תחנת העמל בת ים + עדכוני חישמול

תחנת העמל בבת ים.
קיימים כבר מעקה בקצות התחנה, עמוד עם לוח תצוגה, מצלמות אבטחה וסככות.
אין עדיין חישמול, אין מכונות כירטוס
 

קבצים מצורפים

  • 20210320_124937.jpg
    20210320_124937.jpg
    2.2 MB · צפיות: 42
  • 20210320_124944.jpg
    20210320_124944.jpg
    2.2 MB · צפיות: 42
  • 20210320_124954.jpg
    20210320_124954.jpg
    4.9 MB · צפיות: 37
  • 20210320_125008.jpg
    20210320_125008.jpg
    2.3 MB · צפיות: 38
  • 20210320_125021.jpg
    20210320_125021.jpg
    2.1 MB · צפיות: 35
  • 20210320_125029.jpg
    20210320_125029.jpg
    6.7 MB · צפיות: 36
  • 20210320_125032.jpg
    20210320_125032.jpg
    7.8 MB · צפיות: 33
  • 20210320_125042.jpg
    20210320_125042.jpg
    2.6 MB · צפיות: 32
  • 20210320_125045.jpg
    20210320_125045.jpg
    2.7 MB · צפיות: 39

GoldenEyes

Well-known member
תחנת העמל בבת ים.
קיימים כבר מעקה בקצות התחנה, עמוד עם לוח תצוגה, מצלמות אבטחה וסככות.
אין עדיין חישמול, אין מכונות כירטוס
באמת שסככות , שילוטים של שמות התחנות , עמודים עם לוחות תצוגה , מצלמות אבטחה זה ממש מיותר עכשיו כשהצפי לתחילת הנסיעות ברכבת הוא עוד שנתיים (במקרה הטוב)
ועד אז הכל ייהרס מסיבות שונות ומשונות ואז שוב תקציבי החלפה , ושוב דחיות בהפעלת הקו.

תודה על התמונות היפות
 

GLSRA

Member
תחנת העמל בבת ים.
קיימים כבר מעקה בקצות התחנה, עמוד עם לוח תצוגה, מצלמות אבטחה וסככות.
אין עדיין חישמול, אין מכונות כירטוס
תודה רבה על התמונות.
לא קשור לצילום, לך תבין מה הלוגיקה להרכיב את כל המחלקים האלו אם ההפעלה היא בעוד שנתיים במקרה הטוב.
מה קרה, אי אפשר לחבר את כל זה שלושה חודשים לפני בפעלה.
באביב 2023, הכל כבר יהיה הרוס, צבןע, שבור, מה עבר להםבראש כשהתחילו להרכיב את מבנה ואביזרי התחנה הזו ושכמותיה.
 
תודה רבה על התמונות.
לא קשור לצילום, לך תבין מה הלוגיקה להרכיב את כל המחלקים האלו אם ההפעלה היא בעוד שנתיים במקרה הטוב.
מה קרה, אי אפשר לחבר את כל זה שלושה חודשים לפני בפעלה.
באביב 2023, הכל כבר יהיה הרוס, צבןע, שבור, מה עבר להםבראש כשהתחילו להרכיב את מבנה ואביזרי התחנה הזו ושכמותיה.
יש משהו במה שאתם אומרים, מצד שני, צריך להתקדם איך שהוא. אי אפשר להשאיר הכל ל 3 חודשים לפני הפעלת הקו.
 

GLSRA

Member
יש משהו במה שאתם אומרים, מצד שני, צריך להתקדם איך שהוא. אי אפשר להשאיר הכל ל 3 חודשים לפני הפעלת הקו.
לא מדובר על שלושה חודשים.
הרציפים וכל התשתית / כבילה / חשמל / תקשורת / איתות - ברור שצריך להתקדם.
אבל חיבור מעקות, ספסלים, ומכונות כרטוס ואפילו שילוט, כן אפ שר בהחלט להתין לחודשים ספורים לפני ההפעלה.
 

846

Active member
תודה רבה על התמונות.
לא קשור לצילום, לך תבין מה הלוגיקה להרכיב את כל המחלקים האלו אם ההפעלה היא בעוד שנתיים במקרה הטוב.
מה קרה, אי אפשר לחבר את כל זה שלושה חודשים לפני בפעלה.
באביב 2023, הכל כבר יהיה הרוס, צבןע, שבור, מה עבר להםבראש כשהתחילו להרכיב את מבנה ואביזרי התחנה הזו ושכמותיה.
זה מצטלם טוב ערב בחירות
 

Bus Nerd

Active member
תודה רבה על התמונות.
לא קשור לצילום, לך תבין מה הלוגיקה להרכיב את כל המחלקים האלו אם ההפעלה היא בעוד שנתיים במקרה הטוב.
מה קרה, אי אפשר לחבר את כל זה שלושה חודשים לפני בפעלה.
באביב 2023, הכל כבר יהיה הרוס, צבןע, שבור, מה עבר להםבראש כשהתחילו להרכיב את מבנה ואביזרי התחנה הזו ושכמותיה.
חלק מנסיעות המבחן ובדיקות האינטגרציה זה לוודא שכל המערכות האלו עובדות - מצלמות אבטחה בתחנות, מכשירי כרטוס, ולידטורים, שלטי מידע לנוסע, מערכת כריזה וכו'.
אי אפשר לחכות עם זה לחמש דקות לפני ההפעלה.

אם יהיה ונדליזם, יצטרכו לטפל בו - בדיוק כמו שאם יהיה ונדליזם בזמן פעולת הקו יצטרכו לטפל בו. זו לא סיבה לעצור ולחכות.
מה גם, אם יתגלו בעיות עם המערכות או בעיות עם הקבלן או בעיות עם התכנון, לעשות את זה מעכשיו נותן זמן לשפר ולתקן לפני הפתיחה. לעשות את זה ברגע האחרון לא משאיר לזה זמן.

אגב, שימו לב לשלט שכתוב עליו Metro במקום דֵנקֵל. נראה לי שזו דוגמה ישנה שהם הכינו בשביל לבדוק שהשילוט מתאים ושלפני שהשרה תצטלם עם אחת התחנות האלו ידאגו לעדכן לשם החדש.
 

GLSRA

Member
חלק מנסיעות המבחן ובדיקות האינטגרציה זה לוודא שכל המערכות האלו עובדות - מצלמות אבטחה בתחנות, מכשירי כרטוס, ולידטורים, שלטי מידע לנוסע, מערכת כריזה וכו'.
אי אפשר לחכות עם זה לחמש דקות לפני ההפעלה.

אם יהיה ונדליזם, יצטרכו לטפל בו - בדיוק כמו שאם יהיה ונדליזם בזמן פעולת הקו יצטרכו לטפל בו. זו לא סיבה לעצור ולחכות.
מה גם, אם יתגלו בעיות עם המערכות או בעיות עם הקבלן או בעיות עם התכנון, לעשות את זה מעכשיו נותן זמן לשפר ולתקן לפני הפתיחה. לעשות את זה ברגע האחרון לא משאיר לזה זמן.

אגב, שימו לב לשלט שכתוב עליו Metro במקום דֵנקֵל. נראה לי שזו דוגמה ישנה שהם הכינו בשביל לבדוק שהשילוט מתאים ושלפני שהשרה תצטלם עם אחת התחנות האלו ידאגו לעדכן לשם החדש.
כנראה שהאמת איפהשהוא באמצע. אפשר גם לעשות להרבה מהדברים שאתה כותב סימולציות.
בכל מקרה, לא חמש דקות ולא שלושה חודשים.... מסכים
אבל שנתיים זה עדיין הרבה זמן.
כמוסן שוונדליזם תמיד יכול להיות, אבל וונדליזם יש לו גם קשר למשהו שעומד "נטוש" מיותם במשףך תקופה ארוכה.
 
כנראה שהאמת איפהשהוא באמצע. אפשר גם לעשות להרבה מהדברים שאתה כותב סימולציות.
בכל מקרה, לא חמש דקות ולא שלושה חודשים.... מסכים
אבל שנתיים זה עדיין הרבה זמן.
כמוסן שוונדליזם תמיד יכול להיות, אבל וונדליזם יש לו גם קשר למשהו שעומד "נטוש" מיותם במשףך תקופה ארוכה.
אני מאמין שהתשובה הרבה יותר פשוטה.
יש קבלן, יש מכרז, יש לו תכולה, יש יעדים ויש הכרזה על סיום, סימון וי וקבלת כסף על הביצוע.
אף קבלן משנה בקטעים של הקו שמתקדמים טוב לא צריך לסבול ולספוג בגלל שמקטעים אחרים מתעכבים. צריך לזכור שנת"ע היא לא החברה הבונה את הקו אלא החברה המנהלת. ומאחר והיא לוחצת את הקבלנים לעמוד בזמנים שהתחייבו להם, זה מחייב גם אותה לעמוד בזמנים שקבעה להם. אחרת היא עלולה להיות חשופה לתביעות.
לכן הסיכון (ונדליזם) הוא כנראה סיכון מחושב לעומת העלויות האפשריות של דחיה.
וחוץ מזה זה כבר פחות משנתיים, ואם ניקח בחשבון אפשרות לנסיעות נסיון עם נוסעים כמה חודשים לפני ההפעלה, אז זה "רק" קצת יותר משנה.
 

Bus Nerd

Active member
כנראה שהאמת איפהשהוא באמצע. אפשר גם לעשות להרבה מהדברים שאתה כותב סימולציות.

סימולציות תמיד אפשר, אבל בדיקות אינטגרציה אמיתיות חייבות לקרות בסביבה אמיתית, אחרת התוצאה לא שווה כלום. משהו יכול לעבוד בסימולציה ובתוכנית, ולהיכשל במציאות.

תחנת mockup זה משהו שעשו גם בירושלים בפרויקט הקו הירוק - בנו תחנה שלמה הרבה לפני תחילת הפעלת הקו, כדי לוודא שכל תוכנית הבנייה מסתדרת והכל מתאים ואין הפתעות. ככה אפשר לתקן טעויות ותקלות ולשפר תהליכים לפני שניגשים לבניית תחנות לכל אורך הקו, וברגע שמתחילים לבנות תחנות לאורך הקו אפשר לעשות את זה מהר כי יודעים כבר שהכל עובד ומתאים.
 

Ccyclist

Active member
סימולציות תמיד אפשר, אבל בדיקות אינטגרציה אמיתיות חייבות לקרות בסביבה אמיתית, אחרת התוצאה לא שווה כלום. משהו יכול לעבוד בסימולציה ובתוכנית, ולהיכשל במציאות.

תחנת mockup זה משהו שעשו גם בירושלים בפרויקט הקו הירוק - בנו תחנה שלמה הרבה לפני תחילת הפעלת הקו, כדי לוודא שכל תוכנית הבנייה מסתדרת והכל מתאים ואין הפתעות. ככה אפשר לתקן טעויות ותקלות ולשפר תהליכים לפני שניגשים לבניית תחנות לכל אורך הקו, וברגע שמתחילים לבנות תחנות לאורך הקו אפשר לעשות את זה מהר כי יודעים כבר שהכל עובד ומתאים.

תחנת Mockup של הקו הירוק (קטע ראשי - גבעת רם ובגין ירושלים) ? אם קיים בבקשה תפנה את הירושלמים בפורום לשם לצלם. אם הכוונה חקו האדום שפועל כיום זה נסלח, העיר מזוהה מדי עם הקו הירוק מלפני 67.
 
תחנת העמל בבת ים.
קיימים כבר מעקה בקצות התחנה, עמוד עם לוח תצוגה, מצלמות אבטחה וסככות.
אין עדיין חישמול, אין מכונות כירטוס
חישמול ראשון בתל אביב: אמנם רק על עמוד אחד, אבל לפחות רואים את ההתחלה.
נראה בשדרות ירושלים מול תאטרון נוגה (פינת רח' אילת).
ייתכן ויש עוד עמודים כאלה שפיספסתי, אבל לדעתי זה העמוד הראשון והיחידי בנתיים בתל אביב-בת ים.
 

קבצים מצורפים

  • 20210414_104717.jpg
    20210414_104717.jpg
    2 MB · צפיות: 20
  • 20210414_104723.jpg
    20210414_104723.jpg
    3 MB · צפיות: 21

GLSRA

Member
חישמול ראשון בתל אביב: אמנם רק על עמוד אחד, אבל לפחות רואים את ההתחלה.
נראה בשדרות ירושלים מול תאטרון נוגה (פינת רח' אילת).
ייתכן ויש עוד עמודים כאלה שפיספסתי, אבל לדעתי זה העמוד הראשון והיחידי בנתיים בתל אביב-בת ים.
נחמד מאוד, כל תמונה שמחדדת את ההתקדמות של הפרויקט מחממת את הלב.
 
חישמול ראשון בתל אביב: אמנם רק על עמוד אחד, אבל לפחות רואים את ההתחלה.
נראה בשדרות ירושלים מול תאטרון נוגה (פינת רח' אילת).
ייתכן ויש עוד עמודים כאלה שפיספסתי, אבל לדעתי זה העמוד הראשון והיחידי בנתיים בתל אביב-בת ים.
אני שמח שטעיתי ובגדול. מתברר שגם בבת ים לאורך ניסבאום מהקוממיות עד לבת ימון. על רוב העמודים יש רק תופסנים או איך שזה לא נקרא,
על חלק מהעמודים זרוע אחת ועל חלקם 2 זרועות.
אגב , גם הגדר הקבועה מתקדמת, כבר התקינו אותה מהקוממיות עד הרב מימון מ 2 צידי המסילות, ועד תחנת כ"ט בנובמבר צד אחד.
 

קבצים מצורפים

  • 20210415_105028.jpg
    20210415_105028.jpg
    1.6 MB · צפיות: 14
  • 20210415_105034.jpg
    20210415_105034.jpg
    1 MB · צפיות: 14
  • 20210415_105200.jpg
    20210415_105200.jpg
    KB 980.3 · צפיות: 15
  • 20210415_105210.jpg
    20210415_105210.jpg
    2.7 MB · צפיות: 16
  • 20210415_105325.jpg
    20210415_105325.jpg
    1.9 MB · צפיות: 14
  • 20210415_105854.jpg
    20210415_105854.jpg
    1.1 MB · צפיות: 13
  • 20210415_113021.jpg
    20210415_113021.jpg
    1.9 MB · צפיות: 14
אני שמח שטעיתי ובגדול. מתברר שגם בבת ים לאורך ניסבאום מהקוממיות עד לבת ימון. על רוב העמודים יש רק תופסנים או איך שזה לא נקרא,
על חלק מהעמודים זרוע אחת ועל חלקם 2 זרועות.
אגב , גם הגדר הקבועה מתקדמת, כבר התקינו אותה מהקוממיות עד הרב מימון מ 2 צידי המסילות, ועד תחנת כ"ט בנובמבר צד אחד.
החלקים מונחים בתחתית העמוד מחכים לתורם לטפס למעלה. מקווה שבקרוב יתקדמו לכיוון יוספטל והלאה.
 

קבצים מצורפים

  • 20210415_113636.jpg
    20210415_113636.jpg
    2.1 MB · צפיות: 8
תחנת העמל בבת ים.
קיימים כבר מעקה בקצות התחנה, עמוד עם לוח תצוגה, מצלמות אבטחה וסככות.
אין עדיין חישמול, אין מכונות כירטוס
מי אמר וונדליזים בתחנת העמל ולא קיבל?
אמנם זה נראה מפורק ולא שבור, אבל לא נראה לי שסתם ככה פירקו את המסך בלוח התצוגה.
כנראה שברו לו את המסך מזריקת אבן ונתע פירקו אותו בשביל לתקן.
 

קבצים מצורפים

  • 20210415_110320.jpg
    20210415_110320.jpg
    2 MB · צפיות: 18
  • 20210415_112023.jpg
    20210415_112023.jpg
    2 MB · צפיות: 17
למעלה