תחפושת של סוס

sara2509

New member
תחפושת של סוס

הנכד שלי בן 3 רוצה להתחפש לסוס, אשמח אם תתנו לי רעיונות לגבי איפה אפשר למצוא תחפושת כזאת או כיצד ניתן להכין אחת בעצמי, שתהיה נוחה ומתאימה לגילו. תודה! שרה.
 
נשאלתי את אותה השאלה

אתמול - רק לגבר בן 30.... והאמת עדיין לא מצאתי פיתרון... הדבר היחיד ההגיוני שעלה לי לראש - זה במקום להתחפש לסוס - להתחפש לרוכב על סוס , ואז יש המון אופציות- אני המלצתי על הסוסים שנמכרים בחנויות ילדים - רק הראש ומין מקל כזה ששמים בין הרגליים.. שיהיה בהצלחה נכד מאתגר יעל בן ציון
 
יופי של רעיון לרוכב...

מצאתי את הדוגמא הזו: http://halloweendays.com/horse-costume.htm יש בגוגל שלל רעיונות ויישומים שונים: http://images.google.co.il/images?h...esult_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBwQsAQwAA לילדים מצאתי דווקא סוס ולא רוכב: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31HE1WYRCWL._AA280_.jpg http://www.target.com/gp/detail.htm...df&LNM=|B002HNLNH2&CPNG=&ref=tgt_adv_XSN10001 וגם המתוק הזה: http://www.buycostumes.com/Horse-Infant-Costume/33323/ProductDetail.aspx?REF=SCE-nextag פה יש הנחיות איך ליצור תחפושת מבוסס על חולצה עם קפוצ'ון, בלי תמונה אבל פשוט: http://www.ehow.com/how_5318983_make-horse-costume-child.html זה מצוין לכל גיל, גם לבחור בן ה-30. אפשר להשתמש בקישור האחרון לתחפושת לילדים ולבצע משהו כזה עם ההנחיות בקישור הזה.
 
למעלה