תינוקת שלא אוכלת לאחר גמילה מהנקה

שוקיתית

New member
תינוקת שלא אוכלת לאחר גמילה מהנקה

הנקתי מלא 8 חודשים!! עכשיו לאחר שהתחלנו עם טעימות של מוצקים וסימילק (החלפנו למטרנה כי לא אהבה) ודייסת וניל של מטרנה , נשארתי רק עם הנקת הלילה (נרדמת איתה ואין לי כח כרגע להילחם וחוץ מזה לא אוכלת כלום כמעט) מה שקורה זה שהיא מסרבת בכל תוקף לכל בקבוק;(הוצאתי כספים על כל הפיטמות והבקבוקין ועל כוס פלא - כלום!!!- צרחות כשהיא רק רואה את הבקבוק. והיא אולי מואילה בטובה לטעום 4 כפיות של מרק ופירות אבל זהו!!!!! הילדה הייתה בסדר גמור מבחינת משקל ואיך זה ייתכן שכבר כמה ימים היא לא אוכלת????? מה לא ניסיתי קראתי את כל העיצות לסרבני בקבוק ויישמתי - היא עברה ליציאה פעם ביומיים (בהנקה היו כמה פעמים ביום - וגם הפך להיות מוצק - סליחה על התיאור- אני פולניה היסטרית) מה אני יעשה???? התינוקת שלי בצום כמעט מוחלט!!! את המים מהבקבוק מוכנה לקחת לגימה... למשל היום מהבוקר אכלה כחצי גרבר וזהו!!!! האם היא חייבת בגילה - 8 חודשים וחצי לקבל תמ"ל כל שהוא ויש צורה לשתות את זה מכוס או כל עיצה אחרת תתקבל בברכה ה צ י ל ו !!! אני ממש פוחדת מה עושים???
 

IcNיה

New member
אינטואיטיבית - הייתי חוזרת להניק

גם ביום, בהנחה שלא עבר הרבה זמן מאז שהפסקת, ובהנחה שהתינוקת מסכימה. יכול להיות שהיא עדיין לא מוכנה לצ\מוצקים, ואם היא מסרבת גם לפורמולה - היא חייבת לאכול. לא יודעת מאילו סיבות הפסקת להניק, האם ההפסקה הייתה הדרגתית או בבת אחת, אבל ממה שאת מתארת - הילדה צמה וגם איננה מקבלת מספיק נוזלים. אם היא לא מוכנה לאכול מבקבוק - הכיני דייסה סמיכה יותר והאכילי אותה מכפית. אם איננה מסכימה לאכול מרוסק - הציעי לה אוכל אצבעות (ירקות רכים מהמרק מעוכים קצת במזלג, בננה רכה, קרום של לחם).
 

שוקיתית

New member
תודה אבל... עזרה דחוף הצילו!!!

אני לא מסוגלת יותר להניק- בקושי את הנקת הלילה אני עושה בשבילה. אני ממש פוחדת שהיא לא אוכלת כמויות בכלל והיא שונאת בקבוק!!! יש דרך אחרת להאכיל תמ"ל- ולא מבקבוק?
 

צ ב י ה

New member
להסמיך את התמ"ל עם דייסה

ולסימילאק יש גם דייסה שלא צריך להוסיף תמ"ל. לערבב לפי הכמויות המומלצות להאכלה מכפית. אצלנו נרשמה הצלחה לדייסת הדגנים+דבש- אבל היא רק מגיל שנה. יש עוד שתיים לפחות (נסי דגנים עם פירות). אם זה מנחם אותך לנו יש סרבן עקשן שהסכים לבקבוק רק בגיל עשרה חודשים (!) וזאת למרות היותו אכלן קטן מאוד. כל יתר התזונה התבססה על ההנקה
. נשמע לי שהיא בדרך לשם. לא תהיה לה ברירה אם את נחושה. זה קשה אימים, אני מבינה אותך מאוד כי הייתי בנקודה הזו. מאחלת לך ה ר ב ה כוח וסבלנות... אם התחושה שלך אומרת אחרת, תחזרי להניק. מה שלא תעשי- תחליטי ואל תזוזי משם כי הקטנה תתפוס אותך בחולשה. הם ממזרים לא קטנים
. אגב, אני עדיין מניקה בוקר וערב וזהו (שנה ושלושה). כל היתר מוצקים מגומגמים, תמ"ל ודייסה.
 
למעלה