תחנת הרכבת בהרצליה...

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
תחנת הרכבת בהרצליה...

תחנת הרכבת בהרצליה...
יצא לי אתמול לאסוף נוסע שירד בתחנה ובזמן ההמתנה ראיתי משהו לא מובן. מדוע על מי שרוצה לנסוע מתחנה זו לעשות את כל הדרך מחלון הכרטיסים ועד הגשר מרובה המדרגות? ראיתי חיילים מסכנים עם תיקים גדולים רצים לכיוון הגשר על-מנת לתפוס את הרכבת שנוסעת צפונה. לא יותר הגיוני להציב את דוכן הכרטיסים קרוב יותר לגשר? מה עושה מי שלא יכול לרוץ או ללכת?
 
מה עושים נכים שרוצים לעבור לצד השני

תחנת הרכבת בהרצליה...
יצא לי אתמול לאסוף נוסע שירד בתחנה ובזמן ההמתנה ראיתי משהו לא מובן. מדוע על מי שרוצה לנסוע מתחנה זו לעשות את כל הדרך מחלון הכרטיסים ועד הגשר מרובה המדרגות? ראיתי חיילים מסכנים עם תיקים גדולים רצים לכיוון הגשר על-מנת לתפוס את הרכבת שנוסעת צפונה. לא יותר הגיוני להציב את דוכן הכרטיסים קרוב יותר לגשר? מה עושה מי שלא יכול לרוץ או ללכת?
מה עושים נכים שרוצים לעבור לצד השני
התחנה לא מותאמת לנכים בכלל וגם לא לקשישים הנאלצים לעבור על הגשר למסילה הפונה צפונה....
 
תחנת הרצליה

תחנת הרכבת בהרצליה...
יצא לי אתמול לאסוף נוסע שירד בתחנה ובזמן ההמתנה ראיתי משהו לא מובן. מדוע על מי שרוצה לנסוע מתחנה זו לעשות את כל הדרך מחלון הכרטיסים ועד הגשר מרובה המדרגות? ראיתי חיילים מסכנים עם תיקים גדולים רצים לכיוון הגשר על-מנת לתפוס את הרכבת שנוסעת צפונה. לא יותר הגיוני להציב את דוכן הכרטיסים קרוב יותר לגשר? מה עושה מי שלא יכול לרוץ או ללכת?
תחנת הרצליה
בתור מי שהשתמש בתחנת הרצליה לאורך כמה שנים בהן השתנתה התחנה וגם סביבתה, הרשו נא לי להעיר מספר הערות: א. מבנה התחנה נמצא איפה שהוא כבר מאז שנות ה-50, אולם בעת הכפלת המסילה והוספת הרציף השני לא היתה אפשרות טכנית לבנות את הרציף השני בסמוך אליו, כנראה בגלל מתווה המסילות בתחנה והעבודות להקמת גשר שבעת הכוכבים. ב. אינני יודע מדוע הוחלט בעת הקמת רציף 2 (שנעשתה בהמשך להכפלת קו החוף) להקים את הגשר להולכי רגל דווקא במקום שבו הוחלט, בדיוק בצדה שני של התחנה ביחס למבנה התחנה המאכלס את הקופה וכיו"ב. ג. אינני יודע מדוע לאחר פתיחת גשר שבעת הכוכבים לא נבנה גרם מדרגות זמני (ממתכת, בדומה לגשר להולכי רגל) ממנו למבנה התחנה שמתחתיו ובכך לחסוך 'טיול' של כ-10 דקות מתחנת האוטובוס שעל הגשר (בכיוון שמכביש החוף להרצליה) לקופת התחנה, למרות שתחנת האוטובוס הנ"ל נמצאת ממש ליד מבנה התחנה בקו אווירי. ד. בתור חייל (בזמנו) שרץ פעמים רבות (מדי?) גם את עשר הדקות הנ"ל וגם את הדקות הקריטיות מהקופה ועד לרציף 2 אני מרשה לעצמי לומר שמי שצריך לרוץ מהקופה לרציף על מנת לקנות כרטיס פשוט לא הגיע בזמן. אני גם מרשה לעצמי להוסיף שקשה להאשים בכך את נוסעי האוטובוסים שעוצרים על גשר שבעת הכוכבים, מפני שכל תיאום בינם לבין הרכבת הוא מקרי בהחלט. ה. תשובות חלקיות ותירוציות לשאלות הנ"ל ניתן למצוא במה שמתרחש כיום במחק מאות מטרים ספורים מצפון למבנה התחנה הנוכחי - כאן נבנית תחנת רכבת חדשה לתפארת, וניתן לטעון, כמו שידידי צביקה רכניץ עשה באזני במשך שנים מספר, שאין טעם להשקיע בתחנה הנוכחית כשהחדשה 'או-טו-טו' תיבנה. מצד אחד - נכון, וגם אם ישקיעו יותר מדי בתחנה הנוכחית, לא יקבלו תקציבים לתחנה החדשה. מצד שני - ומה על חמש שנים ויותר של מאות אלפי נוסעים שרצים כמו סוסים ועומדים כמו חמורים בגשם וברוח, בחום ובשרב, בלי תאורה נאותה, בלי מזנון ולפעמים גם בלי רכבת (במיוחד בימי ראשון וחמישי)? אבל על חלב שנשפך אסור לבכות, ואפשר להתנחם בתירוץ הגיוני שעולה בראשי לסוגיית מיקום הקופה - מהכרותי את מתווה המתחם, אני לא חשוב שהיה ניתן למקם קופה (אפילו במבנה זמני) בסמוך לגשר בלי לפגוע ברוחב הרציף מצד אחד ובכביש הגישה ובחנייה הדחוקה גם כך מהצד השני. אפשר גם להתנחם בטקס חנוכה חגיגי בעוד כמה חודשים. בתמונה המצורפת נראה קטר 747 מושך את רכבת 64 (לא זוכר בע"פ איזו רכבת זו היתה אז - אביתר?) שלא עוצרת בתחנה בדרך לחיפה, בעוד בתחנה עצמה עומד מערך דו-קומתי בתור רכבת פרברית 239. התמונה צולמה מהגשר להולכי רגל, מימין רציף 2 (החשד) ומשמאל רציף 1 (שחלקו הקרוב לתמונה חדש. ברקע העליון נראה גשר שבעת הכוכבים בצד שמאל, רחוק יותר ממה שזה נראה... התמונה צולמה ב-24 בפברואר 2002.
 
ועוד חלם בהרצליה

תחנת הרצליה
בתור מי שהשתמש בתחנת הרצליה לאורך כמה שנים בהן השתנתה התחנה וגם סביבתה, הרשו נא לי להעיר מספר הערות: א. מבנה התחנה נמצא איפה שהוא כבר מאז שנות ה-50, אולם בעת הכפלת המסילה והוספת הרציף השני לא היתה אפשרות טכנית לבנות את הרציף השני בסמוך אליו, כנראה בגלל מתווה המסילות בתחנה והעבודות להקמת גשר שבעת הכוכבים. ב. אינני יודע מדוע הוחלט בעת הקמת רציף 2 (שנעשתה בהמשך להכפלת קו החוף) להקים את הגשר להולכי רגל דווקא במקום שבו הוחלט, בדיוק בצדה שני של התחנה ביחס למבנה התחנה המאכלס את הקופה וכיו"ב. ג. אינני יודע מדוע לאחר פתיחת גשר שבעת הכוכבים לא נבנה גרם מדרגות זמני (ממתכת, בדומה לגשר להולכי רגל) ממנו למבנה התחנה שמתחתיו ובכך לחסוך 'טיול' של כ-10 דקות מתחנת האוטובוס שעל הגשר (בכיוון שמכביש החוף להרצליה) לקופת התחנה, למרות שתחנת האוטובוס הנ"ל נמצאת ממש ליד מבנה התחנה בקו אווירי. ד. בתור חייל (בזמנו) שרץ פעמים רבות (מדי?) גם את עשר הדקות הנ"ל וגם את הדקות הקריטיות מהקופה ועד לרציף 2 אני מרשה לעצמי לומר שמי שצריך לרוץ מהקופה לרציף על מנת לקנות כרטיס פשוט לא הגיע בזמן. אני גם מרשה לעצמי להוסיף שקשה להאשים בכך את נוסעי האוטובוסים שעוצרים על גשר שבעת הכוכבים, מפני שכל תיאום בינם לבין הרכבת הוא מקרי בהחלט. ה. תשובות חלקיות ותירוציות לשאלות הנ"ל ניתן למצוא במה שמתרחש כיום במחק מאות מטרים ספורים מצפון למבנה התחנה הנוכחי - כאן נבנית תחנת רכבת חדשה לתפארת, וניתן לטעון, כמו שידידי צביקה רכניץ עשה באזני במשך שנים מספר, שאין טעם להשקיע בתחנה הנוכחית כשהחדשה 'או-טו-טו' תיבנה. מצד אחד - נכון, וגם אם ישקיעו יותר מדי בתחנה הנוכחית, לא יקבלו תקציבים לתחנה החדשה. מצד שני - ומה על חמש שנים ויותר של מאות אלפי נוסעים שרצים כמו סוסים ועומדים כמו חמורים בגשם וברוח, בחום ובשרב, בלי תאורה נאותה, בלי מזנון ולפעמים גם בלי רכבת (במיוחד בימי ראשון וחמישי)? אבל על חלב שנשפך אסור לבכות, ואפשר להתנחם בתירוץ הגיוני שעולה בראשי לסוגיית מיקום הקופה - מהכרותי את מתווה המתחם, אני לא חשוב שהיה ניתן למקם קופה (אפילו במבנה זמני) בסמוך לגשר בלי לפגוע ברוחב הרציף מצד אחד ובכביש הגישה ובחנייה הדחוקה גם כך מהצד השני. אפשר גם להתנחם בטקס חנוכה חגיגי בעוד כמה חודשים. בתמונה המצורפת נראה קטר 747 מושך את רכבת 64 (לא זוכר בע"פ איזו רכבת זו היתה אז - אביתר?) שלא עוצרת בתחנה בדרך לחיפה, בעוד בתחנה עצמה עומד מערך דו-קומתי בתור רכבת פרברית 239. התמונה צולמה מהגשר להולכי רגל, מימין רציף 2 (החשד) ומשמאל רציף 1 (שחלקו הקרוב לתמונה חדש. ברקע העליון נראה גשר שבעת הכוכבים בצד שמאל, רחוק יותר ממה שזה נראה... התמונה צולמה ב-24 בפברואר 2002.
ועוד חלם בהרצליה
מדוע לא מוקמו הרציפים מתחת לגשר? לפחות היתה הגנה כלשהיא לממתינים על הרציף...
 

david80

New member
ועוד יותר חלם!

ועוד חלם בהרצליה
מדוע לא מוקמו הרציפים מתחת לגשר? לפחות היתה הגנה כלשהיא לממתינים על הרציף...
ועוד יותר חלם!
מדוע אין מדרגות מהרציפים לגשר שבעת הכוכבים (יש שם תחנת אוטובוסים) במקום שהנוסעים יאלצו לעשות סיבוב ענק שלוקח 5-10 דקות?
 

david80

New member
../images/Emo9.gifאופס, לא קראתי הערה ג' של מלינג!

ועוד יותר חלם!
מדוע אין מדרגות מהרציפים לגשר שבעת הכוכבים (יש שם תחנת אוטובוסים) במקום שהנוסעים יאלצו לעשות סיבוב ענק שלוקח 5-10 דקות?
אופס, לא קראתי הערה ג' של מלינג!
אבל, למה רק האוטובוסים לכיוון מזרח עוצרים על הגשר (7 הכוכבים) ולא אלו לכיוון מערב?
 

Brendan

New member
תודה עבור התשובה ../images/Emo13.gif

תחנת הרצליה
בתור מי שהשתמש בתחנת הרצליה לאורך כמה שנים בהן השתנתה התחנה וגם סביבתה, הרשו נא לי להעיר מספר הערות: א. מבנה התחנה נמצא איפה שהוא כבר מאז שנות ה-50, אולם בעת הכפלת המסילה והוספת הרציף השני לא היתה אפשרות טכנית לבנות את הרציף השני בסמוך אליו, כנראה בגלל מתווה המסילות בתחנה והעבודות להקמת גשר שבעת הכוכבים. ב. אינני יודע מדוע הוחלט בעת הקמת רציף 2 (שנעשתה בהמשך להכפלת קו החוף) להקים את הגשר להולכי רגל דווקא במקום שבו הוחלט, בדיוק בצדה שני של התחנה ביחס למבנה התחנה המאכלס את הקופה וכיו"ב. ג. אינני יודע מדוע לאחר פתיחת גשר שבעת הכוכבים לא נבנה גרם מדרגות זמני (ממתכת, בדומה לגשר להולכי רגל) ממנו למבנה התחנה שמתחתיו ובכך לחסוך 'טיול' של כ-10 דקות מתחנת האוטובוס שעל הגשר (בכיוון שמכביש החוף להרצליה) לקופת התחנה, למרות שתחנת האוטובוס הנ"ל נמצאת ממש ליד מבנה התחנה בקו אווירי. ד. בתור חייל (בזמנו) שרץ פעמים רבות (מדי?) גם את עשר הדקות הנ"ל וגם את הדקות הקריטיות מהקופה ועד לרציף 2 אני מרשה לעצמי לומר שמי שצריך לרוץ מהקופה לרציף על מנת לקנות כרטיס פשוט לא הגיע בזמן. אני גם מרשה לעצמי להוסיף שקשה להאשים בכך את נוסעי האוטובוסים שעוצרים על גשר שבעת הכוכבים, מפני שכל תיאום בינם לבין הרכבת הוא מקרי בהחלט. ה. תשובות חלקיות ותירוציות לשאלות הנ"ל ניתן למצוא במה שמתרחש כיום במחק מאות מטרים ספורים מצפון למבנה התחנה הנוכחי - כאן נבנית תחנת רכבת חדשה לתפארת, וניתן לטעון, כמו שידידי צביקה רכניץ עשה באזני במשך שנים מספר, שאין טעם להשקיע בתחנה הנוכחית כשהחדשה 'או-טו-טו' תיבנה. מצד אחד - נכון, וגם אם ישקיעו יותר מדי בתחנה הנוכחית, לא יקבלו תקציבים לתחנה החדשה. מצד שני - ומה על חמש שנים ויותר של מאות אלפי נוסעים שרצים כמו סוסים ועומדים כמו חמורים בגשם וברוח, בחום ובשרב, בלי תאורה נאותה, בלי מזנון ולפעמים גם בלי רכבת (במיוחד בימי ראשון וחמישי)? אבל על חלב שנשפך אסור לבכות, ואפשר להתנחם בתירוץ הגיוני שעולה בראשי לסוגיית מיקום הקופה - מהכרותי את מתווה המתחם, אני לא חשוב שהיה ניתן למקם קופה (אפילו במבנה זמני) בסמוך לגשר בלי לפגוע ברוחב הרציף מצד אחד ובכביש הגישה ובחנייה הדחוקה גם כך מהצד השני. אפשר גם להתנחם בטקס חנוכה חגיגי בעוד כמה חודשים. בתמונה המצורפת נראה קטר 747 מושך את רכבת 64 (לא זוכר בע"פ איזו רכבת זו היתה אז - אביתר?) שלא עוצרת בתחנה בדרך לחיפה, בעוד בתחנה עצמה עומד מערך דו-קומתי בתור רכבת פרברית 239. התמונה צולמה מהגשר להולכי רגל, מימין רציף 2 (החשד) ומשמאל רציף 1 (שחלקו הקרוב לתמונה חדש. ברקע העליון נראה גשר שבעת הכוכבים בצד שמאל, רחוק יותר ממה שזה נראה... התמונה צולמה ב-24 בפברואר 2002.
תודה עבור התשובה
 
חן. התמונה גרועה !!!

תחנת הרצליה
בתור מי שהשתמש בתחנת הרצליה לאורך כמה שנים בהן השתנתה התחנה וגם סביבתה, הרשו נא לי להעיר מספר הערות: א. מבנה התחנה נמצא איפה שהוא כבר מאז שנות ה-50, אולם בעת הכפלת המסילה והוספת הרציף השני לא היתה אפשרות טכנית לבנות את הרציף השני בסמוך אליו, כנראה בגלל מתווה המסילות בתחנה והעבודות להקמת גשר שבעת הכוכבים. ב. אינני יודע מדוע הוחלט בעת הקמת רציף 2 (שנעשתה בהמשך להכפלת קו החוף) להקים את הגשר להולכי רגל דווקא במקום שבו הוחלט, בדיוק בצדה שני של התחנה ביחס למבנה התחנה המאכלס את הקופה וכיו"ב. ג. אינני יודע מדוע לאחר פתיחת גשר שבעת הכוכבים לא נבנה גרם מדרגות זמני (ממתכת, בדומה לגשר להולכי רגל) ממנו למבנה התחנה שמתחתיו ובכך לחסוך 'טיול' של כ-10 דקות מתחנת האוטובוס שעל הגשר (בכיוון שמכביש החוף להרצליה) לקופת התחנה, למרות שתחנת האוטובוס הנ"ל נמצאת ממש ליד מבנה התחנה בקו אווירי. ד. בתור חייל (בזמנו) שרץ פעמים רבות (מדי?) גם את עשר הדקות הנ"ל וגם את הדקות הקריטיות מהקופה ועד לרציף 2 אני מרשה לעצמי לומר שמי שצריך לרוץ מהקופה לרציף על מנת לקנות כרטיס פשוט לא הגיע בזמן. אני גם מרשה לעצמי להוסיף שקשה להאשים בכך את נוסעי האוטובוסים שעוצרים על גשר שבעת הכוכבים, מפני שכל תיאום בינם לבין הרכבת הוא מקרי בהחלט. ה. תשובות חלקיות ותירוציות לשאלות הנ"ל ניתן למצוא במה שמתרחש כיום במחק מאות מטרים ספורים מצפון למבנה התחנה הנוכחי - כאן נבנית תחנת רכבת חדשה לתפארת, וניתן לטעון, כמו שידידי צביקה רכניץ עשה באזני במשך שנים מספר, שאין טעם להשקיע בתחנה הנוכחית כשהחדשה 'או-טו-טו' תיבנה. מצד אחד - נכון, וגם אם ישקיעו יותר מדי בתחנה הנוכחית, לא יקבלו תקציבים לתחנה החדשה. מצד שני - ומה על חמש שנים ויותר של מאות אלפי נוסעים שרצים כמו סוסים ועומדים כמו חמורים בגשם וברוח, בחום ובשרב, בלי תאורה נאותה, בלי מזנון ולפעמים גם בלי רכבת (במיוחד בימי ראשון וחמישי)? אבל על חלב שנשפך אסור לבכות, ואפשר להתנחם בתירוץ הגיוני שעולה בראשי לסוגיית מיקום הקופה - מהכרותי את מתווה המתחם, אני לא חשוב שהיה ניתן למקם קופה (אפילו במבנה זמני) בסמוך לגשר בלי לפגוע ברוחב הרציף מצד אחד ובכביש הגישה ובחנייה הדחוקה גם כך מהצד השני. אפשר גם להתנחם בטקס חנוכה חגיגי בעוד כמה חודשים. בתמונה המצורפת נראה קטר 747 מושך את רכבת 64 (לא זוכר בע"פ איזו רכבת זו היתה אז - אביתר?) שלא עוצרת בתחנה בדרך לחיפה, בעוד בתחנה עצמה עומד מערך דו-קומתי בתור רכבת פרברית 239. התמונה צולמה מהגשר להולכי רגל, מימין רציף 2 (החשד) ומשמאל רציף 1 (שחלקו הקרוב לתמונה חדש. ברקע העליון נראה גשר שבעת הכוכבים בצד שמאל, רחוק יותר ממה שזה נראה... התמונה צולמה ב-24 בפברואר 2002.
חן. התמונה גרועה !!!
חבל. אתה רוצה תמונה דומה באיכות אנלוגית מנצחת ??? אל תיעלב מותק - כפרה עליך. אתקשר בלילה אליך. תמתין לטלפון מהבוס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה