תחנת רכבת האוניברסיטה...

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
תודה על התמונות

תחנת האוניברסיטה
ה IC הקרוב יותר הגיע מחיפה. ה IC הרחוק יותר הגיע מכוון ראש העין. היה מרהיב לראות אותם נוסעים זה לצד זה ונכנסים יחד לתחנה
תודה על התמונות
האם ידוע לך פרטים נוספים על המבנה של המסוף? אילוסטרציות וכו'? לי נראה שהמבנה יהיה סגור וממוזג, עם דלתות יציאה לתחנוצת האוטובוס. בכלל אין מספיק רחבות חנייה לאוטובוסים במסוף החדש, בהשוואה להיקף הפעילות במסוף האוניברסיטה הישן. האם זה אומר שכמה מהקווים יבוטלו/יאוחדו? למשל את קווי אגד 74, 86, 274 אפשר לאחד לקו אחד, ואת השאר לקצר עד רכבת מרכז. המעבר יתבצע ע"י כרטיסים מיוחדים.
 

נוסע99

New member
ההצעה שלי היא

תודה על התמונות
האם ידוע לך פרטים נוספים על המבנה של המסוף? אילוסטרציות וכו'? לי נראה שהמבנה יהיה סגור וממוזג, עם דלתות יציאה לתחנוצת האוטובוס. בכלל אין מספיק רחבות חנייה לאוטובוסים במסוף החדש, בהשוואה להיקף הפעילות במסוף האוניברסיטה הישן. האם זה אומר שכמה מהקווים יבוטלו/יאוחדו? למשל את קווי אגד 74, 86, 274 אפשר לאחד לקו אחד, ואת השאר לקצר עד רכבת מרכז. המעבר יתבצע ע"י כרטיסים מיוחדים.
ההצעה שלי היא
שחלק מהקווים שהקיפו את האוניברסיטה נגד כיוון השעון (פנייה מקניון רמת אביב ומאינשטין ימינה לרח' לבנון) יקיפו כעת את האוניברסיטה בכיוון השעון (פנייה מאיינשטיין שמאלה) ויסתיימו במסוף החדש. לדוגמה: קו 25 יגיע לרח' איינשטין, יפנה שמאלה לרח' לבנון, ימינה לקלצקין, ימינה לקלאוזנר, וימשיך ישר עד למסוף. להערכתי יש שם מקום לדי הרבה אוטובוסים. יתכן ויתברר כי קו 112 יהפוך למיותר בסידור זה.
 

seffic

New member
זה בעייה כי רח' לבנון

ההצעה שלי היא
שחלק מהקווים שהקיפו את האוניברסיטה נגד כיוון השעון (פנייה מקניון רמת אביב ומאינשטין ימינה לרח' לבנון) יקיפו כעת את האוניברסיטה בכיוון השעון (פנייה מאיינשטיין שמאלה) ויסתיימו במסוף החדש. לדוגמה: קו 25 יגיע לרח' איינשטין, יפנה שמאלה לרח' לבנון, ימינה לקלצקין, ימינה לקלאוזנר, וימשיך ישר עד למסוף. להערכתי יש שם מקום לדי הרבה אוטובוסים. יתכן ויתברר כי קו 112 יהפוך למיותר בסידור זה.
זה בעייה כי רח' לבנון
מהקטע של צומת איינשטיין צפונה, לא יוכל לעמוד בעומס התחבורתי אם תתקבל הצעתך. יצטרכו לבצע שם עבודות הרחבה יקרות, וקשה להאמין שיעשו זאת בזמן הקרוב. בנוסף המסלול שאתה מציע, פוסח על כל האיזור של דרום מערב קרית האונברסיטה והביה"ס להנדסאים. לדעתי הקוים צריכים לסיים במסוף החדש מבלי להקיף את כל האוניברסיטה, ובנוסף לאפשר מעבר לשאטל בסגנון 112 וגם לקו 27 שמקיפים את הקריה.
 
נכון מאוד, הצעתי זאת בעבר

זה בעייה כי רח' לבנון
מהקטע של צומת איינשטיין צפונה, לא יוכל לעמוד בעומס התחבורתי אם תתקבל הצעתך. יצטרכו לבצע שם עבודות הרחבה יקרות, וקשה להאמין שיעשו זאת בזמן הקרוב. בנוסף המסלול שאתה מציע, פוסח על כל האיזור של דרום מערב קרית האונברסיטה והביה"ס להנדסאים. לדעתי הקוים צריכים לסיים במסוף החדש מבלי להקיף את כל האוניברסיטה, ובנוסף לאפשר מעבר לשאטל בסגנון 112 וגם לקו 27 שמקיפים את הקריה.
נכון מאוד, הצעתי זאת בעבר
בתור בוגר ביה"ס להנדסאים אני לא רואה מקום לבטל את הפנייה ימינה של רוב קווי האוניברסיטה. יש לסיים את רוב הקווים באחד מסופי הרכבת, ולהשאיר קו או שניים שיבצעו את כל הסיבוב (112, 27 או אולי 25) וזאת באמצעות הנהגת שימוש בשוברי מעבר רמת אביב-אוניברסיטה-גני התערוכה.
 

alantan

New member
למה?

זה בעייה כי רח' לבנון
מהקטע של צומת איינשטיין צפונה, לא יוכל לעמוד בעומס התחבורתי אם תתקבל הצעתך. יצטרכו לבצע שם עבודות הרחבה יקרות, וקשה להאמין שיעשו זאת בזמן הקרוב. בנוסף המסלול שאתה מציע, פוסח על כל האיזור של דרום מערב קרית האונברסיטה והביה"ס להנדסאים. לדעתי הקוים צריכים לסיים במסוף החדש מבלי להקיף את כל האוניברסיטה, ובנוסף לאפשר מעבר לשאטל בסגנון 112 וגם לקו 27 שמקיפים את הקריה.
למה?
לפי ההצעה של נוסע99, רק חלק מהקווים יקיפו את האוניברסיטה. אוטובוס שעובר כל 2-4 דקות לא צריך להוות בעיה (והיום מה שעובר ברידינג וברודצקי, רחובות צרים זה יותר טוב?). כל הקווים של איינשטיין פונים היום ימינה ללבנון, וקטע זה אינו פנוי או רחב יותר מהקטע שצפוני לאיינשטיין. אגב, ניתן פשוט לבטל את כל החניות מאיינשטיין צפונה, שגם היום הן מהוות מטרד לתנועה. בכלל, מראות צרה של הנדסת תחבורה נטו, ציר ראשי כמו לבנון עדיף שלא יהיו חניות לאורכו.
 

נוסע99

New member
תגובה לשלושתכם

למה?
לפי ההצעה של נוסע99, רק חלק מהקווים יקיפו את האוניברסיטה. אוטובוס שעובר כל 2-4 דקות לא צריך להוות בעיה (והיום מה שעובר ברידינג וברודצקי, רחובות צרים זה יותר טוב?). כל הקווים של איינשטיין פונים היום ימינה ללבנון, וקטע זה אינו פנוי או רחב יותר מהקטע שצפוני לאיינשטיין. אגב, ניתן פשוט לבטל את כל החניות מאיינשטיין צפונה, שגם היום הן מהוות מטרד לתנועה. בכלל, מראות צרה של הנדסת תחבורה נטו, ציר ראשי כמו לבנון עדיף שלא יהיו חניות לאורכו.
תגובה לשלושתכם
ב1. בית הספר להנדסאים ומכון התקנים מקבלים שרות יפה ומהיר (לא עובר במרכז רמת אביב) על ידי הקווים 24 ו-13 (שבכיוון השני מגיע לקניון). כך זה היה שנים רבות עד אשר חסמו את הכנף הדרומית של רח' קלאוזנר לטובת הרחבת האוניברסיטה. הצעתי באה לתקן את הסיבוב האבסורדי שנכפה על כל קווי האוניברסיטה מאז החסימה (סיבוב הכולל בשעות העומס פקקים קשים בככרות ובציר קלאוזנר-וויז). 2. העומס ברח' לבנון הוא צרה צרורה בלאו הכי, ופתרונו איננו קשור בכמה קווי אוטובוסים יותר או פחות. נהגים לא מעטים ("דן" וגם "אגד") נוסעים ממילא בקטע שמצפון לאיינשטין וחוסכים לעצמם את הסיבוב ("חותכים", בלשון הנהגים) - כמובן בניגוד מוחלט לחוק. יתכן כי את נושא רמת אביב והאוניברסיטה אפשר לפתור באמצעות קו סיבובי פנימי (כמו 3 ברמת החייל ושיכון דן) ולהזרים את הקוים המטרופוליטניים אל המסופים בדרך הקצרה ביותר.
 

alantan

New member
../images/Emo127.gifמסכים עם כל מלה

תגובה לשלושתכם
ב1. בית הספר להנדסאים ומכון התקנים מקבלים שרות יפה ומהיר (לא עובר במרכז רמת אביב) על ידי הקווים 24 ו-13 (שבכיוון השני מגיע לקניון). כך זה היה שנים רבות עד אשר חסמו את הכנף הדרומית של רח' קלאוזנר לטובת הרחבת האוניברסיטה. הצעתי באה לתקן את הסיבוב האבסורדי שנכפה על כל קווי האוניברסיטה מאז החסימה (סיבוב הכולל בשעות העומס פקקים קשים בככרות ובציר קלאוזנר-וויז). 2. העומס ברח' לבנון הוא צרה צרורה בלאו הכי, ופתרונו איננו קשור בכמה קווי אוטובוסים יותר או פחות. נהגים לא מעטים ("דן" וגם "אגד") נוסעים ממילא בקטע שמצפון לאיינשטין וחוסכים לעצמם את הסיבוב ("חותכים", בלשון הנהגים) - כמובן בניגוד מוחלט לחוק. יתכן כי את נושא רמת אביב והאוניברסיטה אפשר לפתור באמצעות קו סיבובי פנימי (כמו 3 ברמת החייל ושיכון דן) ולהזרים את הקוים המטרופוליטניים אל המסופים בדרך הקצרה ביותר.
מסכים עם כל מלה
 
כמה הערות בתור אחד שמכיר מקרוב

תגובה לשלושתכם
ב1. בית הספר להנדסאים ומכון התקנים מקבלים שרות יפה ומהיר (לא עובר במרכז רמת אביב) על ידי הקווים 24 ו-13 (שבכיוון השני מגיע לקניון). כך זה היה שנים רבות עד אשר חסמו את הכנף הדרומית של רח' קלאוזנר לטובת הרחבת האוניברסיטה. הצעתי באה לתקן את הסיבוב האבסורדי שנכפה על כל קווי האוניברסיטה מאז החסימה (סיבוב הכולל בשעות העומס פקקים קשים בככרות ובציר קלאוזנר-וויז). 2. העומס ברח' לבנון הוא צרה צרורה בלאו הכי, ופתרונו איננו קשור בכמה קווי אוטובוסים יותר או פחות. נהגים לא מעטים ("דן" וגם "אגד") נוסעים ממילא בקטע שמצפון לאיינשטין וחוסכים לעצמם את הסיבוב ("חותכים", בלשון הנהגים) - כמובן בניגוד מוחלט לחוק. יתכן כי את נושא רמת אביב והאוניברסיטה אפשר לפתור באמצעות קו סיבובי פנימי (כמו 3 ברמת החייל ושיכון דן) ולהזרים את הקוים המטרופוליטניים אל המסופים בדרך הקצרה ביותר.
כמה הערות בתור אחד שמכיר מקרוב
למדתי 6 שנים בביה"ס להנדסאים (סיימתי לפני חודש וחצי) והנה כמה הערות: בביה"ס להנדסאים לומדים תלמידים מכל רחבי גוש דן ואפילו יותר. העברת הקווים למסלולם הנוכחי היתה צעד נכון וחשוב, שכן התלמידים משתמשים בכל הקווים ללא יוצא מן הכלל. לדעתי יש לפתוח קו שיסע מתחנת הרכבת, דרך האוניברסיטה ורמת אביב הישנה (דרך הקניון) עד רידינג. לקו זה יהיו שוברי מעבר לכל קווי רמת אביב וכן לקווים 90, 149, 282 (שאם לא יעשו קו כזה כדאי מאוד להקים להם חלופה דרך רמת-אביב - מספר הנוסעים אז יגדל בהרבה). לגבי הסיום ברידינג: פעמים רבות מאלצו תלמידים שהיו תריכים להגיע לספורטק, או לחילופין, להחליף קו ברידינג ללכת ברגל לרח' ברודצקי ולחכות שעה לקו 6. יש לתת שירות הולם בין רמת אביב לבין מסוף תחבורה גדול כרידינג. בכלל, לדעתי יש להנהיג חלופות בבוקר ובשעות הסיום בצהריים, לכל הקווים של רמת אביב וכן 90, 149 ו-282 שיעברו דרך רמת אביב. רבים התלמידים שהולכים ברגל מביה"ס לסמינר הקיבוצים. ועניין אחרון: אתם מתייחסים לשינוי המסלול סביב האוניברסיטה שאירע עקב חסימת קלאוזנר כאסון. באופן אישי, זו הייתה הקלה גדולה. זמן ההליכה מהתחנה לביה"ס קוצר משמעותית ויעדים רבים הפכו לנגישים יותר ומהירים יותר לי, ולתלמידי ביה"ס האחרים. בכל מקרה, המעבר לתחנת הקצה חייב לעבור דרך ביה"ס להנדסאים והכניסה הראשיחת לאוניברסיטה. לולא כך, אין שום הצדקה לקיום הקו עד לאיזור הנ"ל. תחשבו שבבוקר, בסביבות 8 יגיעו 3 מפרקיות: 25, 74 ו-274 מלאות וכולם יחכו כדי לקחת "112 משודרג"? נראה הגיוני? וסליחה על הבלאגן הרעיוני בכתיבה שלי, יש לי מעורבות אישית גדולה מדי בנושא....
 

seffic

New member
אי אפשר בלי כרטיס מעבר../images/Emo70.gif

כמה הערות בתור אחד שמכיר מקרוב
למדתי 6 שנים בביה"ס להנדסאים (סיימתי לפני חודש וחצי) והנה כמה הערות: בביה"ס להנדסאים לומדים תלמידים מכל רחבי גוש דן ואפילו יותר. העברת הקווים למסלולם הנוכחי היתה צעד נכון וחשוב, שכן התלמידים משתמשים בכל הקווים ללא יוצא מן הכלל. לדעתי יש לפתוח קו שיסע מתחנת הרכבת, דרך האוניברסיטה ורמת אביב הישנה (דרך הקניון) עד רידינג. לקו זה יהיו שוברי מעבר לכל קווי רמת אביב וכן לקווים 90, 149, 282 (שאם לא יעשו קו כזה כדאי מאוד להקים להם חלופה דרך רמת-אביב - מספר הנוסעים אז יגדל בהרבה). לגבי הסיום ברידינג: פעמים רבות מאלצו תלמידים שהיו תריכים להגיע לספורטק, או לחילופין, להחליף קו ברידינג ללכת ברגל לרח' ברודצקי ולחכות שעה לקו 6. יש לתת שירות הולם בין רמת אביב לבין מסוף תחבורה גדול כרידינג. בכלל, לדעתי יש להנהיג חלופות בבוקר ובשעות הסיום בצהריים, לכל הקווים של רמת אביב וכן 90, 149 ו-282 שיעברו דרך רמת אביב. רבים התלמידים שהולכים ברגל מביה"ס לסמינר הקיבוצים. ועניין אחרון: אתם מתייחסים לשינוי המסלול סביב האוניברסיטה שאירע עקב חסימת קלאוזנר כאסון. באופן אישי, זו הייתה הקלה גדולה. זמן ההליכה מהתחנה לביה"ס קוצר משמעותית ויעדים רבים הפכו לנגישים יותר ומהירים יותר לי, ולתלמידי ביה"ס האחרים. בכל מקרה, המעבר לתחנת הקצה חייב לעבור דרך ביה"ס להנדסאים והכניסה הראשיחת לאוניברסיטה. לולא כך, אין שום הצדקה לקיום הקו עד לאיזור הנ"ל. תחשבו שבבוקר, בסביבות 8 יגיעו 3 מפרקיות: 25, 74 ו-274 מלאות וכולם יחכו כדי לקחת "112 משודרג"? נראה הגיוני? וסליחה על הבלאגן הרעיוני בכתיבה שלי, יש לי מעורבות אישית גדולה מדי בנושא....
אי אפשר בלי כרטיס מעבר

הפתרון האולטמטיבי לרוב בעיות התח"צ בארץ. בכל העולם זה עובד, למה לא פה?
 

TDR

New member
ומי אמר שאין

אי אפשר בלי כרטיס מעבר

הפתרון האולטמטיבי לרוב בעיות התח"צ בארץ. בכל העולם זה עובד, למה לא פה?
ומי אמר שאין
בחיפה קימים כרטיסי מעבר וכל נוסע שרוצה זכאי לבצע נסיעת המשך תמורת סכום פעוט, בכרמיאל ואשדוד קיים חופשי יומי המאפשר מעבר חופשי בין אוטובוסים כל היום. נכון שהדבר עדיין בחיתוליו, אבל לדעתי בעוד שנה יקיף כבר את כל המדינה, אגד כניראה מתחיל בקטן --- לומד מטעויות ---- מסיק מסקנות נדרשות-----וממשיך קדימה----- צריך רק לעודד ולעורר רעיונות נוספים.
 

נוסע99

New member
בכל שינוי קווים יש מרוויחים ויש

כמה הערות בתור אחד שמכיר מקרוב
למדתי 6 שנים בביה"ס להנדסאים (סיימתי לפני חודש וחצי) והנה כמה הערות: בביה"ס להנדסאים לומדים תלמידים מכל רחבי גוש דן ואפילו יותר. העברת הקווים למסלולם הנוכחי היתה צעד נכון וחשוב, שכן התלמידים משתמשים בכל הקווים ללא יוצא מן הכלל. לדעתי יש לפתוח קו שיסע מתחנת הרכבת, דרך האוניברסיטה ורמת אביב הישנה (דרך הקניון) עד רידינג. לקו זה יהיו שוברי מעבר לכל קווי רמת אביב וכן לקווים 90, 149, 282 (שאם לא יעשו קו כזה כדאי מאוד להקים להם חלופה דרך רמת-אביב - מספר הנוסעים אז יגדל בהרבה). לגבי הסיום ברידינג: פעמים רבות מאלצו תלמידים שהיו תריכים להגיע לספורטק, או לחילופין, להחליף קו ברידינג ללכת ברגל לרח' ברודצקי ולחכות שעה לקו 6. יש לתת שירות הולם בין רמת אביב לבין מסוף תחבורה גדול כרידינג. בכלל, לדעתי יש להנהיג חלופות בבוקר ובשעות הסיום בצהריים, לכל הקווים של רמת אביב וכן 90, 149 ו-282 שיעברו דרך רמת אביב. רבים התלמידים שהולכים ברגל מביה"ס לסמינר הקיבוצים. ועניין אחרון: אתם מתייחסים לשינוי המסלול סביב האוניברסיטה שאירע עקב חסימת קלאוזנר כאסון. באופן אישי, זו הייתה הקלה גדולה. זמן ההליכה מהתחנה לביה"ס קוצר משמעותית ויעדים רבים הפכו לנגישים יותר ומהירים יותר לי, ולתלמידי ביה"ס האחרים. בכל מקרה, המעבר לתחנת הקצה חייב לעבור דרך ביה"ס להנדסאים והכניסה הראשיחת לאוניברסיטה. לולא כך, אין שום הצדקה לקיום הקו עד לאיזור הנ"ל. תחשבו שבבוקר, בסביבות 8 יגיעו 3 מפרקיות: 25, 74 ו-274 מלאות וכולם יחכו כדי לקחת "112 משודרג"? נראה הגיוני? וסליחה על הבלאגן הרעיוני בכתיבה שלי, יש לי מעורבות אישית גדולה מדי בנושא....
בכל שינוי קווים יש מרוויחים ויש
מפסידים. ברכות על סיום הלימודים ותואר ההנדסאי! - בית הספר אכן מושך תלמידים ברדיוס גדול במיוחד וגם אחר הצהרים הוא מלא בפעילויות. יתכן שהקווים צריכים להתחלק בין אלה המשרתים את בית הספר להנדסאים (שיכנסו ישר לרח' לבנון) ואלה המשרתים את הקניון (שיכנסו לרידינג-ברודצקי), אבל לעניות דעתי המסלול המתפתל הנוכחי באזור רמת אביב והאוניברסיטה של מקבץ כה גדול של קווים מפרקיים המגיעים מחולון, בת ים ורחובות הוא פשוט לא הגיוני. העדר קשר יעיל עם רידינג זו באמת בעייה והקווים 6 דן ו-572 אגד אינם פותרים אותה. לדעתי "דן" שבויה יותר מדי במבנה ההסטורי של הרחובות והקווים ואיננה גמישה מספיק לנוכח הגאוגרפיה המשתנה של העיר.
 
תודה, אבל אני עדיין לא הנדסאי

בכל שינוי קווים יש מרוויחים ויש
מפסידים. ברכות על סיום הלימודים ותואר ההנדסאי! - בית הספר אכן מושך תלמידים ברדיוס גדול במיוחד וגם אחר הצהרים הוא מלא בפעילויות. יתכן שהקווים צריכים להתחלק בין אלה המשרתים את בית הספר להנדסאים (שיכנסו ישר לרח' לבנון) ואלה המשרתים את הקניון (שיכנסו לרידינג-ברודצקי), אבל לעניות דעתי המסלול המתפתל הנוכחי באזור רמת אביב והאוניברסיטה של מקבץ כה גדול של קווים מפרקיים המגיעים מחולון, בת ים ורחובות הוא פשוט לא הגיוני. העדר קשר יעיל עם רידינג זו באמת בעייה והקווים 6 דן ו-572 אגד אינם פותרים אותה. לדעתי "דן" שבויה יותר מדי במבנה ההסטורי של הרחובות והקווים ואיננה גמישה מספיק לנוכח הגאוגרפיה המשתנה של העיר.
תודה, אבל אני עדיין לא הנדסאי
סיימתי את התיכון, לא את המכללה.... בכל מקרה, לדעתי יש להפעיל את קווי רמת אביב בחלופות ע"פ שעות: בשעות מסוימות יבוצע כל הסיבוב, בשעות אחרות, הקווים יגיעו רק להנדסאים ולכניסה הראשית, או שיסעו ישר לאיצטדיון או לתחנת הרכבת. כמובן, יש להשאיר גם אוטובוס אחד שיעשה את כל הסיבוב (הכי מתאים לדעתי - 25). בנוסף, יש להפעיל קו 112 משודרג, אולי משולב עם קו 6 (116??) שיפעל בתדירות גבוהה, יהיה מותאם לשעות יציאת הרכבת ויסע מגני התערוכה לרמת אביב, יקיף את קרית האונ', יגיע לקניון ויסע עד רידינג. יש לשקול אפילו את התחלת הקו בקניון איילון. כרגע הקשר היחיד של רמ"א לקניון איילון הוא 113 - לא קו ידידותי כ"כ - גם לא מבחינת מסלול וגם לא מבחינת שעות. ניתן להפעיל עליו אפילו מיניבוסים בשעות שאין ביקוש. העניין הוא שבכל מקום ברמ"א יש צורך בכל אחד מהקווים שמגיעים: לקניון, לאוני', להנדסאים ולתחנת הרכבת. כנוסע בקו 25, ראיתי הרבה מאוד אנשים שעלו בכל תחנה חשובה ברמ"א וירדו רק לקראת סוף המסלול. אני מניח שאותו דבר מתרחש גם בקווים אחרים כגון 74, 274, 45 ו-7.
 
בני - יופי ! שים ../images/Emo23.gif להודעה שלי על

תחנת האוניברסיטה
ה IC הקרוב יותר הגיע מחיפה. ה IC הרחוק יותר הגיע מכוון ראש העין. היה מרהיב לראות אותם נוסעים זה לצד זה ונכנסים יחד לתחנה
בני - יופי ! שים
להודעה שלי על
הטלכרטים שיוצאים בעוד 23 יום !!! זה מאוד-מאוד יעניין אותך אך אני מניח שאתה לבטח כבר יודע על זה ! צילמת תמונות יפות מאוד מזוית שאני אוהב במיוחד ! המון תודה !!! אביתר.
 
תודה על העידוד

בני - יופי ! שים
להודעה שלי על
הטלכרטים שיוצאים בעוד 23 יום !!! זה מאוד-מאוד יעניין אותך אך אני מניח שאתה לבטח כבר יודע על זה ! צילמת תמונות יפות מאוד מזוית שאני אוהב במיוחד ! המון תודה !!! אביתר.
תודה על העידוד
זה רק לצאת מהמשרד ולצלם..אשתדל לעשות זאת בצורה סדירה יותר
 

four seasons

New member
בני תודה על התמונות המקסימות...

צידו הימני של מסוף האוטובוסים
הרציף ומאחוריו (מוסתר על ידי פיגומי העץ) פתח המנהרה למסוף.
בני תודה על התמונות המקסימות...
מאוד מסכרן אותי לראות תמונה מתוך המסוף עצמו לכיוון הפיר שחפור לאורך ההר, האם ראית אותו, או שהמסוף חסום לכניסה. אני חושב שהתפקיד של הפיר ישמש או לנת"ץ או למדרגות נעות, זה מאוד מסכרן, בכל אופן צלומים מצויינים, תודה.
 

צחקן

New member
תודה לכול מי שהביא תמנות /מידע.

תחנת רכבת האוניברסיטה...
הייתי היום והתרשמתי מתחנה מדהימה, החל מעיצובה היחודי ומנוחות שבה, ביציאה התת קרקעים מכיוון מזרח, פניה ימינה והליכה של כארבע, חמש דקות נמצאים בפארק הירקון (נסעתי מתחנת ההגנה הקרובה לביתי בכדי לעשות הליכה יומית של כשעה). היציאה המערבית לכיוון אוניברסיטת ת"א מדהימה ומורכבת באמצאות מעלית או מדרגות נעות, שתי שלבים של שני מערכות מדרגות נעות כשבאמצעם ניתן לפנות לצאד שמאל למעבר תת קרקעי נוסף (עדיין לא פתוח לקהל) שהוא מביע למעלית ומדרגות נעות למסוף תחבורתי מקורה, עולים במערך השני לקומת הקרקע בכדי לעלות במדרגות במעלה ההר לכיוון האוניברסיטה. יש משהו שלא הבנתי לגבי המסוף התחבורתי המקורה שנבנה שם, מצד אחד יש רציף עליה לאוטובוסים, ומצד שני עליה שיפועית שיתכן שתפקידה אחת מן השניים עלית האוטובוס בנתץ מיוחד שמביא אותו לראש ההר או מערך חשמלי (כמו הכרמלית בחיפה) שיביא נוסעים לראש ההר, למישהו/י יש מידע מה עומד לקרוא. מבנה המסוף מרשים ולא ראיתי כמותו במקום אחר וניתן להגיע אליו כפי שרשמתי קודם ממעבר תת קרקעי שנמצא בובה ביניים בין התחתון לגובה האדמה, בסופו מבנה מעלית נוסף וארובת מדרדות נעות נוספות שמביאה את הנוסע/ת היישר למסוף התחבורתי שהוא ביניין בפני עצמו, בין המסוף לעליה שלפניו מפרידה כיכר, לא הבחנתי בחניון לכלי רכב. מומלץ לבקר בתחנה.
תודה לכול מי שהביא תמנות /מידע.
ב"ה בשירשור הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה