תכנות מודם וכרטיס קול

shalosh_kipodim

New member
תכנות מודם וכרטיס קול

היי, אני רוצה לכתוב תוכנית שהיא ספר טלפונים, יהיה אפשר להתקשר דרכה ולדבר עם הכרטיס קול דרך המודם, בלי להרים את הטלפון. זה הרעיון, בתכלס אני יודע איך עובדים עם המודם, ואני יודע איך עובדים עם הכרטיס קול, אבל אני לא יודע איך לחבר את זה כך שיהיה אפשר לשמוע את מה שאומרים בטלפון (מודם) דרך הכרטיס קול. יש למישהו אולי מושג איך עושים את זה? צחי שניידר [email protected]
 
למעלה