תינוקת בת שנה ו7 חודש'

רויטל264

New member
תינוקת בת שנה ו7 חודש'

יש לי תינוקת בגיל שצייינתי , כאשר אמי ואני רוצות למדוד בגדים בחנויות, הילדה מתחילה לבכות בבכי היסטרי , אני נורא מודאגת ולא יודעת מה לעשות... האם זה יעבור לה?? נפיתרון שלי להרגיע אותה זה שאני מוציאה אותה מהחנות ופשוט משנה לה נושאים.. כמו למשל בואי ניקנה לך גלידה, רוצה להריח פרח, וכו... עד שאימי מסיימת למדוד את הבגד , וככה אימי עושה כאשר אני רוצה להתלבש וכו. אשמח לקבל תשובה
 
אולי משאלת הלב אינה תואמת ליכולת הפעוטה בשלב

זה... שלום לך רויטל יקרה, לפעוטות בני שנה ושבעה חודשים אין עדיין יכולת לדחות סיפוקים ולהתאפק לאורך זמן. החיים מזמנים לה ויזמנו לה עוד הרבה הזדמנויות להתאמן בתכונות אלה. בעוד כמה שנים הילדה תשמח להצטרף אליכן . נשאלת השאלה האם לעת עתה, יש אפשרות יצירתית אחרת חוץ מלקחת אותה אתכן לקניות? עינת גבע,יועצת משפחתית, מכון אדלר.
 

רויטל264

New member
הקניות הללו לא נמשכות הרבה זמן ..

היום למשל היינו חייבות לנסוע לראות בגד כי יש לנו אירוע ואין לי משהי שיכולה לשמור עליה הבעיה היא שהיא לא מוכנה להיות באף מקום היא מאוד קשורה אלי ולאמא שלי איך שאני או אמא שלי נכנסות לתא ההלבשה היא מתחילה לבכות אבל זה לא רק בזה. לדוגמא: אם נוגעים בנו.. למשל מחבקים אותנו, במידה ואמי עושה פן, גם היא בוכה יכול להיות שלא נעים לה לראות שנוגעים בנו, אולי היא מפחדת שיעשו לנו משהו?? אני כבר לא יודעת מה לחשוב. ועוד משהו היא גם לא אוהבת שאנשים מתחבקים אחד עם השני היא מתחילה להתעצבן. אבל הילדה מקסימה ונבונה מאוד היא מאוד חברותית, אוהבת לנשק אותנו (המשפחה, אחותה הקטנה בת 8 חוד')
 
אחותה הקטנה בת 8 חוד'

שלום רב, המשפט האחרון עשוי להסביר די הרבה על התנהגות הפעוטה - יש לה אחות בת 8 חד'. איפה נשארת האחות כשאתם בקניות? עינת גבע, מכון אדלר.
 

רויטל264

New member
היא איתנו

אני לא עוזבת אף אחת הן באות איתי לכל מקום כאשר אימי נמצאת איתי במידה ואימי נמצאת בבית אז אני משאירה אותן אצלה ואז הולכת לסידורים. יש לציין שהגדולה מאוד מאוד קשורה לאימי , אבל בנושא המדידה או שמתקרבים אלינו אז היא בוכה לשנינו.
 
התנהגות של ילדים היא שפה

לילך שלום רב, כדי להשיב לך בצורה מקצועית ומותאמת למשפחה שלכם אני זקוקה לפרטים נוספים. התנהגות של ילדים היא שפה. הילדה מנסה להעביר לך מסר על קושי/מצוקה שהיא חווה. תפקיד ההורים ללמוד לתרגם את התנהגות הילד על מנת שיוכלו לתת התייחסות מתאימה ובונה. ילדותייך מאוד צעירות, כולכם נמצאים כרגע בתהליך של הכרות ובניית יחסים. תינוקות זקוקים לתנאים הנוחים להם על מנת להתפתח. מציעה לך בחום להצטרף לקבוצת הורים לומדת. בקבוצה תוכלי ללמוד על שלבי התפתחות הילד, על צרכיו (כל צרחה מבטאת צורך)ולקבל כלים להתמודדות עדכנית עם מצבי חיים. חשוב לעצור ולחשוב רחוק. אתם בונים כרגע תשתית ליחסים. בסיס יציב ואיתן הוא המפתח למשפחה בריאה. לעת עתה העצה הכי טובה שיש לי (רק לעת עתה) היא ללכת לקניות בלי הילדות. עינת גבע, יועצת משפחתית, מכון אדלר.
 

רויטל264

New member
הבעיה היא....

שאין באזור מגוריי והרצליה מאוד רחוק לי . האם יש אפשרות ליעוץ אישי?? האמת שיש לי עוד המון שאלות אבל אני לא יכולה לפתוח את הכל בצורה כזאת ובגלל זה רציתי להשיג את סופר נני . כך שיאפשר לנו להיפגש בביתנו
 
מידע חשוב...

שלום שוב רויטל, מכון אדלר מרושת היום כמעט בכל פינה ברחבי הארץ, בהרצליה יושב המרכז. יש לנו שלוחות בירושליים, רחובות, מודיעין, חיפה, ק. אונו, חולון ועוד... בנוסף יש לנו אנשי מקצוע מוכשרים המתגוררים ברחבי הארץ השרותים הניתנים הם: בקבוצה, שיחות פרטניות ו"סופר משפחה" בנוסח סופר נני - יועצים שמגיעים לבתים ונותנים הדרכה. מה עושים? מצלצלים למרכז בהרצליה ומקבלים הפנייה בהתאם לצורך ולרצון. בברכת שבת שלום ומנוחה עינת גבע, מכון אדלר. יחד עם זאת, את מוזמנת לשתף בפורום, לקרוא, לשאול ולהתייעץ אני כאן ואענה בשמחה עינת גבע, יועצת משפחתית, מכון אדלר.
 
למעלה