תיקון סלולרי באופן פרטי

morli4

New member
תיקון סלולרי באופן פרטי

יש לי נוקיה 6500 שהתקלקל- מראה מסך לבן מדי פעם ולעיתים קרובות גם נכבה.
שמתי אותו בתיקון (באופן פרטי) ועלה לי 150 שח (כולל 30 שח בדיקה) עם 3 חודשי אחריות.
לאחר מספר ימים קיבלתי את הסלולרי בחזרה אך מהר מאוד אותה בעיה חזרה על עצמה.
שמתי שוב בתיקון (יש לציין שבעל המעבדה הוא אדם לא סימפטי במיוחד) וכשחזרתי לקחת אותו נאמר לי שהוחלפה לי סוללה כי הסוללה הישנה גורמת לקצר (או משהו בסגנון).
אחרי שהטענתי את הנייד גיליתי שהבעיה עדיין קיימת.
שאלתי היא: מה עושים במצב הזה? במידה והוא לא מצליח לתקן האם יש לי זכות לדרוש את כספי חזרה? אני רוצה לחזור אליו מוכנה עם ידע בנושא הזה.
תודה
 
זכותך שהמכשיר יתוקן תמורת מה ששילמת. יש מקום גם לדרוש את הסוללה הישנה, וזיכוי כספי על מה שנלקח תמורת הסוללה.
 
הייתה לי נוקיה 6021 אחרי 4 שנים תופעה דומה

בחנות אמרו שיש כנראה קצר...לא היה , לדעתי פשוט תקלה באחד הרכיבים, לא ניתן לתקן, כי לא ניתן להשיג הרכיבים
וגם ההחלפה דורשת כלים מיוחדים, בקיצור, זרקתי אותו וקניתי יד שניה 5800
 

morli4

New member
תודה על התגובות

האם במצב כמו שלך אני יכולה לדרוש את הכסף ששילמתי עבור התיקון?
הרי לטענתו הוא אבחן את הבעיה כמשהו שניתן לתקנו ובכך הטעה אותי וסתם שילמתי כסף, לא?
 

morli4

New member
לא התכוונתי שהוא הטעה אותי באופן מכוון

אלא שהוא היה לא מקצועי.
במקרה כזה אין החזר כספי?
 
למעלה