mz 2t power
New member
תיק לנשיאת מצלמה!!!../images/Emo53.gif../images/Emo101.gif
אני מתכנן טיול למזרח בסביבות סוף מרץ לתקופה של 3 חודשים+. יש לי EOS300 ויש לי תיק נשיאה למצלמה. הבעיה שלי היא שבטיולים אני תמיד צריך להיסחב איתו בנוסף לתיק הרגיך וזה מבאס כי כשאני מצלם אני נשאר עם עוד תיק ריק שסתם מהווה נטל..... חשבתי לקנות כיסוי כזה כמו שהיה פעם למצלמות שיש כמו "אף" כזה שמכסה את העדשה וכשמצלמים פשוט פותחים את "האף" הזה. מישהו יודע איפה משיגים(ולא משהו עתיק מעור) וכמה זה צריך לעלות? ואם למישהו יש עוד פתרונות יצירתיים אני אשמח לשמוע. אורן
אני מתכנן טיול למזרח בסביבות סוף מרץ לתקופה של 3 חודשים+. יש לי EOS300 ויש לי תיק נשיאה למצלמה. הבעיה שלי היא שבטיולים אני תמיד צריך להיסחב איתו בנוסף לתיק הרגיך וזה מבאס כי כשאני מצלם אני נשאר עם עוד תיק ריק שסתם מהווה נטל..... חשבתי לקנות כיסוי כזה כמו שהיה פעם למצלמות שיש כמו "אף" כזה שמכסה את העדשה וכשמצלמים פשוט פותחים את "האף" הזה. מישהו יודע איפה משיגים(ולא משהו עתיק מעור) וכמה זה צריך לעלות? ואם למישהו יש עוד פתרונות יצירתיים אני אשמח לשמוע. אורן