תחבורה ציבורית בשבת

מצב
הנושא נעול.

oren289

New member
בגלל שזה לא

אז למה בכלל שאלת את השאלה בפורום, אם כל מועדי הנסיעות
מפורסמים באתרים כך שכל אחד יכול לדעת אותם?
בגלל שזה לא
הדבר היחיד שרציתי דעת.
רוב השאלות שלי הן לגבי הסעיפים בחוק שמאפשרים את זה.
 
אתה מנבל את פיך, קורא פה לאנשים בשמות גנאי כגון "אידיוט". מה

אני תמיד פתוח לדיון
כל עוד שהוא מתקיים בצורה מכובדת וללא התלהמויות, מה שחלק מהאנשים כאן בפורום כמו אבייתר לא יכולים בלעדיו.

אין לי בעיה שתשאל אותי כל שאלה שאתה רוצה במסגרת הדיון ואנסה להשיב עליה בשמחה רבה.
אתה מנבל את פיך, קורא פה לאנשים בשמות גנאי כגון "אידיוט". מה
אתה מצפה שאתייחס אליך ברצינות??? גש ושטוף את פיך עם משחת כלים פיירי לימון ואח"כ אולי אסכים להחליף איתך כמה מילים בתקוה שנשמע חדשות טובות ממך בעתיד הקרוב שבהם תבשר לנו שהחלטת לעזוב את הטריטוריה הישראלית ולמצוא את מקומך בארץ אחרת. ביירות עיר יפיפייה. הייתי בה בשנת 1982. הנה לך רעיון לאן להגר על בסיס קבוע ! בהצלחה !
 
שים לב לסגנון התגובה שלך כפי שבא לידי ביטוי כבר בתגובה

קודם כל תלמד הבנת הנקרא
לפני שאתה רץ לפרסם תגובה.

רשמתי שראש תנועת בית"ר חפץ בשמירת שבת בפרהסיה מתוך ערך לאומי על אף שהוא עצמו היה אטאיסט.

על פי תפיסה זו, גם אני הייתי רוצה לראות שהשבת נשמרת בפרהסייה במדינה. זכותי לרצות זאת בדיוק שזכותך לרצות את ההפיך. אבל זה שאני הייתי רוצה לראות את זה לא אומר שאני תומך בכפייה, בוודאי שלא באיסור על נסיעת כלי רכב פרטיים. זה הדבר שהייתי מקווה לראות אבל לא בכל מחיר ובוודאי לא דרך חקיקה דתית. הבעיה שאתה ועוד אנשים כבר חושבים שאתם יודעים יודעים הכל וכותבים מה אני חושב ומאיפה אני בא.

פשוט הצלחתם להפוך שרשור קטן שממש לא בא להתעסק בפוליטיקה לדיון מתלהם.
שים לב לסגנון התגובה שלך כפי שבא לידי ביטוי כבר בתגובה
הראשונה שלך אליי בשרשור הזה, עוד לפני שהפכת אותו לחלוטין לדיון פוליטי-מחנאי:
"חוץ מקו 900 יש בצפון קווים שפועלים במהלך צהרי השבת ואף בבוקר גם ביישובים יהודים וגם ביישובים ערבים. וכן, אני מחשיב את התח"צ בנצרת וגם באום אל פחם תתפלא כי מה לעשות, הם עדיין חלק ממדינת ישראל."

"תתפלא כי מה לעשות, הם עדיין חלק ממדינת ישראל"
זה הסגנון שלך.
 

oren289

New member
ומה הבעיה בזה בדיוק לא הבנתי?

שים לב לסגנון התגובה שלך כפי שבא לידי ביטוי כבר בתגובה
הראשונה שלך אליי בשרשור הזה, עוד לפני שהפכת אותו לחלוטין לדיון פוליטי-מחנאי:
"חוץ מקו 900 יש בצפון קווים שפועלים במהלך צהרי השבת ואף בבוקר גם ביישובים יהודים וגם ביישובים ערבים. וכן, אני מחשיב את התח"צ בנצרת וגם באום אל פחם תתפלא כי מה לעשות, הם עדיין חלק ממדינת ישראל."

"תתפלא כי מה לעשות, הם עדיין חלק ממדינת ישראל"
זה הסגנון שלך.
ומה הבעיה בזה בדיוק לא הבנתי?
ואם לא הבנתי למרות שאני בטוח שאתה רק עושה את עצבך. התכוונתי לומר בזה שיישובים ערבים שפועלת בהם תחבורה ציבורית בשבת נחשבים מפני שהם חלק ממדינת ישראל כי אולי יהיו כאלה שלשיטתם יישובים לא יהודים שפועלת בהם תח"צ בשבת לא נחשבים מבחינתם בגלל סיבה זו.

כל הנסיון שלך להפוך את התגובה שלי שלמשהו שהיא לא כוונה אליו רק מראה מה אתה.
 
תסלח לי, אתה כתבת "תתפלא" כשכיוונת זאת כלפיי

ומה הבעיה בזה בדיוק לא הבנתי?
ואם לא הבנתי למרות שאני בטוח שאתה רק עושה את עצבך. התכוונתי לומר בזה שיישובים ערבים שפועלת בהם תחבורה ציבורית בשבת נחשבים מפני שהם חלק ממדינת ישראל כי אולי יהיו כאלה שלשיטתם יישובים לא יהודים שפועלת בהם תח"צ בשבת לא נחשבים מבחינתם בגלל סיבה זו.

כל הנסיון שלך להפוך את התגובה שלי שלמשהו שהיא לא כוונה אליו רק מראה מה אתה.
תסלח לי, אתה כתבת "תתפלא" כשכיוונת זאת כלפיי
וללא שום קשר למה שכתבתי לפני כן, כתבת "תתפלא כי מה לעשות, הם עדיין חלק ממדינת ישראל."
מי שעושה כעת את עצמו זה אתה.
אבל שכנעת אותי שלא אמורה להיות לי שום ציפיה שאתה תראה חלקיק מהדבשת של עצמך.
אתה יודע לקטלג ולחלק ציונים לאחרים. אבל לבחון טיפה את עצמך אין לך מושג.
כל ביקורת עצמית היא ממך והלאה ולכן לא מפליא אותי שאתה עוד שואל "ומה הבעיה בזה בדיוק לא הבנתי?"
הכיצד תבין?

ושים לב שלקדוש מעונה כמוך שנורא מציק לו שמישהו אחר כותב עליו משהו, אין שום בעיה לכתוב לאחר "רק מראה מה אתה".
לא, זה רק מראה מה אתה.
 
או אולי לפי "הבנת הנקרא" שאתה למדת כאשר כותבים למישהו

ומה הבעיה בזה בדיוק לא הבנתי?
ואם לא הבנתי למרות שאני בטוח שאתה רק עושה את עצבך. התכוונתי לומר בזה שיישובים ערבים שפועלת בהם תחבורה ציבורית בשבת נחשבים מפני שהם חלק ממדינת ישראל כי אולי יהיו כאלה שלשיטתם יישובים לא יהודים שפועלת בהם תח"צ בשבת לא נחשבים מבחינתם בגלל סיבה זו.

כל הנסיון שלך להפוך את התגובה שלי שלמשהו שהיא לא כוונה אליו רק מראה מה אתה.
או אולי לפי "הבנת הנקרא" שאתה למדת כאשר כותבים למישהו
"תתפלא" הכוונה שחייזרים מהעולם החיצון יתפלאו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה