תחושות,מילים,ובוטות-הוידוי..

תחושות,מילים,ובוטות-הוידוי..

בעיקבות הרהור,האם מקבלים אפקט חזק יותר כשמשתמשים בבוטות או בעדנה.. אז אני מגיע לוידוי הבא... בערוץ הדיגיטלי,חוברתי לנסיון לערוצי הפורנו..חודש חינם.. אני פותח,ומהבוטות היתירה בתוך פחות מדקה...התחתונים מלאים ב.. לא חשוב.. הכל שם טכניקה יפה וצרופה והנשים נשים והצבע האדום חוגג,וגם הלחויות.. עובר חודש..זה כבר לא בדקה כעת-אני סלקטיבי..הכל במידה.. מהערוצים הבוטים ניתקתי עצמי נשארתי רק עם ערוץ הפלייבוי,נראה שם הארוטיקה במיטבה לא חשופה,כן חשופה..איכות מרשימה זה-מתאים לי.. איזה פסיכי. מרק.
 

קטי קטי

New member
במיוחד למרקי, הדמעה שלי הלילה מספרת

בס"ד בדרכים שלך הדרך לא נגמרת במסע שלי חלום שמתעייף בחלום שלי תפילה שמתמשכת שאראה אותך עוד פעם לא יותר בלילות שלי כתבתי רק אליך בלילות שלך החיוך דועך התקווה שבי הלילה כבר נואשת להתעורר מבלי לדעת איך
 
משעשע ../images/Emo22.gif

וואלה מרקי קקטוס עשית לי חיוך גדול מאוזן לאוזן אתה ממש פסיכי חמוד לא מזיק לנו אחד כמוך
 
למעלה