תחרות בשוק התקשורת

strategy

New member
תחרות בשוק התקשורת

לא צריך לספר לכם מה קורה היום בשוק התקשורת (עוד מעט נגיע למצב שחברות ישלמו לנו) שזה יכול להיות דווקא לא טוב לצרכן בטווח הרחוק
אבל רציתי לעלות נושא אחר - אני עוקב אחרי טוקבקים של אנשים בכל מיני אתרים ושמתי לב שככל שמחיר יורד הצרכנים מתחילים לדרוש יותר ויותר
היום צרכן משלם סכום זניח תמורת חבילה ללא הגבלה וכל דבר שלא נראה לו ישר מתחיל מהומה ורעש חסר פרופורציה עם איומים שהוא יעזוב / יתנתק
מישהו מחייג לחו"ל ללא הגבלה, מישהו רוצה הדרכה על קינפוג מכשיר. נכון חברות צריכות לספק את השרות, אבל קצת פרופורציה - אם קניתי טלוויזיה אז רשות השידור לא חייבת להסביר לי איך להשתמש בה (בכוונה השתמשתי בדוגמה קיצונית)
אזכיר למי ששכח שבעבר היו הרבה יותר בעיות ושילמנו הרבה יותר יקר.
 

dani666

New member
+1. בתיאוריה יש להבדיל בין החברות "הרזות"....

... (גולן טלקום לדוגמא) לחברות ה"שמנות" (אפ'ס כדוגמאות).

שמן/רזה לא מתייחס לגודל החברה אלא לרמת השירות שהן מתיימרות לספק.

הצרכן צריך לדרוש מהחברה לא מעבר לרמת השירות שהיא מתחייבת לספק. הבעייה היא שגם החברות המציגות את עצמן כ"שמנות" לא מספקות שהוא מעבר לשירות "רזה". והצרכן, מבולבל.
 
למעלה