תכנות מערכת ק"ב - המלצות
שלום לכולם, ראשית: אני שמח שמצאתי אתר ישראלי בתחום שיכול לענות טוב יותר לצרכים "שלנו" תוך התאמת מוצרים זמינים בשוק המקומי. הערה: לא-אני לא מבין בתחום זה אפילו קצת בור. כן-חרשתי על ההודעות בפורום ועל הארכיון. וכעת ברצוני לשאול: אני מעוניין לרכוש מערכת ק"ב לפי הפירוט הבא: רסיבר,תקציב עד 3-4K : חשבתי על DENON 1800/2805 או ימהה 650 נאמר לי ש DENON תמיד טובים יותר בצליל? רמקולים 5.1תקציב של עד 3-4K: לא מבין כלל בתחום, נאמר לי ש ALPHA TECHNOLOGY הם טובים אך לא ראיתי אותם מוזכרים בפורום, אפשר שהסאב יהיה מחברה אחרת? ואם כן איזו? מקרן: 6-7K H30 במחירו מחו"ל אני מניח שיחס עלות/תועלות עומד לצידו ואיזה כבלים צריך עבורו בהנחה שהמרחק בינו לבין הממיר/רסיבר/DVD יעמוד על 5 מטר של חיוט בקיר? מסך הקרנה???? DVD פיוניר 470 כבלים: איזה צריך, רומן ממליץ על 9 מ"מ ** החיבורים בין הרמקולים האחוריים לרסיבר יעמוד על 6-7 מטר מאחר ואני מעדיף להעבירם בקירות ולא על הריצפה, סדור הרמקולים היכן למקמם בהנחה שגודל החדש היינו 30 מ"ר (מלבני) ואיזור המיועד בתוכו למערכת עומד על 3.5/3 מ"ר כאשר התקרה היינה בשיפוע עולה כלפי מסך ההקרנה, והתקרה מעץ . מקווה שסיפקתי מספיק נתונים אשמח מאוד להתיחסותכם, ואם כבר כתבתי כל כך הרבה הנה הצעה קטנה: ישנם אתרים רבים (בעיקר מחשבים) שמביאים הצעות למערכות משולבות לפי פרמטר: "נמוך" "בינוני" ו"גבוה" אשר עוברות עדכון כאשר יוצאים מוצרים חדשים לשוק. אולי כדאי שגם כן זה יהיה. נ.ב חברים אני שוב מזכיר שאין לי רקע בתחום ואני בסך הכול מעוניין לקנות מערכת טובה לצפייה בק"ב וקצת מוזיקה במחיר שלא יעבור את הנוסחה עלות/תועלת, התחשבו בנתונים אלו בתשובתכם
שלום לכולם, ראשית: אני שמח שמצאתי אתר ישראלי בתחום שיכול לענות טוב יותר לצרכים "שלנו" תוך התאמת מוצרים זמינים בשוק המקומי. הערה: לא-אני לא מבין בתחום זה אפילו קצת בור. כן-חרשתי על ההודעות בפורום ועל הארכיון. וכעת ברצוני לשאול: אני מעוניין לרכוש מערכת ק"ב לפי הפירוט הבא: רסיבר,תקציב עד 3-4K : חשבתי על DENON 1800/2805 או ימהה 650 נאמר לי ש DENON תמיד טובים יותר בצליל? רמקולים 5.1תקציב של עד 3-4K: לא מבין כלל בתחום, נאמר לי ש ALPHA TECHNOLOGY הם טובים אך לא ראיתי אותם מוזכרים בפורום, אפשר שהסאב יהיה מחברה אחרת? ואם כן איזו? מקרן: 6-7K H30 במחירו מחו"ל אני מניח שיחס עלות/תועלות עומד לצידו ואיזה כבלים צריך עבורו בהנחה שהמרחק בינו לבין הממיר/רסיבר/DVD יעמוד על 5 מטר של חיוט בקיר? מסך הקרנה???? DVD פיוניר 470 כבלים: איזה צריך, רומן ממליץ על 9 מ"מ ** החיבורים בין הרמקולים האחוריים לרסיבר יעמוד על 6-7 מטר מאחר ואני מעדיף להעבירם בקירות ולא על הריצפה, סדור הרמקולים היכן למקמם בהנחה שגודל החדש היינו 30 מ"ר (מלבני) ואיזור המיועד בתוכו למערכת עומד על 3.5/3 מ"ר כאשר התקרה היינה בשיפוע עולה כלפי מסך ההקרנה, והתקרה מעץ . מקווה שסיפקתי מספיק נתונים אשמח מאוד להתיחסותכם, ואם כבר כתבתי כל כך הרבה הנה הצעה קטנה: ישנם אתרים רבים (בעיקר מחשבים) שמביאים הצעות למערכות משולבות לפי פרמטר: "נמוך" "בינוני" ו"גבוה" אשר עוברות עדכון כאשר יוצאים מוצרים חדשים לשוק. אולי כדאי שגם כן זה יהיה. נ.ב חברים אני שוב מזכיר שאין לי רקע בתחום ואני בסך הכול מעוניין לקנות מערכת טובה לצפייה בק"ב וקצת מוזיקה במחיר שלא יעבור את הנוסחה עלות/תועלת, התחשבו בנתונים אלו בתשובתכם