תחרות יופי.

gezellig

New member
תחרות יופי.

תשמעו יש לי יופי של רעיון לתחרות. תחרות מלכת היופי. פשוט יופי. כל מי שמשתתף ישלח תמונה של כוסית. נבחר צוות שיפוט אובייקטיבי ובלתי משתתף שידון ויבחר את הנציגה הכי כוסית.מי שהנציגה שלו יצאה הכי כוסית בעיני צוות השיפוט ינצח כמובן. אני מציע שאת צוות השיפוט ירכיבו ידידנו הגאים (הבנות כידוע יבחרו את ההכי מכוערת) נו יופי? יופי טופי!
 

ArchiTomer

New member
אם הגאים צריכים להחליט

אולי נעשה תחרות מלכי יופי ואז נחליט ההומואים והבנות ביחד מי הכי שווה נראה לי רעיון הרבה יותר טוב. חזליח, אתה צריך הפניות לאתרים שמציגים נשים ברשת? זה מה שחסר לך בחיים? אתרים שמציגים דוגמניות/כוכבות פורנו/כוכבניות וסלברטאיות?! כי אם אתה לא מוצא אני יכול לתת לך כמה הפניות.
 

gezellig

New member
טוב על תהיה כבד...

מנסים שיהיה פה שמייח.. אדר וכל זה...
 

orglemmigej£

New member
המתמודדת שלי


קוני נילסן היא מדהימה לדעתי, היא דנית משלנו, היא נוסעת על כבישים נוחים, היא שחקנית מוכשרת (גלדיאטור, קזבלנקה 2), כמו שאפשר לראות היא מעשנת אז יהיו לה ילדים מפגרים. אני עדיין חושבת שהאיסלנדיות פשוט מדהימות
 

gezellig

New member
חהחהחהחה

כן, היא נראית אחת שנוסעת על כבישים נוחים.
 
המתמודדת שלי

היא עומדת להיות נסיכה, היא האישה הכי אצילית בבריטניה ומושא לקנאה ומלחמה בין גברים ונשים! עוד לא נולד במאה הנוכחית נסיך בריטי שלא נשבה בקסמה!
 

gezellig

New member
החלטת להפוך את כולנו לאימפוטנטים?

תעיף את הדבר הזה ותביא משהו נורמאלי לפני שאני מבטל את התחרות!
 

ro99

New member
חזליח! איפה השכנה שלך? ../images/Emo68.gif

ולמה אני נחשבת מבחינה שיפוטית? אני אישה, אבל אני מפורום גאווה בחו"ל.
 

gezellig

New member
רו

את בדיוק מה שאני מחפש! את השופטת הבלעדית! (אל תדאגי תקבלי אחוזים...) לגבי השכנה שלי, לא כ"כ אהבו אותה כנראה פה אז היא ירדה עמוק עמוק מתחת לכמה שכבות ארכיאולוגיות. (בשבילה לרדת זה כלום). אני מנסה עכשיו לשכנע שכנה, אבל אחרת, להתלבש קצת (בכל זאת יש פה מלא ילדים בפורום) ואז אני אצלם אותה והיא תהיה המועמדת שלי. אז קצת סבלנות.
 

gezellig

New member
טוב אז יצא ש...

השכנה (האחרת) לא הסכימה ללבוש משהו. אז בלית ברירה המועמדת שאני שולח היא ה"דני רופ" של הולנד הלו היא החזאית התורנית מריון דה הונד. היא דיי כוסית בפני עצמה למרות שהיא לא שכנה שלי.
 
למעלה