תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
אם אתה מתכוון למרחק מהתחנה

זה נראה שיש מרחק גדול לקריית אריה
ע"פ הצילומים זה נראה כי יש מרחק גדול בין התחנה לאזור המשרדים עצמו. האם זה נכון?
אם אתה מתכוון למרחק מהתחנה
אל פארק איזורים, איפה שהבניין החצי עגול של IBM, אז כן. נראה לי שיש קרוב ל- 20 דקות הליכה בין התחנה לבין הבניינים. עבור רוב העובדים זה לא מרחק ראוי להליכה ברוב ימות השנה (גשם/שמש קייצית).
 

קובי לו

New member
קצת פחות מ-20 דקות להערכתי

אם אתה מתכוון למרחק מהתחנה
אל פארק איזורים, איפה שהבניין החצי עגול של IBM, אז כן. נראה לי שיש קרוב ל- 20 דקות הליכה בין התחנה לבין הבניינים. עבור רוב העובדים זה לא מרחק ראוי להליכה ברוב ימות השנה (גשם/שמש קייצית).
קצת פחות מ-20 דקות להערכתי
בעיני וגם דניאל חושב כך, זה יותר כמו בין 10 ל-15 דקות הליכה רגועה (10 דקות ומטה של הליכה זריזה). אם אכן יסללו מדרכות סבירות לפארק וכן יועלה השווי למס של רכבים צמודים צפוי שעובדים רבים יגיעו לפארק הזה ברכבת (הן מראה"ע/כפ"ס/הוד"ש והן מאזור הצפון והדרום ע"י החלפת רכבת בת"א).
 

wakshlak

New member
אז למי מיועדת התחנה?

אם אתה מתכוון למרחק מהתחנה
אל פארק איזורים, איפה שהבניין החצי עגול של IBM, אז כן. נראה לי שיש קרוב ל- 20 דקות הליכה בין התחנה לבין הבניינים. עבור רוב העובדים זה לא מרחק ראוי להליכה ברוב ימות השנה (גשם/שמש קייצית).
אז למי מיועדת התחנה?
20 דקות בשמש/גשם אף אחד לא ילך לפי דעתי לפארק אזורים, אלא אם יעשו הסעות מסודרות בחינם. האם יש שכונה באזור שבשבילה מתוכננת התחנה?
 
יש לא מעט בנינים ובתים בתווך

אז למי מיועדת התחנה?
20 דקות בשמש/גשם אף אחד לא ילך לפי דעתי לפארק אזורים, אלא אם יעשו הסעות מסודרות בחינם. האם יש שכונה באזור שבשבילה מתוכננת התחנה?
יש לא מעט בנינים ובתים בתווך
של 5-15 דקות הליכה מהתחנה...
 
התחנה ממוקמות בסמוך לכביש

סליחה על הבורות, אבל...
איפה בדיוק התחנה הזאת ממוקמת בין ב"ב לסגולה?
התחנה ממוקמות בסמוך לכביש
המוביל לבית העלומין ירקון (רחוב זבולון המר) התחנה ממוקמת משמאל לגשר שעובר מעל המסילה. הגישה לתחנה תהיה כנראה מרחוב אם המושבות..
 

קובי לו

New member
שמע, תחנת סגולה וכן ראה"ע צפון

אז למי מיועדת התחנה?
20 דקות בשמש/גשם אף אחד לא ילך לפי דעתי לפארק אזורים, אלא אם יעשו הסעות מסודרות בחינם. האם יש שכונה באזור שבשבילה מתוכננת התחנה?
שמע, תחנת סגולה וכן ראה"ע צפון
שתיהן ביחד וכל אחת לחוד נמצאות לא במרחק הליכה משום מקום. אבל משום מקום ישוב הן לא במרחק הליכה סבירה. סגולה נמצאת במרחק הליכה של כמעט 25 דקות מהבתים הכי קרובים אליה בפ"ת ומעל לחצי שעה הליכה מהשכונות הדרומיות של הוד השרון וכן ממספר מושבים (כגון נוה ירק) באזור. תחנת ראה"ע צפון בכלל נמצאת רחוק מבחינת הליכה מכל מקום שהוא בארץ, ובכל זאת לשתיהן מגיעים מדי יום מאות נוסעים. חלקם הגדול מגיע במכוניתו, השאר מגיעים במוניות, טרמפים של שכנים או מכרים (או בעל המסיע את אשתו, אב/אם את ילדיו וכו') וכן חלק לא קטן בקווי דן המגיעים לתחנות. אז ככה שתחנת קרית אריה, סביר שתהיה מצליחה יותר אף מזו של סגולה, שכן בכל זאת בטווח של עד 15 דקות הליכה יש מעל ל-1000 דירות ווילות וכן במרחק של עד 10 דקות נסיעה נמצאים אלפים רבים מאוד של יחידות דיור. הוסף לכך את העובדה שבכל זאת לפארק ההיי טק זה בקושי 15 דקות הליכה ואולי כן יהיו הסעות בחינם לשם (מה עוד שמדברים על יקור השימוש ברכבי ליסינג) וקבלת תחנה שאמורה להיות מצליחה מאוד. שלא כמו תחנת בני ברק (שעל אותו קו היא נמצאת) או תחנת עתלית או באר יעקב.
 

wakshlak

New member
תודה על המידע!

שמע, תחנת סגולה וכן ראה"ע צפון
שתיהן ביחד וכל אחת לחוד נמצאות לא במרחק הליכה משום מקום. אבל משום מקום ישוב הן לא במרחק הליכה סבירה. סגולה נמצאת במרחק הליכה של כמעט 25 דקות מהבתים הכי קרובים אליה בפ"ת ומעל לחצי שעה הליכה מהשכונות הדרומיות של הוד השרון וכן ממספר מושבים (כגון נוה ירק) באזור. תחנת ראה"ע צפון בכלל נמצאת רחוק מבחינת הליכה מכל מקום שהוא בארץ, ובכל זאת לשתיהן מגיעים מדי יום מאות נוסעים. חלקם הגדול מגיע במכוניתו, השאר מגיעים במוניות, טרמפים של שכנים או מכרים (או בעל המסיע את אשתו, אב/אם את ילדיו וכו') וכן חלק לא קטן בקווי דן המגיעים לתחנות. אז ככה שתחנת קרית אריה, סביר שתהיה מצליחה יותר אף מזו של סגולה, שכן בכל זאת בטווח של עד 15 דקות הליכה יש מעל ל-1000 דירות ווילות וכן במרחק של עד 10 דקות נסיעה נמצאים אלפים רבים מאוד של יחידות דיור. הוסף לכך את העובדה שבכל זאת לפארק ההיי טק זה בקושי 15 דקות הליכה ואולי כן יהיו הסעות בחינם לשם (מה עוד שמדברים על יקור השימוש ברכבי ליסינג) וקבלת תחנה שאמורה להיות מצליחה מאוד. שלא כמו תחנת בני ברק (שעל אותו קו היא נמצאת) או תחנת עתלית או באר יעקב.
תודה על המידע!
 
וכמובן, אין אוטובוס מתאים מן העיר.|

שמע, תחנת סגולה וכן ראה"ע צפון
שתיהן ביחד וכל אחת לחוד נמצאות לא במרחק הליכה משום מקום. אבל משום מקום ישוב הן לא במרחק הליכה סבירה. סגולה נמצאת במרחק הליכה של כמעט 25 דקות מהבתים הכי קרובים אליה בפ"ת ומעל לחצי שעה הליכה מהשכונות הדרומיות של הוד השרון וכן ממספר מושבים (כגון נוה ירק) באזור. תחנת ראה"ע צפון בכלל נמצאת רחוק מבחינת הליכה מכל מקום שהוא בארץ, ובכל זאת לשתיהן מגיעים מדי יום מאות נוסעים. חלקם הגדול מגיע במכוניתו, השאר מגיעים במוניות, טרמפים של שכנים או מכרים (או בעל המסיע את אשתו, אב/אם את ילדיו וכו') וכן חלק לא קטן בקווי דן המגיעים לתחנות. אז ככה שתחנת קרית אריה, סביר שתהיה מצליחה יותר אף מזו של סגולה, שכן בכל זאת בטווח של עד 15 דקות הליכה יש מעל ל-1000 דירות ווילות וכן במרחק של עד 10 דקות נסיעה נמצאים אלפים רבים מאוד של יחידות דיור. הוסף לכך את העובדה שבכל זאת לפארק ההיי טק זה בקושי 15 דקות הליכה ואולי כן יהיו הסעות בחינם לשם (מה עוד שמדברים על יקור השימוש ברכבי ליסינג) וקבלת תחנה שאמורה להיות מצליחה מאוד. שלא כמו תחנת בני ברק (שעל אותו קו היא נמצאת) או תחנת עתלית או באר יעקב.
וכמובן, אין אוטובוס מתאים מן העיר.|
 

קובי לו

New member
רמי, תפסת בסוף את הרכבת לרחובות

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
רמי, תפסת בסוף את הרכבת לרחובות
או שמראש לקחת אוטובוס ?
 

אוהד11

New member
../images/Emo51.gif

רמי, תפסת בסוף את הרכבת לרחובות
או שמראש לקחת אוטובוס ?
 

raminec

New member
לא

רמי, תפסת בסוף את הרכבת לרחובות
או שמראש לקחת אוטובוס ?
לא
דניאל ואני ראינו את הרכבת האחרונה לרחובות יוצאת לפני שהגענו לאוטומטים של הכרטיסים. לא הייתה ממש דילמה איזה כרטיס לקחת. לקחתי בסוף 274.
 
../images/Emo51.gif

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
 

mucool2

New member
תודה רבה על התמונות

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
תודה רבה על התמונות
טוב לראות שרשורי מעקב חדשים השבוע, אחרי תקופת יובש לא קצרה.
 
תודה רבה על התמונות היפות.

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
תודה רבה על התמונות היפות.
תמונות מעניינות תודה
 

Golf Bravo

New member
../images/Emo51.gif על התמונות!

תחנת הרכבת בקרית אריה (פ"ת)
היום התלוויתי למספר חברי פורום לביקור באתר הבניה של קרית אריה. מצד אחד סיימו את הנחת המסילה השניה במקום, ללא ריתוך, ואף כמעט סיימו לבנות את הרציף הצפוני. מצד שני, הרציף הדרומי עדיין בחיתוליו והמעבר מתחת למסילה הפעילה עוד לא נבנה מכיוון שאי אפשר לבנות בצמוד למסילה פעילה. בין היתר המקום סובל ממי תהום גבוהים שמציפים את אתר הבניה של המעבר התת-קרקעי. תמונות והסברים מצורפים בהמשך.
על התמונות!
האם תהייה גישה ישירה לתחנה לנוסעים על כביש גהה מצפון לדרום?
 

קובי לו

New member
בשטח רואים כבר את ההכנות

על התמונות!
האם תהייה גישה ישירה לתחנה לנוסעים על כביש גהה מצפון לדרום?
בשטח רואים כבר את ההכנות
לכביש איילון (צפון)מזרח. הכוונה שכוונו הכללי הוא גם קצת לצפון ולא רק למזרח. הכביש יחל באזור שד' רוקח או ראול ולנברג (הצמת הגדול לא רחוק מקניון איילון ולא רחוק מרמת החי"ל) ויגיע עד למחלף התקווה על כביש 5. בנקודה הכי קרובה לתחנת קרית אריה הוא יהיה במרחק של כ-15 מ' מהתחנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה