יש תיאוריה פה בפורום
שקיימת התנגדות עקרונית בחוגים מסוימים להשקעה בפריפריה, כי השקעה כזו עלולה לצמצם את הפערים בין מרכז לפריפריה, בשני הכיוונים. הפריפריה תתפתח והמרכז, במידה מסוימת, יאבד חלק מן האטרקטיביות שלו (כפי שמתבטאת במחירי הנדל"ן למשל, ופה אתה כבר דורך על אינטרסים). אז השקעה בפריפריה צריכה להיות מותנית בהשקעה רבתי במרכז, לשימור הפער.
ייתכן גם שיש אינטרסים אחרים המנוגדים לתחבורה הציבורית. המסע האנטי-רכבתי של וינט\ידיעות אחרונות (שהגיע לשיאו בעיני בכתבה קורעת הלב על החיילת שלא יצאה הביתה לשבת בגלל הסדרי ההסעות לחיילים) חורג לדעתי מרצון שגרתי לנגח את הממשלה.
יש תיאוריה פה בפורוםאולי כי דודה שלה גרה שם ולא בעפולה
באמת שאין שום היגיון בכתבה הזאת מלבד "היגיון" פוליטי: לתקוף את הממשלה בכל מחיר.
שקיימת התנגדות עקרונית בחוגים מסוימים להשקעה בפריפריה, כי השקעה כזו עלולה לצמצם את הפערים בין מרכז לפריפריה, בשני הכיוונים. הפריפריה תתפתח והמרכז, במידה מסוימת, יאבד חלק מן האטרקטיביות שלו (כפי שמתבטאת במחירי הנדל"ן למשל, ופה אתה כבר דורך על אינטרסים). אז השקעה בפריפריה צריכה להיות מותנית בהשקעה רבתי במרכז, לשימור הפער.
ייתכן גם שיש אינטרסים אחרים המנוגדים לתחבורה הציבורית. המסע האנטי-רכבתי של וינט\ידיעות אחרונות (שהגיע לשיאו בעיני בכתבה קורעת הלב על החיילת שלא יצאה הביתה לשבת בגלל הסדרי ההסעות לחיילים) חורג לדעתי מרצון שגרתי לנגח את הממשלה.