבל, שההודעה לא נראתה קודםכמקדים תרופה למכה ולא היינו מדרדרים בצורה כזו. למה לכתוב זאת רק לאחר מעשה??? כעת, אנצל במה זו לשאלה התמוהה לרבים- למה המנהל, שאמור להיות בעל ידע בסיסי, לא עונה על כמעט בשיטתיות וגם אם נוכח, אינו עוזר למעט לאנשים מסויימים? אני מבקשת הסרת חסימתי לאלתר, למרות שספקנית אני לגבי המשך השתתפותי. לסיום אומר, שאמנם תגובתי הפומבית היתה בניגוד לכתוב, אך מכיוון שאני מאמינה בחופש הדיבור ובגלל שהיתה תחושה של פקודה חד משמעית ולא בקשה אישית מסבירת פנים, הרגשתי כי זכותי הבסיסית נלקחה ממני וכי אנוסה אני מלתת את קולי למען אחרים ולמען אוירה טובה יותר בפורום. לא ניתן לי אפילו הסבר אישי או תשובה על מחאתי הצורמת (אולי תשובה, היתה מראה כי יש נכונות לשיפור וליחסי אנוש נאותים). אודה על התבוננות מעמיקה. שבוע טוב לכולם, בברכה, שלי
 
פורום מתכונים

אכן הפורומים נועדו לתת מענה גם לנושא החברתי, מכיון שפורום מתכונים עמוס מאוד בימים אלו נפתח פורום נוסף הנקרא רק אוכל, לנוחיותם של הגולשים המבקשים לדון בענייני מזון באופן כללי ולאו דווקא במתכונים. הגולשים מוזמנים להשתתף.
 
אני מבקשת סליחה מהנהלת הפורום

על כי אני רושמת כאן למרות שלא רצוי שהמנהלים יכתבו כאן אבל הפעם אני חייבת. פורום מתכונים זה הפורום הראשון שלי באינטרנט. אני הייתי בפורום הזה הרבה לפני שכל האחרים בכלל חלמו להגיע כך שראיתי את כל התהפוכות של הפורום. נכון, מאז שיש לי את הפורומים שלי שאני מנהלת אין לי זמן להכנס לכתוב שם אבל אני מרפרפת שם ומידי פעם אני מורידה מתכונים. ממזמן כבר רציתי להגיד למנהל הפורום את הדברים הבאים: אריה, כל הכבוד לך על הניהול. בהתחלה אני מודה שהיססתי בקשר ליכולת שלך לניהול הפורום מבחינה אוביקטיבית אבל במשך זמן הוכחת שדוקא אתה הייתי מנהל הפורום הכי טוב שידע הפורום הזה. ללא ספק העבודה שקיבלת על עצמך לא קלה. מי כמוני יודעת את כל עניין הקליקות שם. מי כמוני יודעת כיצד מתייחסים למי שלא שייך לקליקה הנכונה וכיצד חברי הקליקה מתייחסת למי שמעז רק לנגוע באחד מחברי הקליקה. הקליקה הזאת, "ירדה" הרבה פעמים על אנשים וגרמה לאנשים אחרים לברוח מהפורום. מי כמוני וכמוך יודעים כיצד חברים מסוימים בקליקה הזאת השתמשו בשמות בדוים כדי "לרדת" מעל גבי הפורום על אנשים אחרים. הגיע מנהל פורום חדש, שהכיר את כל המערכת הזאת מבפנים והחליט לעשות סדר על מנת שכל אחד מחברי הפורום יוכל לגלוש בשקט ובשלווה מבלי לזכות "לירידות" מגולשים אחרים. זה היה קשה, אבל הצלחת בזה. הבעיה היא שנגעת במקומות שהרבה לא העיזו להגיע. היה צריך רק אדם אמיץ כמוך כדי להצליח. הבעיה, שהצלחת יותר מידי טוב. הבעיה, שנטרלת את הגורמים בעייתיים והפכת את הפורום למקום ללא "ירידות" על גולשים אחרים. הבעיה היא שדוקא כן הצלחת לנטרל את ההשפעה השלילית של חברים מסוימים. הבעיה היא, שאתה עושה את עבודתך נאמנה ובעיני אנשים מסוימים זה לא מוצא חן. פורום מתכונים מאז שאתה מנהל אותו החל לפרוח יותר מאי פעם. מי זוכר כ"כ הרבה אירוחים בפורום של שפים יודעים והכל נזקף לזכותך? מי זוכר את הכרטיסים שהוצאת לחברי הפורום ובזכותם הם זוכים להנחות בחנויות? בקיצור: שכוייייח! כל הכבוד לך על הניהול הנהדר
אני מקווה שהנהלת הפורום לא תתן למנהל כ"כ טוב שתרם כ"כ הרבה לפורום לברוח מניהול הפורום.
 
למעלה