תכנות ב- PHP , מבקש עצה

drors30

New member
תכנות ב- PHP , מבקש עצה

אני רוצה להכנס לתחום של תכנות ב- PHP בעברי התעסקתי בתחומים רבים של QA ,תמיכה ורשתות תקשורת. לפני שנתיים התחלתי לעבוד עם -PHP ,אבל הנגיעה שלי היתה יותר בצד הסיסטם , עשיתי התקנות וקונפיגורציות של PHP עם MySql על אפאצ'י/IIS .עבדתי עם הרבה פלטפורמות (windows,macintosh,linux-suse) יצא לי לעבוד גם עם wamp,lamp ,jommla ואני מכיר אתרים של ספריות/מחלקות ב- PHP כמו PECL/PERL. הנגיעה שלי בקוד היתה בעיקר שינויים : לשנות ערכים ופרמטרים , להוסיף שורה או שתיים ללולאת IF וכדו , אבל מלבד זאת אני מבין את הארכיטקטורה של PHP ומבין את מבנה השפה. אני יכול להגיד שלא עבדתי אף פעם כמתכנת אבל אני מבין עקרונות בשפות תכנות כמו java, .NET (ויצא לי לעבוד קצת עם visual studio ו - eclipse) ובעבר בניתי קצת אתרים והשתמשתי ב : asp,java script,html בנוסף, אני מכיר טוב מסדי נתונים (כתיבת שאילתות, התקנות ...) שאלתי היא : איך אפשר להכנס לתחום בצורה הכי מהירה ? כדאי לי לקחת פרוייקטים מהבית ? או להיכנס לחברה כתוכניתן מתחיל ?
 

BigFatBaby1

New member
הכל תלוי באיך אתה מתפתח

אם אתה לומד טוב מספרים וחומר עיוני אז יש מליון ואחד מדריכים ראויים באינטרנט... אם אתה לומד יותר מתרגול ופרקטיקה עדיף חברה... הבעיה עם חברה זה שמאוד קשה למצוא מישהו שיעסיק אותך וישלם לך כדי שתלמד את התפקיד... לרוב מחפשים אנשים עם ידע וללא ניסיון... אבל אם את זורם לקטע של חברה הייתי אומר לך לא להתייאש מהדרישות שלהן... אני התחלתי ללא ידע או ניסיון בחברת סטרטאפ... הכל תלוי באיך שאתה מוכר את עצמך... כי כיום מעסיקים שמים יותר דגש על אופי הבנאדם... כי זה הבדל גדול לדעת את העבודה ובין לעבוד נכון... בייחוד בתכנות כשלרוב עובדים כצוות על פרוייקט גדול...
 

guruyaya

New member
חברה

אומנם אני באתי כם ידע מוקדם לחברה שלי, אבל ללא ספק אין מה להשוות. נ.ב. אם זה מעניין אותך להצטרף לחברה שלי, צור איתי קשר במסרים המידיים של תפוז. נ.ג. אם זה מעניין מישהו מקוראי הפורום להצטרף לחברה שלי, שייצור איתי קשר במסרים המיידיים של תפוז.
 
למעלה