תינוק אחרי תאומים

תינוק אחרי תאומים

אנחנו בהריון השני אחרי התאומים -היום בני 16 חודשים). רוצים לשמוע עצות וחוויות מבעלי נסיון..
 

tali99991

New member
ברוכה הבאה ומזל טוב../images/Emo140.gif

שבועיים לפני יום הלדת שנה של התאומים גיליתי שאני בהריון - הייתי בשוק,בהלם, ראיתי את הסטיק עם התשובה החיובית בכיתי (וזה לא היה משמחה). ילדתי את בתי כאשר התאומים היו בני שנה ושבעה חודשים . זה לא פשוט - להיות בהריון כאשר התאומים בבית בעצמם עוד קטנטנים. אבל היום ממרומי גיל 4 של בני וגיל שנתיים ו-5 של הבת הקטנה - אין אושר גדול מזה, הם גדלים ביחד , משחקים ביחד, חברים טובים ומה לעשות גם לפעמים אויבים. חשוב שיהיה לך עזרה בחודשים שההריון כבר מתקדם והבטן תופחת, וגם לאחר הלידה - כדי שתוכלי להרוויח שעות שינה ולטפל בשלושה ביחד. לסיכום: נפל בחלקך מזל גדול - לא קל - אבל האושר אינסופי. המשך הריון תקין וקל.
 
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

אני מכירה את הסטואציה מהכיוון ההפוך
בן בכור יחידאי ולאחריו תאומים. במיקרה שלנו ההפרש הוא בדיוק שנתיים ויום. קל זה לא אבל מצד שני יש משהו כייפי בלגדל את ה"כנופייה". ההמלצה שלי היא, עזרה מהתחלה וכמה שצריך. את ה"חיסכון" לעשות במקומות אחרים. קחי בחשבון שזה מאוד עיניין של אופי, מידת הסבלנות ומדד העייפות. אם את חשה שאת לא מסוגלת להתמודד עם הכל ביחד אל תהססי להביא עזרה. לא צריך להיות "סופר אמא" בכל מחיר. לי הייתה חשובה העזרה במיוחד מאחר ובחרתי להניק את התאומים. באותה מידה יכול להיות שמהר מאוד תגלי שאת משתלטת על העיניינים ולא מעוניינת שיסתובבו לך בין הרגלים. לטעמי, עדיף להתכונן מראש ולכל היותר לוותר על העזרה בבוא הזמן. מאחלת לך היריון כייפי ושליו, יוד, אמא לרועי (3.5) ולעידו ועדי (1.5)
 
../images/Emo24.gifשלום לך וברוכה הבאה!

שמי שרון אמא לשי ונעם בנות שנתיים ושמונה חודשים. קטונתי מלעזור לך בנושא ששאלת- שי ונעם הן הילדות היחידות שלי. בטוחה שיכנסו המומחיות ויתנו לך קצת מניסיונן. בינתיים הרבה מזל טוב להיריון. ואסיים בברכת הפורום הידועה- המשך היריון ארוךךךךךךךךך ומשעמם!
 

מיכל @

New member
ברוכה הבאה


אני מיכל, אמא לעומר ויובל בני שלוש ורבע.
ברוכה הבאה אלינו. את מוזמנת להציץ בקישור הזה.
 

michal66

New member
ברוכה הבאה למועדון../images/Emo140.gif

אני מיכל אמא למור וגל בני 10 ושי בן 8. "קרה" לכם הדבר הכי טוב שיכול לקרות. נכון שבהתחלה יהיה קצת קשה, בכל זאת 3 תינוקות בבית, אבל לטווח ארוך זה משתלם. הילד השלישי מביא איתו המווווווווון קסם
והילדים יגדלו יחד וזה יתרון עצום. איך קוראים לתאומים? ברוכה הבאה ל
נו המיוחד
 
למעלה