ארנב בלי שעון
New member
תחנה מרכזית לגוש דן מחוץ לתל אביב
בהיותי חייל גיבור, לפני כ- 25 שנים, גרתי בדרום ושרתתי בצפון. תמיד תהיתי (או יותר נכון, התעצבנתי...) למה אני חייב להיכנס לתל אביב כדי להמשיך צפונה ומדוע לא עושים את התחנה המרכזית (בה' הידיעה) מחוץ לתל אביב - למשל באזור צומת מסובים. תת-תהייה (התעצבנות) הייתה: אם כבר אני צריך להיכנס לתל אביב, למה לדרום תל אביב? למה לא עושים את התחנה המרכזית באזור רכבת צפון (כפי שאתם רואים, כבר אז היית חכם נורא, כי מסוף 2000 עדיין לא היה קיים). והיום אני שואל שוב, למה לא עושים את התחנה המרכזית |סלינק| מחוץ לתל אביב? הרי רבים מהנוסעים שנכנסים לתל אביב בתחבורה ציבורית רק עוברים בה בדרכם למקומות אחרים. האם זה לא היה חוסך כמות גדולה של אוטובוסים שנכנסים סתם לתוך תל אביב ומוסיפים לגודש ולזיהום וגם חוסך זמן לאנשים רבים? האם אי פעם הרעיון הזה עלה אצל מקבלי ההחלטות או הגופים הרלבניים? ומה דעתכם?
בהיותי חייל גיבור, לפני כ- 25 שנים, גרתי בדרום ושרתתי בצפון. תמיד תהיתי (או יותר נכון, התעצבנתי...) למה אני חייב להיכנס לתל אביב כדי להמשיך צפונה ומדוע לא עושים את התחנה המרכזית (בה' הידיעה) מחוץ לתל אביב - למשל באזור צומת מסובים. תת-תהייה (התעצבנות) הייתה: אם כבר אני צריך להיכנס לתל אביב, למה לדרום תל אביב? למה לא עושים את התחנה המרכזית באזור רכבת צפון (כפי שאתם רואים, כבר אז היית חכם נורא, כי מסוף 2000 עדיין לא היה קיים). והיום אני שואל שוב, למה לא עושים את התחנה המרכזית |סלינק| מחוץ לתל אביב? הרי רבים מהנוסעים שנכנסים לתל אביב בתחבורה ציבורית רק עוברים בה בדרכם למקומות אחרים. האם זה לא היה חוסך כמות גדולה של אוטובוסים שנכנסים סתם לתוך תל אביב ומוסיפים לגודש ולזיהום וגם חוסך זמן לאנשים רבים? האם אי פעם הרעיון הזה עלה אצל מקבלי ההחלטות או הגופים הרלבניים? ומה דעתכם?