תיקוף במטרונית, קריות

מצב
הנושא נעול.

LM87

New member
תיקוף במטרונית, קריות

תיקוף במטרונית, קריות
שתי שאלות ללא קשר:
1) אם במוכנה רשום לי "יתרה 1" לייד נסיעה בודדת כשאני מכניס את הרב-קו במכונה הגדולה (זאת שאפשר לשים מטבעות): האם זה אומר יש לי כסף על הרב קו? אם כן, איך מנצלים את הייתרה?

2) אם יש לי חוזה תקופתי ולא תיקפתי את הכרטיס בכניסה- האם מותר לפקח לתת דו"ח?

תודה מראש
 
יתרה 1 משמעותה שנותרה לך נסיעה אחת

תיקוף במטרונית, קריות
שתי שאלות ללא קשר:
1) אם במוכנה רשום לי "יתרה 1" לייד נסיעה בודדת כשאני מכניס את הרב-קו במכונה הגדולה (זאת שאפשר לשים מטבעות): האם זה אומר יש לי כסף על הרב קו? אם כן, איך מנצלים את הייתרה?

2) אם יש לי חוזה תקופתי ולא תיקפתי את הכרטיס בכניסה- האם מותר לפקח לתת דו"ח?

תודה מראש
יתרה 1 משמעותה שנותרה לך נסיעה אחת
היתרה הזו יכולה להיות יתרה של כרטיסיה שמתאימה לנסיעה במטרונית או נסיעת המשך אם הגעת לחיפה בקו בינעירוני.
איך מנצלים את היתרה? מבצעים את הנסיעה.

בכל מקרה צריך לתקף את הכרטיס, גם אם יש לך חופשי-חודשי או חופשי-סטודנטיאלי מתאים. וכן - אם לא תיקפת הפקח יכול לתת דוח.
 

LM87

New member
לא ברור איך לנצל את הייתרה

יתרה 1 משמעותה שנותרה לך נסיעה אחת
היתרה הזו יכולה להיות יתרה של כרטיסיה שמתאימה לנסיעה במטרונית או נסיעת המשך אם הגעת לחיפה בקו בינעירוני.
איך מנצלים את היתרה? מבצעים את הנסיעה.

בכל מקרה צריך לתקף את הכרטיס, גם אם יש לך חופשי-חודשי או חופשי-סטודנטיאלי מתאים. וכן - אם לא תיקפת הפקח יכול לתת דוח.
לא ברור איך לנצל את הייתרה
אם אני סתם אבצע את הנסיעה, רוב הסיכויים שאקבל דוח (אם פקח יתפוס אותי). השאלה היא איך לנצל את הנסיעה ב*אופן חוקי*, כך שהייתרה תהפוך ל-0 ואני לא אשב מפוחד מפקחים.
&nbsp
&nbsp
 
לתקף, כבר כתבתי שבכל מקרה צריך לתקף

לא ברור איך לנצל את הייתרה
אם אני סתם אבצע את הנסיעה, רוב הסיכויים שאקבל דוח (אם פקח יתפוס אותי). השאלה היא איך לנצל את הנסיעה ב*אופן חוקי*, כך שהייתרה תהפוך ל-0 ואני לא אשב מפוחד מפקחים.
&nbsp
&nbsp
לתקף, כבר כתבתי שבכל מקרה צריך לתקף
כלל ברזל: לפני כל עלייה למטרונית צריך לתקף, אלא אם כן אתה מחזיק בידך כרטיס נייר לנסיעה בודדת.
 

LM87

New member
אני לא מבין מה הולך פה...

לתקף, כבר כתבתי שבכל מקרה צריך לתקף
כלל ברזל: לפני כל עלייה למטרונית צריך לתקף, אלא אם כן אתה מחזיק בידך כרטיס נייר לנסיעה בודדת.
אני לא מבין מה הולך פה...
איך אני מתקף, כלומר מנצל את הייתרה, כלומר מקבל נסיעה שבה פקח לא ידפוק לי דוח?
&nbsp
נתחיל ב: יש 3 מכונות שונות בתחנה. לאיזה מהם צריך לבוא? האם זאת שבלי הצג תפעל גם אם יש לי יותר מחוזה אחד(יש לי גם אחד ברכבת ישראל וחוזה תופקתי בגוש דן)?
האם זאת שעם המסך, אבל בלי קופה - רואים בה את החוזים, אבל לא ברור איך להפעיל אותם (יש שם לחצן של "רכישה חוזרת" עם כרטיס אשראי, אבל לא רואים לחצן של "הפעל את החוזה", למרות שכתוב שיש יתרה של 1).
 
תקרא בקישור הבא:

אני לא מבין מה הולך פה...
איך אני מתקף, כלומר מנצל את הייתרה, כלומר מקבל נסיעה שבה פקח לא ידפוק לי דוח?
&nbsp
נתחיל ב: יש 3 מכונות שונות בתחנה. לאיזה מהם צריך לבוא? האם זאת שבלי הצג תפעל גם אם יש לי יותר מחוזה אחד(יש לי גם אחד ברכבת ישראל וחוזה תופקתי בגוש דן)?
האם זאת שעם המסך, אבל בלי קופה - רואים בה את החוזים, אבל לא ברור איך להפעיל אותם (יש שם לחצן של "רכישה חוזרת" עם כרטיס אשראי, אבל לא רואים לחצן של "הפעל את החוזה", למרות שכתוב שיש יתרה של 1).
תקרא בקישור הבא:
[URL]http://www.metrobus.gov.il/documents/10180/0/kirtus_v04.pdf/f8a8c12b-49e6-425a-b7e7-2f159b8f8e7f[/URL]
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה