תחילת עבודות הרק״ל ב 2.08.2015

מצב
הנושא נעול.
תחילת עבודות הרק״ל ב 2.08.2015

תחילת עבודות הרק״ל ב 2.08.2015
תמונת מחזור המתחילים במלאכה.
תמונת מחזור הממשיכים טרם פורסמה............מחכים לה.

 

GLSRA

Member
מעניין מה היה קורה אם הממשלה הייתה נענית לתנאים שלהם

תחילת עבודות הרק״ל ב 2.08.2015
תמונת מחזור המתחילים במלאכה.
תמונת מחזור הממשיכים טרם פורסמה............מחכים לה.
מעניין מה היה קורה אם הממשלה הייתה נענית לתנאים שלהם
האם כיום המצב היה יותר מתקדם מאשר העבודות המבוצעות ע"י נת"ע ?
או שמא, במהלך הדרך, היו נוצרות בעיות חדשות שהיו מעכבות שוב את הפרויקט בכמה שנים.
לעולם לא נדע.
לפחות, בדעה טובה ומוצלחת, הכל זז עכשיו ואפשר (כנראה) להתחיל לספור לאחור לקראת 2021
 
תמונה חשובה מבחינה הסטורית

תחילת עבודות הרק״ל ב 2.08.2015
תמונת מחזור המתחילים במלאכה.
תמונת מחזור הממשיכים טרם פורסמה............מחכים לה.
תמונה חשובה מבחינה הסטורית
זמן קצר לאחר מכן רה"מ המושחת, אולמרט, הורה לשר האוצר המושחת, הירשזון, להדיח את ד"ר זליכה כדי שלא יחשוף מעשי שחיתות נוספים שלו. מאז ועד היום לא נחפר מטר אחד של מנהרות. אכן "צירוף מקרים" מעניין. עוד פשע של אולמרט שגרם לנזקים של עשרות מיליארדי ש"ח למשק.
 
הקו האדום - הפרק החדש: מאבק השרים על חשבון הפרויקט

איום חדש על העבודות:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4682440,00.html[/URL]
עוד פוליטיקאי שרוצה לתפוס כותרות...
הקו האדום - הפרק החדש: מאבק השרים על חשבון הפרויקט
"
נמשך הקרב בין השרים לביטחון פנים והתחבורה על מועד פתיחת העבודות על הרכבת הקלה. השר לביטחון פנים גלעד ארדן קיים לפנות ערב (יום ג') דיון חירום במשרדו שבמהלכו עלתה האפשרות כי העבודות על הקמת שתיים מתוך חמש תחנות של הרכבת לא יחלו ב-2 באוגוסט כפי שתוכנן. מנגד נמסר ממשרד התחבורה נמסר: "העבודות על הרכבת הקלה בתל אביב יימשכו במלואן בדיוק בהתאם למה שסוכם עם כל הגורמים המקצועיים במשטרה ובהתאם ללוח הזמנים שפורסם".
"
"
לפי האפשרות המסתמנת, תחילת העבודות יאושרו רק בשלושה אתרים: קרליבך, אבא הלל ואלנבי-יהודה הלוי, ולא יחלו ברחובות ביאליק ויהודית בתל אביב.
"
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4682633,00.html[/URL]
 

פנחס25

New member
מלחמה על כסת"ח

איום חדש על העבודות:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4682440,00.html[/URL]
עוד פוליטיקאי שרוצה לתפוס כותרות...
מלחמה על כסת"ח
ארדן יודע שהולך להיות בלגן עם פקקים. ולכן הוא דורש לקבל סמכות. ולעכב את כל העבודות.
כץ ומשרד התחבורה מתנהגים כמו גברים. ומודיעים שהם עשו את כל התיאומים ואין זה מסמכות אף אחד לעכב אותם.
אדרן יכול לכנס ועדות ולבדוק שהמערכות שלו מוכנות. אבל הוא לא יכול להוציא הודעה שהוא הולך לעכב את תחילת העבודות.
&nbsp
סוף סוף. הגוף הראשון במדינה שמתנהג כגוף שלטוני. ומודיע שכל האחריות עליו......
&nbsp
מצדיע להם (כמובן עד להתקפלות הבאה)
 
המשרד לבט"פ והמשטרה-הודעה משותפת:


איום חדש על העבודות:
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4682440,00.html[/URL]
עוד פוליטיקאי שרוצה לתפוס כותרות...
המשרד לבט"פ והמשטרה-הודעה משותפת:

דוברת המשרד לבט"פ ודובר המשטרה - הודעה משותפת:
השר לביטחון הפנים, ח''כ גלעד ארדן קיים היום דיון ממושך בנושא ההשפעות הצפויות כתוצאה מתחילת העבודות בתוואי הרכבת הקלה בתל אביב ואת יכולת המשטרה לתת מענה להשפעות אלה.
משטרת ישראל הציגה תמונת מצב ולפיה עבודת המטה מולה על ידי חברת נת''ע החלה רק ב1/3/15 ורק היום (!!!) חתם משרד התחבורה על סיכום שאמור לאפשר את תחילת העבודות ומקצה למשטרת ישראל בעתיד תקני שוטרים הנדרשים להסטת התנועה והסדרתה.
משמעות הסיכום המאוחר היא שמשטרת ישראל תיאלץ להסיט מיידית לתקופה של חצי שנה 124 שוטרים למשימות המשטרה השוטפות באזור לטובת עבודות הרכבת הקלה וזאת עד לגיוס והכשרת 168 השוטרים שאושרו (מול 230 שביקשה המשטרה).
משטרת ישראל הציגה פערים במוכנות של משרד התחבורה לקראת תחילת העבודות: אל מול דרישה מינימאלית מנת''ע של 6000 מקומות חנייה בחניוני ''חנה וסע'' ומתוך איתור של 36 מקומות פוטנציאליים לחניונים- קיימים כיום רק 4חניונים (1 באזור מודיעין, 1 באזור פתח תקווה ו-2 בתל אביב) שבהם כ-3000 מקומות חנייה.
כמו כן, סוכם בעבר כי משרד התחבורה יוסיף נתיבים מיוחדים שיאפשרו תוספת משמעותית של תחבורה ציבורית, אך עד כה, לא נוסף אף נתיב תחבורה ציבורית אחד.
בנוסף, לא התבצע עד כה על ידי נת''ע פרסום לציבור בנוגע לכבישים ולרחובות שיחסמו והפניית הציבור לחלופות הגעה.
גם בנת''צים הקיימים כיום אין מפרצי אכיפה, דבר שיקשה על האכיפה ללא הפרעה לתנועה.
פרוייקט הרכבת הקלה בתל אביב הינו פרוייקט לאומי ארוך ומורכב בעל משמעויות רבות בהשפעה על הסדר הציבורי, הסדרי התנועה, יכולת החילוץ וההצלה באירועי חירום, אירועים פליליים ועוד.
משטרת ישראל תהווה כתובת מרכזית של הציבור בתקופת העבודות בכל הקשור לפגיעה במרקם ושגרת החיים בגוש דן.
לאור חשיבות הפרוייקט והעובדה שמשרד התחבורה ונת''ע קבעו את מועד תחילת העבודות ליום ה-2/8 אל מול כלל הגורמים הקבלניים המעורבים בפרוייקט ואשר נערכו ליום זה, סוכם בדיון, על צמצום מספר האתרים בהם יחלו העבודות ב-2/8 ל-3 אתרים בהם יהיה צורך בהסטת התנועה.
משטרת ישראל תדרוש מחברת נת''ע להציג בשבועות הקרובים תוכנית ולו''ז ברור להוספת חניוני ''חנה וסע'' (כמתחייב מהסיכום עליו חתם משרד התחבורה) ולהמשיך לפרסם לציבור את הרחובות שיסגרו ואת מועדי סגירתם ביתר פירוט. כמו כן, תדרוש המשטרה מנת''ע משרד התחבורה תוכנית עם לוחות זמנים להוספת נת''צים בגוש דן.
משטרת ישראל תקיים הערכות מצב תכופות עם ולאחר תחילת העבודות כדי לבחון את האפשרות להרחיב את מספר אתרי העבודות בהמשך וכל זאת בהתחשב במצב שיווצר בשטח.
 
איך אפשר לראות באופן ברור שמדובר בכיפוף ידיים פוליטי ולא

המשרד לבט"פ והמשטרה-הודעה משותפת:

דוברת המשרד לבט"פ ודובר המשטרה - הודעה משותפת:
השר לביטחון הפנים, ח''כ גלעד ארדן קיים היום דיון ממושך בנושא ההשפעות הצפויות כתוצאה מתחילת העבודות בתוואי הרכבת הקלה בתל אביב ואת יכולת המשטרה לתת מענה להשפעות אלה.
משטרת ישראל הציגה תמונת מצב ולפיה עבודת המטה מולה על ידי חברת נת''ע החלה רק ב1/3/15 ורק היום (!!!) חתם משרד התחבורה על סיכום שאמור לאפשר את תחילת העבודות ומקצה למשטרת ישראל בעתיד תקני שוטרים הנדרשים להסטת התנועה והסדרתה.
משמעות הסיכום המאוחר היא שמשטרת ישראל תיאלץ להסיט מיידית לתקופה של חצי שנה 124 שוטרים למשימות המשטרה השוטפות באזור לטובת עבודות הרכבת הקלה וזאת עד לגיוס והכשרת 168 השוטרים שאושרו (מול 230 שביקשה המשטרה).
משטרת ישראל הציגה פערים במוכנות של משרד התחבורה לקראת תחילת העבודות: אל מול דרישה מינימאלית מנת''ע של 6000 מקומות חנייה בחניוני ''חנה וסע'' ומתוך איתור של 36 מקומות פוטנציאליים לחניונים- קיימים כיום רק 4חניונים (1 באזור מודיעין, 1 באזור פתח תקווה ו-2 בתל אביב) שבהם כ-3000 מקומות חנייה.
כמו כן, סוכם בעבר כי משרד התחבורה יוסיף נתיבים מיוחדים שיאפשרו תוספת משמעותית של תחבורה ציבורית, אך עד כה, לא נוסף אף נתיב תחבורה ציבורית אחד.
בנוסף, לא התבצע עד כה על ידי נת''ע פרסום לציבור בנוגע לכבישים ולרחובות שיחסמו והפניית הציבור לחלופות הגעה.
גם בנת''צים הקיימים כיום אין מפרצי אכיפה, דבר שיקשה על האכיפה ללא הפרעה לתנועה.
פרוייקט הרכבת הקלה בתל אביב הינו פרוייקט לאומי ארוך ומורכב בעל משמעויות רבות בהשפעה על הסדר הציבורי, הסדרי התנועה, יכולת החילוץ וההצלה באירועי חירום, אירועים פליליים ועוד.
משטרת ישראל תהווה כתובת מרכזית של הציבור בתקופת העבודות בכל הקשור לפגיעה במרקם ושגרת החיים בגוש דן.
לאור חשיבות הפרוייקט והעובדה שמשרד התחבורה ונת''ע קבעו את מועד תחילת העבודות ליום ה-2/8 אל מול כלל הגורמים הקבלניים המעורבים בפרוייקט ואשר נערכו ליום זה, סוכם בדיון, על צמצום מספר האתרים בהם יחלו העבודות ב-2/8 ל-3 אתרים בהם יהיה צורך בהסטת התנועה.
משטרת ישראל תדרוש מחברת נת''ע להציג בשבועות הקרובים תוכנית ולו''ז ברור להוספת חניוני ''חנה וסע'' (כמתחייב מהסיכום עליו חתם משרד התחבורה) ולהמשיך לפרסם לציבור את הרחובות שיסגרו ואת מועדי סגירתם ביתר פירוט. כמו כן, תדרוש המשטרה מנת''ע משרד התחבורה תוכנית עם לוחות זמנים להוספת נת''צים בגוש דן.
משטרת ישראל תקיים הערכות מצב תכופות עם ולאחר תחילת העבודות כדי לבחון את האפשרות להרחיב את מספר אתרי העבודות בהמשך וכל זאת בהתחשב במצב שיווצר בשטח.
איך אפשר לראות באופן ברור שמדובר בכיפוף ידיים פוליטי ולא
מקצועי?
"לאור חשיבות הפרוייקט והעובדה שמשרד התחבורה ונת''ע קבעו את מועד תחילת העבודות ליום ה-2/8 אל מול כלל הגורמים הקבלניים המעורבים בפרוייקט ואשר נערכו ליום זה, סוכם בדיון, על צמצום מספר האתרים בהם יחלו העבודות ב-2/8 ל-3 אתרים בהם יהיה צורך בהסטת התנועה."
שלושת האתרים הם: אבא הלל, קרליבך ואלנבי, שאלה האתרים המשפיעים באופן משמעותי על התנועה.
שני האתרים האחרים (שבאחד מהם, אגב, העבודה כבר החלה) שהעבודה בהם אמורה להתחיל באוגוסט הם: יהודית וביאליק. אבל דווקא לשני אתרי העבודה הללו השפעה מעטה יחסית על התנועה.
כנראה יש לשר לבטחון פנים ולמשטרה מניע נוסף שבעקבותיו התעוררו היום וזו האמירה אתמול של מבקר המדינה שהוא יפקח על מהלך ביצוע העבודות.
צריך לייצר איזשהו כסת"ח שיראה הנה אנו נערכים...
 

GLSRA

Member
(1) כסת"ח (2) תקציב לעוד שבעה שוטרים (3) דם רע ארדן / כ"ץ

איך אפשר לראות באופן ברור שמדובר בכיפוף ידיים פוליטי ולא
מקצועי?
"לאור חשיבות הפרוייקט והעובדה שמשרד התחבורה ונת''ע קבעו את מועד תחילת העבודות ליום ה-2/8 אל מול כלל הגורמים הקבלניים המעורבים בפרוייקט ואשר נערכו ליום זה, סוכם בדיון, על צמצום מספר האתרים בהם יחלו העבודות ב-2/8 ל-3 אתרים בהם יהיה צורך בהסטת התנועה."
שלושת האתרים הם: אבא הלל, קרליבך ואלנבי, שאלה האתרים המשפיעים באופן משמעותי על התנועה.
שני האתרים האחרים (שבאחד מהם, אגב, העבודה כבר החלה) שהעבודה בהם אמורה להתחיל באוגוסט הם: יהודית וביאליק. אבל דווקא לשני אתרי העבודה הללו השפעה מעטה יחסית על התנועה.
כנראה יש לשר לבטחון פנים ולמשטרה מניע נוסף שבעקבותיו התעוררו היום וזו האמירה אתמול של מבקר המדינה שהוא יפקח על מהלך ביצוע העבודות.
צריך לייצר איזשהו כסת"ח שיראה הנה אנו נערכים...
(1) כסת"ח (2) תקציב לעוד שבעה שוטרים (3) דם רע ארדן / כ"ץ
 

פנחס25

New member
לא שבעה שוטרים. אלא 168 מתוך 230 שוטרים שנדרשו

(1) כסת"ח (2) תקציב לעוד שבעה שוטרים (3) דם רע ארדן / כ"ץ
לא שבעה שוטרים. אלא 168 מתוך 230 שוטרים שנדרשו
כנראה שתקציב מחוז תל אביב בשנים הקרובות תגיע מתוך תקציב הרכבת הקלה ולא בתקציב משרד הביטחון.
המשטרה צריכה לטפל בכל הצרכים השוטפים והחריגים שבמחוזה. אין שום סיבה לתקצוב עוד מאות שוטרים מתוך תקציב משרד התחבורה/רכבת הקלה. גם אם מדובר בסכום זניח יחסית.
אם למשטרה יש בעיה. שתפנה למשרד האוצר שיאפשר לה להגדיל את מצבת כח האדם.
&nbsp
ההתנהלות הזאת כבר חורגת מזמן מהטעם הטוב. והיא גורמת להתנפחות תקציב פרויקטים בצורה בלתי סבירה.
לא זכור לי שבתקופת הרכבת הקלה בירושלים תוקצבו מאות שוטרים לטובת הסדרי תנועה.
&nbsp
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה