תינוקת בת שנה נפטרה הבוקר מחום גבוה

tamirzak1

New member
יהי זכרה ברוך.שלא ידעו עוד צער. מאד

מעניין "נפטרה מחום גבוה". מתים ממחלות.מחלות גורמות בין היתר לחום גבוה. קרוב לוודאי שהתינוקת מתה ממחלה ולא מהחום הגבוה. סתם חום גבוה מקבלים אם מושארים ברכב חונה בשמש , מהליכה ממושכת והתייבשות בשטח פתוח בשמש,או מספורט ומאמץ יתר. במקרה מצער זה קרוב לוודאי שהיא היתה חולה (וינסו לגלות במה) וגופה לא עמד במעמס. מקרה מצער.
 
כנראה, ההורים מנעו טיפול מתינוקת

התינוקת בת השנה סבלה במשך כשבוע מחום גבוה ומשיעול. למרות שרופא שבדק אותה בקופת חולים בעיר הורה להוריה לתת לה אנטיביוטיקה, בחרו ההורים לדחות את המלצתו ופנו להומאופת שיטפל בתינוקת. הבוקר מתה התינוקת. בדיקה של לשכת הבריאות המחוזית באזור אשקלון העלתה כי התינוקת לא קיבלה חיסונים מאז לידתה.
 

ac19

New member
3 שוטרים נפצעו

ידיעה מוואלה "קצין משטרה ושני שוטרים נפצעו קל מאוד במהומות החרדים באשדוד מפגיעת שברי זכוכיות..."
 
זה מעציב

איך אפשרי כזה דבר הילדה אם 40 מעלות חום לא חיסנו אותה לא כלום זה פשיעה כן כן המשטרה צריכה לפתוח להורים תיק אל הזנחת קטין כי ההורים היזניחו את הקטינה בזה שלא חיסנו אותה ולא נתנו לה אינטביוטיקה וגם לא שמעו לרופא המטפל
 
לפתוח תיק

זה לא יעזור צריך לעקר את ההורים האלו שלא יביאו יותר ילדים וכן אני כזאת קיצונית כי לי לקח 6 שנים של יסורים וסבל עד שילדתי את הבן שלי ומקרים כאלו של הזנחה מכאיבים לי נורא וכמה שהמשפט נכון "ה' נותן אגוזים למי שאין שיניים" הבן שלי לא צריך לפתח חום בשביל שאני אדע שמשהו לא בסדר איתו, פשוט חוסר אחריוץ מאחלת להם שלא יהיו להם יותר ילדים!
 
גופת התינוקת נחטפה

בית המשפט דחה עד מחר את לקיחת הדגימה מהתינוקת שמתה הבוקר - מבזק ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3256183,00.html זק"א: נעלמה גופת התינוקת מבית העלמין באשדוד - ערוץ 7: http://www.inn.co.il/news.php3?id=150434 גופת התינוקת החרדית נחטפה מבית העלמין באשדוד - מבזק ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3256197,00.html אשדוד: חרדים חטפו את גופתה של הפעוטה שמתה הבוקר - מבזק nrg: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/428/059.html בד"ץ העדה החרדית: לעשות הכל ולהחזיר את התינוקת שנפטרה למשפחה - ערוץ 7: http://www.inn.co.il/news.php3?id=150436 שוטר נפצע באורח קשה בהתפרעות בבית העלמין באשדוד - מבזק ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3256201,00.html
 
משטרה מול חוטפי גופת התינוקת

• הערב (29 מאי 2006) נעצר חרדי נוסף מאשדוד בחשד למעורבות בחטיפת התינוקת - ערוץ 7: http://www.a7.org/news.php3?id=150577 • המפכ"ל הורה להקים ועדת בודקת לבדיקת נסיבות חטיפת התינוקת מאשדוד - ערוץ 7 (האם זאת הכנה ל"עריפת ראשים"?): http://www.a7.org/news.php3?id=150670 • קראדי מינה ועדה לבדיקת האירועים שהביאו לחטיפת גופת הפעוטה באשדוד - nrg: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/429/128.html?pFile=1 • שוחרר החשוד במעורבות בחטיפת גופת התינוקת - nfc: http://www.nfc.co.il/archive/001-D-102049-00.html?tag=0-10-28 • אשדוד: שוחרר חרדי נוסף שנעצר בפרשת חטיפת התינוקת - ערוץ 7: http://www.a7.org/news.php3?id=150690
 
היבטים רפואים: חיסונים ואנטיביוטיקה

לגבי מתן אנטיביוטיקה - העניין הוא פשוט: אם אכן זהו חידק, ולא וירוס, אזי אם לא נותנים אנטיביוטיקה - החידק לא נעלם מעצמו, נקודה. לגבי החיסונים, אני מביא כאן קישורים למסמכים של הכנסת ולמצגת של משרד הבריאות אשר עוסקים בחיסונים: • התפרצות מחלת השעלת בישראל - מסמך של מרכז מחקר ומידע של הכנסת: http://www.knesset.gov.il/mmm/doc.asp?doc=m00910&type=pdf • חיסון ילדים - מסמך של מרכז מחקר ומידע של הכנסת: http://www.knesset.gov.il/mmm/doc.asp?doc=m00947&type=pdf • פרוטוקול מישיבת הוועדה לזכויות הילד של הכנסת, על סדר היום: "תופעת סירוב הורים לחסן ילדיהם": http://www.knesset.gov.il/protocols/data/html/yeled/2004-06-15.html • סרבנות חיסונים: הטענות העיקריות וההתמודדות אתן - מצגת של משרד הבריאות: http://www.health.gov.il/Download/pages/chisunim0604.ppt
 
לאירוע הזה היבטים רבים

• סירוב לחסן ילדים לא מייחד ציבור חרדי. דווקא להיפך, להיזהר ולהישמר - זאת מיצווה, ולכן הציבור החרדי מקפיד בדרך כלל לחסן את ילדיהם. מאותה הסיבה בדיוק, הציבור החרדי בדרך כלל נשמע להוראות רופאים, וילדיהם מקבלים אנטיביוטיקה, כאשר יש צורך רפואי. סרבני חיסון וסרבני אנטיביוטיקה - זאת קבוצה קטנה בתוך דוגלי טבעונות, בתוכם דווקא הרוב חילוני. לא כל הצמחונים וטבעונים שייכים לקבוצה קיצונית הזאת. • הדבר הופך להיות חמור יותר, כאשר מדובר בחסרי ישע, תינוקת בת שנה, במקרה הזה. חוסר מתן טיפול והזנחה נחשבים לעבירה פלילית, ובמקרה המצער הזה, נגרם מוות בגלל התנהגות לא אחראית. • שלטונות החוק (בית המשפט והמשטרה) הגדירו במקרה הזה את הצורך המשפטי: לוודא האם היה כאן מקרה של מניעת טיפול / הזנחה / חוסר אחראיות. לצורך כך, הוגדר הצורך בצילום חזה, ובלקיחת דגימת דם לצורך בדיקה. הדברים נעשו בהידברות עם הציבור החרדי, עם הרבנים, ועם ארגון זק"א. • לא היתה כל כוונה לפגוע בכבוד המת. לעומת זאת, חטיפת הגופה תוך כדי פריצת סורגים בחלון, סחיבת הגופה בשקית כאילו זאת קניה בשוק, והעלמת הגופה מהמשפחה - לא הוסיפו לכבוד המת. • קיימת הרגשה, שבמקרה הזה, טענת "כבוד המת" משמשת לכיסוי ולגיבוי למי שפגעו בחסר ישע, שבמקרה הזה מקורבים למשפחה חרדית חשובה. מישהו כאן מנסה לכסות על סיפור של הזנחה עד כדי גרימת מוות, תוך ניצול ציני של עקרון "כבוד המת", ותוך כדי נסיון לעורר עימות בין חרדים לשלטונות החוק ומול החילונים, למרות שהזנחה מהסוג הזה ממש לא אופיינית לציבור החרדי. • מותה של תינוקת בת השנה מסעיר ומצער כל אחד.
• יש לסיפור הזה היבט נוסף, של התנהלות המשטרה מול האירוע, ובתחום הזה טרם נאמרה המילה האחרונה.
 

tamirzak1

New member
ובהמשך לכך גם ההתנהלות בעציר ולס

בירושלים שהפרקליטות נכנעה לגורמים שהיו בעד האב שלכאורה התעלל בבנו עד למותו. גם כאן שוחרר העציר למעצר בית בגלל לחץ חרדי. בקשר לאי מתן אנטיביוטיקה לא באתי בכל טענה להורים. מצד אחד טוענים שהאנטיביוטיקה מזיקה ובמקרים מסויימים עדיף לתת לגוף להלחם בעצמו במחלות (דלקת אוזניים וגרון למשל שלרוב יעברו גם ללא אנטיביוטיקה). בקשר לחיסונים צריך הילך חוקי להכריח או לאפשר לוותר על חיסונים. אם מחייבים על חיסון אז מי שלא מחסן הינו עבריין בר עונשין ואם לא מחייבים אז אין להאשים הורים על אי מתן חיסון. ועוד : גם הורים שהרגו את ילדיהם ברשלנות ברורה (השארת ילדים ברכב חונה ו/או אי חגורת ילדים בזמן נסיעה והילד נהרג בתאונה) לא מקבלים בארץ שום עונש משמעותי להרתעה (מאסר אפילו לחודש) כי "מרחמים" על "העונש" שכבר הגיע להורים. כמו זה שהרג את הוריו וביקש רחמים כי הוא יתום.... בסופו של דבר ההורים קיבלו עונש נוראי.האם הם ילמדו לשאר ילדיהם שיבדו לחיים ארוכים? האם הורים טיבעוניים ילמדו לפעמים אחרות? האם כל הרופאים צודקים במסקנותיהם ?(לא) האם הרפואה הטובה יותר היא קונבנציונאלית או משלימה? יש הרבה חילוקי דיעות בנושא והנושא ימשיך להיות פתוח לניסויים. מה דעתכם?
 

touti

New member
ממה שאני שמעתי

משיחה עם קרובת משפחה של המשפחה האבלה. הילדה היתה חולנית מלידתה והחיסונים נדחו כדי לחכות שתתחזק. ההורים פנו לרופא הומיאופט כדי לטפל בילדה. כמו תמיד אפעם לא נדע את הסיפור האמיתי. שנשמע רק בשורות טובות.
 
למעלה