תחנת הרכבת ברמלה אמורה לחסוך לתושבי

מצב
הנושא נעול.

shaikn

New member
תחנת הרכבת ברמלה אמורה לחסוך לתושבי

תחנת הרכבת ברמלה אמורה לחסוך לתושבי
העיר נסיעה ללוד כדי להשתמש ברכבת אבל בעצם מי שרוצה לנסוע לבאר שבע עדיין צריך לנסוע ללוד כי לפי לו"ז של רכבת ישראל אין רכבות בין רמלה לבאר שבע מדוע? הרכבת שבאה מכיוון באר שבע ומכיוון תל אביב עוברת בתחנת הרכבת ברמלה.
 

Carl Freeborne

New member
יותר גרוע מזה...

תחנת הרכבת ברמלה אמורה לחסוך לתושבי
העיר נסיעה ללוד כדי להשתמש ברכבת אבל בעצם מי שרוצה לנסוע לבאר שבע עדיין צריך לנסוע ללוד כי לפי לו"ז של רכבת ישראל אין רכבות בין רמלה לבאר שבע מדוע? הרכבת שבאה מכיוון באר שבע ומכיוון תל אביב עוברת בתחנת הרכבת ברמלה.
יותר גרוע מזה...
הם יצטרו לנסוע עד תל אביב הגנה! כי כמעט כל הרכבות מרמלה אינן עוצרות בלוד אלא רק בתל אביב..
 

david80

New member
והאם הם יצטרכו לשלם על הנסיעה בין

יותר גרוע מזה...
הם יצטרו לנסוע עד תל אביב הגנה! כי כמעט כל הרכבות מרמלה אינן עוצרות בלוד אלא רק בתל אביב..
והאם הם יצטרכו לשלם על הנסיעה בין
רמלה לההגנה?
 
כולכם צודקים !!! גם אני מתפלא על כך

והאם הם יצטרכו לשלם על הנסיעה בין
רמלה לההגנה?
כולכם צודקים !!! גם אני מתפלא על כך
שאין שום רכבת מרמלה לבאר-שבע וזה נראה טמטום כי יש הרבה רמלאים שנוסעים לב"ש והפוך. הדבר נעוץ ככל הנראה בכך שיש שם קו יחיד והצפיפות נוראה. כאשר תעבור ברמלה מסילה כפולה, יהיה קו גם לב"ש. דבר נוסף: אין מספיק קטרים וקרונות גם לכך. דבר נוסף: סקר שנערך פעם בשנת 1996 הראה שאין כדאיות לכך אבל היום זה 2004 ולא 1996 ורכבת ישראל צריכה לערוך סקר חדש (אם יהיה לה אישור תקציבי - מילת קסם ברכבת) וברור שהיום פני הדברים שונים. ישנם שיקולים תפעוליים נוספים אותם נגלה באשר לאי עצירה ברמלה לכיוון ב"ש. כך למשל, עצירה כזו תגרום כיום לעיכוב תפעולי בתחנת דבירה ו/או קרית-גת - דבר שעשוי לגרום לאיחורים קשים בלוחות הזמנים שכן יש לזכור שבמשחק הזה משתתפות גם רכבות משא איטיות ערב נעים לכולם, שלכם, אביתר.
 

אדיה

New member
פתרון ביניים לרמלאים

כולכם צודקים !!! גם אני מתפלא על כך
שאין שום רכבת מרמלה לבאר-שבע וזה נראה טמטום כי יש הרבה רמלאים שנוסעים לב"ש והפוך. הדבר נעוץ ככל הנראה בכך שיש שם קו יחיד והצפיפות נוראה. כאשר תעבור ברמלה מסילה כפולה, יהיה קו גם לב"ש. דבר נוסף: אין מספיק קטרים וקרונות גם לכך. דבר נוסף: סקר שנערך פעם בשנת 1996 הראה שאין כדאיות לכך אבל היום זה 2004 ולא 1996 ורכבת ישראל צריכה לערוך סקר חדש (אם יהיה לה אישור תקציבי - מילת קסם ברכבת) וברור שהיום פני הדברים שונים. ישנם שיקולים תפעוליים נוספים אותם נגלה באשר לאי עצירה ברמלה לכיוון ב"ש. כך למשל, עצירה כזו תגרום כיום לעיכוב תפעולי בתחנת דבירה ו/או קרית-גת - דבר שעשוי לגרום לאיחורים קשים בלוחות הזמנים שכן יש לזכור שבמשחק הזה משתתפות גם רכבות משא איטיות ערב נעים לכולם, שלכם, אביתר.
פתרון ביניים לרמלאים
להגיע לתחנת לוד (הממןקמת כמעט על הגבול בין שתי הערים) ושם עוצרות כל הרכבות בדרך לבאר שבע. סידור לא אידיאלי אך לפחות המצב הנוכחי לא הורע. איפה שיש הרעה של ממש היא בהפחתת תדירות השירות לב"ב וסגולה לפעם בשעה. אביתר - האם זה באמת כי אין אפשרות לקיים מפגש רכבות בראש העין צפון? ראיתי היום שיש שם מסילה כפולה אך הרציף המערבי עדיין בשלבי בניה מתקדמים. אם כך זה ענין לשבועות מעטים עד שיושלם הרציף הזה. מדוע בהתנצלויות הרכבת מבטיחים "שיפור" (כלומר חזרה למצב העכשווי) רק בספטמבר??
 
תפעול בקו כפר סבא

פתרון ביניים לרמלאים
להגיע לתחנת לוד (הממןקמת כמעט על הגבול בין שתי הערים) ושם עוצרות כל הרכבות בדרך לבאר שבע. סידור לא אידיאלי אך לפחות המצב הנוכחי לא הורע. איפה שיש הרעה של ממש היא בהפחתת תדירות השירות לב"ב וסגולה לפעם בשעה. אביתר - האם זה באמת כי אין אפשרות לקיים מפגש רכבות בראש העין צפון? ראיתי היום שיש שם מסילה כפולה אך הרציף המערבי עדיין בשלבי בניה מתקדמים. אם כך זה ענין לשבועות מעטים עד שיושלם הרציף הזה. מדוע בהתנצלויות הרכבת מבטיחים "שיפור" (כלומר חזרה למצב העכשווי) רק בספטמבר??
תפעול בקו כפר סבא
ראשית אפתח בכך שאינני מומחה לעניין, אולם דיברתי עם אנשים שלהבנתי הם כן מומחים, ואני חושב שרכבת ישראל הגיעה להחלטה הקשה לאחר מחשבה מרובה בנושא, ולא כקביעה שרירותית וחסרת לב. שנית, בואו ונחשוב על זה - אם לוקחים בחשבון שתחנת ראש העין הנוכחית היא יותר חשובה, מבחינת כמות הנוסעים, מתחנות פתח תקווה ובני ברק (וכנראה גם כשאר משלבים את הלקוחות של שתיהן ביחד), הרי ניתן להבין את זה שרכבת ישראל מעוניינת לעצור בתחנה המחליפה אותה, ראש העין צפון, את כל הרכבות העוברות בה. הרציף השני בתחנה - כולל המעבר התת-קרקעי, המעליות, וכו' - וכן העקלתון (שלוחה המחוברת לקו הראשי בשני קצותיה) לא יהיו מוכנים בזמן הקרוב ומהכרותי את הנושא, אני בהחלט לא מאמין שישלימו את הכל תוך 'שבועות מועטים'. לפיכך, לא ניתן לבצע מפגשי רכבות בתחנה, אחרת הנוסעים של אחת מהן לא יוכלו לעלות ולרדת, דבר שהרכבת לא מוכנה לקבל, בהתאם לפסקה הקודמת. לפיכך, אנחנו חייבים קבל את העובדה שכרגע - כלומר, עד לוח הזמנים הבא, שיפורסם לציבור בספטמבר לפי התוכניות - לא ניתן לבצע מפגשים בתחנת ראש העין צפון (וגם אם העבודות בתחנה יושלמו חודש לפני הזמן, האם אתם באמת חושבים שהרכבת צריכה לפרסם עוד לוח זמנים חדש, חודש לפני שיפורסם הלוח שיכלול את בית שמש ואת הראשונים?). עכשיו צאו וחשבו, ותמצאו שבין פתח תקווה לכפר סבא יש קטע ארוך במיוחד שבו אין אפשרות לבצע מפגשי רכבות. אם היתה תדירות של רכבת אחת לשעה, אזי זה לא היה כל-כך משנה, אבל כאשר הכוונה היא להוציא בשעות השיא שתי רכבות בשעה בכל כיוון, העסק נעשה צפוף קצת, ובכדי לאפשר לרכבות בכיוון צפון להגיע לכפר סבא ולצאת שוב בשעות השיא, יש לפנות את הקטע בזריזות האפשרית. אינני יודע לפרט יותר כך, אולם כתוצאה משיקולים אלו החליטה הרכבת לבטל את עצירת חצי מהרכבות בכיון השיא בשעת השיא בתחנות הביניים, זאת, כמובן, רק כצעד ביניים, ומתוך הראייה שהתחנות החשובות יותר מבחינת כמות הנוסעים הן שתי הצפוניות בקו, ולכן הן זוכות בינתיים לשירות הטוב יותר.
 

alexUK

New member
לפחות עכשיו הרמלאים

תפעול בקו כפר סבא
ראשית אפתח בכך שאינני מומחה לעניין, אולם דיברתי עם אנשים שלהבנתי הם כן מומחים, ואני חושב שרכבת ישראל הגיעה להחלטה הקשה לאחר מחשבה מרובה בנושא, ולא כקביעה שרירותית וחסרת לב. שנית, בואו ונחשוב על זה - אם לוקחים בחשבון שתחנת ראש העין הנוכחית היא יותר חשובה, מבחינת כמות הנוסעים, מתחנות פתח תקווה ובני ברק (וכנראה גם כשאר משלבים את הלקוחות של שתיהן ביחד), הרי ניתן להבין את זה שרכבת ישראל מעוניינת לעצור בתחנה המחליפה אותה, ראש העין צפון, את כל הרכבות העוברות בה. הרציף השני בתחנה - כולל המעבר התת-קרקעי, המעליות, וכו' - וכן העקלתון (שלוחה המחוברת לקו הראשי בשני קצותיה) לא יהיו מוכנים בזמן הקרוב ומהכרותי את הנושא, אני בהחלט לא מאמין שישלימו את הכל תוך 'שבועות מועטים'. לפיכך, לא ניתן לבצע מפגשי רכבות בתחנה, אחרת הנוסעים של אחת מהן לא יוכלו לעלות ולרדת, דבר שהרכבת לא מוכנה לקבל, בהתאם לפסקה הקודמת. לפיכך, אנחנו חייבים קבל את העובדה שכרגע - כלומר, עד לוח הזמנים הבא, שיפורסם לציבור בספטמבר לפי התוכניות - לא ניתן לבצע מפגשים בתחנת ראש העין צפון (וגם אם העבודות בתחנה יושלמו חודש לפני הזמן, האם אתם באמת חושבים שהרכבת צריכה לפרסם עוד לוח זמנים חדש, חודש לפני שיפורסם הלוח שיכלול את בית שמש ואת הראשונים?). עכשיו צאו וחשבו, ותמצאו שבין פתח תקווה לכפר סבא יש קטע ארוך במיוחד שבו אין אפשרות לבצע מפגשי רכבות. אם היתה תדירות של רכבת אחת לשעה, אזי זה לא היה כל-כך משנה, אבל כאשר הכוונה היא להוציא בשעות השיא שתי רכבות בשעה בכל כיוון, העסק נעשה צפוף קצת, ובכדי לאפשר לרכבות בכיוון צפון להגיע לכפר סבא ולצאת שוב בשעות השיא, יש לפנות את הקטע בזריזות האפשרית. אינני יודע לפרט יותר כך, אולם כתוצאה משיקולים אלו החליטה הרכבת לבטל את עצירת חצי מהרכבות בכיון השיא בשעת השיא בתחנות הביניים, זאת, כמובן, רק כצעד ביניים, ומתוך הראייה שהתחנות החשובות יותר מבחינת כמות הנוסעים הן שתי הצפוניות בקו, ולכן הן זוכות בינתיים לשירות הטוב יותר.
לפחות עכשיו הרמלאים
יוכלו להגיע לתל אביב גוש דן וחיפה ברכבת...זו כבר התקדמות, לא?
 

אדיה

New member
תפעול בקו כפר סבא

תפעול בקו כפר סבא
ראשית אפתח בכך שאינני מומחה לעניין, אולם דיברתי עם אנשים שלהבנתי הם כן מומחים, ואני חושב שרכבת ישראל הגיעה להחלטה הקשה לאחר מחשבה מרובה בנושא, ולא כקביעה שרירותית וחסרת לב. שנית, בואו ונחשוב על זה - אם לוקחים בחשבון שתחנת ראש העין הנוכחית היא יותר חשובה, מבחינת כמות הנוסעים, מתחנות פתח תקווה ובני ברק (וכנראה גם כשאר משלבים את הלקוחות של שתיהן ביחד), הרי ניתן להבין את זה שרכבת ישראל מעוניינת לעצור בתחנה המחליפה אותה, ראש העין צפון, את כל הרכבות העוברות בה. הרציף השני בתחנה - כולל המעבר התת-קרקעי, המעליות, וכו' - וכן העקלתון (שלוחה המחוברת לקו הראשי בשני קצותיה) לא יהיו מוכנים בזמן הקרוב ומהכרותי את הנושא, אני בהחלט לא מאמין שישלימו את הכל תוך 'שבועות מועטים'. לפיכך, לא ניתן לבצע מפגשי רכבות בתחנה, אחרת הנוסעים של אחת מהן לא יוכלו לעלות ולרדת, דבר שהרכבת לא מוכנה לקבל, בהתאם לפסקה הקודמת. לפיכך, אנחנו חייבים קבל את העובדה שכרגע - כלומר, עד לוח הזמנים הבא, שיפורסם לציבור בספטמבר לפי התוכניות - לא ניתן לבצע מפגשים בתחנת ראש העין צפון (וגם אם העבודות בתחנה יושלמו חודש לפני הזמן, האם אתם באמת חושבים שהרכבת צריכה לפרסם עוד לוח זמנים חדש, חודש לפני שיפורסם הלוח שיכלול את בית שמש ואת הראשונים?). עכשיו צאו וחשבו, ותמצאו שבין פתח תקווה לכפר סבא יש קטע ארוך במיוחד שבו אין אפשרות לבצע מפגשי רכבות. אם היתה תדירות של רכבת אחת לשעה, אזי זה לא היה כל-כך משנה, אבל כאשר הכוונה היא להוציא בשעות השיא שתי רכבות בשעה בכל כיוון, העסק נעשה צפוף קצת, ובכדי לאפשר לרכבות בכיוון צפון להגיע לכפר סבא ולצאת שוב בשעות השיא, יש לפנות את הקטע בזריזות האפשרית. אינני יודע לפרט יותר כך, אולם כתוצאה משיקולים אלו החליטה הרכבת לבטל את עצירת חצי מהרכבות בכיון השיא בשעת השיא בתחנות הביניים, זאת, כמובן, רק כצעד ביניים, ומתוך הראייה שהתחנות החשובות יותר מבחינת כמות הנוסעים הן שתי הצפוניות בקו, ולכן הן זוכות בינתיים לשירות הטוב יותר.
תפעול בקו כפר סבא
חן, תודה על ההסבר המאלף (כרגיל). התרשמותי ממצב הרציף היתה ממבט מרחוק והיה לי רושם שמה שנותר להשלים הוא בעיקר ריצופו. הטענות שלי אינה לגבי המקצועיות של מתכנני לוחות הזמנים הפועלים תחת אילוצים מרובים אלא כלפי קברניטי הרכבת: א. מדוע החלו כה מאוחר בעבודות על ראש העין צפון? בזה הם לא יוכלו להאשים את מועצת הוד השרון... ב. מוטב להכניס שיפורים בקצב איטי יותר מאשר לפגוע בשירות הקיים. תחנת סגולה משרתת נוסעים רבים אותם עלולה הרכבת לאבד עם הרעת לוח הזמנים. לדעתי הגישה הנכונה היתה בשלב הראשון להפעיל רכבת פעם בשעה לתחנת כפר סבא מבלי לפגוע בשירות הקיים לסגולה/בני ברק. הזמן עד ספטמבר יאפשר את "הרצת" המערכת החדשה קרי: השלמת ראש העין צפון, השלמת דרכי הגישה מכיוון הוד השרון, סידור מגרשי החניה, ופתרון תקלות או בעית תפעוליות שונות בתחנות החדשות. ממילא לוקח פרק זמן מסוים עד שהציבור מתרגל לשירות רכבתי חדש. תקופת ההרצה תאפשר זאת ובסיומה (ספטמבר 2003 כמקווה) אפשר היה להודיע על הכפלת מספר הרכבות כשהתחנות החדשות במצב אופטימלי. לחיזוק דברי התבוננו בקישר הבא מ YNET ובמיוחד לתגובות: 1, 4, 18, 26, 30, יובל
 

dvir golan

New member
כשל תיכנוני

תפעול בקו כפר סבא
חן, תודה על ההסבר המאלף (כרגיל). התרשמותי ממצב הרציף היתה ממבט מרחוק והיה לי רושם שמה שנותר להשלים הוא בעיקר ריצופו. הטענות שלי אינה לגבי המקצועיות של מתכנני לוחות הזמנים הפועלים תחת אילוצים מרובים אלא כלפי קברניטי הרכבת: א. מדוע החלו כה מאוחר בעבודות על ראש העין צפון? בזה הם לא יוכלו להאשים את מועצת הוד השרון... ב. מוטב להכניס שיפורים בקצב איטי יותר מאשר לפגוע בשירות הקיים. תחנת סגולה משרתת נוסעים רבים אותם עלולה הרכבת לאבד עם הרעת לוח הזמנים. לדעתי הגישה הנכונה היתה בשלב הראשון להפעיל רכבת פעם בשעה לתחנת כפר סבא מבלי לפגוע בשירות הקיים לסגולה/בני ברק. הזמן עד ספטמבר יאפשר את "הרצת" המערכת החדשה קרי: השלמת ראש העין צפון, השלמת דרכי הגישה מכיוון הוד השרון, סידור מגרשי החניה, ופתרון תקלות או בעית תפעוליות שונות בתחנות החדשות. ממילא לוקח פרק זמן מסוים עד שהציבור מתרגל לשירות רכבתי חדש. תקופת ההרצה תאפשר זאת ובסיומה (ספטמבר 2003 כמקווה) אפשר היה להודיע על הכפלת מספר הרכבות כשהתחנות החדשות במצב אופטימלי. לחיזוק דברי התבוננו בקישר הבא מ YNET ובמיוחד לתגובות: 1, 4, 18, 26, 30, יובל
כשל תיכנוני
נודע לי מידי אחד המהנדסים של מחלף קסם , שכשל תיכנוני הביא לכך שלא נילקח בחשבון כביש גישה לתחנת ראש העין צפון עת בנו את מחלף קסם כחלק מכביש 6. משום כך יש צורך לבצע פתרון יצירתי ויקר על מנת שתהיה גישה נאותה למתחם התחנה וכן שיהיה מספר סביר של מקומות חנייה.
 

אדיה

New member
כשל בתכנון ראש העין צפון

כשל תיכנוני
נודע לי מידי אחד המהנדסים של מחלף קסם , שכשל תיכנוני הביא לכך שלא נילקח בחשבון כביש גישה לתחנת ראש העין צפון עת בנו את מחלף קסם כחלק מכביש 6. משום כך יש צורך לבצע פתרון יצירתי ויקר על מנת שתהיה גישה נאותה למתחם התחנה וכן שיהיה מספר סביר של מקומות חנייה.
כשל בתכנון ראש העין צפון
אכן יש סימנים מובהקים שמדובר בכשל תכנוני. על סמך ביקורי שם היום הנה מספר רשמים: א.מבחינת מקומות החניה וארגון השטח - דווקא נראה טוב (ויראה טוב יותר כשיושלם הפיתוח הסביבתי). יש מקומות בולטים לאוטובוסים ואפילו התרשמתי שיש סנכרון סביר עם הגעת הרכבת. נראה כי משתמשי התחנה המגיעים ברכבם הפרטי יודעו על הפתיחה ואין בעיות התמצאות בתוך המתחם החדש. ב. מבנה התחנה - יש עוד חודשים של עבודה אינטנסיבית. בפירוש התחושה היא של תחנה שנפתחה בטרם זמנה! ג. בעיות בטיחות: בתוך המתחם חסרים שלטי זכות קדימה לרכב וכן ההשתלבות של כלי רכב היוצאים ממנו לכביש 5 או 444 ברמה נמוכה מאוד - רמפות בשיפועים חזקים, מסלול השתלבות קצר מאוד, סימון מבלבל על הכביש ועוד. זה אולי עונה על הצרכים של משאיות באתר בניה פעיל אך רחוק מלענות על הסטנדרטים של תחנת רכבת שמכבדת את עצמה. ד. תכנון דרכי הגישה - אולי הסעיף העגום ביותר ואיני בטוח אם יוכל לבוא על תיקונו בקרוב. כיום יש למתחם כניסה יחידה - ממחלף קסם באמצעות כביש הגישה לכביש 5 מערב (מכביש 444 או 6) ושתי יציאות - אחת צמודה לכניסה היחידה ומאפשרת נסיעה מערבה והשניה צפונה יותר בכביש 444 ומאפשרת נסיעה דרומה. עבור משתמשים רבים מדובר בסידור מסורבל מאוד. זה במיוחד מרגיז שכן עקב הקמת חוצה ישראל יצרו את הגשר המונומנטלי של כביש 5 ועיוותו את כביש 444 ואחרי כל זה הגישה לתחנת הרכבת נראית כמו אלתור לא מוצלח!! מסקנה: צריך סבלנות להסדרת חלק מהנקודות שהעליתי. מענין יהיה לראות בסטטיסטיקות הנוסעים כיצד השפיע ה"מהפך" שעבר קו ראש העין והאם הנוסעים החדשים מכפר סבא לא יקוזזו חלקית עם נוסעים נוטשים מראש העין וסגולה! יובל
 

feedback

New member
אתה לא יודע כמה אתה צודק

תפעול בקו כפר סבא
ראשית אפתח בכך שאינני מומחה לעניין, אולם דיברתי עם אנשים שלהבנתי הם כן מומחים, ואני חושב שרכבת ישראל הגיעה להחלטה הקשה לאחר מחשבה מרובה בנושא, ולא כקביעה שרירותית וחסרת לב. שנית, בואו ונחשוב על זה - אם לוקחים בחשבון שתחנת ראש העין הנוכחית היא יותר חשובה, מבחינת כמות הנוסעים, מתחנות פתח תקווה ובני ברק (וכנראה גם כשאר משלבים את הלקוחות של שתיהן ביחד), הרי ניתן להבין את זה שרכבת ישראל מעוניינת לעצור בתחנה המחליפה אותה, ראש העין צפון, את כל הרכבות העוברות בה. הרציף השני בתחנה - כולל המעבר התת-קרקעי, המעליות, וכו' - וכן העקלתון (שלוחה המחוברת לקו הראשי בשני קצותיה) לא יהיו מוכנים בזמן הקרוב ומהכרותי את הנושא, אני בהחלט לא מאמין שישלימו את הכל תוך 'שבועות מועטים'. לפיכך, לא ניתן לבצע מפגשי רכבות בתחנה, אחרת הנוסעים של אחת מהן לא יוכלו לעלות ולרדת, דבר שהרכבת לא מוכנה לקבל, בהתאם לפסקה הקודמת. לפיכך, אנחנו חייבים קבל את העובדה שכרגע - כלומר, עד לוח הזמנים הבא, שיפורסם לציבור בספטמבר לפי התוכניות - לא ניתן לבצע מפגשים בתחנת ראש העין צפון (וגם אם העבודות בתחנה יושלמו חודש לפני הזמן, האם אתם באמת חושבים שהרכבת צריכה לפרסם עוד לוח זמנים חדש, חודש לפני שיפורסם הלוח שיכלול את בית שמש ואת הראשונים?). עכשיו צאו וחשבו, ותמצאו שבין פתח תקווה לכפר סבא יש קטע ארוך במיוחד שבו אין אפשרות לבצע מפגשי רכבות. אם היתה תדירות של רכבת אחת לשעה, אזי זה לא היה כל-כך משנה, אבל כאשר הכוונה היא להוציא בשעות השיא שתי רכבות בשעה בכל כיוון, העסק נעשה צפוף קצת, ובכדי לאפשר לרכבות בכיוון צפון להגיע לכפר סבא ולצאת שוב בשעות השיא, יש לפנות את הקטע בזריזות האפשרית. אינני יודע לפרט יותר כך, אולם כתוצאה משיקולים אלו החליטה הרכבת לבטל את עצירת חצי מהרכבות בכיון השיא בשעת השיא בתחנות הביניים, זאת, כמובן, רק כצעד ביניים, ומתוך הראייה שהתחנות החשובות יותר מבחינת כמות הנוסעים הן שתי הצפוניות בקו, ולכן הן זוכות בינתיים לשירות הטוב יותר.
אתה לא יודע כמה אתה צודק
שמישהו יסביר לי איך בדיוק תפעל תחנת צומת קסם-רה"ע צפון מיום א' הקרוב? כמעט אין דרכי גישה, בטח לא כאלה שאוטובוס יכול לעבור בהן, חניה? זיפת. מבנה זמני עד להשלמת התחנה? גורנישט לא יודעים? לא נורא. שבוע הבא אני צריך לנסוע מפ"ת לצפון ת"א, אבל בגלל שחלק מהרכבות לא יעצרו בסגולה, אולי אני אצטרך לעלות בתחנה החדשה. אז תקבלו דיווח מפורט ממני.
 

ofer3333niv

New member
רמלאים לא נוסעים לב"ש

כולכם צודקים !!! גם אני מתפלא על כך
שאין שום רכבת מרמלה לבאר-שבע וזה נראה טמטום כי יש הרבה רמלאים שנוסעים לב"ש והפוך. הדבר נעוץ ככל הנראה בכך שיש שם קו יחיד והצפיפות נוראה. כאשר תעבור ברמלה מסילה כפולה, יהיה קו גם לב"ש. דבר נוסף: אין מספיק קטרים וקרונות גם לכך. דבר נוסף: סקר שנערך פעם בשנת 1996 הראה שאין כדאיות לכך אבל היום זה 2004 ולא 1996 ורכבת ישראל צריכה לערוך סקר חדש (אם יהיה לה אישור תקציבי - מילת קסם ברכבת) וברור שהיום פני הדברים שונים. ישנם שיקולים תפעוליים נוספים אותם נגלה באשר לאי עצירה ברמלה לכיוון ב"ש. כך למשל, עצירה כזו תגרום כיום לעיכוב תפעולי בתחנת דבירה ו/או קרית-גת - דבר שעשוי לגרום לאיחורים קשים בלוחות הזמנים שכן יש לזכור שבמשחק הזה משתתפות גם רכבות משא איטיות ערב נעים לכולם, שלכם, אביתר.
רמלאים לא נוסעים לב"ש
הם כלואים במעשיהו אז הקו לב"ש כבר לא כדאי ובטוח לא רווחי בקרוב הם יקבלו אגף חדש כנראה
 

ofer3333niv

New member
../images/Emo122.gifאני בסדר

מה קרה לך יניבוש ???
אני בסדר
אהבתי את התוספות בהודעה
 

ה דרומי

New member
אפשר לעשות הסעות ברכבת

רמלאים לא נוסעים לב"ש
הם כלואים במעשיהו אז הקו לב"ש כבר לא כדאי ובטוח לא רווחי בקרוב הם יקבלו אגף חדש כנראה
אפשר לעשות הסעות ברכבת
ממעשיו |רמלה| לאוהלי קידר {ב"ש} יותר זול במקום בזנזנה?
 

alantan

New member
הם גם יכולים לנסוע בקו 354

רמלאים לא נוסעים לב"ש
הם כלואים במעשיהו אז הקו לב"ש כבר לא כדאי ובטוח לא רווחי בקרוב הם יקבלו אגף חדש כנראה
הם גם יכולים לנסוע בקו 354
שמפועל על ידי מטרופולין פעמיים ביום... יש אלטרנטיבה ל
קל חסר טעם!
 

shaikn

New member
הקו הזה היה תמיד פועל אבל הוא רק

הם גם יכולים לנסוע בקו 354
שמפועל על ידי מטרופולין פעמיים ביום... יש אלטרנטיבה ל
קל חסר טעם!
הקו הזה היה תמיד פועל אבל הוא רק
פעמיים ביום
לעומת זאת הוא יותר זול מהרכבת אבל הנסיעה יותר נוחה ברכבת ומספר הפעמים שהרכבת לבאר שבע עוברת בתחנת רמלה היא רבה ככה שזה אבסורד שלא עושים שם תחנה, אני לא מבין מה כל כך מסובך הרכבת שעוברת בקו באר שבע- תל אביב, ותל אביב-באר שבע יעצרו שם. אני בכלל לא מבין את הרכבת ככה גם יהיה אפשר להגיע לקרית גת ברכבת מרמלה.
 

shaikn

New member
מה שעושים היום תושבי העיר שרוצים

הקו הזה היה תמיד פועל אבל הוא רק
פעמיים ביום
לעומת זאת הוא יותר זול מהרכבת אבל הנסיעה יותר נוחה ברכבת ומספר הפעמים שהרכבת לבאר שבע עוברת בתחנת רמלה היא רבה ככה שזה אבסורד שלא עושים שם תחנה, אני לא מבין מה כל כך מסובך הרכבת שעוברת בקו באר שבע- תל אביב, ותל אביב-באר שבע יעצרו שם. אני בכלל לא מבין את הרכבת ככה גם יהיה אפשר להגיע לקרית גת ברכבת מרמלה.
מה שעושים היום תושבי העיר שרוצים
לנסוע לבאר שבע ברכבת זה תופסים מונית ללוד שעולה 5 ש"ח ומשם תופסים את הרכבת לבאר שבע יש כל כך הרבה נוסעים שעוצרים ברכבת בלוד אני יודע כי אני משתמש בשירותי המוניות האלה בבוקר בדרך לביה"ס ולפי מה שאני יודע היעד של רובם הוא לא תל אביב לא חסר קווים מרמלה לתל אביב בכל שעות היום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה