תחנת לב המפרץ מזרח לעומת תחנת לב המפרץ

מצב
הנושא נעול.

קו32

New member
תחנת לב המפרץ מזרח לעומת תחנת לב המפרץ

תחנת לב המפרץ מזרח לעומת תחנת לב המפרץ
האם יש הסבר ללמה מקימים את תחנת לב המפרץ מזרח אם יש תחנה קיימת מספר מטרים משם? המיקום של לב המפרץ מזרח יותר טוב אבל למה צריך להשאיר את שתיהם אחת ליד השניה,לא כדאי יותר לסגור את לב המפרץ או להשתמש בה ברכבת העמק?
בנוסף לכך,האם זה לא יהפוך את לב המפרץ לפיל לבן בגלל הכפילות המיותרת?
אני מאמין שמתי שהוא דנו בזה פה והתחנה היא כבר עובדה גמורה אבל רציתי לדעת מה עומד מאחורי זה
 
לב המפרץ מזרח תהיה התחנה של קו העמק ואילו לב המפרץ הקיימת

תחנת לב המפרץ מזרח לעומת תחנת לב המפרץ
האם יש הסבר ללמה מקימים את תחנת לב המפרץ מזרח אם יש תחנה קיימת מספר מטרים משם? המיקום של לב המפרץ מזרח יותר טוב אבל למה צריך להשאיר את שתיהם אחת ליד השניה,לא כדאי יותר לסגור את לב המפרץ או להשתמש בה ברכבת העמק?
בנוסף לכך,האם זה לא יהפוך את לב המפרץ לפיל לבן בגלל הכפילות המיותרת?
אני מאמין שמתי שהוא דנו בזה פה והתחנה היא כבר עובדה גמורה אבל רציתי לדעת מה עומד מאחורי זה
לב המפרץ מזרח תהיה התחנה של קו העמק ואילו לב המפרץ הקיימת
התחנה של קו החוף.
הסיבה לשתי התחנות היא הכוונים השונים של המסילות והעובדה שהפיצול בין מסיל החוף למסילת העמק מתבצע דרומית לתחנת לב המפרץ.
כך שהכפילות לא מיותרת ולב המפרץ ודאי לא תהפוך לפיל לבן.
 

קו32

New member
פגיעה בלב המפרץ

לב המפרץ מזרח תהיה התחנה של קו העמק ואילו לב המפרץ הקיימת
התחנה של קו החוף.
הסיבה לשתי התחנות היא הכוונים השונים של המסילות והעובדה שהפיצול בין מסיל החוף למסילת העמק מתבצע דרומית לתחנת לב המפרץ.
כך שהכפילות לא מיותרת ולב המפרץ ודאי לא תהפוך לפיל לבן.
פגיעה בלב המפרץ
אבל חוץ מתחנות שצפונית לחיפה,לא יהיה עדיף לנוסעים לעלות ולרדת בלב המפרץ מזרח בגלל המיקום במרכזית המפרץ? קשה לי להאמין שהקניון בלב המפרץ הוא מספיק לביקוש לתחנה.
בנוסף לכך,מדוע לא חיברו את מסילת העמק צפונית יותר? עלויות?
 
אתה מתכוון לנוסעים שיגיעו מדרום?

פגיעה בלב המפרץ
אבל חוץ מתחנות שצפונית לחיפה,לא יהיה עדיף לנוסעים לעלות ולרדת בלב המפרץ מזרח בגלל המיקום במרכזית המפרץ? קשה לי להאמין שהקניון בלב המפרץ הוא מספיק לביקוש לתחנה.
בנוסף לכך,מדוע לא חיברו את מסילת העמק צפונית יותר? עלויות?
אתה מתכוון לנוסעים שיגיעו מדרום?
אם הם יגיעו מנקודת מוצא דרומית לחיפה (חוץ אולי מעתלית) הם יגיעו ללב המפרץ ולא ללב המפרץ מזרח כי כל הרכבות הבינעירוניות מדרום ומרכז הארץ יגיעו ללב המפרץ.
וכמה נוסעים ברכבת מתחנות חיפה (כולל חוף הכרמל) ללב המפרץ יהיו? אלה שיעדם צפונה יותר יעלו על רכבת שממשיכה צפונית ללב המפרץ, אלה שיעדם מזרחה יותר יעלו על רכבת שממשיכה מזרחית ללב המפרץ ואלה שמלב המפרץ ממשיכים באוטובוס סביר שיסעו בין חוף הכרמל / מת"מ למרכזית המפרץ עם קו 101.
תחנת לב המפרץ של מסילת החוף תישאר התחנה הראשית מבין השתיים, מהסיבה הפשוטה שרוב הנוסעים ברכבת יגיעו אליה וייצאו ממנה. מלבד זאת שהתוכניות כוללות הזזה של תחנת לב המפרץ דרומה ופתיחת מעבר בינה לבין מרכזית המפרץ שלא דרך הקניון.

לגבי החיבור של מסילת העמק - מבחינת השטחים הבנויים לא ממש היה אפשר להזיז את תוואי מסילת העמק צפונה, אלא אם כן התוואי היה תת קרקעי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה