תזכורת למעריצי באפי !!!

daf-naf

New member
תזכורת למעריצי באפי !!! ../images/Emo41.gif

לאלו מכם שפיספסו את ההודעה הקודמת שהיתה פה לפני כמה ימים, רק רצינו להזכיר שנפתח פורום חדש, המוקדש אך ורק ל"באפי" ו"אנג´ל". הפורום נמצא באתר החדש "המסך המפוצל", אתר חדש המוקדש לטלויזיה, ויש בו גם פורומים נוספים, כתבות וכ"ד. אנו שמחים לבשר, שלמרות שהפורום קיים רק מספר ימים, הוא כבר שוקק חיים, כך שכולכם מוזמנים! יהיה דיסקו! כתובת הפורום:
 
למעלה