תיאלנד ב 15 יום - שאלותתתתת

  • פותח הנושא GTC
  • פורסם בתאריך

GTC

New member
תיאלנד ב 15 יום - שאלותתתתת

הי חברה, אנחנו טסים לתיאלנד ל15 ימים מלאים (כן כן צריך לחזור לעבוד) ואנחנו מתלבטים מה לעשות לגבי הצפון . בתחילה חשבנו לנחות ויום אחרי לטוס לצפון ומשם לצאת לטיול גיפים (3 ימים נטו סה"כ 5 ברוטו) ומשם להגיע לאיים (קוסמוי/פנגן) למשך כשבוע ועוד יומיים בבנגקוק. שווה??? האם כדאי להשקיע יותר באיים ?? האם יש אלטרנטיבות לטרק בצפון אשר יותר קרובות לבנגקוק ולא לוקחות 5 ימים?? נשמח לשמוע רעיונות/דיעות חדשים.
 
מצטרפת להתלבטות !!!

גם אני מתלבטת במה להשקיע יותר- באיים או בצפון... מתי את טסה אגב ?? אני ביום רביעי בלילה
 
איים או צפון

תלוי מה אתן אוהבות יותר. אם זה לשבת על החוף, לשתות שייקים וללכת למסיבה בערב אז תלכו לאיים ויהיה הכי כיף בעולם. אם אתן מעדיפות נופים, טיולים, כפרים וכו'...אז תשקיעו יותר בצפון לי נשמע טוב העניין של 5 ימים בצפון, שבוע באיים ויומיים בבנגקוק (בסוף, גם לקניות). לדעתי ממש אין טעם להיות בצפון פחות מ-4-5 ימים, זה יהיה סתם לחוץ ומעצבן וחבל על הזמן שלכם.
 

amircn1

New member
זה נשמע לי...

כמו תכנון אופטימלי ביחס לזמן שתשהו בתאילנד ובמה כדי להשקיע יותר ?! כמו שאמרו לפני - תלוי מה אתם אוהבים יותר אבל שתדעו שיש גם מה לראות באיים וזה לא כל הזמן רק לשבת על החוף ולשתות שייקים אני אישית נהנתי מאוד בצפון, ובכלל הייתי בטרק רגלי ששם אמנם הולכים, אבל רואים הרבה יותר, אבל זה כבר תלוי בכם ובגדול כמו שאמרתי, התכנון נשמע טוב - 5 ימים בצפון, כשבוע באיים ויומיים בבנגקוק
 
למעלה