Shark Alarm
New member
תכנון מיקום תחנות הרכבת ../images/Emo26.gif
תכנון מיקום תחנות הרכבת
למה מתכננים תחנות רכבת רחוקות ממרכזי הערים
אני רואה את זה כבר בכמה ערים (ראשון לציון, אשדוד, נתניה) ועכשיו גם עם העבודה על המשך המסילה לכיוון אשקלון והקמת תחנה בפאוור סנטר שם (אפילו צירפתי תמונה של המפה של מסילת הרכבת באשקלון ועם ציון של התחנה המרכזית שם המרחק, גדול) למה לא להכניס את הרכבת עוד כמה מטרים עד קניון חוצות או משהו כזה
שלא ייצא מההודעה הזו שאני נגד התרחבות הרכבת- להיפך, אני בעד הקמת תחנות חדשות, אבל כמה שיותר קרוב למרכזי האוכלוסייה ולמרכזי הערים.. (כמו בחיפה, ת"א, קיסריה(יש שם משהו אם אני לא טועה) ואפילו התכנון העתידי של תחנת ראשל"צ מערב בקניון שער ראשון (התחנה המרכזית של אגדבראשון)..
תכנון מיקום תחנות הרכבת
למה מתכננים תחנות רכבת רחוקות ממרכזי הערים