תיקון מצלמות אולימפוס- אזהרה
ברצוני להזהיר את כל מי שזקוק לתיקון מצלמת אולימפוס. הסוכנות בארץ, חברת אלודה, חושבים שאפשר לדפוק כל אחד ומחיר הכי גבוה שניתן. נשבר לי כפתור הפעלה במצלמת C5050 והם רצו עבור התיקון 1400 ש"ח. קניתי את החלק באולימפוס ארה"ב וזה עלה 39.2$ בלבד כולל הובלה. זו ממש חוצפה ואני מציע לכל דורש לבדוק את האפשרות הזו לפני השוד של אלודה.
ברצוני להזהיר את כל מי שזקוק לתיקון מצלמת אולימפוס. הסוכנות בארץ, חברת אלודה, חושבים שאפשר לדפוק כל אחד ומחיר הכי גבוה שניתן. נשבר לי כפתור הפעלה במצלמת C5050 והם רצו עבור התיקון 1400 ש"ח. קניתי את החלק באולימפוס ארה"ב וזה עלה 39.2$ בלבד כולל הובלה. זו ממש חוצפה ואני מציע לכל דורש לבדוק את האפשרות הזו לפני השוד של אלודה.