תחנת רכבת ירושלים ה"חאן".

מצב
הנושא נעול.

oren162

New member
תחנת רכבת ירושלים ה"חאן".

תחנת רכבת ירושלים ה"חאן".
אם התחנה הייתה נפתחת בשנת 2005 עד כמה היא הייתה משפיעה על יעלות הקו לירושלים?
לי אישית ידוע שאכן רצו לפתוח אותה ועירית ירושלים התנגדה לזה ממניעים שלה. מעניין אותי לדעת אילו תכניות של הרכבת היו לגבי הפתיחה מחדש לתחנה?
 

amirv

New member
זה ירד מהפרק די מהר

תחנת רכבת ירושלים ה"חאן".
אם התחנה הייתה נפתחת בשנת 2005 עד כמה היא הייתה משפיעה על יעלות הקו לירושלים?
לי אישית ידוע שאכן רצו לפתוח אותה ועירית ירושלים התנגדה לזה ממניעים שלה. מעניין אותי לדעת אילו תכניות של הרכבת היו לגבי הפתיחה מחדש לתחנה?
זה ירד מהפרק די מהר
הסיבה היא הקירבה של הבתים למסילה, והעובדה שברגע שהפסיקו את השירות ל-7 שנים תמימות לא ניתן היה להתייחס לזה כאל "מצב קיים" אלא יותר כאל "קו חדש".

לפי הסטנדרטים הנהוגים נדרש רוחב של לפחות 150 מ' בין בתים למסילה בקווים חדשים, נכון שאפשר לחרוג ממנו (בעלויות של קירות אקוסטיים ענקיים לאורך כל התוואי), אבל זה היה מייצר שלל בעיות והתנגדויות. יש לזכור גם שהלו"ז לפני 1997 היה מצחיק (שתי נסיעות ביום כמדומני) והלו"ז העכשווי פועל לאורך כל שעות היממה.

ולפני שאתם מעלים דוגמאות של קרית מוצקין, בנימינה ולוד תקראו שוב את הסעיף הראשון.

באשר למספר הנוסעים בקו, זה לא היה משפיע הרבה להערכתי, רק היה הופך את הקו לקו תיירות הרבה יותר פופולרי בחגים ובשלגים (שכבר היום הוא פופולרי בימים אלה).
 

נתנאל531

Well-known member
להיפך, זה יכול היה להגדיל באופן ניכר

זה ירד מהפרק די מהר
הסיבה היא הקירבה של הבתים למסילה, והעובדה שברגע שהפסיקו את השירות ל-7 שנים תמימות לא ניתן היה להתייחס לזה כאל "מצב קיים" אלא יותר כאל "קו חדש".

לפי הסטנדרטים הנהוגים נדרש רוחב של לפחות 150 מ' בין בתים למסילה בקווים חדשים, נכון שאפשר לחרוג ממנו (בעלויות של קירות אקוסטיים ענקיים לאורך כל התוואי), אבל זה היה מייצר שלל בעיות והתנגדויות. יש לזכור גם שהלו"ז לפני 1997 היה מצחיק (שתי נסיעות ביום כמדומני) והלו"ז העכשווי פועל לאורך כל שעות היממה.

ולפני שאתם מעלים דוגמאות של קרית מוצקין, בנימינה ולוד תקראו שוב את הסעיף הראשון.

באשר למספר הנוסעים בקו, זה לא היה משפיע הרבה להערכתי, רק היה הופך את הקו לקו תיירות הרבה יותר פופולרי בחגים ובשלגים (שכבר היום הוא פופולרי בימים אלה).
להיפך, זה יכול היה להגדיל באופן ניכר
את כמות הנוסעים.

שעה וחצי נסיעה מתל אביב לקניון מלחה זה זמן נסיעה לא כדאי לנוסעים שיעדם אינו קניון מלחה, בשל הצורך בתחבורה משלימה מתחנת הרכבת. לעומת זאת, שעה וחצי נסיעה מתל אביב למרכז ירושלים זה כבר זמן נסיעה אטרקטיבי מאוד, שמתחרה יפה בחלופות אחרות, לרבות רכב פרטי.

הסיבה העיקרית לסגירת תחנת החאן היא רצונה של עיריית ירושלים להפוך את המקום למיזם נדל"ן, כך אמר מקור בכיר ברכבת ישראל.

עם כל הכבוד לדיירים שהתגוררו בסמוך למסילה, המסילה הייתה במקום הרבה לפני שנחפרו יסודות בתיהם, כשהם עברו לגור שם, הם היו מודעים לכך שמסילת רכבת עוברת במקום.
 

oren162

New member
מעניין

להיפך, זה יכול היה להגדיל באופן ניכר
את כמות הנוסעים.

שעה וחצי נסיעה מתל אביב לקניון מלחה זה זמן נסיעה לא כדאי לנוסעים שיעדם אינו קניון מלחה, בשל הצורך בתחבורה משלימה מתחנת הרכבת. לעומת זאת, שעה וחצי נסיעה מתל אביב למרכז ירושלים זה כבר זמן נסיעה אטרקטיבי מאוד, שמתחרה יפה בחלופות אחרות, לרבות רכב פרטי.

הסיבה העיקרית לסגירת תחנת החאן היא רצונה של עיריית ירושלים להפוך את המקום למיזם נדל"ן, כך אמר מקור בכיר ברכבת ישראל.

עם כל הכבוד לדיירים שהתגוררו בסמוך למסילה, המסילה הייתה במקום הרבה לפני שנחפרו יסודות בתיהם, כשהם עברו לגור שם, הם היו מודעים לכך שמסילת רכבת עוברת במקום.
מעניין
אותי לדעת איך זה היה היום אילו היו פותחים גם את תחנת ה"חאן". האם למישהו יודע אילו תיכנונים היו לגבי שיפוץ התחנה? כיום זה נראה לי די מוזר לדמיין אותה מתפקדת כמעין מסוף רכבות....
 
תכנון לתחנת ירושלים המקורית

מעניין
אותי לדעת איך זה היה היום אילו היו פותחים גם את תחנת ה"חאן". האם למישהו יודע אילו תיכנונים היו לגבי שיפוץ התחנה? כיום זה נראה לי די מוזר לדמיין אותה מתפקדת כמעין מסוף רכבות....
תכנון לתחנת ירושלים המקורית
כפי שזה הצטייר מעיתוני התקופה, רכבת ישראל רצתה בכל מאודה לחזור לתחנה המקורית, אולם ראש העיר דאז, א. אולמרט, לחץ על משרד התחבורה להקדים את הקמת תחנת מלחה ולהוציא את הרכבת מהתחנה הישנה, כדי לאפשר פיתוחה לצרכי נדל"ן, כולל הזזת בנייני התחנה הראשיים (שהיו כבר אז מוכרזים לשימור!).

רכבת ישראל עשתה תוכניות מקיפות לכל הפרוייקט לפני שנגנז, ואף שכרה משרד אדריכלים לתכנונו - ראו הדמייה מצורפת.
 

alonsit1

New member
שיהיה בריא האולמרט הזה...

תכנון לתחנת ירושלים המקורית
כפי שזה הצטייר מעיתוני התקופה, רכבת ישראל רצתה בכל מאודה לחזור לתחנה המקורית, אולם ראש העיר דאז, א. אולמרט, לחץ על משרד התחבורה להקדים את הקמת תחנת מלחה ולהוציא את הרכבת מהתחנה הישנה, כדי לאפשר פיתוחה לצרכי נדל"ן, כולל הזזת בנייני התחנה הראשיים (שהיו כבר אז מוכרזים לשימור!).

רכבת ישראל עשתה תוכניות מקיפות לכל הפרוייקט לפני שנגנז, ואף שכרה משרד אדריכלים לתכנונו - ראו הדמייה מצורפת.
שיהיה בריא האולמרט הזה...
לבנאדם הזה אין שום מעצורים. אין דברים כאלה.
 

amit1270

New member
רצו להזיז את מבנה התחנה לטובת כביש

תכנון לתחנת ירושלים המקורית
כפי שזה הצטייר מעיתוני התקופה, רכבת ישראל רצתה בכל מאודה לחזור לתחנה המקורית, אולם ראש העיר דאז, א. אולמרט, לחץ על משרד התחבורה להקדים את הקמת תחנת מלחה ולהוציא את הרכבת מהתחנה הישנה, כדי לאפשר פיתוחה לצרכי נדל"ן, כולל הזזת בנייני התחנה הראשיים (שהיו כבר אז מוכרזים לשימור!).

רכבת ישראל עשתה תוכניות מקיפות לכל הפרוייקט לפני שנגנז, ואף שכרה משרד אדריכלים לתכנונו - ראו הדמייה מצורפת.
רצו להזיז את מבנה התחנה לטובת כביש
ככה נראה "שימור" בירושלים בשנות החושך: פירוק, הרכבה, שילוב אבנים "מקוריות" ללא הקשר...
 

oren162

New member
איך הייתה אמורה להיות צורת התחנה המחודשת

תכנון לתחנת ירושלים המקורית
כפי שזה הצטייר מעיתוני התקופה, רכבת ישראל רצתה בכל מאודה לחזור לתחנה המקורית, אולם ראש העיר דאז, א. אולמרט, לחץ על משרד התחבורה להקדים את הקמת תחנת מלחה ולהוציא את הרכבת מהתחנה הישנה, כדי לאפשר פיתוחה לצרכי נדל"ן, כולל הזזת בנייני התחנה הראשיים (שהיו כבר אז מוכרזים לשימור!).

רכבת ישראל עשתה תוכניות מקיפות לכל הפרוייקט לפני שנגנז, ואף שכרה משרד אדריכלים לתכנונו - ראו הדמייה מצורפת.
איך הייתה אמורה להיות צורת התחנה המחודשת
על פי התכנונים?
תמיד עניין אותי לדעת איך המבנה הזה תפקד בתור תחנה פעילה ואיך היה אמור לתפקד בתור תחנה מחודשת.
היום כאשר אני מטייל בטיילת המסילה במיוחד במושבה הגרמנית, קשה לי לדמיין שעברו שם רכבות, למרות שראיתי תמונות.
זאת החמצה מבחינתי שהקו המחודש לא מגיע עד לתחנה המקורית. באיזה שהו מקום השגיאה עם תחנת מלחה דומה מאוד לשגיאה שעשו עם תחנת ת"א דרום בשנות ה70.
כל הכדאיות בקו הזה מתבסס על תיירות, ככה שזה די הזוי שלא פתחו את תחנת ה"חאן" שנמצאת בלב אזור תיירותי.
מצד שני, יש איזו נחמה שלפחות שיפצו את המתחם ופתחו אותו לקהל הרחב במקום מה שהיה איתו בשנים האחרונות.
 

FiReBall

New member
לא בדיוק מרכז ירושלים...

להיפך, זה יכול היה להגדיל באופן ניכר
את כמות הנוסעים.

שעה וחצי נסיעה מתל אביב לקניון מלחה זה זמן נסיעה לא כדאי לנוסעים שיעדם אינו קניון מלחה, בשל הצורך בתחבורה משלימה מתחנת הרכבת. לעומת זאת, שעה וחצי נסיעה מתל אביב למרכז ירושלים זה כבר זמן נסיעה אטרקטיבי מאוד, שמתחרה יפה בחלופות אחרות, לרבות רכב פרטי.

הסיבה העיקרית לסגירת תחנת החאן היא רצונה של עיריית ירושלים להפוך את המקום למיזם נדל"ן, כך אמר מקור בכיר ברכבת ישראל.

עם כל הכבוד לדיירים שהתגוררו בסמוך למסילה, המסילה הייתה במקום הרבה לפני שנחפרו יסודות בתיהם, כשהם עברו לגור שם, הם היו מודעים לכך שמסילת רכבת עוברת במקום.
לא בדיוק מרכז ירושלים...
..
 

down under

New member
ממש לא מרכז ירושלים

להיפך, זה יכול היה להגדיל באופן ניכר
את כמות הנוסעים.

שעה וחצי נסיעה מתל אביב לקניון מלחה זה זמן נסיעה לא כדאי לנוסעים שיעדם אינו קניון מלחה, בשל הצורך בתחבורה משלימה מתחנת הרכבת. לעומת זאת, שעה וחצי נסיעה מתל אביב למרכז ירושלים זה כבר זמן נסיעה אטרקטיבי מאוד, שמתחרה יפה בחלופות אחרות, לרבות רכב פרטי.

הסיבה העיקרית לסגירת תחנת החאן היא רצונה של עיריית ירושלים להפוך את המקום למיזם נדל"ן, כך אמר מקור בכיר ברכבת ישראל.

עם כל הכבוד לדיירים שהתגוררו בסמוך למסילה, המסילה הייתה במקום הרבה לפני שנחפרו יסודות בתיהם, כשהם עברו לגור שם, הם היו מודעים לכך שמסילת רכבת עוברת במקום.
ממש לא מרכז ירושלים
תחנת החאן נמצאת במרחק של לפחות 20 דקות הליכה מהקצה של המרכז.
מרכז העיר ירושלים הוא שוק מחנה יהודה עד מדרחוב בן יהודה וממגרש הרוסים (מבחינת צפון-דרום) עד למלון הענק הזה שליד
גן העצמאות (בעבר לפחות קראו לו מלון פלאזה).

מרחק של 20 דקות הליכה רגועה או 12 או 13 דקות הליכה ממש מהירה, וזה מהקצה של המרכז עד לתחנה, זה ממש לא מרכז עיר.


גם ממילא למרבית היוממים (הן ירושלמים לגוש דן והן גוש דנ'יקים לירושלים) היעד איננו מרכז העיר.
מרבית הירושלמים גרים בשכונות הצפון או הדרום או המערב של העיר ולא ליד המרכז.
מרבית הבאים לירושלים לעבודה/לימודים/סידורים צריכים או את קרית הממשלה, או את הר חוצבים, או את אזוה"ת תלפיות או את האוניברסיטה בגבעת רם או הר הצופים.

להערכתי רק אחוזים מעטים מאוד צריכים את אזור המרכז או את העיר העתיקה (שחלקה הדרום מערבי יחסית קרוב לתחנת החאן).
 

oren162

New member
לא מדוייק

ממש לא מרכז ירושלים
תחנת החאן נמצאת במרחק של לפחות 20 דקות הליכה מהקצה של המרכז.
מרכז העיר ירושלים הוא שוק מחנה יהודה עד מדרחוב בן יהודה וממגרש הרוסים (מבחינת צפון-דרום) עד למלון הענק הזה שליד
גן העצמאות (בעבר לפחות קראו לו מלון פלאזה).

מרחק של 20 דקות הליכה רגועה או 12 או 13 דקות הליכה ממש מהירה, וזה מהקצה של המרכז עד לתחנה, זה ממש לא מרכז עיר.


גם ממילא למרבית היוממים (הן ירושלמים לגוש דן והן גוש דנ'יקים לירושלים) היעד איננו מרכז העיר.
מרבית הירושלמים גרים בשכונות הצפון או הדרום או המערב של העיר ולא ליד המרכז.
מרבית הבאים לירושלים לעבודה/לימודים/סידורים צריכים או את קרית הממשלה, או את הר חוצבים, או את אזוה"ת תלפיות או את האוניברסיטה בגבעת רם או הר הצופים.

להערכתי רק אחוזים מעטים מאוד צריכים את אזור המרכז או את העיר העתיקה (שחלקה הדרום מערבי יחסית קרוב לתחנת החאן).
לא מדוייק
תחנת ה"חאן" נמצאת קרוב למושבה הגרמנית, לסנימטק ירושלים, לעיר העתיקה ,לגן הפעמון ולמלונות. זה איזור מאוד תיירותי וגם עוברים בו המון קווי אוטובוס. אין ספק שהתחנה זאת מבחינת המיקום שלה ברבה יותר מועילה מתחנת מלחה שנמצאת בדרום העיר.
 

down under

New member
חוץ מהסינמטק וגן הפעמון ובריכת הסולטן

לא מדוייק
תחנת ה"חאן" נמצאת קרוב למושבה הגרמנית, לסנימטק ירושלים, לעיר העתיקה ,לגן הפעמון ולמלונות. זה איזור מאוד תיירותי וגם עוברים בו המון קווי אוטובוס. אין ספק שהתחנה זאת מבחינת המיקום שלה ברבה יותר מועילה מתחנת מלחה שנמצאת בדרום העיר.
חוץ מהסינמטק וגן הפעמון ובריכת הסולטן
כל שאר המקומות שנקבת בשמם חייבים אוטובוס/מונית אליהם מתחנת החאן, או ללכת ברגל לפחות 20 דקות.
ושוב, יוממים לירושלים לא צריכים אותם, ירושלמים לגוש דן, רובם המוחץ ממש לא גרים שם.

אז מהמזדמנים ומהתיירים (ישראלים וזרים) שיבואו ברכבת לירושלים, להערכתי רק 20% במקסימום צריכים את המקומות שרשמת,
לכן גם מהבחינה הזו תחנת מלחה לא היתה מגדילה בהרבה את כמות הנוסעים.


אני מסכים שאם אפשר היה כדאי היה להאריך את הרכבת ממלחה לעבר החאן אבל אני טוען שזה היה מגדיל רק באחוזים בודדים ביותר את כמות הנוסעים.
אל תשכח גם שצריך להוסיף עוד 5 דקות על תוספת המרחק.

למי שיש רכב, מנסיון שלי, החניתי כמה פעמים את הרכב בתחנת מלחה ולקחתי רכבת לת"א, ההגעה מאזור גבעת התחמושת לרכבת מלחה דרך כביש בגין,
בשעות הלחץ, ארכה בקושי 20 דקות.
לכן לרוב תושבי ירושלים שהיו בכל זאת רוצים לנסוע ברכבת ויש להם רכב, קל להם להגיע למלחה יותר מאשר לחאן, שאין חניה לידו.
 

amit1270

New member
יש חניון די גדול ליד תחנת החאן

חוץ מהסינמטק וגן הפעמון ובריכת הסולטן
כל שאר המקומות שנקבת בשמם חייבים אוטובוס/מונית אליהם מתחנת החאן, או ללכת ברגל לפחות 20 דקות.
ושוב, יוממים לירושלים לא צריכים אותם, ירושלמים לגוש דן, רובם המוחץ ממש לא גרים שם.

אז מהמזדמנים ומהתיירים (ישראלים וזרים) שיבואו ברכבת לירושלים, להערכתי רק 20% במקסימום צריכים את המקומות שרשמת,
לכן גם מהבחינה הזו תחנת מלחה לא היתה מגדילה בהרבה את כמות הנוסעים.


אני מסכים שאם אפשר היה כדאי היה להאריך את הרכבת ממלחה לעבר החאן אבל אני טוען שזה היה מגדיל רק באחוזים בודדים ביותר את כמות הנוסעים.
אל תשכח גם שצריך להוסיף עוד 5 דקות על תוספת המרחק.

למי שיש רכב, מנסיון שלי, החניתי כמה פעמים את הרכב בתחנת מלחה ולקחתי רכבת לת"א, ההגעה מאזור גבעת התחמושת לרכבת מלחה דרך כביש בגין,
בשעות הלחץ, ארכה בקושי 20 דקות.
לכן לרוב תושבי ירושלים שהיו בכל זאת רוצים לנסוע ברכבת ויש להם רכב, קל להם להגיע למלחה יותר מאשר לחאן, שאין חניה לידו.
יש חניון די גדול ליד תחנת החאן
הוא נסלל לאחרונה (לפני כן היה לא סלול ברובו) ומשמש את מתחם "התחנה הראשונה", פארק המסילה, עיר הקרח (כשיש) ומקומות בילוי אחרים באזור.
 

wapy

New member
22.8.13 בשעה 19.57 קיבלתי דו"ח תנועה


יש חניון די גדול ליד תחנת החאן
הוא נסלל לאחרונה (לפני כן היה לא סלול ברובו) ומשמש את מתחם "התחנה הראשונה", פארק המסילה, עיר הקרח (כשיש) ומקומות בילוי אחרים באזור.
22.8.13 בשעה 19.57 קיבלתי דו"ח תנועה

ביום חמישי 22.8.13 בשעה 19.57 קיבלתי דו"ח תנועה

על חציית קו הפרדה רצוף, כשיצאתי מחניית מתחם הרכבת בירושלים.



בדו"ח מצויין שיש תמרור שמפנה רק לימין.

הפרט הזה בדו"ח לא נכון , יש לי צילום של המקום המעיד שאין תמרור כזה בכלל

מה שישי זה תמרור עצור בלבד.



היציאה ממגרש חנייה זה, מול בית מס' 59 בדרך חברון ירושלים,

היא בעלייה תלולה כשמגיעים לקצה העלייה קשה להבחין בלילה בקו ההפרדה הרצוף.

בנוסף אין תאורה מספיקה בנקודה זאת וכן הקו בהיר ולא בולט.


אני מצטעת על העבירה שנעשתה בשוגג עקב הנסיבות של המקום

ומבקשת להמיר את הדו"ח באזהרה.



רצ"ב שלושה צילומים
זה מכתב של אישתי
הצילמים יותר מאוחר
 

down under

New member
בהצלחה

22.8.13 בשעה 19.57 קיבלתי דו"ח תנועה

ביום חמישי 22.8.13 בשעה 19.57 קיבלתי דו"ח תנועה

על חציית קו הפרדה רצוף, כשיצאתי מחניית מתחם הרכבת בירושלים.



בדו"ח מצויין שיש תמרור שמפנה רק לימין.

הפרט הזה בדו"ח לא נכון , יש לי צילום של המקום המעיד שאין תמרור כזה בכלל

מה שישי זה תמרור עצור בלבד.



היציאה ממגרש חנייה זה, מול בית מס' 59 בדרך חברון ירושלים,

היא בעלייה תלולה כשמגיעים לקצה העלייה קשה להבחין בלילה בקו ההפרדה הרצוף.

בנוסף אין תאורה מספיקה בנקודה זאת וכן הקו בהיר ולא בולט.


אני מצטעת על העבירה שנעשתה בשוגג עקב הנסיבות של המקום

ומבקשת להמיר את הדו"ח באזהרה.



רצ"ב שלושה צילומים
זה מכתב של אישתי
הצילמים יותר מאוחר
בהצלחה
תקווה, בעצם זה בלתי אפשרי, שתיפול על השופט הדתי לאומי צימרמן.
זה בלתי אפשרי כי הוא שופט בבימ"ש לתעבורה של ת"א, אשר נמצא בחלקו הדרומי של רח' שוקן, בת"א.

ממה שראיתי שלשום אצלו, אנשים בד"כ יוצאים במצב יותר טוב ממה שהם חוששים.


אם נופלים על שופט הגון ובצילומים באמת רואים שקשה לראות את פס ההפרדה וגם אין תמרור המורה לפנות רק לכיוון מסוים (תמרור עגול כחול שעליו חץ לבן בכוון המותר)
אתם אמורים לצאת זכאים.


להמיר את הדוח באזהרה זכאים רק אם קורים כל הדברים הבאים גם יחד:
1. הנהג/ת מודה באשמה
2. הנהג/ת לא מתחצף לשוטר ולא מתווכח ובטח שלא מאיים/מכה/מקלל
3. לנהג/ת אין עבירות תנועה קודמות ב-3 או ב-5 (עד לא מזמן זה היה שנתיים אחרונות אך לצערי החמירו את הקריטריון) השנים האחרונות.

היה ולא יסכימו להמיר לכם, לדעתי יש לכם סיכוי של לפחות 40% לצאת זכאים במשפט. לשיקול דעתכם.
 

down under

New member
מנגד, בהנחה שכל מה שכתבת נכון או

22.8.13 בשעה 19.57 קיבלתי דו"ח תנועה

ביום חמישי 22.8.13 בשעה 19.57 קיבלתי דו"ח תנועה

על חציית קו הפרדה רצוף, כשיצאתי מחניית מתחם הרכבת בירושלים.



בדו"ח מצויין שיש תמרור שמפנה רק לימין.

הפרט הזה בדו"ח לא נכון , יש לי צילום של המקום המעיד שאין תמרור כזה בכלל

מה שישי זה תמרור עצור בלבד.



היציאה ממגרש חנייה זה, מול בית מס' 59 בדרך חברון ירושלים,

היא בעלייה תלולה כשמגיעים לקצה העלייה קשה להבחין בלילה בקו ההפרדה הרצוף.

בנוסף אין תאורה מספיקה בנקודה זאת וכן הקו בהיר ולא בולט.


אני מצטעת על העבירה שנעשתה בשוגג עקב הנסיבות של המקום

ומבקשת להמיר את הדו"ח באזהרה.



רצ"ב שלושה צילומים
זה מכתב של אישתי
הצילמים יותר מאוחר
מנגד, בהנחה שכל מה שכתבת נכון או
כמעט נכון (לגבי נראותו של קו ההפרדה יתכן ויש חילוקי דעות אבל בהנחה שאכן ממש מאוד קשה לראות אותו אזי כל מה שכתבת כאן הוא לחלוטין נכון)
יש לכם סיכוי טוב שאם תבקשו להשפט תפלו על השופט ד"ר טננבאום. שופט ייחודי ומיוחד, שעלול מצד אחד מאוד להחמיר אך מנגד, ברגע שהוא משתכנע
שהשוטר היה סתם דקדקן או סתם התעמר, הוא מוציא אפילו נהגים שיכורים זכאים!
הוא אנטי ממסדי במובנים מסויימים.
 

alantan

New member
אני מוכן להעיד שלא ברור כלל שאין שם פניה

22.8.13 בשעה 19.57 קיבלתי דו"ח תנועה

ביום חמישי 22.8.13 בשעה 19.57 קיבלתי דו"ח תנועה

על חציית קו הפרדה רצוף, כשיצאתי מחניית מתחם הרכבת בירושלים.



בדו"ח מצויין שיש תמרור שמפנה רק לימין.

הפרט הזה בדו"ח לא נכון , יש לי צילום של המקום המעיד שאין תמרור כזה בכלל

מה שישי זה תמרור עצור בלבד.



היציאה ממגרש חנייה זה, מול בית מס' 59 בדרך חברון ירושלים,

היא בעלייה תלולה כשמגיעים לקצה העלייה קשה להבחין בלילה בקו ההפרדה הרצוף.

בנוסף אין תאורה מספיקה בנקודה זאת וכן הקו בהיר ולא בולט.


אני מצטעת על העבירה שנעשתה בשוגג עקב הנסיבות של המקום

ומבקשת להמיר את הדו"ח באזהרה.



רצ"ב שלושה צילומים
זה מכתב של אישתי
הצילמים יותר מאוחר
אני מוכן להעיד שלא ברור כלל שאין שם פניה
שמאלה, ומבלי להפליל אף אחד, אני מכיר מישהו שעשה בדיוק אותו דבר לפני כחודש, ועד שהוא ראה את הודעתך, לא היה מודע לכך שעבר עבירה


הסתמכות של הרשויות על קו הפרדה רצוף ללא תמרור "אין פניה שמאלה" היא "מכשול בפני עיוור", בטח בארץ שבו קווי הפרדה דוהים די מהר בשמש הקופחת.
 

wapy

New member
היציאה מהחנייה במתחם התחנה


אני מוכן להעיד שלא ברור כלל שאין שם פניה
שמאלה, ומבלי להפליל אף אחד, אני מכיר מישהו שעשה בדיוק אותו דבר לפני כחודש, ועד שהוא ראה את הודעתך, לא היה מודע לכך שעבר עבירה


הסתמכות של הרשויות על קו הפרדה רצוף ללא תמרור "אין פניה שמאלה" היא "מכשול בפני עיוור", בטח בארץ שבו קווי הפרדה דוהים די מהר בשמש הקופחת.
היציאה מהחנייה במתחם התחנה

הכי מעצבן שהשוטרת הסתתרה בפינה והמתינה לטרף.
במקום להציב תמרורים ברורים - אורבים כמו גנבים.

מה שישי זה רק תמרור עצור
 

alantan

New member
אגב, במדינות רבות (אולי אפילו מרביתן) קו

היציאה מהחנייה במתחם התחנה

הכי מעצבן שהשוטרת הסתתרה בפינה והמתינה לטרף.
במקום להציב תמרורים ברורים - אורבים כמו גנבים.

מה שישי זה רק תמרור עצור
אגב, במדינות רבות (אולי אפילו מרביתן) קו
הפרדה רצוף אינו מהווה איסור על פניה אלא רק איסור על מעבר לנתיב הנגדי לצורך עקיפה, כך שהמכשול כאן עוד יותר גדול (תיירים למשל).
 

down under

New member
יש לכם סיכוי טוב לצאת זכאים לגמרי

היציאה מהחנייה במתחם התחנה

הכי מעצבן שהשוטרת הסתתרה בפינה והמתינה לטרף.
במקום להציב תמרורים ברורים - אורבים כמו גנבים.

מה שישי זה רק תמרור עצור
יש לכם סיכוי טוב לצאת זכאים לגמרי
כי אין תמרור עגול עם שוליים אדומים וצבוע לבן עליו יש פס אלכסון אדום על רקע חץ שחור פונה שמאלה (נו, התמרור של איסור פניה שמאלה).
שנית, אין תמרור עגול כחול עם חץ לבן המורה רק ימינה, קרי תמרור שמחייב פניה ימינה.
שלישית, כן יש חצי נתיב שהם תמרור לכל דבר ועניין שמחייבים פניה ימינה, אבל הם מאוד מאוד דהויים ובקושי רואים אותם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה