תחבורה ציבורית בבת ים בווידאו משנת 1954

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
42א/22 ו- 73 התחילו במחצית השניה של שנות 80

עוד קווים טרם המסוף הקיים
היה גם קו 42א או משהו כזה
בחזית הכניסה לתחנת הרכבת
שימש כתגבור לקו 42 מתל אביב לבת ים אחה"צ
אח"כ הוחלף לקו 22 שנסע דרך איכילוב וקרליבך

וגם אגד- קוים 73, 551 בצד המיזרחי של המתחם
42א/22 ו- 73 התחילו במחצית השניה של שנות 80
 

cwen

New member
אבל כתבתי שאולי יצאו בודדים

את טועה
היו מספר מצומצם של קווים, אני זוכר את קו 12 למשל, שיצאו כולם מהכביש הטבעתי הזה שצורתו מזכירה קצת כיכר (מעין מעגל תנועה).
במרכז ה"כיכר" היה חניון קטנטן למכוניות, חניון בתשלום, ובכביש הטבעתי היו סככות עם ספסל ורשימה בתוך קופסת מתכת עם חזית זכוכית שבה רשומות שעות היציאה
של הקו, כאשר הנהג אמור היה לחתום דקות ספורות לפני שהוא יוצא בשורה של השעה של הנסיעה שלו.


אני ממש אבל ממש לא מצליח לזכור מה היה בין הכביש הטבעתי הזה לבין דרך חיפה (אז לדרך נמיר קראו בשם דרך חיפה. רק כעבור כ-10 שנים אחרי מותו של בעלה של אורה נמיר
הרחוב המאוד רחב וארוך הזה קבל את שמו).
מרדכי נמיר נפטר ב-75' ודרך חיפה שונו לדרך נמיר מתי שהוא בשלהי שנות ה-80 או תחילת ה-90.
אבל כתבתי שאולי יצאו בודדים
אז לא טעיתי. יחסית למה שיש שם היום, ממש לא היה שם כלום.
 

אוהד11

New member
הורידו את 73 ו- 97א של אגד, והאחרון, ממילא,

כי רוקנו את הרכבת
לפני הרפורמה המסוף שם היה עמוס מאד
הורידו את 73 ו- 97א של אגד, והאחרון, ממילא,
פעל רק ארבע שעות אחה"צ, הורידו את קווי דן 11 ו- 32 שפעלו בתדירות בינונית, ו- 29 שפעל בתדירות נמוכה ביותר, ולעומת זאת הוסיפו קווים של ואוליה וסופרבוס שכיום מופעלים ע"י קווים וקווים של מטרופולין, כך שלמעשה לא חלה ירידה בכמות הקווים
 

droriko

New member
83 גם היה מסיים שם לא?

הורידו את 73 ו- 97א של אגד, והאחרון, ממילא,
פעל רק ארבע שעות אחה"צ, הורידו את קווי דן 11 ו- 32 שפעלו בתדירות בינונית, ו- 29 שפעל בתדירות נמוכה ביותר, ולעומת זאת הוסיפו קווים של ואוליה וסופרבוס שכיום מופעלים ע"י קווים וקווים של מטרופולין, כך שלמעשה לא חלה ירידה בכמות הקווים
83 גם היה מסיים שם לא?
איפה הוא היה מסיים בתקופת אגד?

אגב זה נכון שבעבר הרחוק הוא נסע דרך רוטשילד?
 

mister K

New member
הסיום של 83 ברכבת חדש יחסית

83 גם היה מסיים שם לא?
איפה הוא היה מסיים בתקופת אגד?

אגב זה נכון שבעבר הרחוק הוא נסע דרך רוטשילד?
הסיום של 83 ברכבת חדש יחסית
מאז 2010 אם אני לא טועה.
לפני כן היה מתחיל ומסתיים בתחנה הישנה ובכלל לא התקרב לא לרוטשילד ולא לרכבת.
 

droriko

New member
אתה יודע,אני חושב שנסעתי איתו פעם

הסיום של 83 ברכבת חדש יחסית
מאז 2010 אם אני לא טועה.
לפני כן היה מתחיל ומסתיים בתחנה הישנה ובכלל לא התקרב לא לרוטשילד ולא לרכבת.
אתה יודע,אני חושב שנסעתי איתו פעם
פעם אחת לקחתי קו של אגד מקניון הזהב(לא יודע אם התחיל שם) שעבר בהר ציון וסיים בתחנה הישנה. זה הקו הזה (אני מדבר על 2006-2007)
 

droriko

New member
עם סימן שאלה בסוף

אתה יודע,אני חושב שנסעתי איתו פעם
פעם אחת לקחתי קו של אגד מקניון הזהב(לא יודע אם התחיל שם) שעבר בהר ציון וסיים בתחנה הישנה. זה הקו הזה (אני מדבר על 2006-2007)
עם סימן שאלה בסוף
 

mister K

New member
אם נסעת מקניון הזהב, אז זה בטח היה 85.

אתה יודע,אני חושב שנסעתי איתו פעם
פעם אחת לקחתי קו של אגד מקניון הזהב(לא יודע אם התחיל שם) שעבר בהר ציון וסיים בתחנה הישנה. זה הקו הזה (אני מדבר על 2006-2007)
אם נסעת מקניון הזהב, אז זה בטח היה 85.
גם הוא היה מסתיים בתחנה הישנה עד שקוצר לוולפסון באותו יום בו הוארך 83 לרכבת.
 

droriko

New member
הורידו גם את 65 בעל התדירות הבינונית

הורידו את 73 ו- 97א של אגד, והאחרון, ממילא,
פעל רק ארבע שעות אחה"צ, הורידו את קווי דן 11 ו- 32 שפעלו בתדירות בינונית, ו- 29 שפעל בתדירות נמוכה ביותר, ולעומת זאת הוסיפו קווים של ואוליה וסופרבוס שכיום מופעלים ע"י קווים וקווים של מטרופולין, כך שלמעשה לא חלה ירידה בכמות הקווים
הורידו גם את 65 בעל התדירות הבינונית
אבל כשאתה מחבר 3 קוים עם תדירות בינונית זה יוצא הרבה. אני זוכר שהייתי נכנס לבוטקה של דן,לא היה מקום לשבת, הוא היה יותר עמוס מהבוטקה של קו 16 בכרמלית.
 

orchilit

New member
קווי סופרבוס ושות' לא נמצאות ברציפים האלו

הורידו את 73 ו- 97א של אגד, והאחרון, ממילא,
פעל רק ארבע שעות אחה"צ, הורידו את קווי דן 11 ו- 32 שפעלו בתדירות בינונית, ו- 29 שפעל בתדירות נמוכה ביותר, ולעומת זאת הוסיפו קווים של ואוליה וסופרבוס שכיום מופעלים ע"י קווים וקווים של מטרופולין, כך שלמעשה לא חלה ירידה בכמות הקווים
קווי סופרבוס ושות' לא נמצאות ברציפים האלו
אלא ברציפים ב"אי" שבתוך כביש הגישה לתחנת הרכבת עצמה.
והרציפים של "מסוף 2000" (דן/אגד) אכן די ריקים. יש רק את קווים 5, 10, 18, 83, 173 ו-480.

אגב, קו 29 היה בכביש הגישה עצמו (ליד התחנה של קו 58 היום).
 

droriko

New member
גם 32

קווי סופרבוס ושות' לא נמצאות ברציפים האלו
אלא ברציפים ב"אי" שבתוך כביש הגישה לתחנת הרכבת עצמה.
והרציפים של "מסוף 2000" (דן/אגד) אכן די ריקים. יש רק את קווים 5, 10, 18, 83, 173 ו-480.

אגב, קו 29 היה בכביש הגישה עצמו (ליד התחנה של קו 58 היום).
גם 32
 

olli3

New member
מנהל
וגם 421,471,481 ו226 ביום א'.

קווי סופרבוס ושות' לא נמצאות ברציפים האלו
אלא ברציפים ב"אי" שבתוך כביש הגישה לתחנת הרכבת עצמה.
והרציפים של "מסוף 2000" (דן/אגד) אכן די ריקים. יש רק את קווים 5, 10, 18, 83, 173 ו-480.

אגב, קו 29 היה בכביש הגישה עצמו (ליד התחנה של קו 58 היום).
וגם 421,471,481 ו226 ביום א'.
 
אכן כך. אני זוכר את שיירת האוטובוסים בחזית של

זה מסביר את אי הסימטריות שהייתה שם לקו 18
אני משער שהוא נסע דרך דוד המלך, סיים אחרי הפנייה ימינה לוייצמן ובכיוון הנגדי היה יוצא ופונה ימינה לשאול המלך.
אחרי שהקו הוארך לרכבת מרכז נשארה אי הסימטריות, עד לשינוי בפעימה הראשונה של הרפורמה לפני 3 שנים.
אכן כך. אני זוכר את שיירת האוטובוסים בחזית של
מוזיאון ת"א/בית אריאלה.
 

משה9

New member
אשמח אם מומחי בת-ים יצביעו על מקומות מוכרים

תחבורה ציבורית בבת ים בווידאו משנת 1954
מקווה שאני לא ממחזר כאן, אני מאוד נהניתי לראות כמות של כלים יפים על הכביש בסרטון מ1954 בקישור המצורף
אשמח אם מומחי בת-ים יצביעו על מקומות מוכרים
מלבד המצבה שמאוד קל לזהות...
יש שם שלט של שיכון עולה חדש. אני מכיר מקום כזה רק סמוך לרח' קק"ל, ליד בי"ח אברבנאל, ובאמת זה נראה דומה (5:40) אבל השויתי ומס' הקומות לא זהה למוכר.
איזה גן ילדים מצולם? איזה בית ספר?
 

droriko

New member
מה זה "מומחי בת ים"?

תחבורה ציבורית בבת ים בווידאו משנת 1954
מקווה שאני לא ממחזר כאן, אני מאוד נהניתי לראות כמות של כלים יפים על הכביש בסרטון מ1954 בקישור המצורף
מה זה "מומחי בת ים"?
איך אפשר לזהות מקומות אם העיר השתנתה מקצה לקצה? אני גרתי כל החיים שלי בוייצמן, ועדיין אם תראה לי תמונות שלה מהתקופה שהיתה כפר סבא בשנותיה הראשונות אני לא אזהה שום דבר.
 

משה9

New member
חולק עליך - אפשר לזהות מה שלא השתנה מקצה לקצה

מה זה "מומחי בת ים"?
איך אפשר לזהות מקומות אם העיר השתנתה מקצה לקצה? אני גרתי כל החיים שלי בוייצמן, ועדיין אם תראה לי תמונות שלה מהתקופה שהיתה כפר סבא בשנותיה הראשונות אני לא אזהה שום דבר.
חולק עליך - אפשר לזהות מה שלא השתנה מקצה לקצה
או מה שנמצא ליד משהו שלא השתנה מקצה לקצה, ונותן נקודת ציון, כמו כן יש את נושא הטופוגרפיה וכו'.
למשל את המצבה מזהים לפי המצבה עצמה. כנ"ל את הירידה לחוף הים...
שיכונים שלא השתנו גם אפשר לזהות. אני חשבתי שזיהיתי אבל השוואה עם סטריט ויו הראתה לי שכנראה טעיתי.
אבל אנשים יודעים להתמצא בכפר בפולין בו הם חיו גם 70 שנה אחרי, גם אם השתנה. תלוי באדם וכו'.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה