תח"צ אל/מ תחנות הרכבת בחולון

מצב
הנושא נעול.

danezeq

New member
תח"צ אל/מ תחנות הרכבת בחולון

תח"צ אל/מ תחנות הרכבת בחולון
שלום לכולם
אם אני רוצה להגיע משכונות מגורים בחולון אל תחנות רכבת יוספטל או קוממיות (שאלה התחנות הקרובות ביותר בקו אווירי)
למה אין שום קו אוטובוס שמגיע אליהן ומהם?
ישנם כמה קווים לא תדירים במסלולים מפותלים, ואיזורים נרחבים (רוב העיר) בחולון לא מקשורים כלל לתחנות אלה. כבר עדיף לנסוע לתחנת רכבת צומת חולון או ההגנה.

לפעמים אני חושב שמישהו פשוט השקיע מאמץ מכוון כדי שהתחבורה הציבורית במטרופולין ת"א תיהיה לא פונקציונלית.
תחנות הרכבת פשוט מיותרות! איך מגיעים אליהן?
 

mauzer

New member
יש יש

תח"צ אל/מ תחנות הרכבת בחולון
שלום לכולם
אם אני רוצה להגיע משכונות מגורים בחולון אל תחנות רכבת יוספטל או קוממיות (שאלה התחנות הקרובות ביותר בקו אווירי)
למה אין שום קו אוטובוס שמגיע אליהן ומהם?
ישנם כמה קווים לא תדירים במסלולים מפותלים, ואיזורים נרחבים (רוב העיר) בחולון לא מקשורים כלל לתחנות אלה. כבר עדיף לנסוע לתחנת רכבת צומת חולון או ההגנה.

לפעמים אני חושב שמישהו פשוט השקיע מאמץ מכוון כדי שהתחבורה הציבורית במטרופולין ת"א תיהיה לא פונקציונלית.
תחנות הרכבת פשוט מיותרות! איך מגיעים אליהן?
יש יש
לקוממיות : דן : 19 אגד : 171 (מרחק הליכה קצר) 11, א2 ו-85 (קרית בן גוריון).
בנוסף, הליכה של 10 יש עוד קווים לחולון : 5,126,2, 20,95 דן : 72 ו-129
יוספטל : דן :43 אגד : 99, 2א, 87. מרחוב אילת : 5,171,126,2,
 
אפקטיביות השימוש בת.הרכבת של חולון משתנה בהתאם למוצא והיעד

תח"צ אל/מ תחנות הרכבת בחולון
שלום לכולם
אם אני רוצה להגיע משכונות מגורים בחולון אל תחנות רכבת יוספטל או קוממיות (שאלה התחנות הקרובות ביותר בקו אווירי)
למה אין שום קו אוטובוס שמגיע אליהן ומהם?
ישנם כמה קווים לא תדירים במסלולים מפותלים, ואיזורים נרחבים (רוב העיר) בחולון לא מקשורים כלל לתחנות אלה. כבר עדיף לנסוע לתחנת רכבת צומת חולון או ההגנה.

לפעמים אני חושב שמישהו פשוט השקיע מאמץ מכוון כדי שהתחבורה הציבורית במטרופולין ת"א תיהיה לא פונקציונלית.
תחנות הרכבת פשוט מיותרות! איך מגיעים אליהן?
אפקטיביות השימוש בת.הרכבת של חולון משתנה בהתאם למוצא והיעד
עבור חלק מתושבי חולון, התחנות הללו לא יהיו יעילות. לדוגמא: אחד שגר בקרית שרת, אזור שד' ירושלים, שד' ההסתדרות, סוקולוב..
במידה והוא מעונין לסוע צפונה או מזרחה-אין טעם לסוע לקוממיות, יוספטל, צ.חולון.. עדיף לו לקחת אוטובוס לתחנת ת"א ההגנה.
לעומת זאת, לאותו אחד כן יש טעם להגיע לתחנות אלו, במידה והיעד שלו הוא יבנה, אשדוד, אשקלון... יש לא מעט ניואנסים בהם כדאי/ לא כדאי להשתמש ברכבת..
אתה מוזמן לתת דוגמאות לאזורים בחולון שלטענתך - מסורבל להגיע מהם לאחת מתחנות הרכבת.. יתכן ונוכל להראות לך שהתמונה לא כזו עגומה כפי שאתה רואה אותה..
 

danezeq

New member
לדוגמא רח' הציונות בחולון

אפקטיביות השימוש בת.הרכבת של חולון משתנה בהתאם למוצא והיעד
עבור חלק מתושבי חולון, התחנות הללו לא יהיו יעילות. לדוגמא: אחד שגר בקרית שרת, אזור שד' ירושלים, שד' ההסתדרות, סוקולוב..
במידה והוא מעונין לסוע צפונה או מזרחה-אין טעם לסוע לקוממיות, יוספטל, צ.חולון.. עדיף לו לקחת אוטובוס לתחנת ת"א ההגנה.
לעומת זאת, לאותו אחד כן יש טעם להגיע לתחנות אלו, במידה והיעד שלו הוא יבנה, אשדוד, אשקלון... יש לא מעט ניואנסים בהם כדאי/ לא כדאי להשתמש ברכבת..
אתה מוזמן לתת דוגמאות לאזורים בחולון שלטענתך - מסורבל להגיע מהם לאחת מתחנות הרכבת.. יתכן ונוכל להראות לך שהתמונה לא כזו עגומה כפי שאתה רואה אותה..
לדוגמא רח' הציונות בחולון
אני לא מדבר על ללכת 5 דקות ברגל, לעלות על האוטובוס שמגיע פעם ברבע שעה ואז ללכת עוד 10 דקות ברגל (כמו 126)
אני מדבר על קו תדיר שמגיע עד לפתח תחנת הרכבת.
 

stratomaximus

New member
יש לך את קו 171 מרח' אילת פינת הציונות

לדוגמא רח' הציונות בחולון
אני לא מדבר על ללכת 5 דקות ברגל, לעלות על האוטובוס שמגיע פעם ברבע שעה ואז ללכת עוד 10 דקות ברגל (כמו 126)
אני מדבר על קו תדיר שמגיע עד לפתח תחנת הרכבת.
יש לך את קו 171 מרח' אילת פינת הציונות
התדירות שלו טובה (תדירות של 10 דקות ופחות בשעות השיא), והוא מגיע עד לחניון של רכבת קוממיות (דקות ספורות של הליכה מהתחנה).
&nbsp
אגב, ניתן לקחת משם את 126 מאהרונוביץ', או 129,72,171 מרח' אילת ולהתקדם כמה תחנות צפונה, ואז 5 דקות ברגל לתחנת יוספטל.
&nbsp
&nbsp
 

danezeq

New member
אני אנסח את זה אחרת

יש לך את קו 171 מרח' אילת פינת הציונות
התדירות שלו טובה (תדירות של 10 דקות ופחות בשעות השיא), והוא מגיע עד לחניון של רכבת קוממיות (דקות ספורות של הליכה מהתחנה).
&nbsp
אגב, ניתן לקחת משם את 126 מאהרונוביץ', או 129,72,171 מרח' אילת ולהתקדם כמה תחנות צפונה, ואז 5 דקות ברגל לתחנת יוספטל.
&nbsp
&nbsp
אני אנסח את זה אחרת

אני מחפש קו תדיר וישיר שמגיע עד לפתח תחנות הרכבת.
דיברתי עם אנשים מבוגרים בחולון שאין להם שום כוונה להגיע לתחנות האלה. הם יודעים על קיומם אבל מבחינתם מסע ההגעה לשם לא שווה את זה.

בואו נשאל את השאלה אחרת. למה אין קווי הזנה רוחביים (מזרח מערב בת-ים חולון) שעוצרים בפתחי תחנות הרכבת?
אדם שגר ברח' הציונות 39 לדוגמא, צריך ללכת, לתפוס אוטובוס (נגיד 126 או 171) ולרדת רחוק מהתחנת רכבת משם יש לו הליכה של כחצי קילומטר.

 

אוהדא11

New member
אוסיף על דבריך, במסגרת הרפורמה לפני שלוש שנים

אני אנסח את זה אחרת

אני מחפש קו תדיר וישיר שמגיע עד לפתח תחנות הרכבת.
דיברתי עם אנשים מבוגרים בחולון שאין להם שום כוונה להגיע לתחנות האלה. הם יודעים על קיומם אבל מבחינתם מסע ההגעה לשם לא שווה את זה.

בואו נשאל את השאלה אחרת. למה אין קווי הזנה רוחביים (מזרח מערב בת-ים חולון) שעוצרים בפתחי תחנות הרכבת?
אדם שגר ברח' הציונות 39 לדוגמא, צריך ללכת, לתפוס אוטובוס (נגיד 126 או 171) ולרדת רחוק מהתחנת רכבת משם יש לו הליכה של כחצי קילומטר.
אוסיף על דבריך, במסגרת הרפורמה לפני שלוש שנים
לא טרחו להוסיף קו מבת ים שיפנה ימינה מרחוב יוספטל לאילת לכיוון ג'סי כהן והקניונים של ראשל"צ
 

DRORIKO8

New member
קו 2 פעם היה נוסע ככה לא?

אוסיף על דבריך, במסגרת הרפורמה לפני שלוש שנים
לא טרחו להוסיף קו מבת ים שיפנה ימינה מרחוב יוספטל לאילת לכיוון ג'סי כהן והקניונים של ראשל"צ
קו 2 פעם היה נוסע ככה לא?
 

אוהדא11

New member
2/129 של דן נסע לאורך רחוב אילת. אני מדבר על

קו 2 פעם היה נוסע ככה לא?
2/129 של דן נסע לאורך רחוב אילת. אני מדבר על
קו שמגיע ממרכז בת ים בדומה ל-43/87 ופונה דרומה לכיוון ג'סי כהן ורחוב בן גוריון, לא קו שנוסע לאורך רחוב אילת עד תל גבורים
 

DRORIKO8

New member
אני מדבר על שנות ה-90

2/129 של דן נסע לאורך רחוב אילת. אני מדבר על
קו שמגיע ממרכז בת ים בדומה ל-43/87 ופונה דרומה לכיוון ג'סי כהן ורחוב בן גוריון, לא קו שנוסע לאורך רחוב אילת עד תל גבורים
אני מדבר על שנות ה-90
לפי מה שהבנתי קו 2 היה עושה סיבוב ברמת הנשיא
 

mauzer

New member
עד שסללו את כביש איילון

אני מדבר על שנות ה-90
לפי מה שהבנתי קו 2 היה עושה סיבוב ברמת הנשיא
עד שסללו את כביש איילון
ימינה לרחוב התנאים, שמאלה לאנה פרנק ולטרמינל בית הקברות.
 

אוהדא11

New member
קו 2 נסע לאורך רחוב אילת, פנה ימינה לרחוב

אני מדבר על שנות ה-90
לפי מה שהבנתי קו 2 היה עושה סיבוב ברמת הנשיא
קו 2 נסע לאורך רחוב אילת, פנה ימינה לרחוב
התנאים ושמאלה לאנה פרנק עד מסוף ביה"ק ובהמשך הוארך עד קניון הזהב. סגירת המעבר ברחוב התנאים לכיוון אנה פרנק גרם לנסיעתו של הקו דרך ג'סי כהן-אהרונוביץ. לא למסלול כזה התכוונתי, כי הגעה מיוספטל בת ים ופניה ימינה לאילת לכיוון ג'סי כהן
 

olli3

New member
מנהל
בוא לבאר שבע צפון האוניברסיטה.

אני אנסח את זה אחרת

אני מחפש קו תדיר וישיר שמגיע עד לפתח תחנות הרכבת.
דיברתי עם אנשים מבוגרים בחולון שאין להם שום כוונה להגיע לתחנות האלה. הם יודעים על קיומם אבל מבחינתם מסע ההגעה לשם לא שווה את זה.

בואו נשאל את השאלה אחרת. למה אין קווי הזנה רוחביים (מזרח מערב בת-ים חולון) שעוצרים בפתחי תחנות הרכבת?
אדם שגר ברח' הציונות 39 לדוגמא, צריך ללכת, לתפוס אוטובוס (נגיד 126 או 171) ולרדת רחוק מהתחנת רכבת משם יש לו הליכה של כחצי קילומטר.
בוא לבאר שבע צפון האוניברסיטה.
קווים בין עירוניים ופרבריים עוצרים בפתח תחנת הרכבת ואילו לתושבי באר שבע הכניסו (לאחר מאבקים) את קו 5 (שנכנס לתחנת הרכבת ריק ויוצא ריק, במקרה הטוב עם 3 נוסעים אולי). ולא סתם כמעט ואף אחד לא משתמש בו, הוא משרת את בתי השכונה שהליכה אליהם קצרה יותר מהסיבוב שהוא עושה...
&nbsp
את שאר הקווים שמשרתים את השכונות הקרובות כמו קווים 4/16/25/26 שעוברים בתחנת הרכבת, לא מכניסים למתחם הרכבת והתחנה שלהם נמצאת 500 מטרים מפתח תחנת הרכבת בצומת הכי קרוב...
&nbsp
אם היו לפחות מוסיפים תחנה בכיכר הכניסה למתחם הרכבת, היה מדובר בהליכה של 150 מטרים וזה סביר בהחלט כבר, אבל גם זה לא.
&nbsp
המצב הזה קיים בעוד אינספור ערים ברחבי הארץ. בבת ים וחולון התמזל מזלם של חלק מהתושבים שקווים תדירים כבר עברו בתחנת הרכבת וסך הכל הוסיפו להם תחנה בתחנת הרכבת עצמה.
&nbsp
בראשל"צ, שהיא בקווים העירוניים שלה לא הייתה קשורה לרפורמה של 2011, הפעילו קווים מזינים לרכבת משה דיין וזה עובד טוב. כך גם קווים מזינים את תחנת הראשונים.
&nbsp
אבל בבת ים וחולון כדי לגרום לשינוי כזה, אתה צריך שזה יבוא על חשבון משהו אחר או שמשרד האוצר ישחרר תשומות נוספות לקווים חדשים והוא לא יעשה את זה כל כך מהר. במיוחד אם יש קווים שעוצרים "רק" 500 מטרים מהתחנה.
 

DRORIKO8

New member


אפקטיביות השימוש בת.הרכבת של חולון משתנה בהתאם למוצא והיעד
עבור חלק מתושבי חולון, התחנות הללו לא יהיו יעילות. לדוגמא: אחד שגר בקרית שרת, אזור שד' ירושלים, שד' ההסתדרות, סוקולוב..
במידה והוא מעונין לסוע צפונה או מזרחה-אין טעם לסוע לקוממיות, יוספטל, צ.חולון.. עדיף לו לקחת אוטובוס לתחנת ת"א ההגנה.
לעומת זאת, לאותו אחד כן יש טעם להגיע לתחנות אלו, במידה והיעד שלו הוא יבנה, אשדוד, אשקלון... יש לא מעט ניואנסים בהם כדאי/ לא כדאי להשתמש ברכבת..
אתה מוזמן לתת דוגמאות לאזורים בחולון שלטענתך - מסורבל להגיע מהם לאחת מתחנות הרכבת.. יתכן ונוכל להראות לך שהתמונה לא כזו עגומה כפי שאתה רואה אותה..
 

DRORIKO8

New member
מה שדניאל אמר

תח"צ אל/מ תחנות הרכבת בחולון
שלום לכולם
אם אני רוצה להגיע משכונות מגורים בחולון אל תחנות רכבת יוספטל או קוממיות (שאלה התחנות הקרובות ביותר בקו אווירי)
למה אין שום קו אוטובוס שמגיע אליהן ומהם?
ישנם כמה קווים לא תדירים במסלולים מפותלים, ואיזורים נרחבים (רוב העיר) בחולון לא מקשורים כלל לתחנות אלה. כבר עדיף לנסוע לתחנת רכבת צומת חולון או ההגנה.

לפעמים אני חושב שמישהו פשוט השקיע מאמץ מכוון כדי שהתחבורה הציבורית במטרופולין ת"א תיהיה לא פונקציונלית.
תחנות הרכבת פשוט מיותרות! איך מגיעים אליהן?
מה שדניאל אמר
בכל אופן האיזורים בחולון שסמוכים לתחנות הרכבת האלה כן מקבלים קו ישיר אליהן בדמות 43 ו-19(שאמנם המסלול שלהם היה קיים עוד לפני פתיחתן) ועוד כמה קוים של אגד למיטב ידיעתי. לאיזורים שמרוחקים מ-2 התחנות הללו אין שום סיבה שיהיה קו ישיר.
 

אוהדא11

New member
99 נוסע לכל אורך הציר יוספטל-הופיין-גולדה

מה שדניאל אמר
בכל אופן האיזורים בחולון שסמוכים לתחנות הרכבת האלה כן מקבלים קו ישיר אליהן בדמות 43 ו-19(שאמנם המסלול שלהם היה קיים עוד לפני פתיחתן) ועוד כמה קוים של אגד למיטב ידיעתי. לאיזורים שמרוחקים מ-2 התחנות הללו אין שום סיבה שיהיה קו ישיר.
99 נוסע לכל אורך הציר יוספטל-הופיין-גולדה
מאיר- המלאכה
 

25306yosef

New member
אפשר פשוט להגיע ברגל אל תחנת הרכבת הקרובה...

תח"צ אל/מ תחנות הרכבת בחולון
שלום לכולם
אם אני רוצה להגיע משכונות מגורים בחולון אל תחנות רכבת יוספטל או קוממיות (שאלה התחנות הקרובות ביותר בקו אווירי)
למה אין שום קו אוטובוס שמגיע אליהן ומהם?
ישנם כמה קווים לא תדירים במסלולים מפותלים, ואיזורים נרחבים (רוב העיר) בחולון לא מקשורים כלל לתחנות אלה. כבר עדיף לנסוע לתחנת רכבת צומת חולון או ההגנה.

לפעמים אני חושב שמישהו פשוט השקיע מאמץ מכוון כדי שהתחבורה הציבורית במטרופולין ת"א תיהיה לא פונקציונלית.
תחנות הרכבת פשוט מיותרות! איך מגיעים אליהן?
אפשר פשוט להגיע ברגל אל תחנת הרכבת הקרובה...
וכך בדיוק אני עושה כאשר אני צריך להגיע אל רוב תחנות רכבת ישראל.

ההליכה ברגל היא כיום הדרך היעילה ונוחה ביותר על מנת להגיע לרוב תחנות רכבת ישראל.
 

danezeq

New member
וזה המשפט שמסכם הכל. אין תח"צ לרכבת.

אפשר פשוט להגיע ברגל אל תחנת הרכבת הקרובה...
וכך בדיוק אני עושה כאשר אני צריך להגיע אל רוב תחנות רכבת ישראל.

ההליכה ברגל היא כיום הדרך היעילה ונוחה ביותר על מנת להגיע לרוב תחנות רכבת ישראל.
וזה המשפט שמסכם הכל. אין תח"צ לרכבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה