תזכורת - ערב רונים אנרגטי בשבוע הבא

תזכורת - ערב רונים אנרגטי בשבוע הבא

לכל מי ששכח או שההודעה לא הגיעה אליו - ערב היכרות אנרגטית עם הרונים, ככלי טיפולי, כלי להילינג, ייערך ביום ד' הבא, בהדר עם. הערב יימשך כשעתיים, הוא יכלול העברת ידע תיאורטי וגם תרגול מדיטציות, ואני אנחה אותו. כל מי שמעוניין להגיע מוזמן לפנות אליי במסרים! להתראות!
 

Wing Chan

New member
לי יש שאלה

איך את מקשרת בין מדיטציה לרונות ? אני לא מוצא שום קשר בין השניים. מדיטציה, לפחות איך שאני רואה אותה, צריכה להתבצע ללא עזרים חיצוניים כלשהם.
 

Envenom

New member
יש סוגים שונים של מדיטציה..

פעם כתבתי מאמר על זה, אני חושב שהוא נעלם בנבכי הזמן :-\ בכל אופן- רונות לא נחשבות ל"עזרים" במדיטציה. לרוב כאשר עושים מדיטציה עם רונות המטרה היא להתחבר יותר לרונה המסוימת ולהבין את כוחה בצורה טובה יותר. יש גם מדיטציות שנועדו להיות סוג של הילינג, וכשאשר מתרכזים ברונה מסוימת תוך כדי המדיטציה ושליחת אנרגיה- הרונה משמשת כ"booster". מדיטציה אינה דבר מוגבל, יש לה המון וריאציות שונות ומטרות שונות
 

hagakora

New member
המחשב שלי באמת לא בסדר

אז כמו שרציתי לכתוב בהודעה הקודמת, אפשר להתמקד בציור של הרונה בתור מיקוד ויזואלי במדיטציה, כדי להשפיע על הנפש ו/או הגוף. זה חלק מהעקרונות של מדיטציה
 

Wing Chan

New member
אני לא חושב שלמדיטציה יש עקרונות...

כול הרעיון במדיטציה לדעתי הוא להשתחרר ולא לחשוב על כלום.
 

Envenom

New member
פה בדיוק הטעות שלך

הרעיון במדיטציה הוא לא להשתחרר ולא לחשוב כלום, אלא למקד את המחשבה במשהו מסוים כדי להבין אותו בצורה יותר טובה. במדיטציה "ריקה" (כשלא מתמקדים במשהו מסוים) המטרה היא להשקיט את המחשבה- אבל כדי שנוכל לתקשר עם התת מודע ולהגיע לרמה גבוהה יותר של מודעות.
 

Heathen Dawn

New member
תלוי איזו מדיטאציה

במדיטאציה בודהיסטית המטרה היא לא לחשוב על כלום - להגיע למצב של שוניאטה, "אפסות", התרוקנות מכל הקטגוריות. במדיטאציה נוצרית, לעומת זאת, המטרה היא למקד את המחשבה בדבר מסוים (ישו, במקרה הזה). היו ברוכים. HD
 

Wing Chan

New member
ואכן, המדיטציה שאני מתרגל פה ושם

שהיא לא על בסיס קבוע ובדר"כ אחרי אימון קרבות כלשהו, הינה מדיטציה בסגנון בודהיסטי אני מאמין.
 

Envenom

New member
מה שתיארתי למעלה הם שני הסוגים

המטרה של ריקון המחשבה במדיטציה הבודהיסטית היא כדי להגיע לרמה גבוהה יותר של מודעות- עצמית ויקומית ככלל. כאשר אנחנו משקיטים את המודע, ניתן לתקשר עם התת-מודע, שזוהי המטרה של המדיטציה הבודהיסטית (שמתורגלת בד"כ על-ידי יוגים ושאולין- כל אחד למטרה אחרת)
 

Envenom

New member
פחות או יותר..

המקדשים והאמונות עדיין קיימים, אבל המסחור לא עושה לזה טוב :-\ זה לא דיון לכאן, בכל אופן
 

Heathen Dawn

New member
המטרה בבודהיזם היא ריקון המחשבה

לא ריקון המחשבה לשם השגת מודעות גבוהה יותר, אלא ריקון המחשבה לשם ריקון המחשבה. המחשבות, על פי הבודהיזם, הן עוד אחת מההיקשרויות לעולם האשליה אשר גורמות לכל הסבל שלנו. הדעת יוצרת את המציאות; שינוי המציאות שלך לטובה הוא על-ידי הביטול המוחלטת של הדעת, שהיא היוצרת את כל מציאות הסבל. אני לא מסכים עם זה (עם הבודהיזם) בכלל. אבל זה מה שהבודהיזם אומר. לומר שהבודהיזם מטרתו להביא את האדם לרמת מודעות גבוהה יותר היא להחיל את מושגי ההינדואיזם על הבודהיזם. זה פשוט לא נכון. ההינדואיזם עניינו מילוי האדם בתוכן חדש (הארה - ממש), ואילו הבודהיזם עניינו ריקון האדם מכל תוכן (המילה "נירבאנה" פירושה "כיבוי", לא "הארה").
 
ידידי

אני ממש מציעה שלא תתקן אנשים לגבי איך שהם עושים מדיטציה. לכל אחד יש את הדרך שלו. המילה "מדיטציה" בלטינית, המשמעות שלה היא פשוט "לעיתים תכופות". אז אם מי שהמציא את המושג בחר שלא להגביל אותו, אני חושבת שמי אנחנו שנבחר להגיד לאנשים איך לעשות את המדיטציה שלהם?
 

hagakora

New member
בסינית

בסינית עתיקה המילה "למדוט" היא כמו המילה "לשבת", כי כל פעם שהזקנים היו מתיישבים, הם היו עושים מדיטציה. רק לאחר שרוקנת את המחשבות תוכל להתמקד במחשבה, ככה זה הולך. וכולם אף
 
מדיטצה ורונים

קודם כל, מדיטציה אפשר לעשות עם עזרים - לדוגמה, להבה של נר. זו הדרך הכי פשוטה, למתחילים, והכי מעולה לעשות מדיטציה ולהשקיט את המיינד. אפשר לעשות מדיטציה עם קריסטלים, לעשות מדיטציה, ולאחוז קריסטל ביד או להתבונן בו ולשאול אותו מה יש לו לספר לנו. אשפר גם לעשות מדיטציה עם אבן עם סמל של רון, אבל האמת היא שלא לזה התכוונתי. אפשר גם להשתמש בסמלי הרונים מבחינה אנרגטית - כשאני עושה טיפול הילינג ומשתמשת ברונים, אני לא תמיד מניחה את האבנים על המטופל, אלא יותר משדרת את הסמל, בדיוק כמו שאני משדרת צבע, או אנרגיה. ומעבר לזה, לכל רון יש את המשמעות שלו. לעשות מדיטציה על המשמעות של הרון, זה נראה לי דרך מעולה להתפתח מבחינה רוחנית. באתר שלי, runim.com, יש בכוונתי לכתוב מדיטציה לכל רון. אשתדל כבר במהלך הסופ"ש להעלות את המדיטציה לרון הראשון, רון הרכוש, כדי שתוכל לראות מה הכוונה שלי. אבל כמובן, זו לא האפשרות היחידה לערוך מדיטציה עם או בעזרת או בשיתוף הרונים עצמם או האנרגיה שלהם.
 
למעלה