האם ביקרת בתערוכת "איכות הסביבה"?תכנית רכבת ארצית
שימו לב, תכנית רכבת ארצית לפי הפורום למען תחבורה. הם טוענים, שזה התכנון של משרד התחבורה. לנו נשאר רק לקוות, שנזכה לראות את הדברים קורמים עור וגידים.
כן, ומשם הבאתי את החומר הזה.האם ביקרת בתערוכת "איכות הסביבה"?
גם אני! האם חתמתה? מה דעתך על...כן, ומשם הבאתי את החומר הזה.
כן. ממש מזעזע. הקופים עם המׁח בחוץגם אני! האם חתמתה? מה דעתך על...
העמותות לזכויות בעלי חיים(שהיו באותו ביתן)?
נכון. יש אנשים רעים...כן. ממש מזעזע. הקופים עם המׁח בחוץ
והכלבים הפצועים מהתעללות. ולכל זה גרמו בני אדם...
מקדם מתאם: בעלי-חיים ורכבות !!נכון. יש אנשים רעים...
במקום לפגוע בבעלי-חיים מסכנים, הגיע הזמן לעשות דברים מועילים למען הקהילה כמו פיתוח מואץ של רכבות... !
לי אין!מקדם מתאם: בעלי-חיים ורכבות !!
שמתי לב שמירב חובבי הרכבת בארץ, אוהבים מאוד כלבים וחתולים. האם מישהו יודע אם קיים מחקר בקשר המופלא הזה ??? מה הסיבה לקשר הזה ?? ברשימת החובבים - מסתבר שכמעט לכולנו יש בעל-חיים בבית !
"חתמת" ולא "חתמתה" סליחה על השגיאה!כן, ומשם הבאתי את החומר הזה.
תוכניתתכנית רכבת ארצית
שימו לב, תכנית רכבת ארצית לפי הפורום למען תחבורה. הם טוענים, שזה התכנון של משרד התחבורה. לנו נשאר רק לקוות, שנזכה לראות את הדברים קורמים עור וגידים.
תוכניות לעתידתוכנית
התוכנית היא ברובה לא חדשה וחלק גדול ממנה נראה כאילו בוצע לא מקצועית, כאילו מישהו חיבר בקווים את הנקודות (ערי ישראל) בלי להתחשב בכדאיות כלכלית דבר שלא נעשה בעיקר ביחס למסילות המקשרות בנגב (ע"ע ירוחם וערד)
לפי התוכנית הזו, אין כוונה...תכנית רכבת ארצית
שימו לב, תכנית רכבת ארצית לפי הפורום למען תחבורה. הם טוענים, שזה התכנון של משרד התחבורה. לנו נשאר רק לקוות, שנזכה לראות את הדברים קורמים עור וגידים.
לפי מה שראיתי באוטומטיםלפי התוכנית הזו, אין כוונה...
להשלים את תחנת "יצחק שדה" בת"א, לדעתי טעות גדולה..., תחנת "יצחק שדה" בעלת חשיבות ותוכל לשרת קהל גדול...
למה היא בעלת חשיבות ?לפי התוכנית הזו, אין כוונה...
להשלים את תחנת "יצחק שדה" בת"א, לדעתי טעות גדולה..., תחנת "יצחק שדה" בעלת חשיבות ותוכל לשרת קהל גדול...
משום שהיא על ציר...למה היא בעלת חשיבות ?
היא מרוחקת פחות מקילומטר מתחנת השלום ! בכלל, ריבוי התחנות על ציר האיילון סתם גורם עיכובים בתיזמון הרכבות. לדעתי טוב היה נעשה אם בת"א היו בסך הכל 2 תחנות בציר האיילון: תחנת השלום - צריכה היתה לשרת את כל איזור מרכז ודרום ת"א. תחנת האוניברסיטה - צריכה לשרת את איזור ת"א צפון. אבל מכיון שהמערך התחבורתי הפנים עירוני של ת"א כל כך רע ולא מושקע, מעדיפים להקים תחנות על ציר איילון שלא דורשות השקעה בגרוש. תחשוב איזה יופי היה לו היו מוקמים קווי רכבת תחתית/קלה, לאורך אבן גבירול שממשיך ביהודה הלוי עד לאיזור ת"א הישנה (אלנבי, רוטשילד), וקו לאורך כל דרך נמיר (מצומת הקאנטרי ליד הרצליה) כולל דרך פתח תקווה, עד לתחנה מרכזית ישנה (ומשם לחולון, בת-ים). וקו רוחב שמגיע מכיוון ז´בוטינסקי ברמת גן, וממשיך בארלוזרוב ובעצם מחבר את כל הקווים היחד. אחח.... חלומות.
S-bahnמשום שהיא על ציר...
יצחק שדה והיא תשרת את כל המתחם, כולל המסגר וקרליבך, אני לא רואה בעייה בתחנות איילון, ועם המסילה השלישית לא תהיה בעיה לרכבות אקספרס או מהירות לעקוף את חלק מהתחנות במקרא הצורך, ישנם כמה רמות של רכבות, רכבת מהירה לא עוצרת בכל התחנות. בביקורי האחרון בפריס, ראיתי שהמצב לא שונה והרכבת הפרוורית עוצרת בלא פחות מ12 תחנות של פריז ופרווריה הקרובים ולא מדובר בתחתית, אלה בקומותיים, עד שיוצאים מהעיר כל כמה דקות עוצרים בתחנה. רכבת פרוורית אמורה לדעתי להווה אמצאי איסוף שעוצר בכל התחנות, יש גם רכבות אקספרס שעוצרות ביעד אחד או שניים, ויש מהירה ללא תחנות ביניים. לגבי התחתית, אני חושב שתהיה רכבת משולהבת שחלקה תחתית וחלקה מעל האדמה, הקו הראשון לפי מיטב הבנתי אם יפתח זה לא יהיה לפני 2008
רכבות פרברים ו-IC3S-bahn
ובדנית - S-tog, ככה קוראים לרכבת פרוורים ברוב הערים באירופה והן מופעלות במסילות מקבילות לרשת הרכבות הארציות. הרכבת עצמה, היא בעלת תאוצה גבוהה בהרבה מרכבות הקומתיים והIC3 (כך, שהרכבת מגיעה למהירותה המירבית עוד לפני שהקרון האחרון יוצאת מהרציף), עוצרת כל 500-2000 מטרים ומתעכבת הרבה פחות זמן התחנות (מכיוון שיש לה יותר דלתות)... בקיצור, אופן פעולתן מזכיר את זו של הרכבות התחתיות.
תגובה לחן.רכבות פרברים ו-IC3
קודם כל, רק בערים מאוד גדולות יש מסילות נפרדות לרכבות הפרבריות מאלו של שאר הרכבות (למעט, כמובן, ערים בהן עוברים קווים יחודיים כמו מהירות גבוהה או מסילה צרה, בנוסף לרשת הרכבות הפרבריות). במרבית המקומות האחרים, הרכבבות הפרבריות חולקות את אותה קיבולת מסילה כמו מרבית הרכבות האחרונות - בין עירוניות, משא וכיו"ב. לגבי המושג S-Bahn - הוא אמנם מושג נפוץ, אבל הפירוש שלו שונה ממקום למקום - בחלק מהמקומות, כמו ברלין, הוא קרוב מאוד לזה של מטרו (כמו רכבת תחתית) ובאחרים הוא דומה דווקא לשירות הפרברי של רכבת ישראל. בהתאמה, חלק מרכבות ה-S-Bahn מגיעות מהר מאוד למהירותן המירבית (אם כי היא הרבה יותר נמוכה מזו של ה-IC3) ואחרות דומות בביצועיהן ל-IC3 שלנו. ולמי שתהה - ל-IC3 אין מה להתבייש בענייני האצה ביחס לרכבות רבות וטובות בכל רחבי העולם, ומכל הסוגים.
טעות !תגובה לחן.
רכבות הIC3 בישראל משמשות יותר ויותר בקווים בין עירוניים הרכבות הקומתיים (בעלי התאוצה הממושכת) ממלאות את מקומותיהם. אמנם, לדעתי צריך, עם ביצוע פרוייקט החישמול, לרכוש קטרים חשמליים רבי עוצמה בעלי סידור גלגלים Co-Co, קטרים כאלו, לשערתי, יקנו לקומתיים תאוצה אף יותר גבוהה מהIC3.
טעות !
הקטרים הקיימים ניתנים להסבה חשמלית.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.