תחנת רמלה.חדשה,נקיה, ומסודרת.
אני מניח שמי שנסע אז ברכבת לא ראה את הזוהמה באזור רמלה לוד. מדי פעם אני נוסע ברכבת בקו באר שבע תל אביב, ובאזור לוד אני שואל את עצמי מה היה חושב עלינו תייר בביקור בארץ?..זה פשוט לא יאומן.
תחנת רמלה.חדשה,נקיה, ומסודרת.
אני מניח שמי שנסע אז ברכבת לא ראה את הזוהמה באזור רמלה לוד. מדי פעם אני נוסע ברכבת בקו באר שבע תל אביב, ובאזור לוד אני שואל את עצמי מה היה חושב עלינו תייר בביקור בארץ?..זה פשוט לא יאומן.
תחנת רמלה.חדשה,נקיה, ומסודרת.
אני מניח שמי שנסע אז ברכבת לא ראה את הזוהמה באזור רמלה לוד. מדי פעם אני נוסע ברכבת בקו באר שבע תל אביב, ובאזור לוד אני שואל את עצמי מה היה חושב עלינו תייר בביקור בארץ?..זה פשוט לא יאומן.
תחנת רמלה.חדשה,נקיה, ומסודרת.
אני מניח שמי שנסע אז ברכבת לא ראה את הזוהמה באזור רמלה לוד. מדי פעם אני נוסע ברכבת בקו באר שבע תל אביב, ובאזור לוד אני שואל את עצמי מה היה חושב עלינו תייר בביקור בארץ?..זה פשוט לא יאומן.
תחנת רמלה המקורית
רק לשם ההבהרה, בתמונה נראה בניין התחנה המקורי שנבנה על ידי חברת קו הרכבת יפו-ירושלים המקורית. שירות הרכבת בין יפו לרמלה נחנך עוד לפני הקו כולו עד לירושלים. שימו לב שבניין התחנה מבוסס על הבניינים המקוריים ביפו ובירושלים רק 'מכווץ' באורכו. באותה תקופה, תחנת רמלה היתה הרבה יותר חשובה מתחנת לוד - האחרונה היתה בסה"כ חניה בדרך לרמלה, אפילו בלי עקלתון ומתקנים לחיוג רכבות. את הבניין היפה הזה פוצצנו (המחתרות) ב-1946, ובמקומו קיבלנו את צריף הבטון שנראה לא מזמן בפורום מכוסה גרפיטי.
תחנת רמלה המקורית
רק לשם ההבהרה, בתמונה נראה בניין התחנה המקורי שנבנה על ידי חברת קו הרכבת יפו-ירושלים המקורית. שירות הרכבת בין יפו לרמלה נחנך עוד לפני הקו כולו עד לירושלים. שימו לב שבניין התחנה מבוסס על הבניינים המקוריים ביפו ובירושלים רק 'מכווץ' באורכו. באותה תקופה, תחנת רמלה היתה הרבה יותר חשובה מתחנת לוד - האחרונה היתה בסה"כ חניה בדרך לרמלה, אפילו בלי עקלתון ומתקנים לחיוג רכבות. את הבניין היפה הזה פוצצנו (המחתרות) ב-1946, ובמקומו קיבלנו את צריף הבטון שנראה לא מזמן בפורום מכוסה גרפיטי.