shapira meir
New member
19 מדרגות לקומה שניה, הרוסות למחצה
19 מדרגות לקומה שניה, הרוסות למחצה
19 מדרגות לקומה שניה, הרוסות למחצה
21 הפסים שנעקרו בחזית הדרומית
28 אחרון
התמונות פשוט מ-ד-ה-י-מ-ו-ת!!!28 אחרון
זוג פסים חלודים ומתפוררים לאורך בנין המחסן עד לרמפת-בילום. רוחבם בדיוק נמרף 143 סנטימטר במדידה בחלק הפנימי (מדד שלום מודד מוסמך)
אגב , קרונות טרקליןהתמונות פשוט מ-ד-ה-י-מ-ו-ת!!!
תודה רבה על המאמץ. נהנתי מכל תמונה.
שפירא כל הכבוד על התמונותאגב , קרונות טרקלין
נאמר לי היום שנמסרו לרן חדוותי שני קרונות טרקלין לשיפוץ עבור תחנת כפר יהושע.
בהחלט נכון שצריך לשמר היסטוריהשפירא כל הכבוד על התמונות|תוד![]()
עם כל הכבוד לצה"ל, ויש לי, אסור לו למנוע גישה לאתר יחודי כזה. בתי האוסף הם דבר מעניין, אבל ההיסטוריה של המדינה הזו לא פחות חשובה, ואוסף של מסמכי מודיעין מלפני עשרות שנים מקומו בארכיון צה"ל או בספרית אמ"ן, והיא נמצאת במקום מכובד ולאו דווקא ביפו. הבעיה היא שעם ישראל ממהר לשכוח ולהתעלם מאתרי ההיסטוריה החדשה שלו.
30מטר של טימטום. ראש צבאי עקום.בהחלט נכון שצריך לשמר היסטוריה
גם אם היא לא קשורה למכבים. כמו כן אוסף המודיעין כולל לא מסמכים אלא עיתונים (אני לא הצלחתי לעלות לקומה שני כי צריך כמה אנשים להזיז את הסולם) זו טענה שניה ששמעתי שלא מסמכים של הצבא המצרי אלא עיתונים מצריים, ואני לא יודע מה נכון, ואילו יכולתי הייתי עולה לבדוק, יכול להיות שיש שם אוצר שקשור לרכבת, ויכול להיות שלא. הנושא של דרך הגישה הוא מטורף לגמרי. השטח של העיריה אבל המעבר בין בתי האוסף לבתים אחרים הוא של משרד הבטחון ולכן הם שמו שער ופרוצידורה של בקשת אישורים מהקב"ט וכו, אני פשוט לא מאמין עד עכשיו שזה ככה, אבל זו עובדה: לעבור בשביל שמחוץ למוזיאון לשטח שלא שלהם, צריך אישור קב"ט. לשמוע ולא להאמין. אני מצרף תמונה של המעבר המטופש הזה.
האמת, לי אין בעייה לטפס למקומותבהחלט נכון שצריך לשמר היסטוריה
גם אם היא לא קשורה למכבים. כמו כן אוסף המודיעין כולל לא מסמכים אלא עיתונים (אני לא הצלחתי לעלות לקומה שני כי צריך כמה אנשים להזיז את הסולם) זו טענה שניה ששמעתי שלא מסמכים של הצבא המצרי אלא עיתונים מצריים, ואני לא יודע מה נכון, ואילו יכולתי הייתי עולה לבדוק, יכול להיות שיש שם אוצר שקשור לרכבת, ויכול להיות שלא. הנושא של דרך הגישה הוא מטורף לגמרי. השטח של העיריה אבל המעבר בין בתי האוסף לבתים אחרים הוא של משרד הבטחון ולכן הם שמו שער ופרוצידורה של בקשת אישורים מהקב"ט וכו, אני פשוט לא מאמין עד עכשיו שזה ככה, אבל זו עובדה: לעבור בשביל שמחוץ למוזיאון לשטח שלא שלהם, צריך אישור קב"ט. לשמוע ולא להאמין. אני מצרף תמונה של המעבר המטופש הזה.
בהחלט נכון שצריך לשמר היסטוריהשפירא כל הכבוד על התמונות|תוד![]()
עם כל הכבוד לצה"ל, ויש לי, אסור לו למנוע גישה לאתר יחודי כזה. בתי האוסף הם דבר מעניין, אבל ההיסטוריה של המדינה הזו לא פחות חשובה, ואוסף של מסמכי מודיעין מלפני עשרות שנים מקומו בארכיון צה"ל או בספרית אמ"ן, והיא נמצאת במקום מכובד ולאו דווקא ביפו. הבעיה היא שעם ישראל ממהר לשכוח ולהתעלם מאתרי ההיסטוריה החדשה שלו.
עבודה נפלאה, כל הכבוד על המאמץבהחלט נכון שצריך לשמר היסטוריה
גם אם היא לא קשורה למכבים. כמו כן אוסף המודיעין כולל לא מסמכים אלא עיתונים (אני לא הצלחתי לעלות לקומה שני כי צריך כמה אנשים להזיז את הסולם) זו טענה שניה ששמעתי שלא מסמכים של הצבא המצרי אלא עיתונים מצריים, ואני לא יודע מה נכון, ואילו יכולתי הייתי עולה לבדוק, יכול להיות שיש שם אוצר שקשור לרכבת, ויכול להיות שלא. הנושא של דרך הגישה הוא מטורף לגמרי. השטח של העיריה אבל המעבר בין בתי האוסף לבתים אחרים הוא של משרד הבטחון למרות שהוא מחוץ למוזיאון ולכן הם שמו שער ופרוצידורה של בקשת אישורים מהקב"ט וכו, אני פשוט לא מאמין עד עכשיו שזה ככה, אבל זו עובדה: לעבור בשביל שמחוץ למוזיאון לשטח שלא שלהם, צריך אישור קב"ט. לשמוע ולא להאמין. אני מצרף תמונה של המעבר המטופש הזה.
28 אחרון
זוג פסים חלודים ומתפוררים לאורך בנין המחסן עד לרמפת-בילום. רוחבם בדיוק נמרף 143 סנטימטר במדידה בחלק הפנימי (מדד שלום מודד מוסמך)
אוטמים מסילות בתחנת יפו28 אחרון
זוג פסים חלודים ומתפוררים לאורך בנין המחסן עד לרמפת-בילום. רוחבם בדיוק נמרף 143 סנטימטר במדידה בחלק הפנימי (מדד שלום מודד מוסמך)
תמונות נהדרות מר שפירא! + שאלה:תחנת הרכבת ביפו - שימו לב .
בעיקבות הערה של מישהו שיש שם עבודות, יצאתי היום מתוך כוונה לצלם רבע שעה וללכת ונשארתי ארבע שעות. שימו לב, הכניסה היא ליד שער הכניסה למוזיאון בתי האוסף, ומכיוון שהשביל 30 מטר בכניסה למתחת האמור שייך למשרד הבטחון (מחוץ למוזיאון) הם הציבו שער וצריך אישור קב"ט המשרד כדי לעבור את השלושים מטר הללו, חוצפה בלתי רגילה וטימטום גמור. ובכן, עיריית תל אביב באמצעות חברת הבת שלה "עזרה ובצרון" משפצת את המתחם הטמפלארי של יפו הכולל 17 בנינים ובהם 2 בנינים של הרכבת, הטרמינל והמחסנים. לגבי המתחם הטמפלארי, יש שם בתים מעניינים מאוד רבים ובהם גם חלקים ארכיטקנונים מעניינים וכן מרצפות מעוטרות ואפילו ציורי קיר וציורי תקרה (בית וידר). בבנין הגדול של מפעל הבגדים מצאתי שמות של חיילים כתובים משנות הארבעים החמישים והשישים (היה שם בסיס צבאי) כמו כן המעלית בין שתי הקומות אם היא מקורית, אז היא עתיקה יותר מהמעליה המפורסמת כמעלית הראשונה בתל-אביב. לגבי תחנת הרכבת, אני קורא לכם לעשות פעולה מהירה מאוד לפני שיהיה מאוחר כיוון שנדמה לי שהמבנה אמור להיות שייך לרכבת. מכל מקום, ליד הסככה שהיתה מפוארת מאוד היו מספר פסים שנעקרו לפני יומיים ע"י טרקטור, בתוך המבנה שרידים לפאר רב ביותר שהיה בעבר כולל שרידי כתובת ועמוד מרכזי מצופה עץ עתיק שעליו היו כנראה השעונים, יש כתובת על הקיר חלקית, ראיתי שלט מוזר ברוסית :"רציף 1 , קהיר-פטרסבורג" ושלום המודד אמר לי שזה כנראה של סרט שהסריטו שם. לקומה שניה לא הצלחתי לעלות כי המדרגות נפלו ויש סולם עץ ענקי שלא הצלחתי להביאו למקום ולנסות לעלות, לדהברי שלום הם הצליחו כמה אנשים להזיז את הסולם ולעלות למעלה ולדבריו אין שם משהו מיוחד פרט לכל מיני מסמכים של הצבא המצרי (אולי התכוון לצבא הטורקי?) זה לא בהול? ראיתי שבחזית המרפסת הצפונית משתלשלות מהגג רפפות עץ עם קצה מעוגל, מייצרות צורה של וילון אירופאי קצר, בדיוק כמו בתמונה של התחנה בעין-חרוד של רכבת העמק, וזה הולך ליפול. במבנה המחסנים הארוך, נראה שיש בסיס של ג'נדלה וכן אשנבים מקוריים מעץ של שתי קופות ורמפת בילום שמובילים אליה זוג פסים מתפוררים מחלודה באורך של כחמישים מטר ורוחבת מדדנו מבפנים 143 ס"מ בדיוק (שלום הוא מודד מוסמך) אני מניח שצילמתי כ-400 תמונות, אז ברגע שקצת אסדר ואברור אותן אציג כמה מידגמיות. מכל מקום, יש לפעול דחוף גם לתפוס את המסמכים וגם לברר מדוע גורמים נזק. דיברתי גם עם הארכיטקט של המקום והוא אמר שהולכים לשפץ את כל המתחם אבל לא יודעים עדיין מה הולכים לעשות בו. אז, צריך להזדרז, ויפה שעת אחת קודם.
תודה רבה מר שפירא! + שאלהתחנת הרכבת ביפו - שימו לב .
בעיקבות הערה של מישהו שיש שם עבודות, יצאתי היום מתוך כוונה לצלם רבע שעה וללכת ונשארתי ארבע שעות. שימו לב, הכניסה היא ליד שער הכניסה למוזיאון בתי האוסף, ומכיוון שהשביל 30 מטר בכניסה למתחת האמור שייך למשרד הבטחון (מחוץ למוזיאון) הם הציבו שער וצריך אישור קב"ט המשרד כדי לעבור את השלושים מטר הללו, חוצפה בלתי רגילה וטימטום גמור. ובכן, עיריית תל אביב באמצעות חברת הבת שלה "עזרה ובצרון" משפצת את המתחם הטמפלארי של יפו הכולל 17 בנינים ובהם 2 בנינים של הרכבת, הטרמינל והמחסנים. לגבי המתחם הטמפלארי, יש שם בתים מעניינים מאוד רבים ובהם גם חלקים ארכיטקנונים מעניינים וכן מרצפות מעוטרות ואפילו ציורי קיר וציורי תקרה (בית וידר). בבנין הגדול של מפעל הבגדים מצאתי שמות של חיילים כתובים משנות הארבעים החמישים והשישים (היה שם בסיס צבאי) כמו כן המעלית בין שתי הקומות אם היא מקורית, אז היא עתיקה יותר מהמעליה המפורסמת כמעלית הראשונה בתל-אביב. לגבי תחנת הרכבת, אני קורא לכם לעשות פעולה מהירה מאוד לפני שיהיה מאוחר כיוון שנדמה לי שהמבנה אמור להיות שייך לרכבת. מכל מקום, ליד הסככה שהיתה מפוארת מאוד היו מספר פסים שנעקרו לפני יומיים ע"י טרקטור, בתוך המבנה שרידים לפאר רב ביותר שהיה בעבר כולל שרידי כתובת ועמוד מרכזי מצופה עץ עתיק שעליו היו כנראה השעונים, יש כתובת על הקיר חלקית, ראיתי שלט מוזר ברוסית :"רציף 1 , קהיר-פטרסבורג" ושלום המודד אמר לי שזה כנראה של סרט שהסריטו שם. לקומה שניה לא הצלחתי לעלות כי המדרגות נפלו ויש סולם עץ ענקי שלא הצלחתי להביאו למקום ולנסות לעלות, לדהברי שלום הם הצליחו כמה אנשים להזיז את הסולם ולעלות למעלה ולדבריו אין שם משהו מיוחד פרט לכל מיני מסמכים של הצבא המצרי (אולי התכוון לצבא הטורקי?) זה לא בהול? ראיתי שבחזית המרפסת הצפונית משתלשלות מהגג רפפות עץ עם קצה מעוגל, מייצרות צורה של וילון אירופאי קצר, בדיוק כמו בתמונה של התחנה בעין-חרוד של רכבת העמק, וזה הולך ליפול. במבנה המחסנים הארוך, נראה שיש בסיס של ג'נדלה וכן אשנבים מקוריים מעץ של שתי קופות ורמפת בילום שמובילים אליה זוג פסים מתפוררים מחלודה באורך של כחמישים מטר ורוחבת מדדנו מבפנים 143 ס"מ בדיוק (שלום הוא מודד מוסמך) אני מניח שצילמתי כ-400 תמונות, אז ברגע שקצת אסדר ואברור אותן אציג כמה מידגמיות. מכל מקום, יש לפעול דחוף גם לתפוס את המסמכים וגם לברר מדוע גורמים נזק. דיברתי גם עם הארכיטקט של המקום והוא אמר שהולכים לשפץ את כל המתחם אבל לא יודעים עדיין מה הולכים לעשות בו. אז, צריך להזדרז, ויפה שעת אחת קודם.
תודה רבה מר שפירא! + שאלה
הבנתי שלרכבת יש זכות להחזיק שטחים שהיו שלה לתמיד. אז במקרה הזה ובכלל, האם לצה"ל יש זכות להפקיע שטחים מהרכבת או לא? וגם, האם אין לועדה לשימור מבנים שום דיבור בענין? (אם היא קיימת בכלל?)
יש לתפוז כנראה בעיה זמנית
:-תפוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
שש פעמים ניסיתי להעלות את התגובה!!! ראבק!!!!!!!!!!
תודה רבה על התמונותיש לתפוז כנראה בעיה זמנית
אתה רואה שגם אותי המחשב זרק החוצה אבל ההודעה כן התקבלה כך שיש שתיים. לגבי הרכבת, נראה לי מוזר ולא מובן מדוע הרכבת לא מעורבת בענין, מאוד מוזר בעיקר שמדובר באחת התחנות החשובות בארץ. לגבי נושא שמירת אתרים, הבחור שי נדמה לי שהוא מהמועצה לשימור אתרים, אבל שוב המחותן הראשי שצריך להיות כאן לא מעורב, הרכבת. כעת זו באמת ההזדמנות להתערבות מכיוון שהם החלו בשימור, ז"א בעבודות טרום שימור, אבל לא יודעים מה בדיוק עומדים לעשות עם האתר, ומאידך פה ושם הוצבע לי על נזקים שנגרמו בשבוע האחרון,כמו: הפסים היחידים שליד הטרמינל נעקרו (לא מצאתי אפילו את המסמרים שחיברו אותם לאדן העץ), אחת הדלתות הענקיות של הטרמינל בצד הדרומי הופלה ועוד. פשוט חבל שאין מי שישגיח באופן מקצועי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.