תחבורה ציבורית ביפן - חלק 4

מצב
הנושא נעול.
מיאג'ימה
מיאג'ימה הוא אי במחוז הירושימה, ואינו מאוכלס ברובו. הוא נחשב לקדוש לפי המסורת המקומית, וכמו כן במרכזו ישנה פסגה גבוהה עם תצפית מרהיבה. כדי להגיע מהירושימה לפסגה יש להשתמש ב-5 אמצעי תח"ץ שונים ומגוונים: 1) רכבת פרברים או רק"ל (אם יוצאים מלב העיר ולא מתחנת הרכבת) 2) מעבורת [תדירות: כל חצי שעה לערך] 3) מידיבוס [תדירות: כל 20 דקות] 4) רכבל תחתון [כל הזמן] 5) רכבל עליון [תדירות: 15 דקות + תיגבור אם יש עומס תיירים] מבחינתי, עצם הנסיעה היתה חגיגה בפני עצמה!
צילום מתוך הקרונית
 
מיאג'ימה
מיאג'ימה הוא אי במחוז הירושימה, ואינו מאוכלס ברובו. הוא נחשב לקדוש לפי המסורת המקומית, וכמו כן במרכזו ישנה פסגה גבוהה עם תצפית מרהיבה. כדי להגיע מהירושימה לפסגה יש להשתמש ב-5 אמצעי תח"ץ שונים ומגוונים: 1) רכבת פרברים או רק"ל (אם יוצאים מלב העיר ולא מתחנת הרכבת) 2) מעבורת [תדירות: כל חצי שעה לערך] 3) מידיבוס [תדירות: כל 20 דקות] 4) רכבל תחתון [כל הזמן] 5) רכבל עליון [תדירות: 15 דקות + תיגבור אם יש עומס תיירים] מבחינתי, עצם הנסיעה היתה חגיגה בפני עצמה!
עוד צילום עם zoom-out לנוף הירוק
 
מיאג'ימה
מיאג'ימה הוא אי במחוז הירושימה, ואינו מאוכלס ברובו. הוא נחשב לקדוש לפי המסורת המקומית, וכמו כן במרכזו ישנה פסגה גבוהה עם תצפית מרהיבה. כדי להגיע מהירושימה לפסגה יש להשתמש ב-5 אמצעי תח"ץ שונים ומגוונים: 1) רכבת פרברים או רק"ל (אם יוצאים מלב העיר ולא מתחנת הרכבת) 2) מעבורת [תדירות: כל חצי שעה לערך] 3) מידיבוס [תדירות: כל 20 דקות] 4) רכבל תחתון [כל הזמן] 5) רכבל עליון [תדירות: 15 דקות + תיגבור אם יש עומס תיירים] מבחינתי, עצם הנסיעה היתה חגיגה בפני עצמה!
הרכבל העליון
כאן ישנן קרוניות ספורות, והנסיעה מותרת גם בעמידה על בסיס מקום פנוי. במילים אחרות: אנשים נדחסים בצפיפות, מה שלא כ"כ נעים. עם זאת, יש לציין שלמרות התדירות המוצהרת של רבע שעה, כאשר יש עומס - מתגברים את השירות. בתמונה - הקרונית בתחנה העליונה הסמוכה לפסגה.
 
מיאג'ימה
מיאג'ימה הוא אי במחוז הירושימה, ואינו מאוכלס ברובו. הוא נחשב לקדוש לפי המסורת המקומית, וכמו כן במרכזו ישנה פסגה גבוהה עם תצפית מרהיבה. כדי להגיע מהירושימה לפסגה יש להשתמש ב-5 אמצעי תח"ץ שונים ומגוונים: 1) רכבת פרברים או רק"ל (אם יוצאים מלב העיר ולא מתחנת הרכבת) 2) מעבורת [תדירות: כל חצי שעה לערך] 3) מידיבוס [תדירות: כל 20 דקות] 4) רכבל תחתון [כל הזמן] 5) רכבל עליון [תדירות: 15 דקות + תיגבור אם יש עומס תיירים] מבחינתי, עצם הנסיעה היתה חגיגה בפני עצמה!
חווית נסיעה ברכבל העליון
נא להתעלם מהדברים השגויים שנשמעים ברקע: מה שאנו רואים הוא לא ים יפן (הרדוד יחסית, והמלא בתעבורה ימית לכיוון אסיה), אלא האוקיינוס השקט. ים יפן נמצא בצידה השני של יפן.
 
מיאג'ימה
מיאג'ימה הוא אי במחוז הירושימה, ואינו מאוכלס ברובו. הוא נחשב לקדוש לפי המסורת המקומית, וכמו כן במרכזו ישנה פסגה גבוהה עם תצפית מרהיבה. כדי להגיע מהירושימה לפסגה יש להשתמש ב-5 אמצעי תח"ץ שונים ומגוונים: 1) רכבת פרברים או רק"ל (אם יוצאים מלב העיר ולא מתחנת הרכבת) 2) מעבורת [תדירות: כל חצי שעה לערך] 3) מידיבוס [תדירות: כל 20 דקות] 4) רכבל תחתון [כל הזמן] 5) רכבל עליון [תדירות: 15 דקות + תיגבור אם יש עומס תיירים] מבחינתי, עצם הנסיעה היתה חגיגה בפני עצמה!
אמצעי הכירטוס בין הירושימה ומיאג'ימה
כרזה שמודבקת בתוך רק"ל קו 2 בין הדלת לתקרה. מספר הערות: 1) המידיבוס במיאג'ימה הוא חינמי, ולכן אינו מופיע בכרטיס. 2) מי שמעוניין להמשיך ברכבל - חייב לשלם מחיר חד-פעמי או לרכוש כרטיס חופשי דו-יומי.כלומר, אין כרטיס ליום אחד. אמנם יש מי שנשאר ללון באכסניות במיאג'ימה כדי לראות את הזריחה מהפסגה, אך הרוב המכריע של התיירים חוזרים באותו יום להירושימה - כך שזה בעיקר אמצעי של המפעילים להרוויח על חשבון התיירים. מצד שלישי, בישראל היו גובים מהם על הכול מחיר מלא...
 
תחבורה ציבורית ביפן - חלק 4
עד כאן הסדרה על התח"ץ ביפן.

אפשר לשלוח לי שאלות והערות גם באמצעות מסרים אישיים. ותודה על תשומת הלב !
 

down under

New member
עד כאן הסדרה על התח"ץ ביפן.

אפשר לשלוח לי שאלות והערות גם באמצעות מסרים אישיים. ותודה על תשומת הלב !
רבה על השרשור המעניין
שאלה לגבי מחירים ביפאן. מה המחיר (אם אתה לא זוכר מדוייק אז אפילו בערך/סדר גודל) של הנסיעות השונות? נניח הרכבל באי, אבל יותר מעניין אותי נסיעה בודדת בהירושימה/יומי חופשי בהירושימה, ברכבת מהיכן שנסעת עד להירושימה וכו'. וכמובן מה מחיר נסיעה בודדת בטוקיו ויומי חופשי בטוקיו.
 
רבה על השרשור המעניין
שאלה לגבי מחירים ביפאן. מה המחיר (אם אתה לא זוכר מדוייק אז אפילו בערך/סדר גודל) של הנסיעות השונות? נניח הרכבל באי, אבל יותר מעניין אותי נסיעה בודדת בהירושימה/יומי חופשי בהירושימה, ברכבת מהיכן שנסעת עד להירושימה וכו'. וכמובן מה מחיר נסיעה בודדת בטוקיו ויומי חופשי בטוקיו.
כמה מחירי תח"ץ ביפן
ראשית, אציין שזה היה טיול מאורגן, ולכן רוב הנסיעות שולמו ע"י החברה המארגנת ולא היה ידוע לי כמה הן עלו. הנה בכל זאת מספר מחירים שכן ידועים לי: אוטובוס עירוני בקאנזווה: 200 יין = 2 דולר רכבת תחתית בקובה: 300 יין = 3 דולר שינקאנסן מקיוטו להירושימה: כ-100 דולר רק"ל עירונית בהירושימה: 100 יין = 1 דולר רק"ל מהירושימה למיאג'ימה: 150 יין = 1.5 דולר כרטיסי מנוי בהירושימה ומיאג'ימה: יומי רק"ל: 600 יין = 6 דולר יומי רק"ל + מעבורת: 840 יין = 8.4 דולר דו-יומי רק"ל + מעבורת + רכבל: 2000 יין = 20 דולר
 

down under

New member
כמה מחירי תח"ץ ביפן
ראשית, אציין שזה היה טיול מאורגן, ולכן רוב הנסיעות שולמו ע"י החברה המארגנת ולא היה ידוע לי כמה הן עלו. הנה בכל זאת מספר מחירים שכן ידועים לי: אוטובוס עירוני בקאנזווה: 200 יין = 2 דולר רכבת תחתית בקובה: 300 יין = 3 דולר שינקאנסן מקיוטו להירושימה: כ-100 דולר רק"ל עירונית בהירושימה: 100 יין = 1 דולר רק"ל מהירושימה למיאג'ימה: 150 יין = 1.5 דולר כרטיסי מנוי בהירושימה ומיאג'ימה: יומי רק"ל: 600 יין = 6 דולר יומי רק"ל + מעבורת: 840 יין = 8.4 דולר דו-יומי רק"ל + מעבורת + רכבל: 2000 יין = 20 דולר
מחירים מטורפים!
יפאן יקרה להחריד, אה?
 

אורי404

New member
עד כאן הסדרה על התח"ץ ביפן.

אפשר לשלוח לי שאלות והערות גם באמצעות מסרים אישיים. ותודה על תשומת הלב !
תודה על כל סדרת התמונות היפהפיה!
נהנתי מן השרשורים עם התמונות ועם ההסברים וגם ב"שגרה" אני אוהב את ההודעות שלך ואת ההתמצאות שלך באזורים שונים בישראל. שאלה ברשותך, האם במקרה צילמת שם מכוניות?
 
תודה על כל סדרת התמונות היפהפיה!
נהנתי מן השרשורים עם התמונות ועם ההסברים וגם ב"שגרה" אני אוהב את ההודעות שלך ואת ההתמצאות שלך באזורים שונים בישראל. שאלה ברשותך, האם במקרה צילמת שם מכוניות?
לא צילמתי מכוניות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה