"תחקיר" ערוץ 10: מי צריך את רכבת העמק?

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
"תחקיר" ערוץ 10: מי צריך את רכבת העמק?

"תחקיר" ערוץ 10: מי צריך את רכבת העמק?
כתבה דמגוגית למדי של דב גילהר ("הבירוקרטיה") ששודרה במגזין עם אושרת קוטלר אתמול בערב, ושוב מועלות בה אותן טענות ממוחזרות לעייפה (כולל הרכבת לדימונה כמובן). ההתעלמות מפרויקטים אחרים של הרכבת ותשתיות תחבורה בכלל גורמת לצופה התמים לחשוב שזה באמת הפרויקט היחיד שמשרד התחבורה משקיע בו, על חשבון דברים חשובים כמובן. דמגוגיה כבר אמרנו?

nana10
 

easylivin

New member
עוד לפני השידור רינה קובעת: "בזבוז משווע"

"תחקיר" ערוץ 10: מי צריך את רכבת העמק?
כתבה דמגוגית למדי של דב גילהר ("הבירוקרטיה") ששודרה במגזין עם אושרת קוטלר אתמול בערב, ושוב מועלות בה אותן טענות ממוחזרות לעייפה (כולל הרכבת לדימונה כמובן). ההתעלמות מפרויקטים אחרים של הרכבת ותשתיות תחבורה בכלל גורמת לצופה התמים לחשוב שזה באמת הפרויקט היחיד שמשרד התחבורה משקיע בו, על חשבון דברים חשובים כמובן. דמגוגיה כבר אמרנו?

nana10
עוד לפני השידור רינה קובעת: "בזבוז משווע"
במטרה להסיט מראש את דעתו של הצופה. הכתבה מתחילה במילים על "הדמיות מרשימות", כאילו שחוץ מהן אין כלום או שהעבודות הנרחבות לכל אורך התוואי אינן מרשימות בכלל. אחר כך טענות מתחכמות בסגנון "עם הפעלת הקו הרכבות לא יהיו מלאות", או אמרות מוזרות לגמרי כמו "עדיף היה להשקיע ברכבת הקלה במרכז" (כאילו שלא משקיעים גם בה במקביל וללא שום קשר?). בסוף נותנים לשר התחבורה "להגיב", והפלא ופלא - התשובה נכונה והגיונית לחלוטין, להבדיל... זאת לא סתם דמגוגיה אלא תעמולה. איזון אין כאן, עיתונות חוקרת אין כאן. אבל אין גבול למגמתיות שכבר הפכה לכרטיס הביקור של הערוץ.

אגב: יש כאלה שלדעתם שווה להקריב מועמד ראוי לנגיד הבנק כדי לפגוע בביבי ובלפיד. ויש כאלה שמוכנים להקריב את הפריפריה באותה הקלות למען המטרה... בלי קשר לכתבה ספציפית.
 

easylivin

New member
* אושרת ולא רינה, כמובן

עוד לפני השידור רינה קובעת: "בזבוז משווע"
במטרה להסיט מראש את דעתו של הצופה. הכתבה מתחילה במילים על "הדמיות מרשימות", כאילו שחוץ מהן אין כלום או שהעבודות הנרחבות לכל אורך התוואי אינן מרשימות בכלל. אחר כך טענות מתחכמות בסגנון "עם הפעלת הקו הרכבות לא יהיו מלאות", או אמרות מוזרות לגמרי כמו "עדיף היה להשקיע ברכבת הקלה במרכז" (כאילו שלא משקיעים גם בה במקביל וללא שום קשר?). בסוף נותנים לשר התחבורה "להגיב", והפלא ופלא - התשובה נכונה והגיונית לחלוטין, להבדיל... זאת לא סתם דמגוגיה אלא תעמולה. איזון אין כאן, עיתונות חוקרת אין כאן. אבל אין גבול למגמתיות שכבר הפכה לכרטיס הביקור של הערוץ.

אגב: יש כאלה שלדעתם שווה להקריב מועמד ראוי לנגיד הבנק כדי לפגוע בביבי ובלפיד. ויש כאלה שמוכנים להקריב את הפריפריה באותה הקלות למען המטרה... בלי קשר לכתבה ספציפית.
* אושרת ולא רינה, כמובן
 

amit1270

New member
הדברים של המומחה שראיינו שם מזכירים לי

עוד לפני השידור רינה קובעת: "בזבוז משווע"
במטרה להסיט מראש את דעתו של הצופה. הכתבה מתחילה במילים על "הדמיות מרשימות", כאילו שחוץ מהן אין כלום או שהעבודות הנרחבות לכל אורך התוואי אינן מרשימות בכלל. אחר כך טענות מתחכמות בסגנון "עם הפעלת הקו הרכבות לא יהיו מלאות", או אמרות מוזרות לגמרי כמו "עדיף היה להשקיע ברכבת הקלה במרכז" (כאילו שלא משקיעים גם בה במקביל וללא שום קשר?). בסוף נותנים לשר התחבורה "להגיב", והפלא ופלא - התשובה נכונה והגיונית לחלוטין, להבדיל... זאת לא סתם דמגוגיה אלא תעמולה. איזון אין כאן, עיתונות חוקרת אין כאן. אבל אין גבול למגמתיות שכבר הפכה לכרטיס הביקור של הערוץ.

אגב: יש כאלה שלדעתם שווה להקריב מועמד ראוי לנגיד הבנק כדי לפגוע בביבי ובלפיד. ויש כאלה שמוכנים להקריב את הפריפריה באותה הקלות למען המטרה... בלי קשר לכתבה ספציפית.
הדברים של המומחה שראיינו שם מזכירים לי
את מה שאמרו על "כדאיות" הקו לבאר שבע לפני שנפתח מחדש.
 

easylivin

New member
ייתכן שמר כהן היה באוצר באותה התקופה...

הדברים של המומחה שראיינו שם מזכירים לי
את מה שאמרו על "כדאיות" הקו לבאר שבע לפני שנפתח מחדש.
ייתכן שמר כהן היה באוצר באותה התקופה...
או מישהו אחר מאותה הברנ'זה, לא משנה. מהאסכולה שהטענה המנצחת בעיניה היא: "בפריפריה אין פקקים".
 
אושרת קוטלר ואדון גילהר אינם

עוד לפני השידור רינה קובעת: "בזבוז משווע"
במטרה להסיט מראש את דעתו של הצופה. הכתבה מתחילה במילים על "הדמיות מרשימות", כאילו שחוץ מהן אין כלום או שהעבודות הנרחבות לכל אורך התוואי אינן מרשימות בכלל. אחר כך טענות מתחכמות בסגנון "עם הפעלת הקו הרכבות לא יהיו מלאות", או אמרות מוזרות לגמרי כמו "עדיף היה להשקיע ברכבת הקלה במרכז" (כאילו שלא משקיעים גם בה במקביל וללא שום קשר?). בסוף נותנים לשר התחבורה "להגיב", והפלא ופלא - התשובה נכונה והגיונית לחלוטין, להבדיל... זאת לא סתם דמגוגיה אלא תעמולה. איזון אין כאן, עיתונות חוקרת אין כאן. אבל אין גבול למגמתיות שכבר הפכה לכרטיס הביקור של הערוץ.

אגב: יש כאלה שלדעתם שווה להקריב מועמד ראוי לנגיד הבנק כדי לפגוע בביבי ובלפיד. ויש כאלה שמוכנים להקריב את הפריפריה באותה הקלות למען המטרה... בלי קשר לכתבה ספציפית.
אושרת קוטלר ואדון גילהר אינם
מבינים דבר בנושא הרכבתי, לבטח לא ערכו מחקר מקיף על ההשלכות של קו העמק.
אוכל לומר שחבל על החשמל שבוזבז על ביצוע הכתבה הזו.....ערוץ 10 זרק כסף על כלום. עשו שם תחקיר שאינו ראוי למילה תחקיר. ביזבזו כספי ציבור על כלום עם כתבה חובבנית שאינה יכולה לעמוד במבחן המציאות או במבחנו של כל מבין ענין. הכל הפך שם לכסף וחבל. מישהו בדק כיצד ישפיע הקו על עמק יזרעאל? על בית שאן? על המסחר עם הירדנים העתידי? הרי כבר כיום מתבצע מעבר סחורות במעבר הסמוך לבית שאן בהיקפים הולכים וגדולים עם משאיות רבות שמאטות את התנועה בכביש הראשי בעמק. בנמל חיפה אזור לוגיסטי שלם של הירדנים. כל הכתבה הזו היא בבל"ט אחד גדול ואינה ראויה לצפייה או להתייחסות.
איך ניתן להשוות את קו העמק המתחדש לקו לדימונה??? מי האידיוט שבכלל חשב להשוות??? רק ערוץ 10 כמובן. הרי בין באר-7 לדימונה אין ישובים ישראליים כדוגמת אלו הקיימים בעמק, למעט אחד בודד הסמוך לכנף 28. ואז מה? מישהו חשב לרגע שקו דימונה יתרום לפיתוחה של נבטים חה-חה-חה??? הרי לא אמרו על כך דבר. אולי קוטלר ודומיה יבדקו איך השפיע הקו לדימונה על הטייסת הראשית בכנף 28 חה-חה-חה???
לפי המופיע אצלי רכבות צבאיות לא מובילות דבר וחצי דבר לכנף 28...
אבל העצה הטובה ביותר שלי יכולה להיות שכאשר משדרים חדשות בערוץ 10, מומלץ לכולם לעבור לערוץ 22 או 11 או אולי לערוץ 76 "לולי"???
 

amit1270

New member
עוד משהו בעניין ההשוואה לדימונה

אושרת קוטלר ואדון גילהר אינם
מבינים דבר בנושא הרכבתי, לבטח לא ערכו מחקר מקיף על ההשלכות של קו העמק.
אוכל לומר שחבל על החשמל שבוזבז על ביצוע הכתבה הזו.....ערוץ 10 זרק כסף על כלום. עשו שם תחקיר שאינו ראוי למילה תחקיר. ביזבזו כספי ציבור על כלום עם כתבה חובבנית שאינה יכולה לעמוד במבחן המציאות או במבחנו של כל מבין ענין. הכל הפך שם לכסף וחבל. מישהו בדק כיצד ישפיע הקו על עמק יזרעאל? על בית שאן? על המסחר עם הירדנים העתידי? הרי כבר כיום מתבצע מעבר סחורות במעבר הסמוך לבית שאן בהיקפים הולכים וגדולים עם משאיות רבות שמאטות את התנועה בכביש הראשי בעמק. בנמל חיפה אזור לוגיסטי שלם של הירדנים. כל הכתבה הזו היא בבל"ט אחד גדול ואינה ראויה לצפייה או להתייחסות.
איך ניתן להשוות את קו העמק המתחדש לקו לדימונה??? מי האידיוט שבכלל חשב להשוות??? רק ערוץ 10 כמובן. הרי בין באר-7 לדימונה אין ישובים ישראליים כדוגמת אלו הקיימים בעמק, למעט אחד בודד הסמוך לכנף 28. ואז מה? מישהו חשב לרגע שקו דימונה יתרום לפיתוחה של נבטים חה-חה-חה??? הרי לא אמרו על כך דבר. אולי קוטלר ודומיה יבדקו איך השפיע הקו לדימונה על הטייסת הראשית בכנף 28 חה-חה-חה???
לפי המופיע אצלי רכבות צבאיות לא מובילות דבר וחצי דבר לכנף 28...
אבל העצה הטובה ביותר שלי יכולה להיות שכאשר משדרים חדשות בערוץ 10, מומלץ לכולם לעבור לערוץ 22 או 11 או אולי לערוץ 76 "לולי"???
עוד משהו בעניין ההשוואה לדימונה
הוא גם מדבר על השקעה של "מאות מיליונים" בקו. הלוואי שהיו משקיעים מאות מיליונים בקו הנוסעים, אתה יודע מה, נתפשר על מיליונים בודדים, שיכללו השלמת משולש רכבתי בבאר שבע והקמת תחנה במיקום קצת יותר נוח בדימונה. אם הכתב היה מנסה ללמוד טיפ-טיפונת את הנושא, הוא היה מגלה שהקו לדימונה הוא חלק מקו משאות ולא קו חדש, וההשקעה בשדרוגו משרתת בעיקר רכבות משא.
 
נכון מאוד ! מסכים איתך 100% !

עוד משהו בעניין ההשוואה לדימונה
הוא גם מדבר על השקעה של "מאות מיליונים" בקו. הלוואי שהיו משקיעים מאות מיליונים בקו הנוסעים, אתה יודע מה, נתפשר על מיליונים בודדים, שיכללו השלמת משולש רכבתי בבאר שבע והקמת תחנה במיקום קצת יותר נוח בדימונה. אם הכתב היה מנסה ללמוד טיפ-טיפונת את הנושא, הוא היה מגלה שהקו לדימונה הוא חלק מקו משאות ולא קו חדש, וההשקעה בשדרוגו משרתת בעיקר רכבות משא.
נכון מאוד ! מסכים איתך 100% !
התחנה בדימונה איננה במרחק הליכה ממרכז העיר. ועוד באמצע המדבר...
בבית-שאן התחנה הרבה יותר קרובה למרכז העיר ואפשר אפילו לעשות את המרחק הזה ברגל.
כבר קרה שהגעתי לדימונה עם רכבת, יצאתי מהתחנה ולא היה אוטובוס ! אפילו מונית לא היתה בנמצא. שם מדובר על מרחק הליכה של 25 דקות לפחות בחום יוקד.
 

אלון 58

New member


נכון מאוד ! מסכים איתך 100% !
התחנה בדימונה איננה במרחק הליכה ממרכז העיר. ועוד באמצע המדבר...
בבית-שאן התחנה הרבה יותר קרובה למרכז העיר ואפשר אפילו לעשות את המרחק הזה ברגל.
כבר קרה שהגעתי לדימונה עם רכבת, יצאתי מהתחנה ולא היה אוטובוס ! אפילו מונית לא היתה בנמצא. שם מדובר על מרחק הליכה של 25 דקות לפחות בחום יוקד.
 
אני גמרתי עם אושרת קוטלר כשאמרה דברי גזענות

אושרת קוטלר ואדון גילהר אינם
מבינים דבר בנושא הרכבתי, לבטח לא ערכו מחקר מקיף על ההשלכות של קו העמק.
אוכל לומר שחבל על החשמל שבוזבז על ביצוע הכתבה הזו.....ערוץ 10 זרק כסף על כלום. עשו שם תחקיר שאינו ראוי למילה תחקיר. ביזבזו כספי ציבור על כלום עם כתבה חובבנית שאינה יכולה לעמוד במבחן המציאות או במבחנו של כל מבין ענין. הכל הפך שם לכסף וחבל. מישהו בדק כיצד ישפיע הקו על עמק יזרעאל? על בית שאן? על המסחר עם הירדנים העתידי? הרי כבר כיום מתבצע מעבר סחורות במעבר הסמוך לבית שאן בהיקפים הולכים וגדולים עם משאיות רבות שמאטות את התנועה בכביש הראשי בעמק. בנמל חיפה אזור לוגיסטי שלם של הירדנים. כל הכתבה הזו היא בבל"ט אחד גדול ואינה ראויה לצפייה או להתייחסות.
איך ניתן להשוות את קו העמק המתחדש לקו לדימונה??? מי האידיוט שבכלל חשב להשוות??? רק ערוץ 10 כמובן. הרי בין באר-7 לדימונה אין ישובים ישראליים כדוגמת אלו הקיימים בעמק, למעט אחד בודד הסמוך לכנף 28. ואז מה? מישהו חשב לרגע שקו דימונה יתרום לפיתוחה של נבטים חה-חה-חה??? הרי לא אמרו על כך דבר. אולי קוטלר ודומיה יבדקו איך השפיע הקו לדימונה על הטייסת הראשית בכנף 28 חה-חה-חה???
לפי המופיע אצלי רכבות צבאיות לא מובילות דבר וחצי דבר לכנף 28...
אבל העצה הטובה ביותר שלי יכולה להיות שכאשר משדרים חדשות בערוץ 10, מומלץ לכולם לעבור לערוץ 22 או 11 או אולי לערוץ 76 "לולי"???
אני גמרתי עם אושרת קוטלר כשאמרה דברי גזענות
נגד האשכזנים, כשהגנה על דברי הבלע של שלמה מעוז.
היא ה- ס"ט - ספרדייה טהורה, מאמינה בתורת הגזע
 
בעקבות דבריה הרשה לי

אני גמרתי עם אושרת קוטלר כשאמרה דברי גזענות
נגד האשכזנים, כשהגנה על דברי הבלע של שלמה מעוז.
היא ה- ס"ט - ספרדייה טהורה, מאמינה בתורת הגזע
בעקבות דבריה הרשה לי
לקרוא לה: שווארצייה או שווארצה-חייה !
אביה.
 

droriko

New member
שלא לדבר על ההגנה שלה על חברה עמנואל

אני גמרתי עם אושרת קוטלר כשאמרה דברי גזענות
נגד האשכזנים, כשהגנה על דברי הבלע של שלמה מעוז.
היא ה- ס"ט - ספרדייה טהורה, מאמינה בתורת הגזע
שלא לדבר על ההגנה שלה על חברה עמנואל
 

אלון 58

New member
מצדי שיסגרו את ערוץ 2...,

אושרת קוטלר ואדון גילהר אינם
מבינים דבר בנושא הרכבתי, לבטח לא ערכו מחקר מקיף על ההשלכות של קו העמק.
אוכל לומר שחבל על החשמל שבוזבז על ביצוע הכתבה הזו.....ערוץ 10 זרק כסף על כלום. עשו שם תחקיר שאינו ראוי למילה תחקיר. ביזבזו כספי ציבור על כלום עם כתבה חובבנית שאינה יכולה לעמוד במבחן המציאות או במבחנו של כל מבין ענין. הכל הפך שם לכסף וחבל. מישהו בדק כיצד ישפיע הקו על עמק יזרעאל? על בית שאן? על המסחר עם הירדנים העתידי? הרי כבר כיום מתבצע מעבר סחורות במעבר הסמוך לבית שאן בהיקפים הולכים וגדולים עם משאיות רבות שמאטות את התנועה בכביש הראשי בעמק. בנמל חיפה אזור לוגיסטי שלם של הירדנים. כל הכתבה הזו היא בבל"ט אחד גדול ואינה ראויה לצפייה או להתייחסות.
איך ניתן להשוות את קו העמק המתחדש לקו לדימונה??? מי האידיוט שבכלל חשב להשוות??? רק ערוץ 10 כמובן. הרי בין באר-7 לדימונה אין ישובים ישראליים כדוגמת אלו הקיימים בעמק, למעט אחד בודד הסמוך לכנף 28. ואז מה? מישהו חשב לרגע שקו דימונה יתרום לפיתוחה של נבטים חה-חה-חה??? הרי לא אמרו על כך דבר. אולי קוטלר ודומיה יבדקו איך השפיע הקו לדימונה על הטייסת הראשית בכנף 28 חה-חה-חה???
לפי המופיע אצלי רכבות צבאיות לא מובילות דבר וחצי דבר לכנף 28...
אבל העצה הטובה ביותר שלי יכולה להיות שכאשר משדרים חדשות בערוץ 10, מומלץ לכולם לעבור לערוץ 22 או 11 או אולי לערוץ 76 "לולי"???
מצדי שיסגרו את ערוץ 2...,
רק לראות את החרצוף הזועף של יונית לוי ואת סאגת ה-
הגדול,מראה עד לאן התדרדרנו.
מזל שכיום אין לי
ב-
,לא נחשפים לכל הזבאלע האלה.
 

droriko

New member
רינה מצליח ידועה כ"עיתונאית" לא הוגנת

עוד לפני השידור רינה קובעת: "בזבוז משווע"
במטרה להסיט מראש את דעתו של הצופה. הכתבה מתחילה במילים על "הדמיות מרשימות", כאילו שחוץ מהן אין כלום או שהעבודות הנרחבות לכל אורך התוואי אינן מרשימות בכלל. אחר כך טענות מתחכמות בסגנון "עם הפעלת הקו הרכבות לא יהיו מלאות", או אמרות מוזרות לגמרי כמו "עדיף היה להשקיע ברכבת הקלה במרכז" (כאילו שלא משקיעים גם בה במקביל וללא שום קשר?). בסוף נותנים לשר התחבורה "להגיב", והפלא ופלא - התשובה נכונה והגיונית לחלוטין, להבדיל... זאת לא סתם דמגוגיה אלא תעמולה. איזון אין כאן, עיתונות חוקרת אין כאן. אבל אין גבול למגמתיות שכבר הפכה לכרטיס הביקור של הערוץ.

אגב: יש כאלה שלדעתם שווה להקריב מועמד ראוי לנגיד הבנק כדי לפגוע בביבי ובלפיד. ויש כאלה שמוכנים להקריב את הפריפריה באותה הקלות למען המטרה... בלי קשר לכתבה ספציפית.
רינה מצליח ידועה כ"עיתונאית" לא הוגנת
בלאטמה כבר חשבו לעשות אתר ספין אוף שמוקדש רק לה


וכמובן בוא לא נזכיר את האמירה האומללה שלה על אלדד יניב.
 

amit1270

New member
מה הקשר לרינה מצליח?

רינה מצליח ידועה כ"עיתונאית" לא הוגנת
בלאטמה כבר חשבו לעשות אתר ספין אוף שמוקדש רק לה


וכמובן בוא לא נזכיר את האמירה האומללה שלה על אלדד יניב.
מה הקשר לרינה מצליח?
 

droriko

New member
אה הייתי בטוח שהוא מדבר על רינה מצליח

מה הקשר לרינה מצליח?
אה הייתי בטוח שהוא מדבר על רינה מצליח
שכחתי שהיא בערוץ 2(מרוב שאני לא רואה הרבה זמן את מהדורות הזבל אני כבר לא זוכר מי נמצא באיזה ערוץ) היא פשוט ידועה כאחת שנתנת את דעתה על כל נושא,אז נראה לי טבעי שהיא נהייתה מומחית גם לרכבת.
 

droriko

New member
הנה עכישו אני רואה שאיזיליבין תיקן

אה הייתי בטוח שהוא מדבר על רינה מצליח
שכחתי שהיא בערוץ 2(מרוב שאני לא רואה הרבה זמן את מהדורות הזבל אני כבר לא זוכר מי נמצא באיזה ערוץ) היא פשוט ידועה כאחת שנתנת את דעתה על כל נושא,אז נראה לי טבעי שהיא נהייתה מומחית גם לרכבת.
הנה עכישו אני רואה שאיזיליבין תיקן
 

ציוניסט

New member
בפתיחה היא מבקרת שאין רכבת לקריית שמונה...

"תחקיר" ערוץ 10: מי צריך את רכבת העמק?
כתבה דמגוגית למדי של דב גילהר ("הבירוקרטיה") ששודרה במגזין עם אושרת קוטלר אתמול בערב, ושוב מועלות בה אותן טענות ממוחזרות לעייפה (כולל הרכבת לדימונה כמובן). ההתעלמות מפרויקטים אחרים של הרכבת ותשתיות תחבורה בכלל גורמת לצופה התמים לחשוב שזה באמת הפרויקט היחיד שמשרד התחבורה משקיע בו, על חשבון דברים חשובים כמובן. דמגוגיה כבר אמרנו?

nana10
בפתיחה היא מבקרת שאין רכבת לקריית שמונה...
 

easylivin

New member
אולי כי דודה שלה גרה שם ולא בעפולה


בפתיחה היא מבקרת שאין רכבת לקריית שמונה...
אולי כי דודה שלה גרה שם ולא בעפולה

באמת שאין שום היגיון בכתבה הזאת מלבד "היגיון" פוליטי: לתקוף את הממשלה בכל מחיר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה