תחנת רכבת בית יהושוע - טיפשות תחבורתית

מצב
הנושא נעול.
תחנת רכבת בית יהושוע - טיפשות תחבורתית

תחנת רכבת בית יהושוע - טיפשות תחבורתית
היום נתקלתי בטיפשות תחבורתית מדרגה ראשונה ומיותרת לחלוטין (ובהחלט סביר שכבר דיברו על זה פה): היתי היום - יום שישי - בתל מונד והיתי חייב לחזור לנתניה. יש רק אוטובוס אחד ב-7 בבקור לנתניה ואמרו לי שיש אוטובוס לת"ר בית יהושוע (קו 12 של נתיב אקספרס). חשבתי: מעולה - אז אסע לבית יהושוע, אחצה את התחנה (בטח יש כרטיס מעבר), ואקח משם מונית שרות לנתניה. לא ולא! אין שום כרטיס מעבר או אפשרות אחרת לחצות את התחנה ויש מנהל תחנה מאוד לא אדיב שכמובן שלא יחרוג מהעולם הקטן שלו וסתם יגלה קצאת פתיחות כלפי מישהו שנתקע בצד הלא נכון של המסילה. פשוט קשה לאמין איך שלא קיים כרטיס מעבר! זה הורס את כל הרצף של התחבורה הציבורית שם, זה מחמיץ את הנוחיות של התחנה החביבה הזאת, זה קטנוניות מצדה של ר"י. אני אגב החלטתי שאסע לרכבת נתניה ומשם אגיע הביתה (8.5 לסטודנט זה יקר לדעתי). היה לי זמן אז החלטתי להיות פרייאר. בחוצפתו, מנהל התחנה עוד בא אלי וחושד בי שנכנסתי לתחנה ללא כרטיס. קיצר, לא מנהל התחנה חשוב אלא ההחמצה והקטנוניות המעצבנת הזאת של ר"י בתחנה.
 

mister K

New member
עוד לא למדת שבארצנו אין טובות...

תחנת רכבת בית יהושוע - טיפשות תחבורתית
היום נתקלתי בטיפשות תחבורתית מדרגה ראשונה ומיותרת לחלוטין (ובהחלט סביר שכבר דיברו על זה פה): היתי היום - יום שישי - בתל מונד והיתי חייב לחזור לנתניה. יש רק אוטובוס אחד ב-7 בבקור לנתניה ואמרו לי שיש אוטובוס לת"ר בית יהושוע (קו 12 של נתיב אקספרס). חשבתי: מעולה - אז אסע לבית יהושוע, אחצה את התחנה (בטח יש כרטיס מעבר), ואקח משם מונית שרות לנתניה. לא ולא! אין שום כרטיס מעבר או אפשרות אחרת לחצות את התחנה ויש מנהל תחנה מאוד לא אדיב שכמובן שלא יחרוג מהעולם הקטן שלו וסתם יגלה קצאת פתיחות כלפי מישהו שנתקע בצד הלא נכון של המסילה. פשוט קשה לאמין איך שלא קיים כרטיס מעבר! זה הורס את כל הרצף של התחבורה הציבורית שם, זה מחמיץ את הנוחיות של התחנה החביבה הזאת, זה קטנוניות מצדה של ר"י. אני אגב החלטתי שאסע לרכבת נתניה ומשם אגיע הביתה (8.5 לסטודנט זה יקר לדעתי). היה לי זמן אז החלטתי להיות פרייאר. בחוצפתו, מנהל התחנה עוד בא אלי וחושד בי שנכנסתי לתחנה ללא כרטיס. קיצר, לא מנהל התחנה חשוב אלא ההחמצה והקטנוניות המעצבנת הזאת של ר"י בתחנה.
עוד לא למדת שבארצנו אין טובות...
במיוחד אם הדבר נוגד את אינטרס הרווחיות של הרכבת.
 
ברור...

עוד לא למדת שבארצנו אין טובות...
במיוחד אם הדבר נוגד את אינטרס הרווחיות של הרכבת.
ברור...
ברור, כי ברגע שיאפשרו לעבור עם כרטיס מעבר, אז חלילא יאפשרו לתושבי בית יהושוע לינסוע במוניות השירות לנתניה. או חלילא יעזרו לנתיב אקספרס להסיע עוד כמה נוסעים. הרי לא עולה על הדעת שהרכבת תשפר את הנגישות לקו אוטובוס של חברת תח"צ אחרת! אגב, לא היתי מתנגד לחלוטין אילו היו דורשים שקל אחד לכרטיסי מעבר. נכון, לא הוגן, אבל עדיף לשלם שקל מאשר לא לאפשר בכלל מעבר להולכי רגל ולא משנה באיזו תחנה.
 

קובי לו

New member
זה לחלוטין לא מקובל עלי, וגם לא חוקי

ברור...
ברור, כי ברגע שיאפשרו לעבור עם כרטיס מעבר, אז חלילא יאפשרו לתושבי בית יהושוע לינסוע במוניות השירות לנתניה. או חלילא יעזרו לנתיב אקספרס להסיע עוד כמה נוסעים. הרי לא עולה על הדעת שהרכבת תשפר את הנגישות לקו אוטובוס של חברת תח"צ אחרת! אגב, לא היתי מתנגד לחלוטין אילו היו דורשים שקל אחד לכרטיסי מעבר. נכון, לא הוגן, אבל עדיף לשלם שקל מאשר לא לאפשר בכלל מעבר להולכי רגל ולא משנה באיזו תחנה.
זה לחלוטין לא מקובל עלי, וגם לא חוקי
אין דבר כזה בארץ "דמי מעבר" (חוץ ממסי נמל). בעבר היה מס נמל בכניסה לנמל יפו בסך 1 ש"ח. לפני שנים ספורות מאוד הוא בוטל. לדעתי יש לכפות על הרכבת כרטיסי מעבר בתחנה הזו, שכן מעבר לזכות החוּקתית (בכל מדינה דמוקרטית שיש בה חוקה חופש התנועה הוא אחד העקרונות/סעיפים של החוקה) יש גם צורך אמיתי של ממש (קווי מוניות שירות חוקיות וקווי אוטובוס וגם תחנת מוניות ספיישל) במעבר בין שני צדדי התחנה. ולפני שכמה יקה פוצים מגעילים יקפצו ויגידו שככה אנשים יתחמנו ויקחו כרטיס מעבר ויעלו בכל זאת לרכבת, אומר להם מספר דברים. 1. יש כרטיס מעבר שכזה בתחנה "קצת" יותר עמוסה. קוראים לה סבידור (ת"א מרכז). שם מדי יום אלפי אנשים, כן, כן, אלפי אנשים לוקחים כרטיס מעבר שכזה. 2. בכל תחנות הרכבת האחרות בארץ יש סבסבות שאפשר לצאת משטח הרציפים רק עם כרטיס הנסיעה התקף. 3. יש פקחים (כרטיסנים) בתוך הרכבת, שיתחילו יותר להזיז את התחת שלהם ולא ישבו (ויצא לי לראות זאת יותר מפעם או פעמיים) בתא הנהג אלא יבדקו שאלו שעלו בבית יהושע יש להם כרטיס נסיעה בר תוקף. 4. שהדייל/דיילת בבית יהושע ישימו לב שאלו שלקחו כרטיס מעבר אכן יוצאים תוך זמן קצר וסביר בצד השני. זו לא תחנה גדולה פיסית ככה שקל מאוד לפקח. 5. בינו בוערים בעם וכסילים מתי תשכילו.
 
../images/Emo45.gif מסכים עם כל מלה.

זה לחלוטין לא מקובל עלי, וגם לא חוקי
אין דבר כזה בארץ "דמי מעבר" (חוץ ממסי נמל). בעבר היה מס נמל בכניסה לנמל יפו בסך 1 ש"ח. לפני שנים ספורות מאוד הוא בוטל. לדעתי יש לכפות על הרכבת כרטיסי מעבר בתחנה הזו, שכן מעבר לזכות החוּקתית (בכל מדינה דמוקרטית שיש בה חוקה חופש התנועה הוא אחד העקרונות/סעיפים של החוקה) יש גם צורך אמיתי של ממש (קווי מוניות שירות חוקיות וקווי אוטובוס וגם תחנת מוניות ספיישל) במעבר בין שני צדדי התחנה. ולפני שכמה יקה פוצים מגעילים יקפצו ויגידו שככה אנשים יתחמנו ויקחו כרטיס מעבר ויעלו בכל זאת לרכבת, אומר להם מספר דברים. 1. יש כרטיס מעבר שכזה בתחנה "קצת" יותר עמוסה. קוראים לה סבידור (ת"א מרכז). שם מדי יום אלפי אנשים, כן, כן, אלפי אנשים לוקחים כרטיס מעבר שכזה. 2. בכל תחנות הרכבת האחרות בארץ יש סבסבות שאפשר לצאת משטח הרציפים רק עם כרטיס הנסיעה התקף. 3. יש פקחים (כרטיסנים) בתוך הרכבת, שיתחילו יותר להזיז את התחת שלהם ולא ישבו (ויצא לי לראות זאת יותר מפעם או פעמיים) בתא הנהג אלא יבדקו שאלו שעלו בבית יהושע יש להם כרטיס נסיעה בר תוקף. 4. שהדייל/דיילת בבית יהושע ישימו לב שאלו שלקחו כרטיס מעבר אכן יוצאים תוך זמן קצר וסביר בצד השני. זו לא תחנה גדולה פיסית ככה שקל מאוד לפקח. 5. בינו בוערים בעם וכסילים מתי תשכילו.
מסכים עם כל מלה.
שלא יקחו גם אגורה
 

אוהד11

New member
../images/Emo45.gif

זה לחלוטין לא מקובל עלי, וגם לא חוקי
אין דבר כזה בארץ "דמי מעבר" (חוץ ממסי נמל). בעבר היה מס נמל בכניסה לנמל יפו בסך 1 ש"ח. לפני שנים ספורות מאוד הוא בוטל. לדעתי יש לכפות על הרכבת כרטיסי מעבר בתחנה הזו, שכן מעבר לזכות החוּקתית (בכל מדינה דמוקרטית שיש בה חוקה חופש התנועה הוא אחד העקרונות/סעיפים של החוקה) יש גם צורך אמיתי של ממש (קווי מוניות שירות חוקיות וקווי אוטובוס וגם תחנת מוניות ספיישל) במעבר בין שני צדדי התחנה. ולפני שכמה יקה פוצים מגעילים יקפצו ויגידו שככה אנשים יתחמנו ויקחו כרטיס מעבר ויעלו בכל זאת לרכבת, אומר להם מספר דברים. 1. יש כרטיס מעבר שכזה בתחנה "קצת" יותר עמוסה. קוראים לה סבידור (ת"א מרכז). שם מדי יום אלפי אנשים, כן, כן, אלפי אנשים לוקחים כרטיס מעבר שכזה. 2. בכל תחנות הרכבת האחרות בארץ יש סבסבות שאפשר לצאת משטח הרציפים רק עם כרטיס הנסיעה התקף. 3. יש פקחים (כרטיסנים) בתוך הרכבת, שיתחילו יותר להזיז את התחת שלהם ולא ישבו (ויצא לי לראות זאת יותר מפעם או פעמיים) בתא הנהג אלא יבדקו שאלו שעלו בבית יהושע יש להם כרטיס נסיעה בר תוקף. 4. שהדייל/דיילת בבית יהושע ישימו לב שאלו שלקחו כרטיס מעבר אכן יוצאים תוך זמן קצר וסביר בצד השני. זו לא תחנה גדולה פיסית ככה שקל מאוד לפקח. 5. בינו בוערים בעם וכסילים מתי תשכילו.
 

קובי לו

New member
וקבל טריק (לא חוקי אבל כן מוסרי, לאללה!)

ברור...
ברור, כי ברגע שיאפשרו לעבור עם כרטיס מעבר, אז חלילא יאפשרו לתושבי בית יהושוע לינסוע במוניות השירות לנתניה. או חלילא יעזרו לנתיב אקספרס להסיע עוד כמה נוסעים. הרי לא עולה על הדעת שהרכבת תשפר את הנגישות לקו אוטובוס של חברת תח"צ אחרת! אגב, לא היתי מתנגד לחלוטין אילו היו דורשים שקל אחד לכרטיסי מעבר. נכון, לא הוגן, אבל עדיף לשלם שקל מאשר לא לאפשר בכלל מעבר להולכי רגל ולא משנה באיזו תחנה.
וקבל טריק (לא חוקי אבל כן מוסרי, לאללה!)
הטריק הוא כדלהלן. מתאים לשעות 9:00 עד 15:00 בלבד. קונים כרטיס פנסיונר (אזרח ותיק) מבית יהושע לנתניה. מחירו 2 ש"ח. אף אחד לא יודע מה קנית, אף אחד (האמן לי מנסיון אישי עשיר של מאות נסיעות ברכבת ב-10 השנים האחרונות) לא רואה את הכרטיס ומיד אתה יוצא בצד השני. כמובן שקונים כרטיס שכזה במכונה ולא בקופה המאויישת...
 

mrngin

New member
ל-קובי לו

וקבל טריק (לא חוקי אבל כן מוסרי, לאללה!)
הטריק הוא כדלהלן. מתאים לשעות 9:00 עד 15:00 בלבד. קונים כרטיס פנסיונר (אזרח ותיק) מבית יהושע לנתניה. מחירו 2 ש"ח. אף אחד לא יודע מה קנית, אף אחד (האמן לי מנסיון אישי עשיר של מאות נסיעות ברכבת ב-10 השנים האחרונות) לא רואה את הכרטיס ומיד אתה יוצא בצד השני. כמובן שקונים כרטיס שכזה במכונה ולא בקופה המאויישת...
ל-קובי לו
הפתרון של כרטיס פנסיונר חכם, זול, מהיר ואלגנטי !!!!!!!!!!!!!!!! לא הבנתי למה זה מוגבל בין 09:00 ל- 15:00 האם בשעות הלחץ פנסיונר משלם מחיר מלא ?
 

קובי לו

New member
לא הבנת משהו מאוד מהותי

ל-קובי לו
הפתרון של כרטיס פנסיונר חכם, זול, מהיר ואלגנטי !!!!!!!!!!!!!!!! לא הבנתי למה זה מוגבל בין 09:00 ל- 15:00 האם בשעות הלחץ פנסיונר משלם מחיר מלא ?
לא הבנת משהו מאוד מהותי
אני התכוונתי שמי שרוצה לחצות את התחנה מצד לצד יקנה את הכרטיס הכי זול שקיים במכונה. הכרטיס הכי זול הוא בית-יהושע -- נתניה. מחירו נדמה לי 8.50 ש"ח. מכאן שלפנסיונר זה 4.00 ש"ח. אמהמה? בין השעות 9:00 ל-15:00 יש מבצע בין תחנות נתניה לת"א (כולל כל תחנות הביניים בין שתי ערים אלו) שכל כרטיס הוא חצי מחיר. כלומר מבוגר רגיל (מעל גיל 18 ומתחת לגיל 65) מחיר הכרטיס שלו יהיה 4.00 ש"ח, מכאן שלאזרח ותיק בשעות הללו מחיר הכרטיס יהיה 2.00 ש"ח. בעייניי נראה לי מופרז לשלם 4 ש"ח כדמי מעבר אבל 2 ש"ח גם נראים לי מוגזמים אך מנגד הייתי מסכים, בלית ברירה, לשלם אותם. זה נראה לי הרע במיעוטו. ומנסיון, הסבסבות מסרבות אחרי השעה 15:00 לקבל כרטיס של השעות המוזלות.
 

JayZed

New member
הטריק לא יעבוד.

וקבל טריק (לא חוקי אבל כן מוסרי, לאללה!)
הטריק הוא כדלהלן. מתאים לשעות 9:00 עד 15:00 בלבד. קונים כרטיס פנסיונר (אזרח ותיק) מבית יהושע לנתניה. מחירו 2 ש"ח. אף אחד לא יודע מה קנית, אף אחד (האמן לי מנסיון אישי עשיר של מאות נסיעות ברכבת ב-10 השנים האחרונות) לא רואה את הכרטיס ומיד אתה יוצא בצד השני. כמובן שקונים כרטיס שכזה במכונה ולא בקופה המאויישת...
הטריק לא יעבוד.
הכרטיס לא יתן לך לצאת מהצד השני, הוא מתוכנת ליציאה רק בתחנת נתניה.
 

קובי לו

New member
חביבי, בנגינה אני לא מתערב לך

הטריק לא יעבוד.
הכרטיס לא יתן לך לצאת מהצד השני, הוא מתוכנת ליציאה רק בתחנת נתניה.
חביבי, בנגינה אני לא מתערב לך
כי אתה נגן ענק, בשיא הרצינות (הייתי פעמיים בהופעה של הלהקה המצויינת שאתה חלק ממנה וראיתי אותכם גם בלונדון וקירשנבאום). אבל, בכל הנוגע לכרטיסי רכבת ישראל ו"טריקים" איתם, אל תתווכח איתי. כרטיס מ-א' ל-ב' מאפשר כניסה וגם יציאה בכל אחת מתחנות א' וב' כאחד. כרטיס נהריה -- קרית-מוצקין אתה יכול להכנס איתו בנהריה ואחרי כמה דקות להתחרט ולצאת בחזרה החוצה. הסבסבת תאפשר זאת באבו אבוה. גם תוכל להכנס איתו בק' מוצקין (אם לא נצלת אותו קודם) ואחרי דקות או שניות (אין הגבלת זמן) להתחרט ולצאת דרך הסבסבות החוצה. אני לא פעם, לא פעמיים ולא שלוש, בנסיעות חובבים (לא בנסיעות אמיתיות לצרכי עבודה או לימודים או ביקור משפחה) הייתי קונה כרטיס מת"א ליעד כלשהו, לא עוזב את מתחם התחנה ביעד וחוזר לת"א ועם אותו כרטיס יוצא בחזרה. קרה לי גם שנכנסתי בתחנה במקום כלשהו, קניתי כרטיס והיה זמן עד לרכבת (נניח בעיר שלך בית שמש). החלטתי ללכת למקדונלדס או ארומה שבמתחם ביג, וזה היה לאחר שהעברתי הכרטיס בסבסבות כניסה. מיד העברתי אותו בסבסבות היציאה והוא עבר. לאחר מכן דברתי עם הדייל (או מנהל התחנה) שיאפשרו לי לחזור. מכאן שהטריק שכתבתי פה יעבוד ועוד איך.
 

kobiz99

New member
למה לרכבת לאפשר לתושבי בית יהושוע

ברור...
ברור, כי ברגע שיאפשרו לעבור עם כרטיס מעבר, אז חלילא יאפשרו לתושבי בית יהושוע לינסוע במוניות השירות לנתניה. או חלילא יעזרו לנתיב אקספרס להסיע עוד כמה נוסעים. הרי לא עולה על הדעת שהרכבת תשפר את הנגישות לקו אוטובוס של חברת תח"צ אחרת! אגב, לא היתי מתנגד לחלוטין אילו היו דורשים שקל אחד לכרטיסי מעבר. נכון, לא הוגן, אבל עדיף לשלם שקל מאשר לא לאפשר בכלל מעבר להולכי רגל ולא משנה באיזו תחנה.
למה לרכבת לאפשר לתושבי בית יהושוע
לנסוע ברכבת חינם אין כסף??????????????? ולמה לרכבת יש צורך להשקיע במיחשוב וכירטוס לכאלה שאינם נוסעים ברכבת??????????? הרכבת נועדה להסיע נוסעים ובכך היא מתמקדת. קוביז
 

amit1270

New member
אף אחד לא אמר את זה.

למה לרכבת לאפשר לתושבי בית יהושוע
לנסוע ברכבת חינם אין כסף??????????????? ולמה לרכבת יש צורך להשקיע במיחשוב וכירטוס לכאלה שאינם נוסעים ברכבת??????????? הרכבת נועדה להסיע נוסעים ובכך היא מתמקדת. קוביז
אף אחד לא אמר את זה.
אפשר להדפיס כרטיס מעבר מוגבל ל-2-5 דקות (זמן שלא מאפשר נסיעה ברכבת כלשהי). הרי ממילא מי שירצה לתחמן ולנסוע בלי לשלם ימצא את הדרכים לעשות את זה גם בלי כרטיס מסכן כזה (אפשר גם לשלם על נסיעה לנתניה ולנסוע לדימונה אם רוצים, לא?). העובדה שאין כרטיס כזה מהווה למעשה פגיעה באזרחים שומרי חוק שלא יעזו להתפלח ולעבור בלי רשות. מה שאתה והרכבת (או מי שהחליט שאסור לאפשר מעבר בתחנה) אומרים זה שכולנו תחמנים/עבריינים עד שיוכח אחרת. לצערי זאת הגישה השלטת ברוב הרשויות בארץ.
 

davidlayba

New member
לעמית ...

אף אחד לא אמר את זה.
אפשר להדפיס כרטיס מעבר מוגבל ל-2-5 דקות (זמן שלא מאפשר נסיעה ברכבת כלשהי). הרי ממילא מי שירצה לתחמן ולנסוע בלי לשלם ימצא את הדרכים לעשות את זה גם בלי כרטיס מסכן כזה (אפשר גם לשלם על נסיעה לנתניה ולנסוע לדימונה אם רוצים, לא?). העובדה שאין כרטיס כזה מהווה למעשה פגיעה באזרחים שומרי חוק שלא יעזו להתפלח ולעבור בלי רשות. מה שאתה והרכבת (או מי שהחליט שאסור לאפשר מעבר בתחנה) אומרים זה שכולנו תחמנים/עבריינים עד שיוכח אחרת. לצערי זאת הגישה השלטת ברוב הרשויות בארץ.
לעמית ...
אהלן עמית הזכרת לי משהו בנוגע לתחמון ... ביום העצמאות נסעתי ברכבת מתחנת נתניה לתל אביב מרכז בשעה 02:11 לפנות בוקר המכונה של הכרטיסים לא עבדה ובביטחון אמרו לי שהפקח ימכור לי כרטיס דקות ספורות לפני הכניסה לארלוזרוב עברו לידי במהירות הפקח ואחריו המאבטח בלי לשאול אותי דבר , קראתי להם והפקח מכר לי כרטיס. ביציאה מהתחנה בארלוזרוב אין כלל בעיה לדלג מעל המעברים מפני שאין נפש חיה מלבד מאבטח בכניסה לתחנה. זה רק לחזק את דברייך "הרי ממילא מי שירצה לתחמן ולנסוע בלי לשלם ימצא את הדרכים לעשות את זה גם בלי כרטיס" דודו
 

harhanegev

New member
זה מזכיר לי את הנסיעות הרבות

לעמית ...
אהלן עמית הזכרת לי משהו בנוגע לתחמון ... ביום העצמאות נסעתי ברכבת מתחנת נתניה לתל אביב מרכז בשעה 02:11 לפנות בוקר המכונה של הכרטיסים לא עבדה ובביטחון אמרו לי שהפקח ימכור לי כרטיס דקות ספורות לפני הכניסה לארלוזרוב עברו לידי במהירות הפקח ואחריו המאבטח בלי לשאול אותי דבר , קראתי להם והפקח מכר לי כרטיס. ביציאה מהתחנה בארלוזרוב אין כלל בעיה לדלג מעל המעברים מפני שאין נפש חיה מלבד מאבטח בכניסה לתחנה. זה רק לחזק את דברייך "הרי ממילא מי שירצה לתחמן ולנסוע בלי לשלם ימצא את הדרכים לעשות את זה גם בלי כרטיס" דודו
זה מזכיר לי את הנסיעות הרבות
שהיו לי בעבר בין בית יהושע להרצליה לפני הגזירה נגד תושבי בית יהושע ומבקריה: ברוב הפעמים אף אחד לא עבר לנקב את הכרטיס (אז היו מנקבים), וכך כל פעם שהפקח היה עובר לנקב, הייתי דורש ממנו לנקב 3 / 4 / 5 פעמים לפי מספר בפעמים שנסעתי מאז הפעם האחרונה שניקבו לי.
 
נהלים ובירוקרטיה

תחנת רכבת בית יהושוע - טיפשות תחבורתית
היום נתקלתי בטיפשות תחבורתית מדרגה ראשונה ומיותרת לחלוטין (ובהחלט סביר שכבר דיברו על זה פה): היתי היום - יום שישי - בתל מונד והיתי חייב לחזור לנתניה. יש רק אוטובוס אחד ב-7 בבקור לנתניה ואמרו לי שיש אוטובוס לת"ר בית יהושוע (קו 12 של נתיב אקספרס). חשבתי: מעולה - אז אסע לבית יהושוע, אחצה את התחנה (בטח יש כרטיס מעבר), ואקח משם מונית שרות לנתניה. לא ולא! אין שום כרטיס מעבר או אפשרות אחרת לחצות את התחנה ויש מנהל תחנה מאוד לא אדיב שכמובן שלא יחרוג מהעולם הקטן שלו וסתם יגלה קצאת פתיחות כלפי מישהו שנתקע בצד הלא נכון של המסילה. פשוט קשה לאמין איך שלא קיים כרטיס מעבר! זה הורס את כל הרצף של התחבורה הציבורית שם, זה מחמיץ את הנוחיות של התחנה החביבה הזאת, זה קטנוניות מצדה של ר"י. אני אגב החלטתי שאסע לרכבת נתניה ומשם אגיע הביתה (8.5 לסטודנט זה יקר לדעתי). היה לי זמן אז החלטתי להיות פרייאר. בחוצפתו, מנהל התחנה עוד בא אלי וחושד בי שנכנסתי לתחנה ללא כרטיס. קיצר, לא מנהל התחנה חשוב אלא ההחמצה והקטנוניות המעצבנת הזאת של ר"י בתחנה.
נהלים ובירוקרטיה
אולי כדאי להציע למשרד התחבורה, להקים גשר עילי מעל כל תחנת רכבת?
 

kobiz99

New member
את ההצעה יש להעביר לרשויות המקומיות

נהלים ובירוקרטיה
אולי כדאי להציע למשרד התחבורה, להקים גשר עילי מעל כל תחנת רכבת?
את ההצעה יש להעביר לרשויות המקומיות
משרד התחבורה מתמקד בתחבורה ודואג לתח"צ. הרשויות המקומיות צריכות לדאוג לרווחת תושביהן. כפי שכתבתי ואני חוזר. גשר הולכי הרגל בסבידור לרמת גן מומן שליש ע"י עירית רמת גן לרווחת תושביה. מעבר תת קרקעי בחוף הכרמל חיפה מומן בחלקו ע"י עירית חיפה לרווחת תושביה. אין זה מתפקידה של רכבת ישראל לדאוג לעוברים ושבים שאינם נוסעים ברכבת. קוביז
 

harhanegev

New member
איזה כיף,

את ההצעה יש להעביר לרשויות המקומיות
משרד התחבורה מתמקד בתחבורה ודואג לתח"צ. הרשויות המקומיות צריכות לדאוג לרווחת תושביהן. כפי שכתבתי ואני חוזר. גשר הולכי הרגל בסבידור לרמת גן מומן שליש ע"י עירית רמת גן לרווחת תושביה. מעבר תת קרקעי בחוף הכרמל חיפה מומן בחלקו ע"י עירית חיפה לרווחת תושביה. אין זה מתפקידה של רכבת ישראל לדאוג לעוברים ושבים שאינם נוסעים ברכבת. קוביז
איזה כיף,
מותר לחסום שטח ציבורי ולגרום נזק לציבור, וכן להציב גדרות שיחסלו כל אפשרות סבירה למעקף על השטח החסום, אך אין החוסם אחראי לנזקים שהוא גורם. לפי ההיגיון הזה אפשר גם להחליט מחר בבוקר ששטח פרטי של מישהו באמצע בנימינה יהפוך למנחת מטוסים פעיל 24 שעות ביממה.
 
שטח התחנה הינו שטח מוגבל וסגור

תחנת רכבת בית יהושוע - טיפשות תחבורתית
היום נתקלתי בטיפשות תחבורתית מדרגה ראשונה ומיותרת לחלוטין (ובהחלט סביר שכבר דיברו על זה פה): היתי היום - יום שישי - בתל מונד והיתי חייב לחזור לנתניה. יש רק אוטובוס אחד ב-7 בבקור לנתניה ואמרו לי שיש אוטובוס לת"ר בית יהושוע (קו 12 של נתיב אקספרס). חשבתי: מעולה - אז אסע לבית יהושוע, אחצה את התחנה (בטח יש כרטיס מעבר), ואקח משם מונית שרות לנתניה. לא ולא! אין שום כרטיס מעבר או אפשרות אחרת לחצות את התחנה ויש מנהל תחנה מאוד לא אדיב שכמובן שלא יחרוג מהעולם הקטן שלו וסתם יגלה קצאת פתיחות כלפי מישהו שנתקע בצד הלא נכון של המסילה. פשוט קשה לאמין איך שלא קיים כרטיס מעבר! זה הורס את כל הרצף של התחבורה הציבורית שם, זה מחמיץ את הנוחיות של התחנה החביבה הזאת, זה קטנוניות מצדה של ר"י. אני אגב החלטתי שאסע לרכבת נתניה ומשם אגיע הביתה (8.5 לסטודנט זה יקר לדעתי). היה לי זמן אז החלטתי להיות פרייאר. בחוצפתו, מנהל התחנה עוד בא אלי וחושד בי שנכנסתי לתחנה ללא כרטיס. קיצר, לא מנהל התחנה חשוב אלא ההחמצה והקטנוניות המעצבנת הזאת של ר"י בתחנה.
שטח התחנה הינו שטח מוגבל וסגור
המעבר בשטח התחנה כל תחנה, מותנה ברכישת כרטיס נסיעה הכולל ביטוח הנוסע בפני נזק כל שהוא. אי לכך הכניסה לשטח התחנה ולרציפים ללא כרטיס תקף אסורה ומסוכנת. בתחנת ת"א מרכז קיים כרטיס מעבר המאפשר מעבר ללא כניסה לרציפים מהכניסה הראשית לצד השני, להלן מתחם הבורסה. כרטיס המעבר משמש לפתיחת המעבר האלקטרוני בלבד, ללא כל התחיבות ביטוחית למשתמש. ירצו פרנסי המועצה האזורית חוף השרון שבתחומם נמצאת תחנת הרכבת בית יהושע להקים גשר עלי להולכי רגל מעל לתחנת הרכבת ועל חשבונם יעשו זאת, כפי שבחוף הכרמל בחיפה נחפרה מנהרה להולכי רגל ש"עוקפת" את שטח התחנה. לא יעשו, לא יתאפשר עם כל הצער,מעבר נוח להולכי רגל ממזרח למערב בשטח התחנה.
 

קובי לו

New member
סלח לי, אבל דבריך הם שטות

שטח התחנה הינו שטח מוגבל וסגור
המעבר בשטח התחנה כל תחנה, מותנה ברכישת כרטיס נסיעה הכולל ביטוח הנוסע בפני נזק כל שהוא. אי לכך הכניסה לשטח התחנה ולרציפים ללא כרטיס תקף אסורה ומסוכנת. בתחנת ת"א מרכז קיים כרטיס מעבר המאפשר מעבר ללא כניסה לרציפים מהכניסה הראשית לצד השני, להלן מתחם הבורסה. כרטיס המעבר משמש לפתיחת המעבר האלקטרוני בלבד, ללא כל התחיבות ביטוחית למשתמש. ירצו פרנסי המועצה האזורית חוף השרון שבתחומם נמצאת תחנת הרכבת בית יהושע להקים גשר עלי להולכי רגל מעל לתחנת הרכבת ועל חשבונם יעשו זאת, כפי שבחוף הכרמל בחיפה נחפרה מנהרה להולכי רגל ש"עוקפת" את שטח התחנה. לא יעשו, לא יתאפשר עם כל הצער,מעבר נוח להולכי רגל ממזרח למערב בשטח התחנה.
סלח לי, אבל דבריך הם שטות
אדם הנכנס ללובי של תחנת רכבת, מחליק ושובר ידיים ורגליים, לא מבוטח ?!? הרי הוא לא קנה כרטיס, כי הוא נכנס לשטח שלפני הסבסבות. וזכותו הלגאלית לגיטימית להכנס לשטח הזה 100 פעם ביום. שנית, למיטב ידיעתי בטוח צד ג' (המכסה נזק שקורה לעוברי אורח ולנוסעים ברציפים ובמעברים) איננו תלוי כרטיס נסיעה. נניח שקרה מקרה ואדם החליק מהרציף למסילה, הרוח העיפה את כרטיסו והוא נפגע בינוני עד קשה מרכבת בולמת. הוא לא יקבל פיצוי? הרי הכרטיס אבד לו (בעממיקו: הלך לאיבוד). שלישית, כפי שאמרתי לך זכות המעבר היא זכות חוקתית. רביעית, בהרבה תחנות רכבת בחו"ל לא צריך בכלל כרטיס על מנת להגיע לרציפים. קל וחומר שלא צריך שום כרטיס על מנת לחצות מצד א' של התחנה לצד ב'. חמישית, לא סביר שאדם שלקח במכונה בסבידור כרטיס מעבר והחליק ונפצע קשה בראשו לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו (אם זה לא בדרך לעבודה או ממנה, נניח מובטל או עובד אבל ביום חופש, שכן בדרך לעבודה וממנה זה נחשב תאונת עבודה). ששית, טיעונך הוא טעון נבזי ויש בו משום מידת סדום (לא מאשים אותך, אתה הוא השליח לצורך העניין) כעסי מופנה כלפי הרכבת. שבת שלום !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה