תחנת הרצליה

מצב
הנושא נעול.
תחנת הרצליה

תחנת הרצליה
עד שלא יסדרו דרכי גישה רציניות לתחנה החדשה בהרצליה, חבל על הכסף שזורקים שם. לקח לי 40 דקות להגיע מצומת הפיקוס לתחנה, בשעה 9 בבוקר כי הכל מתנקז לפקק של צומת הסירה. באותו זמן ובאותן שעות מנוע הייתי יכול להיות כבר בבנימינה...
 

נוסע99

New member
באמת הבלגן חוגג שם

תחנת הרצליה
עד שלא יסדרו דרכי גישה רציניות לתחנה החדשה בהרצליה, חבל על הכסף שזורקים שם. לקח לי 40 דקות להגיע מצומת הפיקוס לתחנה, בשעה 9 בבוקר כי הכל מתנקז לפקק של צומת הסירה. באותו זמן ובאותן שעות מנוע הייתי יכול להיות כבר בבנימינה...
באמת הבלגן חוגג שם
סגרו את מעבר הרכבת ואין מעבר ישיר למחלף הסירה ולרחוב נורדאו ("הגבעה"). ניסית להכנס דרך צידו המערבי של הקניון (רחוב דבורה?). לבאים בתח"ץ מכיוון הרצליה מחכה הפתעה: בטלו את תחנת האוטובוסים שלפני"גשר שבעת הכוכבים" וצריך שהנהג של קו 501 או 029 יעשה לך טובה כדי שיעצור לפני הגשר (לפחות המפרץ של התחנה עדיין נשאר...). חוץ מזה - עושים את הטיול הרגלי - הרחק דרומה עד לשער הכניסה המאולתר שם עוברים בדיקה בטחונית ומציגים כרטיס נסיעה (אין מתקן אוטומטי) ואז מטיילים בחזרה צפונה (מי שצריך לסוע לצפון) ומטפסים על גשר תלול כדי לעבור לצד השני. מי שמגיע לתחנה יחד עם הרכבת עובר סדרת כושר קצרה כדי לתפוס אותה. על נגישות אף אחד לא מדבר שם. גם להגיע לתחנת הרצליה ברכבת מתל אביב למשל זה לא תענוג גדול. אם לא מחכה שם מונית פנויה - אכלת אותה. מה יהיה? תהיה תחנה חדשה וכביש האילון ימשיך צפונה לכפר שמריהו, וישחרר קצת לחצים מצומת הסירה (על מה שיקרה בכפר שמריהו אני מעדיף לא לחשוב) ואולי אולי יבנו גשר מעל למסילה או מתחתיה עבור החוצים מאזור הקניון לכיוון מחלף הסירה.
 

אביב ש

New member
בעתיד האיילון ימשך עד נתניה

באמת הבלגן חוגג שם
סגרו את מעבר הרכבת ואין מעבר ישיר למחלף הסירה ולרחוב נורדאו ("הגבעה"). ניסית להכנס דרך צידו המערבי של הקניון (רחוב דבורה?). לבאים בתח"ץ מכיוון הרצליה מחכה הפתעה: בטלו את תחנת האוטובוסים שלפני"גשר שבעת הכוכבים" וצריך שהנהג של קו 501 או 029 יעשה לך טובה כדי שיעצור לפני הגשר (לפחות המפרץ של התחנה עדיין נשאר...). חוץ מזה - עושים את הטיול הרגלי - הרחק דרומה עד לשער הכניסה המאולתר שם עוברים בדיקה בטחונית ומציגים כרטיס נסיעה (אין מתקן אוטומטי) ואז מטיילים בחזרה צפונה (מי שצריך לסוע לצפון) ומטפסים על גשר תלול כדי לעבור לצד השני. מי שמגיע לתחנה יחד עם הרכבת עובר סדרת כושר קצרה כדי לתפוס אותה. על נגישות אף אחד לא מדבר שם. גם להגיע לתחנת הרצליה ברכבת מתל אביב למשל זה לא תענוג גדול. אם לא מחכה שם מונית פנויה - אכלת אותה. מה יהיה? תהיה תחנה חדשה וכביש האילון ימשיך צפונה לכפר שמריהו, וישחרר קצת לחצים מצומת הסירה (על מה שיקרה בכפר שמריהו אני מעדיף לא לחשוב) ואולי אולי יבנו גשר מעל למסילה או מתחתיה עבור החוצים מאזור הקניון לכיוון מחלף הסירה.
בעתיד האיילון ימשך עד נתניה
ויתחבר שם לכביש החוף. כביש החוף הנוכחי ובתוכו "מחלף הסירה", "צומת גלילות" ו- "צומת הרצליה", יהיה סתם כביש זוטר.. ביחס לאוטוסטרדה של באיילון. אגב, באותו מחלף, בנתניה, יהיה חיבור גם לכביש 531, אותו כביש לרעננה כפר סבא. וכן, באותו מקום גם יהיה החיבור ל"מסילת השרון" לרעענה- כפר סבא. ואז, אמור הבלאגן להפתר. עד אז... צריך לסבול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה