תחבורת טלאים

מצב
הנושא נעול.

Subi777

New member
תחבורת טלאים

תחבורת טלאים
מישהו יכול להסביר לי מדוע במסגרת כל התוכניות של התחדשות עירונית ו\או תכנון ערנים ושכונות לא נלקח בחשבון האספקט של התחבורה הציבורית?

בכל פעם לאחר שבונים שכונה מוסיפים פשוט קווי אוטובוס. מדוע אין תכנון של מערכת תחבורה ציבורית כחלק מתכנון הערים?
למשל כאשר בנו את אם המושבות בפ"ת, מדוע לא בנו שם נניח חשמלית...

למה תמיד מחכים עד שתהייה הפוצצות אוכלוסין בעיר מסוימת ואז חושבים על מה לעשות וגם לרוב בוחרים בפתרון המיידי על פני הפתרון הארוך טווח והמשתלם יותר.
 

olli3

New member
מנהל
כי לטענת גורמים שונים מדובר בבירוקרטיה נוספת

תחבורת טלאים
מישהו יכול להסביר לי מדוע במסגרת כל התוכניות של התחדשות עירונית ו\או תכנון ערנים ושכונות לא נלקח בחשבון האספקט של התחבורה הציבורית?

בכל פעם לאחר שבונים שכונה מוסיפים פשוט קווי אוטובוס. מדוע אין תכנון של מערכת תחבורה ציבורית כחלק מתכנון הערים?
למשל כאשר בנו את אם המושבות בפ"ת, מדוע לא בנו שם נניח חשמלית...

למה תמיד מחכים עד שתהייה הפוצצות אוכלוסין בעיר מסוימת ואז חושבים על מה לעשות וגם לרוב בוחרים בפתרון המיידי על פני הפתרון הארוך טווח והמשתלם יותר.
כי לטענת גורמים שונים מדובר בבירוקרטיה נוספת
שמעכבת את הקמת הדירות והשכונה. הצעת החוק בנושא שהועלתה לפני כשבועיים לא התקבלה.
http://www.themarker.com/dynamo/1.2241659
אני לא מוצא שום כתבה על כך שהצעת החוק נפלה בסוף, מה שקרה לפני כשבועיים.
 

Subi777

New member
כי המצב ההפוך שלאחר שתהייה

כי לטענת גורמים שונים מדובר בבירוקרטיה נוספת
שמעכבת את הקמת הדירות והשכונה. הצעת החוק בנושא שהועלתה לפני כשבועיים לא התקבלה.
http://www.themarker.com/dynamo/1.2241659
אני לא מוצא שום כתבה על כך שהצעת החוק נפלה בסוף, מה שקרה לפני כשבועיים.
כי המצב ההפוך שלאחר שתהייה
שכונה וירצו להכשיר תחבורה יגלו שזה קשה יותר?
 

olli3

New member
מנהל
אני איתך. הם מסתכלים על הכסף.

כי המצב ההפוך שלאחר שתהייה
שכונה וירצו להכשיר תחבורה יגלו שזה קשה יותר?
אני איתך. הם מסתכלים על הכסף.
ככל שהכסף יגיע מהר יותר לכיסם של הקבלנים, כך ייטב להם. אותם זה לא מעניין האם יהיו בשכונה מבני ציבור, מוסדות חינוך, רחובות נוחים להליכה, פארקים או כבישים רחבים או צרים. כל אלו מבחינתם הם גם ככה מקלות בגלגלים בנוסף לכל הבירוקרטיה של הקמת המבנה עצמו.
&nbsp
את הכסף שלהם הם מקבלים מבניינים שהם בונים וכל מה שמעקב אותם בבנייה, מבחינתם זה הפסד.
&nbsp
בראש העין הגיעו להחלטה שלא עוד. כל שכונה חדשה שנבנית תחויב בתכנון תחבורה ציבורית. גם ביבנה היה סיפור דומה ועד כמה שהבנתי גם שם נותנים את הדעת בנושא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה