תחנת הרכבת באיזור תעשייה ספיר, נתניה.

מצב
הנושא נעול.

Alon Melanker

New member
תחנת הרכבת באיזור תעשייה ספיר, נתניה.

תחנת הרכבת באיזור תעשייה ספיר, נתניה.
משהו יודע מה נסגר עם המיזם הזה, הובטח ב2014 תחנת רכבת באיזור תוך שנתיים.
התחילו בכלל בניה שם?
 

אלכסיי03

New member
העבודות התחילות ממש מתחת לחלונות המשרד שלנו

תחנת הרכבת באיזור תעשייה ספיר, נתניה.
משהו יודע מה נסגר עם המיזם הזה, הובטח ב2014 תחנת רכבת באיזור תוך שנתיים.
התחילו בכלל בניה שם?
העבודות התחילות ממש מתחת לחלונות המשרד שלנו
העבודות בתחילתן, מה שיש הם בעיקר גידור ושלט.
יש אבל משהו מאוד לא ברור לגבי המיקום. למעשה, יש שני אתרים בהם מופיע השלט "באן נבנית תחנת רכבת ספיר" במרחק של כקילומטר אחד מהשני.
אחד מהם נמצא ממש על המסילה אבל באיזור שהוא פחות מתאים לתחנהץ השני נמצא בלב העניינים אבל הרחק מהמסילה...
ניסיתי לברר מה בכל זאת מתוכנן בנושא אבל עדיין אין לי מידע. אשמח לעדכן אם וכאשר התעלומה תיפתר.
מצ"ב מפה עם סימון שני המקומות בהם מוצבים השלטים.

 

Ccyclist

Active member
אם יהיו 4 מסילות זה מרחק הגיוני.

העבודות התחילות ממש מתחת לחלונות המשרד שלנו
העבודות בתחילתן, מה שיש הם בעיקר גידור ושלט.
יש אבל משהו מאוד לא ברור לגבי המיקום. למעשה, יש שני אתרים בהם מופיע השלט "באן נבנית תחנת רכבת ספיר" במרחק של כקילומטר אחד מהשני.
אחד מהם נמצא ממש על המסילה אבל באיזור שהוא פחות מתאים לתחנהץ השני נמצא בלב העניינים אבל הרחק מהמסילה...
ניסיתי לברר מה בכל זאת מתוכנן בנושא אבל עדיין אין לי מידע. אשמח לעדכן אם וכאשר התעלומה תיפתר.
מצ"ב מפה עם סימון שני המקומות בהם מוצבים השלטים.
אם יהיו 4 מסילות זה מרחק הגיוני.
תחנה אינה רציפים בלבד. הדרך ההגיונית לבנות תחנה פרברית נוספת שלא תפריע לרכבות הישירות היא שיהיו שתי מסילות איטיות לצד המסילה הראשית - מה שמחייב מפלגים משני עברי התחנה.
 

אלכסיי03

New member
כן, תיארתי לעצמי שבאחד האתרים לא ממש בונים את התחנה

אם יהיו 4 מסילות זה מרחק הגיוני.
תחנה אינה רציפים בלבד. הדרך ההגיונית לבנות תחנה פרברית נוספת שלא תפריע לרכבות הישירות היא שיהיו שתי מסילות איטיות לצד המסילה הראשית - מה שמחייב מפלגים משני עברי התחנה.
כן, תיארתי לעצמי שבאחד האתרים לא ממש בונים את התחנה
אלא מבצעים שינויים כלשהם במסילה.
 
לשלט הצפוני יותר אין שום קשר למיקום העבודות, זה שלט לצורך

כן, תיארתי לעצמי שבאחד האתרים לא ממש בונים את התחנה
אלא מבצעים שינויים כלשהם במסילה.
לשלט הצפוני יותר אין שום קשר למיקום העבודות, זה שלט לצורך
פרסום הפרויקט בלבד.
 

אלכסיי03

New member
עכשיו בדקתי

לשלט הצפוני יותר אין שום קשר למיקום העבודות, זה שלט לצורך
פרסום הפרויקט בלבד.
עכשיו בדקתי
דווקא במיקום הצפוני הניסוח על השלט הוא "כאן מוקמת תחנת רכבת ספיר" ובדרומי פשוט "תחנת רכבת ספיר". אבל לא אתווכח כי המיקום האמיתי לא ידוע לי.
 
השלט הצפוני בכלל לא קרוב למסילות הרכבת וגם נמצא צפונית לאזור

עכשיו בדקתי
דווקא במיקום הצפוני הניסוח על השלט הוא "כאן מוקמת תחנת רכבת ספיר" ובדרומי פשוט "תחנת רכבת ספיר". אבל לא אתווכח כי המיקום האמיתי לא ידוע לי.
השלט הצפוני בכלל לא קרוב למסילות הרכבת וגם נמצא צפונית לאזור
התעשיה.
התחנה תיבנה בצמוד למסילות ובמרכז אזור התעשיה מבחינת צפון-דרום.
אולי הקישור הבא מאתר עיריית נתניה ישכנע אותך.
[URL]http://www.netanya.muni.il/?CategoryID=1533&ArticleID=5850[/URL]
"
ועדת המשנה לתכנון ולבנייה אישרה בשבוע האחרון הקמתה של תחנת הרכבת ספיר (ברח' החרוצים) בתום עבודת תכנון מפורטת שנערכה במשך כשנה וחצי על ידי רכבת ישראל, בשיתוף מינהל ההנדסה העירוני ובהמשך לאישור שהעניק משרד התחבורה להקמת התחנה.
"
רחוב החרוצים - אתה יכול לבדוק במפה שאתה בעצמך סימנת בה את שתי הנקודות ולראות לאיזו מהן המיקום לפי עיריית נתניה מתאים.
 

אלכסיי03

New member
לצערי הכתבה אכן מאשרת את בחירת המיקום הדרומי התמוה

השלט הצפוני בכלל לא קרוב למסילות הרכבת וגם נמצא צפונית לאזור
התעשיה.
התחנה תיבנה בצמוד למסילות ובמרכז אזור התעשיה מבחינת צפון-דרום.
אולי הקישור הבא מאתר עיריית נתניה ישכנע אותך.
[URL]http://www.netanya.muni.il/?CategoryID=1533&ArticleID=5850[/URL]
"
ועדת המשנה לתכנון ולבנייה אישרה בשבוע האחרון הקמתה של תחנת הרכבת ספיר (ברח' החרוצים) בתום עבודת תכנון מפורטת שנערכה במשך כשנה וחצי על ידי רכבת ישראל, בשיתוף מינהל ההנדסה העירוני ובהמשך לאישור שהעניק משרד התחבורה להקמת התחנה.
"
רחוב החרוצים - אתה יכול לבדוק במפה שאתה בעצמך סימנת בה את שתי הנקודות ולראות לאיזו מהן המיקום לפי עיריית נתניה מתאים.
לצערי הכתבה אכן מאשרת את בחירת המיקום הדרומי התמוה
כי בניגוד למיקום הצפוני השוקק חיים והמתפתח במהירות, ברחוב החרוצים אין כלום חוץ ממפעלי בטון מזהמים וכמה מוסכים מלוכלכים.
מצד אחד זה די רחוק מאיקאה (כ-700 מ') ומהצד השני רחוק מכל דבר אחר חשוב: ממכללת אורט, מבנייני העיריה ובנייני המשרדים הסמוכים, מסלקום, מרמי לוי, מהאצטדיון, מסינמה סיטי ההולך ונבנה. היו צריכים לבחור: או איזור איקאה או (הגיוני הרבה יותר כי לאיקאה מגיעים עם רכב פרטי) - המתחם הצפוני ליד האצטדיון. במקום זה הלכו על פשרה שתהיה גרועה לכולם.
 
אני גם חושב שהתחנה הייתה צריכה להיבנות יותר צפונה, אבל הדגש

לצערי הכתבה אכן מאשרת את בחירת המיקום הדרומי התמוה
כי בניגוד למיקום הצפוני השוקק חיים והמתפתח במהירות, ברחוב החרוצים אין כלום חוץ ממפעלי בטון מזהמים וכמה מוסכים מלוכלכים.
מצד אחד זה די רחוק מאיקאה (כ-700 מ') ומהצד השני רחוק מכל דבר אחר חשוב: ממכללת אורט, מבנייני העיריה ובנייני המשרדים הסמוכים, מסלקום, מרמי לוי, מהאצטדיון, מסינמה סיטי ההולך ונבנה. היו צריכים לבחור: או איזור איקאה או (הגיוני הרבה יותר כי לאיקאה מגיעים עם רכב פרטי) - המתחם הצפוני ליד האצטדיון. במקום זה הלכו על פשרה שתהיה גרועה לכולם.
אני גם חושב שהתחנה הייתה צריכה להיבנות יותר צפונה, אבל הדגש
בבחירת מיקום התחנה ניתן נטו לאזור התעשיה.
את הקישור בין תחנת הרכבת ליעדים הצפוניים יותר אמור לתת בעתיד הקו הכתום (קו ה BRT של נתניה).
[URL]http://www.nta.co.il/line/8[/URL]
 

אלכסיי03

New member
גם החלק הצפוני הוא נטו איזור תעשיה :)

אני גם חושב שהתחנה הייתה צריכה להיבנות יותר צפונה, אבל הדגש
בבחירת מיקום התחנה ניתן נטו לאזור התעשיה.
את הקישור בין תחנת הרכבת ליעדים הצפוניים יותר אמור לתת בעתיד הקו הכתום (קו ה BRT של נתניה).
[URL]http://www.nta.co.il/line/8[/URL]
גם החלק הצפוני הוא נטו איזור תעשיה :)
רק מודרני יותר, נקי יותר ומתפתח בקצב מהיר יותר. אבל זה כבר חלב שנשפך. נסתפק במה שיש.
 
התחנה תהיה ליד הנקודה הדרומית שסימנת.

העבודות התחילות ממש מתחת לחלונות המשרד שלנו
העבודות בתחילתן, מה שיש הם בעיקר גידור ושלט.
יש אבל משהו מאוד לא ברור לגבי המיקום. למעשה, יש שני אתרים בהם מופיע השלט "באן נבנית תחנת רכבת ספיר" במרחק של כקילומטר אחד מהשני.
אחד מהם נמצא ממש על המסילה אבל באיזור שהוא פחות מתאים לתחנהץ השני נמצא בלב העניינים אבל הרחק מהמסילה...
ניסיתי לברר מה בכל זאת מתוכנן בנושא אבל עדיין אין לי מידע. אשמח לעדכן אם וכאשר התעלומה תיפתר.
מצ"ב מפה עם סימון שני המקומות בהם מוצבים השלטים.
התחנה תהיה ליד הנקודה הדרומית שסימנת.
 
הנקודה האדומה הדרומית מייצגת את המיקום של התחנה

העבודות התחילות ממש מתחת לחלונות המשרד שלנו
העבודות בתחילתן, מה שיש הם בעיקר גידור ושלט.
יש אבל משהו מאוד לא ברור לגבי המיקום. למעשה, יש שני אתרים בהם מופיע השלט "באן נבנית תחנת רכבת ספיר" במרחק של כקילומטר אחד מהשני.
אחד מהם נמצא ממש על המסילה אבל באיזור שהוא פחות מתאים לתחנהץ השני נמצא בלב העניינים אבל הרחק מהמסילה...
ניסיתי לברר מה בכל זאת מתוכנן בנושא אבל עדיין אין לי מידע. אשמח לעדכן אם וכאשר התעלומה תיפתר.
מצ"ב מפה עם סימון שני המקומות בהם מוצבים השלטים.
הנקודה האדומה הדרומית מייצגת את המיקום של התחנה
השלט השני, הצמוד לכביש 2, מציין את הפרויקט לצורך פרסום, אבל לא את מיקום התחנה.
 
למה צריך עוד תחנת רכבת בנתניה?

תחנת הרכבת באיזור תעשייה ספיר, נתניה.
משהו יודע מה נסגר עם המיזם הזה, הובטח ב2014 תחנת רכבת באיזור תוך שנתיים.
התחילו בכלל בניה שם?
למה צריך עוד תחנת רכבת בנתניה?
למה בערים גדולות יותר כמו אשדוד תחנה אחת מספיקה , לפעמים יש תחנות שלא מובנות לי למה בנו אותם(כפר חבד, באר יעקב(כמה נוסעים כבר יש בתחנות הללו)
 

אלכסיי03

New member
באיזור התעשיה עובדים אלפי אנשים

למה צריך עוד תחנת רכבת בנתניה?
למה בערים גדולות יותר כמו אשדוד תחנה אחת מספיקה , לפעמים יש תחנות שלא מובנות לי למה בנו אותם(כפר חבד, באר יעקב(כמה נוסעים כבר יש בתחנות הללו)
באיזור התעשיה עובדים אלפי אנשים
שחלקם מגיעים מחוץ לעיר והתחנה הקיימת לא עוזרת להם בכלל. כך ששתי תחנות בנתניה זה הגיוני ביותר. פחות הגיוני יהיה להמשיך להפעיל את תחנת בית יהושע לאחר השלמת תחנת ספיר.
 

amit1270

New member
תחנת באר יעקב כבר מזמן לא תחנה שולית

למה צריך עוד תחנת רכבת בנתניה?
למה בערים גדולות יותר כמו אשדוד תחנה אחת מספיקה , לפעמים יש תחנות שלא מובנות לי למה בנו אותם(כפר חבד, באר יעקב(כמה נוסעים כבר יש בתחנות הללו)
תחנת באר יעקב כבר מזמן לא תחנה שולית
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה