תלבושת אחידה
או
?

אינלנו תלבושת אחידה...

כי זה כאילו שיואו ביצפר ברמת אביב ולא לרמה שלהם לעשות תלבושת.. =/ חוצמזה אני נגד...
 

tootitush

New member
אצלנו אין לא היה וכנראה לא יהיה...

יש דברים בעד כן אבל זה מונע מאנשים לבטא את עצמם... מה שכן אני חושבת שקוד לבוש זה חכם (ככה בנות לא יתלבשו בואו נגיד ביתר חושפניות או ילבשו חולצות זוהרות בצבעי המרקר השונים...) אצלנו יש גם עשירים שלובשים מותגים אבל גם קיבוצניקים וכאלה שמתלבשים די זרוק (לא כולם)... ככה שלא ממש שמים לב למי לובש מה...
 

Ez sLeeP

New member
מעין התחייבות כזו להתלבש באופן הולם

לא פרובקטיבי בדר"כ.
 

Drorrrrrr

New member
תורי?

הממ אצלנו יש תלבושת אחידה, זו השנה הרביעית. מהיום הראשון שהצטרפתי לביה"ס התיכון הייתה כבר תלבושת. לי לא ממש מפריע, כי זו חולצה שחורה עם סמל בצד של ביה"ס, לא משהו בומבסטי ולא משהו שמפריע. אבל לא יודע, באיזהשהוא מקום זה מסריח שמכתיבים לי מה לכתוב, ואז אני נזכר שביה"ס הוא לא מוסד דמוקרטי ולא ממש שואלים אותי לדעתי שם, ככה שאין לי מה לעשות נגד זה. אז If you can't fight them- Join them
 

Drorrrrrr

New member
אי אפשר, מחליטים שם בשבילך,

זה לא מוסד דמוקרטי שאתה יכול להביע את הדעה שלך, זה מוסד שדואג לחנך ולהשכיל אותך [מה שלא כ"כ הולך לו] בדרכים שונות שאתה לא יכול לערער עליהן.
 
אממ...

בבית ספר שלי כשעלה רעיון התלבושת אחידה עשו הצבעה, לא בכל מקום הבית ספר לא דמוקרטי.
 

Nimst

New member
זה שבי"ס

הוא לא מוסד דמוקרטי לא אומר אוטומטית שאתה לא יכול להביע דעה. אתה יכול ועוד איך, כי המדינה דמוקרטית, וחופש הביטוי מוגן. אתה יכול לערער על מה שאתה רוצה, ואם תנסה מספיק, זה גם יכול להשתנות. כשתלמידים מתארגנים ביחד, יש להם הרבה יותר כוח ממה שהם נותנים לעצמם קרדיט. אפשר לכתוב מכתבים (ורצוי להחתים כמה שיותר אנשים), אפשר לארגן מחאות (אחת המחאות הפופולריות היא להופיע עם חולצות שחורות ולסרב לזוז מהחצר). יש לך המון כוח, תשתמש בו.
 

tamarosh

New member
../images/Emo45.gif. עכשיו בעד. אחרי ה-3 ימים

האלו חטפתי כ"כ הרבה צרחות מכ"כ הרבה מורות על הלבוש שלי (תמיד נטפלים אליי כן? פווול פרחות בביצפר ורק אני לא בסדר. אהע.) - אני ממש רוצה שיהיה תלבושת אחידה. וזה לא שאני הולכת מי יודע מה חשוף. פה גופייה שם קצת בטן. אולי כפכפים. ישר. להירשם. יאללה. גם כן.
 

NeVeRtheLeSs

New member
נגד!

כל השנים עד השכבה שלי אין לי"בניקים תלבושת אחידה, ופתאום החליטו להחזיר את התלבושת! לחצי שנה שאנחנו סה"כ לומדים!!!!! לדעתי זה בזבוז כסף... זה מיותר... זה מכוער. ומה הקטע, זה י"ב! תנו לנו ללכת עם מה שאנחנו רוצים!!!!!!!! ומי שרוצה לבוא חשוף אני בטוחה שיכול לסדר משהו גם עם התלבושת. לגזור פה, לגזור שם. זאת לא הבעיה.
 
למעלה