תחילת עבודה - עזרה בדחיפות - תודה

QAman

New member
תחילת עבודה - עזרה בדחיפות - תודה

שלום שלום שאלה לי אליכם, מה הוא השכר לפי דעתכם שאמור לקבל מישהו שיש לו 3 שנות ניסיון בפיתוח, והוא מתחיל לעבוד בתפקיד של הדרכת מוצרים וטכנולוגיות בתחום טכנולוגי שהוא לא בא ממנו. מן הסתם אם להסתכל על הטבלאות שכר אז יש את השכר עבור משרת פיתוח, אבל מה יהיה השכר עבור משרת הדרכה? שאלה נוספת, במידה וחלק מהמשרה הוא נסיעות לחו"ל לפחות מחצית מהזמן, מה קורה עם רכב מהעבודה? מה עושים במקרים כאלה בדר"כ, הריי אין כ"כ טעם לקחת, האם יש איזשהו הסדר שעושים או מה? תודה
 

orenbarkai

New member
הממממ

מדריכים מקבלים פחות מאנשי פיתוח, קשה להעריך אבל הייתי מהמר על סדר גודל של 10-12 לגבי רכב מהעבודה - אתה צריך? אם כן, תשתמש ו/או תתן לקרובי משפחה אם לא, אל תיקח ותדרוש נסיעות.
 

0 אור 0

New member
לגבי הרכב

בחברות גדולות שיש בהן הרבה רכבים נהוג שכאשר אתה נוסע לחו"ל אתה מחזיר את הרכב למאגר ובתקופה זו אתה מזוכה על שווי השימוש ברכב (העניין של חברה גדולה הוא בזה שיש שימוש לרכב כשאתה לא מצא וגם שיש קצין רכב שדואג להסעה שלך לשדה התעופה וחזרה) ודרך אגב, בעקבות השינוי הצפוי בנושא שווי הרכב, אם אתה לא משתמש ברכב באופן אינטנסיבי לצורך העבודה, עדיף לוותר על רכב צמוד. זה פשוט לא כדאי כלכלית.
 
למעלה