תחנת רכבת בית יהושוע - טיפשות תחבורתית

מצב
הנושא נעול.
תשובות לחמורו של בילעם

סלח לי, אבל דבריך הם שטות
אדם הנכנס ללובי של תחנת רכבת, מחליק ושובר ידיים ורגליים, לא מבוטח ?!? הרי הוא לא קנה כרטיס, כי הוא נכנס לשטח שלפני הסבסבות. וזכותו הלגאלית לגיטימית להכנס לשטח הזה 100 פעם ביום. שנית, למיטב ידיעתי בטוח צד ג' (המכסה נזק שקורה לעוברי אורח ולנוסעים ברציפים ובמעברים) איננו תלוי כרטיס נסיעה. נניח שקרה מקרה ואדם החליק מהרציף למסילה, הרוח העיפה את כרטיסו והוא נפגע בינוני עד קשה מרכבת בולמת. הוא לא יקבל פיצוי? הרי הכרטיס אבד לו (בעממיקו: הלך לאיבוד). שלישית, כפי שאמרתי לך זכות המעבר היא זכות חוקתית. רביעית, בהרבה תחנות רכבת בחו"ל לא צריך בכלל כרטיס על מנת להגיע לרציפים. קל וחומר שלא צריך שום כרטיס על מנת לחצות מצד א' של התחנה לצד ב'. חמישית, לא סביר שאדם שלקח במכונה בסבידור כרטיס מעבר והחליק ונפצע קשה בראשו לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו (אם זה לא בדרך לעבודה או ממנה, נניח מובטל או עובד אבל ביום חופש, שכן בדרך לעבודה וממנה זה נחשב תאונת עבודה). ששית, טיעונך הוא טעון נבזי ויש בו משום מידת סדום (לא מאשים אותך, אתה הוא השליח לצורך העניין) כעסי מופנה כלפי הרכבת. שבת שלום !
תשובות לחמורו של בילעם
התקנות הן תקנות טובות יותר טובות פחות צודקות יותר או צודקות פחות. אבל עד לשינוי התקנות אלו התקנות . תצליח לשנותם אתה וחמורך בקולמוסך כדרכך בקודש תבורך תמשיך להגיב על מה שלא כתבתי גם זה בסדר (הכניסה אסורה לשטח הרציפים ולא אולם הנוסעים) . לדוד היקר אומר. אנו לא חיים בשוויץ מדינה מסודרת, אנשים / נוסעים מנומסים ושומרי חוק. כאן ארץ ששמירת החוק בה בידי תושביה ירודה ויש עוד הרבה מה לעשות בחינוך הנוסעים בהקשר לשמירת חוק והתנהגות אזרחית ראויה לאותן ארצות שאנו רוצים להדמות להן ואת רמת השרות של אותן ארצות מתקדמות אנו רוצים לאמץ .די אם נספור את אותם עשרות רבות של נוסעים "סמויים" העולים על הרכבת בתחנת ת"א מרכז" ללא כרטיס נסיעה לאחר שהנפיקו כרטיס מעבר כדי שנבין את גודל הבעיה. אם נאפשר דבר דומה בבית יהושע נקבל עשרות רבות של נוסעים "סמויים" שלא לדבר על נוסעים ללא ביטוח צד ג. הבעיה בבית יהושע מוכרת היטב לעוסקים בנושא. הועלו למיטב ידיעתי מספר רעיונות בכדי להקל על נוסעים קבועים אלו שבידם כרטיס "חופשי חודשי" תקף והמבקשים לחצות את התחנה וכן יושמו במקום פתרונות יצירתיים. זכות המעבר אינה זכות חוקתית בכל מקום ובמיוחד לא בשטח התחנה הסגור קרי: אזור הרציפים.
 

amit1270

New member
בעניין שמירת החוק,

תשובות לחמורו של בילעם
התקנות הן תקנות טובות יותר טובות פחות צודקות יותר או צודקות פחות. אבל עד לשינוי התקנות אלו התקנות . תצליח לשנותם אתה וחמורך בקולמוסך כדרכך בקודש תבורך תמשיך להגיב על מה שלא כתבתי גם זה בסדר (הכניסה אסורה לשטח הרציפים ולא אולם הנוסעים) . לדוד היקר אומר. אנו לא חיים בשוויץ מדינה מסודרת, אנשים / נוסעים מנומסים ושומרי חוק. כאן ארץ ששמירת החוק בה בידי תושביה ירודה ויש עוד הרבה מה לעשות בחינוך הנוסעים בהקשר לשמירת חוק והתנהגות אזרחית ראויה לאותן ארצות שאנו רוצים להדמות להן ואת רמת השרות של אותן ארצות מתקדמות אנו רוצים לאמץ .די אם נספור את אותם עשרות רבות של נוסעים "סמויים" העולים על הרכבת בתחנת ת"א מרכז" ללא כרטיס נסיעה לאחר שהנפיקו כרטיס מעבר כדי שנבין את גודל הבעיה. אם נאפשר דבר דומה בבית יהושע נקבל עשרות רבות של נוסעים "סמויים" שלא לדבר על נוסעים ללא ביטוח צד ג. הבעיה בבית יהושע מוכרת היטב לעוסקים בנושא. הועלו למיטב ידיעתי מספר רעיונות בכדי להקל על נוסעים קבועים אלו שבידם כרטיס "חופשי חודשי" תקף והמבקשים לחצות את התחנה וכן יושמו במקום פתרונות יצירתיים. זכות המעבר אינה זכות חוקתית בכל מקום ובמיוחד לא בשטח התחנה הסגור קרי: אזור הרציפים.
בעניין שמירת החוק,
תרשה לי לחלוק עליך. לא שמירת החוק כאן ירודה אלא רמת האכיפה (או יותר נכון האכפתיות) של השלטונות.
 
לא עשיתי שום השוואה עם שוויץ!!!!

תשובות לחמורו של בילעם
התקנות הן תקנות טובות יותר טובות פחות צודקות יותר או צודקות פחות. אבל עד לשינוי התקנות אלו התקנות . תצליח לשנותם אתה וחמורך בקולמוסך כדרכך בקודש תבורך תמשיך להגיב על מה שלא כתבתי גם זה בסדר (הכניסה אסורה לשטח הרציפים ולא אולם הנוסעים) . לדוד היקר אומר. אנו לא חיים בשוויץ מדינה מסודרת, אנשים / נוסעים מנומסים ושומרי חוק. כאן ארץ ששמירת החוק בה בידי תושביה ירודה ויש עוד הרבה מה לעשות בחינוך הנוסעים בהקשר לשמירת חוק והתנהגות אזרחית ראויה לאותן ארצות שאנו רוצים להדמות להן ואת רמת השרות של אותן ארצות מתקדמות אנו רוצים לאמץ .די אם נספור את אותם עשרות רבות של נוסעים "סמויים" העולים על הרכבת בתחנת ת"א מרכז" ללא כרטיס נסיעה לאחר שהנפיקו כרטיס מעבר כדי שנבין את גודל הבעיה. אם נאפשר דבר דומה בבית יהושע נקבל עשרות רבות של נוסעים "סמויים" שלא לדבר על נוסעים ללא ביטוח צד ג. הבעיה בבית יהושע מוכרת היטב לעוסקים בנושא. הועלו למיטב ידיעתי מספר רעיונות בכדי להקל על נוסעים קבועים אלו שבידם כרטיס "חופשי חודשי" תקף והמבקשים לחצות את התחנה וכן יושמו במקום פתרונות יצירתיים. זכות המעבר אינה זכות חוקתית בכל מקום ובמיוחד לא בשטח התחנה הסגור קרי: אזור הרציפים.
לא עשיתי שום השוואה עם שוויץ!!!!
אני לא עשיתי שום השוואה עם שוויץ! אני מדבר כישראלי על החוויה הישראלית שלי והשיקול היחיד שלי הוא תחבורתי-אוניברסלי במקרה הזה. בגלל חוסר שיקול תחבורתי המקרה הספציפי הזה מאוד עיצבן אותי. כי אני לא מדבר על זכות כללית לנגישות בלתי מוגבלת לתחנות אלה על מקרה שבו ר"י כגורם תחבורתי חשוב עושה הפרה בוטה ולא מוצדקת של עיקרון תחבורתי קדוש ושמו: ח י ב ו ר י ו ת ו ק י ש ו ר י ו ת. זה קדוש קדוש קדוש. זה עומד מעל הכל. לגבי הערתך על שוויץ: השוויצרים הם לא יותר צייתנים מאשר הישראלים. כפי שכתבתי קודם אני בעצמי נסעתי מאות פעמים בלי כרטיס בחיים שלי, בטח גזלתי כמה אלפי פרנקים ואני ממש אבל ממש לא היחיד! כמאט כל האנשים שאני מכיר עושים או עשו את זה הרבה או לפעמים. אני אפילו כל כך "חרה" שלפעמים נסעתי חודש שלם בלי כרטיס! זה בושה ואני לא מתגאה בכך. סיפור חביב: היו פעם סטודנטים בטכניון בציריך שעשו סוג של ביטוח. כל משתתף משלם 10 פרנק לחודש לתוך קופה משותפת. כולם נוסעים בלי כרטיס. הקופה משלמת את הכנסות. למה: כי זה משתלם. למה זה משתלם? כי לא נתפסים הרבה, ויכול להיות שחודש שלם לא תפגוש את הפקחים ברכבות הפרבריות/אוטובוסים/חשמליות והרבה פעמים אפשר להימלט מהרכב ברגע שרואים את הפקחים. בנוסף, בכל (100%) נסיעה שבה היתה ביקורת כרטיסים היה לפחות בן אדם אחד בלי כרטיס! ועוד לא דיברנו על צרפת למשל וההפרות שראיתי שם. או ווינה או גרמניה. שטויות במיץ עגבניות שהאירופאים צייתנים ומשלמים כולם כפי שנדרשים. בדיוק בגלל זה אני מאוד תומך בשמירת ההסדר הנוככי בתח"צ בישראל, וזה לא כי מדובר על ישראלים, אלה כי מדובר על בני אדם כמוני "שוויצרים כהגדרתך" שינצלו לרעה את החופש ברגע שחסרים מטבעות או קמה שקלים או כי סתם נראה להם יקר. לכן, התיעון שלי הוא בעצם זהה לשלך. אני רק מדבר על מקרים כמו בית יהושוע שמפרים כללים שלדעתי יותר קדושים מאשר הכללים הפרטיים של הרכבת. וכל הפלונטר הזה נגרם ע"י כך שרוב חברות התח"צ מזלזלים בעקרונות התחבורתיים "הקדושים" בגלל אינטרסים מינוריים. לכן, בעיני זה משהו מאוד מאוד עקרוני וזה לא קשור לשום שוויצריה-שמיצריה! ביעניין הביטוח - יימצא פטרון עם קצאת מעמץ. התגברנו על בעיות יותר חמורות.
 

קובי לו

New member
צודק יותר מצודק. מלים כדורבנות.

לא עשיתי שום השוואה עם שוויץ!!!!
אני לא עשיתי שום השוואה עם שוויץ! אני מדבר כישראלי על החוויה הישראלית שלי והשיקול היחיד שלי הוא תחבורתי-אוניברסלי במקרה הזה. בגלל חוסר שיקול תחבורתי המקרה הספציפי הזה מאוד עיצבן אותי. כי אני לא מדבר על זכות כללית לנגישות בלתי מוגבלת לתחנות אלה על מקרה שבו ר"י כגורם תחבורתי חשוב עושה הפרה בוטה ולא מוצדקת של עיקרון תחבורתי קדוש ושמו: ח י ב ו ר י ו ת ו ק י ש ו ר י ו ת. זה קדוש קדוש קדוש. זה עומד מעל הכל. לגבי הערתך על שוויץ: השוויצרים הם לא יותר צייתנים מאשר הישראלים. כפי שכתבתי קודם אני בעצמי נסעתי מאות פעמים בלי כרטיס בחיים שלי, בטח גזלתי כמה אלפי פרנקים ואני ממש אבל ממש לא היחיד! כמאט כל האנשים שאני מכיר עושים או עשו את זה הרבה או לפעמים. אני אפילו כל כך "חרה" שלפעמים נסעתי חודש שלם בלי כרטיס! זה בושה ואני לא מתגאה בכך. סיפור חביב: היו פעם סטודנטים בטכניון בציריך שעשו סוג של ביטוח. כל משתתף משלם 10 פרנק לחודש לתוך קופה משותפת. כולם נוסעים בלי כרטיס. הקופה משלמת את הכנסות. למה: כי זה משתלם. למה זה משתלם? כי לא נתפסים הרבה, ויכול להיות שחודש שלם לא תפגוש את הפקחים ברכבות הפרבריות/אוטובוסים/חשמליות והרבה פעמים אפשר להימלט מהרכב ברגע שרואים את הפקחים. בנוסף, בכל (100%) נסיעה שבה היתה ביקורת כרטיסים היה לפחות בן אדם אחד בלי כרטיס! ועוד לא דיברנו על צרפת למשל וההפרות שראיתי שם. או ווינה או גרמניה. שטויות במיץ עגבניות שהאירופאים צייתנים ומשלמים כולם כפי שנדרשים. בדיוק בגלל זה אני מאוד תומך בשמירת ההסדר הנוככי בתח"צ בישראל, וזה לא כי מדובר על ישראלים, אלה כי מדובר על בני אדם כמוני "שוויצרים כהגדרתך" שינצלו לרעה את החופש ברגע שחסרים מטבעות או קמה שקלים או כי סתם נראה להם יקר. לכן, התיעון שלי הוא בעצם זהה לשלך. אני רק מדבר על מקרים כמו בית יהושוע שמפרים כללים שלדעתי יותר קדושים מאשר הכללים הפרטיים של הרכבת. וכל הפלונטר הזה נגרם ע"י כך שרוב חברות התח"צ מזלזלים בעקרונות התחבורתיים "הקדושים" בגלל אינטרסים מינוריים. לכן, בעיני זה משהו מאוד מאוד עקרוני וזה לא קשור לשום שוויצריה-שמיצריה! ביעניין הביטוח - יימצא פטרון עם קצאת מעמץ. התגברנו על בעיות יותר חמורות.
צודק יותר מצודק. מלים כדורבנות.
 
שאלה לגבי הכרטיסנים למייקל

לא עשיתי שום השוואה עם שוויץ!!!!
אני לא עשיתי שום השוואה עם שוויץ! אני מדבר כישראלי על החוויה הישראלית שלי והשיקול היחיד שלי הוא תחבורתי-אוניברסלי במקרה הזה. בגלל חוסר שיקול תחבורתי המקרה הספציפי הזה מאוד עיצבן אותי. כי אני לא מדבר על זכות כללית לנגישות בלתי מוגבלת לתחנות אלה על מקרה שבו ר"י כגורם תחבורתי חשוב עושה הפרה בוטה ולא מוצדקת של עיקרון תחבורתי קדוש ושמו: ח י ב ו ר י ו ת ו ק י ש ו ר י ו ת. זה קדוש קדוש קדוש. זה עומד מעל הכל. לגבי הערתך על שוויץ: השוויצרים הם לא יותר צייתנים מאשר הישראלים. כפי שכתבתי קודם אני בעצמי נסעתי מאות פעמים בלי כרטיס בחיים שלי, בטח גזלתי כמה אלפי פרנקים ואני ממש אבל ממש לא היחיד! כמאט כל האנשים שאני מכיר עושים או עשו את זה הרבה או לפעמים. אני אפילו כל כך "חרה" שלפעמים נסעתי חודש שלם בלי כרטיס! זה בושה ואני לא מתגאה בכך. סיפור חביב: היו פעם סטודנטים בטכניון בציריך שעשו סוג של ביטוח. כל משתתף משלם 10 פרנק לחודש לתוך קופה משותפת. כולם נוסעים בלי כרטיס. הקופה משלמת את הכנסות. למה: כי זה משתלם. למה זה משתלם? כי לא נתפסים הרבה, ויכול להיות שחודש שלם לא תפגוש את הפקחים ברכבות הפרבריות/אוטובוסים/חשמליות והרבה פעמים אפשר להימלט מהרכב ברגע שרואים את הפקחים. בנוסף, בכל (100%) נסיעה שבה היתה ביקורת כרטיסים היה לפחות בן אדם אחד בלי כרטיס! ועוד לא דיברנו על צרפת למשל וההפרות שראיתי שם. או ווינה או גרמניה. שטויות במיץ עגבניות שהאירופאים צייתנים ומשלמים כולם כפי שנדרשים. בדיוק בגלל זה אני מאוד תומך בשמירת ההסדר הנוככי בתח"צ בישראל, וזה לא כי מדובר על ישראלים, אלה כי מדובר על בני אדם כמוני "שוויצרים כהגדרתך" שינצלו לרעה את החופש ברגע שחסרים מטבעות או קמה שקלים או כי סתם נראה להם יקר. לכן, התיעון שלי הוא בעצם זהה לשלך. אני רק מדבר על מקרים כמו בית יהושוע שמפרים כללים שלדעתי יותר קדושים מאשר הכללים הפרטיים של הרכבת. וכל הפלונטר הזה נגרם ע"י כך שרוב חברות התח"צ מזלזלים בעקרונות התחבורתיים "הקדושים" בגלל אינטרסים מינוריים. לכן, בעיני זה משהו מאוד מאוד עקרוני וזה לא קשור לשום שוויצריה-שמיצריה! ביעניין הביטוח - יימצא פטרון עם קצאת מעמץ. התגברנו על בעיות יותר חמורות.
שאלה לגבי הכרטיסנים למייקל
אם כבר מדברים על כרטיסנים ואכיפה כמה תהיות שהיו לי: - למה אין בדיקות סיסטמטיות בכל הרכבות? כנוסע מתמיד מאוד ברוב המקרים 80% הכרטיסן אינו עושה ביקורת בכלל, רק הולך הלוך וחזור. - למה אני אף פעם לא נדרש להציג את כרטיס הסטודנט שלי בנוסף כרטיס הנסיעה? - האם ר"י אי פעם חשבה לשלב את תפקיד הכרטיסן עם תפקיד הפקח? זה כמובן מאוד בעייתי מהמון המון בחינות. אבל אני תוהה האם אין להוסיף לתפקיד הפקח הבטחוני עוד פונקציות (כמו שירות מידע לנוסעים). יש כאילו תחושה שקצאת מוחמצת האפשרות לשיפור השירות ע"י הוספת מיומנויות ליותר אנשי צוות. (התשובה היא בטח שאז חייבים לשלם להם יותר). אולי התשובה היא דווקא דוקטרינה בטחונית של הפרדה מוחלטת של הנושא הבטחוני משאר התפקידים?
 
יש לדעתי לשמור על מסגרת התפקיד .

שאלה לגבי הכרטיסנים למייקל
אם כבר מדברים על כרטיסנים ואכיפה כמה תהיות שהיו לי: - למה אין בדיקות סיסטמטיות בכל הרכבות? כנוסע מתמיד מאוד ברוב המקרים 80% הכרטיסן אינו עושה ביקורת בכלל, רק הולך הלוך וחזור. - למה אני אף פעם לא נדרש להציג את כרטיס הסטודנט שלי בנוסף כרטיס הנסיעה? - האם ר"י אי פעם חשבה לשלב את תפקיד הכרטיסן עם תפקיד הפקח? זה כמובן מאוד בעייתי מהמון המון בחינות. אבל אני תוהה האם אין להוסיף לתפקיד הפקח הבטחוני עוד פונקציות (כמו שירות מידע לנוסעים). יש כאילו תחושה שקצאת מוחמצת האפשרות לשיפור השירות ע"י הוספת מיומנויות ליותר אנשי צוות. (התשובה היא בטח שאז חייבים לשלם להם יותר). אולי התשובה היא דווקא דוקטרינה בטחונית של הפרדה מוחלטת של הנושא הבטחוני משאר התפקידים?
יש לדעתי לשמור על מסגרת התפקיד .
כלומר על איש הבטחון לעסוק רק בנושא האבטחה .המאבטח חייב להיות ממוקד במאת האחוזים בעיסוקו. אני בהחלט חושב שפקח הרכבת חייב במידה כזו או אחרת לעסוק גם בשיווק הרכבת מעבר לביקורת כרטיסים הוצאת הרכבות מהתחנות . תפקידו של פקח הרכבת בעת החדשה : מכירת כרטיסים למבצעי הוזלות בקווים מסוימים. חלוקת עלוני מידע ומכירת לוחות זמנים לנוסעים. פתרון מהיר ויעיל של בעיות המתעוררות במהלך הנסיעה. עזרה לנוסעים לגבי המשך הנסיעה ברכבות קשר ועוד. באשר לתפקיד אותו ממלא כיום הפקח, אכן יש פקחים שעושים את עבודתם נאמנה ועורכים בקורת כנדרש לעומת אלו המעדיפים לשבת בקרון שמור ולא לעשות את אשר נדרש מהם. תודה על תגובתך הקודמת. יש לי הערות רבות. אך ברשותך מפאת השעה המאוחרת אסיים כאן. שבת שלום.
 
למי אתה קורא "חמורו של בלעם" ?

תשובות לחמורו של בילעם
התקנות הן תקנות טובות יותר טובות פחות צודקות יותר או צודקות פחות. אבל עד לשינוי התקנות אלו התקנות . תצליח לשנותם אתה וחמורך בקולמוסך כדרכך בקודש תבורך תמשיך להגיב על מה שלא כתבתי גם זה בסדר (הכניסה אסורה לשטח הרציפים ולא אולם הנוסעים) . לדוד היקר אומר. אנו לא חיים בשוויץ מדינה מסודרת, אנשים / נוסעים מנומסים ושומרי חוק. כאן ארץ ששמירת החוק בה בידי תושביה ירודה ויש עוד הרבה מה לעשות בחינוך הנוסעים בהקשר לשמירת חוק והתנהגות אזרחית ראויה לאותן ארצות שאנו רוצים להדמות להן ואת רמת השרות של אותן ארצות מתקדמות אנו רוצים לאמץ .די אם נספור את אותם עשרות רבות של נוסעים "סמויים" העולים על הרכבת בתחנת ת"א מרכז" ללא כרטיס נסיעה לאחר שהנפיקו כרטיס מעבר כדי שנבין את גודל הבעיה. אם נאפשר דבר דומה בבית יהושע נקבל עשרות רבות של נוסעים "סמויים" שלא לדבר על נוסעים ללא ביטוח צד ג. הבעיה בבית יהושע מוכרת היטב לעוסקים בנושא. הועלו למיטב ידיעתי מספר רעיונות בכדי להקל על נוסעים קבועים אלו שבידם כרטיס "חופשי חודשי" תקף והמבקשים לחצות את התחנה וכן יושמו במקום פתרונות יצירתיים. זכות המעבר אינה זכות חוקתית בכל מקום ובמיוחד לא בשטח התחנה הסגור קרי: אזור הרציפים.
למי אתה קורא "חמורו של בלעם" ?
הא???????
 

amit1270

New member
אני הייתי רואה בזה מחמאה.

למי אתה קורא "חמורו של בלעם" ?
הא???????
אני הייתי רואה בזה מחמאה.
 
../images/Emo6.gifאשבי: שים לב למה שכתבת: ../images/Emo26.gif

תשובות לחמורו של בילעם
התקנות הן תקנות טובות יותר טובות פחות צודקות יותר או צודקות פחות. אבל עד לשינוי התקנות אלו התקנות . תצליח לשנותם אתה וחמורך בקולמוסך כדרכך בקודש תבורך תמשיך להגיב על מה שלא כתבתי גם זה בסדר (הכניסה אסורה לשטח הרציפים ולא אולם הנוסעים) . לדוד היקר אומר. אנו לא חיים בשוויץ מדינה מסודרת, אנשים / נוסעים מנומסים ושומרי חוק. כאן ארץ ששמירת החוק בה בידי תושביה ירודה ויש עוד הרבה מה לעשות בחינוך הנוסעים בהקשר לשמירת חוק והתנהגות אזרחית ראויה לאותן ארצות שאנו רוצים להדמות להן ואת רמת השרות של אותן ארצות מתקדמות אנו רוצים לאמץ .די אם נספור את אותם עשרות רבות של נוסעים "סמויים" העולים על הרכבת בתחנת ת"א מרכז" ללא כרטיס נסיעה לאחר שהנפיקו כרטיס מעבר כדי שנבין את גודל הבעיה. אם נאפשר דבר דומה בבית יהושע נקבל עשרות רבות של נוסעים "סמויים" שלא לדבר על נוסעים ללא ביטוח צד ג. הבעיה בבית יהושע מוכרת היטב לעוסקים בנושא. הועלו למיטב ידיעתי מספר רעיונות בכדי להקל על נוסעים קבועים אלו שבידם כרטיס "חופשי חודשי" תקף והמבקשים לחצות את התחנה וכן יושמו במקום פתרונות יצירתיים. זכות המעבר אינה זכות חוקתית בכל מקום ובמיוחד לא בשטח התחנה הסגור קרי: אזור הרציפים.
אשבי: שים לב למה שכתבת:

ותתחיל לקרוא קצת כתבי קודש למען תעשיר את ידיעותייך ואגב: קובי לו: אתה חד כמו תער ! לגבי "חמורו של בלעם": בסיפור המקורי בתנ"ך דווקא החמור (האתון) יצא יותר חכם מבלעם, ובכך התקיים בך מה שנאמר על בלעם עצמו: בא לקלל ונמצא מברך... חה-חה-חה
הדוגמא שלך לא מוצלחת. תחשוב על משהו אחר שאיננו כולל גול עצמי !
 

kobiz99

New member
בגלל שיש זכות מעבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

סלח לי, אבל דבריך הם שטות
אדם הנכנס ללובי של תחנת רכבת, מחליק ושובר ידיים ורגליים, לא מבוטח ?!? הרי הוא לא קנה כרטיס, כי הוא נכנס לשטח שלפני הסבסבות. וזכותו הלגאלית לגיטימית להכנס לשטח הזה 100 פעם ביום. שנית, למיטב ידיעתי בטוח צד ג' (המכסה נזק שקורה לעוברי אורח ולנוסעים ברציפים ובמעברים) איננו תלוי כרטיס נסיעה. נניח שקרה מקרה ואדם החליק מהרציף למסילה, הרוח העיפה את כרטיסו והוא נפגע בינוני עד קשה מרכבת בולמת. הוא לא יקבל פיצוי? הרי הכרטיס אבד לו (בעממיקו: הלך לאיבוד). שלישית, כפי שאמרתי לך זכות המעבר היא זכות חוקתית. רביעית, בהרבה תחנות רכבת בחו"ל לא צריך בכלל כרטיס על מנת להגיע לרציפים. קל וחומר שלא צריך שום כרטיס על מנת לחצות מצד א' של התחנה לצד ב'. חמישית, לא סביר שאדם שלקח במכונה בסבידור כרטיס מעבר והחליק ונפצע קשה בראשו לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו (אם זה לא בדרך לעבודה או ממנה, נניח מובטל או עובד אבל ביום חופש, שכן בדרך לעבודה וממנה זה נחשב תאונת עבודה). ששית, טיעונך הוא טעון נבזי ויש בו משום מידת סדום (לא מאשים אותך, אתה הוא השליח לצורך העניין) כעסי מופנה כלפי הרכבת. שבת שלום !
בגלל שיש זכות מעבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
נסגר מעבר כלי הרכב בבנימינה. אל איזה זכות מעבר אתה בדיוק מדבר? זכות המעבר היחידה היא איפה שמוסכם עם בעל הנכס רכבת ישראל והמשרד הממונה משרד התחבורה. קוביז
 

harhanegev

New member
רכבת ישראל אינה בעלת הנכס.

בגלל שיש זכות מעבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
נסגר מעבר כלי הרכב בבנימינה. אל איזה זכות מעבר אתה בדיוק מדבר? זכות המעבר היחידה היא איפה שמוסכם עם בעל הנכס רכבת ישראל והמשרד הממונה משרד התחבורה. קוביז
רכבת ישראל אינה בעלת הנכס.
מנהל מקרקעי ישראל הוא בעל הנכס, כפי שכבר הוסבר כאן בשרשור הזה.
 
רק מנהל מקרקעי ישראל הוא בעל הנכס !

בגלל שיש זכות מעבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
נסגר מעבר כלי הרכב בבנימינה. אל איזה זכות מעבר אתה בדיוק מדבר? זכות המעבר היחידה היא איפה שמוסכם עם בעל הנכס רכבת ישראל והמשרד הממונה משרד התחבורה. קוביז
רק מנהל מקרקעי ישראל הוא בעל הנכס !
אין לרכבת שום בעלות משום סוג על שום תחנה ועל שום כביש קרוב. גם שטח המסילה עצמה שייך בלעדית למנהל מקרקעי ישראל. לרכבת ישראל רק מוחכר השטח אך הוא איננו שלה, מעולם לא היה שייך לה ולעולם לא ישתייך לה.
 

קובי לו

New member
אביתר, זו כבר התחכמות משפטית

רק מנהל מקרקעי ישראל הוא בעל הנכס !
אין לרכבת שום בעלות משום סוג על שום תחנה ועל שום כביש קרוב. גם שטח המסילה עצמה שייך בלעדית למנהל מקרקעי ישראל. לרכבת ישראל רק מוחכר השטח אך הוא איננו שלה, מעולם לא היה שייך לה ולעולם לא ישתייך לה.
אביתר, זו כבר התחכמות משפטית
נכון שהקרקע ומבני התחנה והמסילה וכמה מטרים לכל צד שייכים למנהל מקרקעי ישראל, אך כפי שאתה עצמך כתבת זה מוחכר לרכבת. מכאן שמבחינה משפטית היא מעין סוג של בעלים על זה. בדיוק כפי שאם אתה היית גר בבית שאדמתו היא אדמת מנהל והיית חוכר אותו מהם, אתה בפועל הוא בעל הבית. וזכותך היתה לא לתת למאן דהוא להכנס לביתך. יתרה מזאת, גם אדם השוכר בשכירות לשנה (ושאיננו דייר מוגן שכן לא חל עליו חוק הגנת הדייר) דירה, לאותה שנה הוא מעין בעל הבית. זכותו להחליט מי יבוא בשעריו ולמי לא לתת להכנס.
 

קובי לו

New member
אבל בלי שום קשר, אין (לדעתי) זכות לרכבת

אביתר, זו כבר התחכמות משפטית
נכון שהקרקע ומבני התחנה והמסילה וכמה מטרים לכל צד שייכים למנהל מקרקעי ישראל, אך כפי שאתה עצמך כתבת זה מוחכר לרכבת. מכאן שמבחינה משפטית היא מעין סוג של בעלים על זה. בדיוק כפי שאם אתה היית גר בבית שאדמתו היא אדמת מנהל והיית חוכר אותו מהם, אתה בפועל הוא בעל הבית. וזכותך היתה לא לתת למאן דהוא להכנס לביתך. יתרה מזאת, גם אדם השוכר בשכירות לשנה (ושאיננו דייר מוגן שכן לא חל עליו חוק הגנת הדייר) דירה, לאותה שנה הוא מעין בעל הבית. זכותו להחליט מי יבוא בשעריו ולמי לא לתת להכנס.
אבל בלי שום קשר, אין (לדעתי) זכות לרכבת
למנוע מעבר של אנשים מצד מזרח לצד מערב, וההיפך, בתחנת בית יהושע.
 
שמחתי לשמוע אותך בטלפון. טוב שדיברנו שם

אביתר, זו כבר התחכמות משפטית
נכון שהקרקע ומבני התחנה והמסילה וכמה מטרים לכל צד שייכים למנהל מקרקעי ישראל, אך כפי שאתה עצמך כתבת זה מוחכר לרכבת. מכאן שמבחינה משפטית היא מעין סוג של בעלים על זה. בדיוק כפי שאם אתה היית גר בבית שאדמתו היא אדמת מנהל והיית חוכר אותו מהם, אתה בפועל הוא בעל הבית. וזכותך היתה לא לתת למאן דהוא להכנס לביתך. יתרה מזאת, גם אדם השוכר בשכירות לשנה (ושאיננו דייר מוגן שכן לא חל עליו חוק הגנת הדייר) דירה, לאותה שנה הוא מעין בעל הבית. זכותו להחליט מי יבוא בשעריו ולמי לא לתת להכנס.
שמחתי לשמוע אותך בטלפון. טוב שדיברנו שם
וזה חסך לי כתיבה ארוכה כאן. תודה רבה קובי אחי !!!
וד"ש לבלעם. הוא קצת הזניח את החמור.....
 

Shark Alarm

New member
מה קורה בתחנה "חוף הכרמל" ../images/Emo26.gif

שטח התחנה הינו שטח מוגבל וסגור
המעבר בשטח התחנה כל תחנה, מותנה ברכישת כרטיס נסיעה הכולל ביטוח הנוסע בפני נזק כל שהוא. אי לכך הכניסה לשטח התחנה ולרציפים ללא כרטיס תקף אסורה ומסוכנת. בתחנת ת"א מרכז קיים כרטיס מעבר המאפשר מעבר ללא כניסה לרציפים מהכניסה הראשית לצד השני, להלן מתחם הבורסה. כרטיס המעבר משמש לפתיחת המעבר האלקטרוני בלבד, ללא כל התחיבות ביטוחית למשתמש. ירצו פרנסי המועצה האזורית חוף השרון שבתחומם נמצאת תחנת הרכבת בית יהושע להקים גשר עלי להולכי רגל מעל לתחנת הרכבת ועל חשבונם יעשו זאת, כפי שבחוף הכרמל בחיפה נחפרה מנהרה להולכי רגל ש"עוקפת" את שטח התחנה. לא יעשו, לא יתאפשר עם כל הצער,מעבר נוח להולכי רגל ממזרח למערב בשטח התחנה.
מה קורה בתחנה "חוף הכרמל"

אם זכרוני אינו מטענוי, יש שביל אחד של עלייה לרציפים, ומקביל אליו שביל למעבר מתחת לפסי הרכבת (מהים למרכזית חוף הכרמל)
 

Hit the freeway

New member
זכרונך מיטיב עימך.

מה קורה בתחנה "חוף הכרמל"

אם זכרוני אינו מטענוי, יש שביל אחד של עלייה לרציפים, ומקביל אליו שביל למעבר מתחת לפסי הרכבת (מהים למרכזית חוף הכרמל)
זכרונך מיטיב עימך.
אתה זוכר נכון. אבל מה ההבדל הקטן: בחוף הכרמל- המנהרה מובילה מצד אחד לצד שני של התחנה ללא גישה לתוך שטח התחנה והרציפים, ובבית יהושע כל כניסה לשטח התחנה למטרת חצית המסילה, מאפשרת גישה לרציפים. ואנחנו הרי עם של רמאים ותחמנים, ולכל אחד יש שטויות בראש, והרכבת לא רוצה את כל הצרות האלה על ראשה, ובצדק. פלא ששונאים אותנו בעולם, הא מיסטר "קוב לו"?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה