תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)

מצב
הנושא נעול.
תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
 
עלתה או לא עלתה? לתפוז פתרונים

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
עלתה או לא עלתה? לתפוז פתרונים
 
רכב תיירותי מעניין מבוסטון

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
רכב תיירותי מעניין מבוסטון
 
תושב בוסטונאי ממוצע

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
תושב בוסטונאי ממוצע
למעשה בזה מסתכמות תמונות בוסטון, שבה בסלתי מעייפות נצברת של ג'ט-לג וטיסה טרנס-אטלנטית דלת שינה.

התחנה הבאה הייתה כנס האגודה האמריקאית לאקולוגיה, שנערך בפורטלנד (אורגון). העיר עצמה אינה יעד תיירותי מרתק במיוחד (מין פתח-תקווה גדולה), אבל התפרסמה בזכות התכנון העירוני המוקפד ומערכת התח"צ המעולה.
 
מסביב לפורטלנד

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
מסביב לפורטלנד
ביום הראשון השתתפתי בסיור מטעם הכנס שעסק באקולוגיה של האזור, עם דגש על הילידים האינדיאניים. נתחיל, כמיטב המסורת, בתמונה של האוטובוס שבו נסענו. הנסיעה החלה בתדריך הבטיחות של הנהג אלן, שכלל שלושה סעיפים:

1. חלונות מילוט לשעת חירום מסומנים בסרט אדום.
2. אם אתם הולכים באוטובוס בזמן שהוא בתנועה, אנא החזיקו במשהו.
3. בשירותים משתמשים בישיבה בלבד.
 
קצת נוף.

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
קצת נוף.
 
רגע התהילה של אלן

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
רגע התהילה של אלן
נכנסנו לחלק של השמורה. אלן עצר בצד והמשיך במעלה השביל כדי לראות אם אפשר להסתובב כמו שצריך. דעתו הייתה חיובית ולכן המשכנו בנסיעה עד לנקודה הזו, שבה ירדנו מהאוטובוס לטובת סיור בשטח. בינתיים אלן היה צריך לפרסס ונתקל במצב הלא מוצלח הזה. במשך עשרים דקות הסתובבנו באחו הסמוך כאשר ברקע נשמעים ציפצופי רוורס מקוטעים. חלק מהאנשים כבר ריחמו על הבחור וחזרו לאוטובוס כדי לעזור לו.
 
מקצוענות

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
מקצוענות
כשחזרנו לאוטובוס מצאנו אותו בפוזה הזו. משום מה אלן לא הצליח להתמודד עם הסיבוב של הכביש, אבל כן הצליח להפוך את האוטובוס ב-180 מעלות.
 
החילוץ

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
החילוץ
עוד טיפה רוורס, קדימה, רוורס, קדימה, רוורס והאוטובוס השתחרר. אלן (בחולצה הלבנה) זכה לברכת הפורום, והגיב בנון-שלנט:

Where's the challange? That was fun.

כוכב.
 
עם אוטובוס אירופאי זה בחיים לא היה קורה...

החילוץ
עוד טיפה רוורס, קדימה, רוורס, קדימה, רוורס והאוטובוס השתחרר. אלן (בחולצה הלבנה) זכה לברכת הפורום, והגיב בנון-שלנט:

Where's the challange? That was fun.

כוכב.
עם אוטובוס אירופאי זה בחיים לא היה קורה...
 
עוד טיפה נוף לפני שחוזרים לעיר

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
עוד טיפה נוף לפני שחוזרים לעיר
הר הוד, שבחודש אוגוסט פסגתו עדיין מושלגת (בעיר מתקרבים ל-40 מעלות). צולם דרך חלון האוטובוס.
 
התח"צ בפורטלנד 1

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
התח"צ בפורטלנד 1
רשת התחבורה בעיר מבוססת על ה-MAX (Metropolitan Area Express), רכבת קלה המקשרת את השכונות השונות למרכז העיר. ישנם ארבעה קווים: הקו הכחול והקו האדום מקשרים את הפרברים המזרחיים והמערביים, ונוסעים במרכז העיר על ציר מזרח-מערב. הקו הצהוב והקו הירוק מקשרים את הפרברים הצפוניים למרכז העיר, ונוסעים שם בציר צפון-דרום. כרגע בונים את "הקו הכתום" שהוא בעצם הארכה של הקו הצהוב דרומה.

כל ארבעת הקווים מצטלבים בשתי נקודות: הכיכר המרכזית של פורטלנד (בלב העיר) וליד אולם הספורט ומרכז הקונגרסים.

התמונה - תחנת מרכז הקונגרסים (בו התקיים הכנס).
 
תחנות קרובות מדי

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
תחנות קרובות מדי
תמונה זו צולמה מתחנת מרכז הקונגרסים (הרציפים בחזית), בשעה שהרכבת עמדה בתחנת רוז קוורטר, שממערב למרכז הקונגרסים. שירות אקספרס עם שתי תחנות במרחק של כ-200 מ' זו מזו.
 
ובינתיים מגיעה רכבת גם מהצד השני

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
ובינתיים מגיעה רכבת גם מהצד השני
 
היא כבר כאן

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
היא כבר כאן
 
בינתיים מגיע אוטובוס לתחנה הסמוכה

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
בינתיים מגיע אוטובוס לתחנה הסמוכה
שימו לב למתקן האופניים.
 
מפגש רכבות, פורטלנד סטייל

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
מפגש רכבות, פורטלנד סטייל
 
עוד מבט אחד

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
עוד מבט אחד
 
מכונת כרטוס

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
מכונת כרטוס
בעיר מונהג במשך שנים Free Rail Zone, נוהל המאפשר נסיעה חינם ב-MAX במרכז העיר. כך יצא שבמשך שבוע שלם, שבו נסעתי בכל יום מהמלון למרכז הכנסים ברכבת (כ-15 דק' לכיוון), שילמתי על התח"צ רק פעמיים: בנסיעות אל ומנמל-התעופה.

הסדר זה יבוטל ב-1 בספמטבר 2012, למורת רוחם של רבים מתושבי העיר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה