תחבורה ציבורית באילת בימי מנוחה

connex

Active member
אני יודע שהתחבורה ציבורית פועלת באילת באופן מצומצם בימי המנוחה.
נכנסתי לאתר כל קו לראות מה קורה ביום שבו החג חל בשישי ולהפתעתי ראיתי שאף קו לא פועל היום. גם לא קווים עירוניים או קווי לילה
האם כך היה תמיד?
 

קבצים מצורפים

  • IMG_20260522_150522.jpg
    IMG_20260522_150522.jpg
    KB 198.5 · צפיות: 5

EHP12

Well-known member
אני יודע שהתחבורה ציבורית פועלת באילת באופן מצומצם בימי המנוחה.
נכנסתי לאתר כל קו לראות מה קורה ביום שבו החג חל בשישי ולהפתעתי ראיתי שאף קו לא פועל היום. גם לא קווים עירוניים או קווי לילה
האם כך היה תמיד?
תמיד אני זוכר ששירות שאושר לפעול בשבת בבוקר, אבל לא בשישי בערב, לא עובד בחגים שנופלים בשישי. לכן גם קווי השבת המסורתיים של חיפה לא עובדים היום אבל כן קו 1 של המטרונית. קווי לילה שעובדים בלילה בין שישי לשבת בחיפה עובדים היום.

באילת, קווי הלילה לא פועלים בין שישי לשבת בכל מקרה.
 

מיקלוש77

Well-known member
תמיד אני זוכר ששירות שאושר לפעול בשבת בבוקר, אבל לא בשישי בערב, לא עובד בחגים שנופלים בשישי. לכן גם קווי השבת המסורתיים של חיפה לא עובדים היום אבל כן קו 1 של המטרונית. קווי לילה שעובדים בלילה בין שישי לשבת בחיפה עובדים היום.

באילת, קווי הלילה לא פועלים בין שישי לשבת בכל מקרה.
נכון, ככה זה בחיפה - אין היום קווים פעילים פרט למטרונית קו 1
 

846

Active member
אני יודע שהתחבורה ציבורית פועלת באילת באופן מצומצם בימי המנוחה.
נכנסתי לאתר כל קו לראות מה קורה ביום שבו החג חל בשישי ולהפתעתי ראיתי שאף קו לא פועל היום. גם לא קווים עירוניים או קווי לילה
האם כך היה תמיד?
אבל כאשר התיירות עבדה והיו נחיתות ברמון בשישי בלילה, קווי השירות מהעיר לשדה וחזרה פעלו לפי הלו"ז של הנחיתות.
 

מנחם403

Active member
אף תחבורה ציבורית לא עובדת ביום המנוחה הראשון אם יש 2 ימי מנוחה צמודים (למשל- יומיים ראש השנה, שישי חג ושבת, או שבת וראשון חג)
 
למעלה